標題: i8000支唔支持hyper sim?? [打印本頁]
作者: 文仔 時間: 2009-10-2 23:02 標題: i8000支唔支持hyper sim??
hyper sim係一個adapter,可以插兩張sim card
想問一問i8000支唔支援?
因為我有一張123 next G無限上網sim card
想係i8000度用,又可以唔洗換sim card

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |