標題: 剛剛入手magic, 但個mon 好似有D問題 [打印本頁]
作者: kevin8868 時間: 2009-9-9 20:39 標題: 剛剛入手magic, 但個mon 好似有D問題
個mon 左右兩邊大約有半隻食指咁闊ge 位冇反應, 我想問係咪要成隻手指都係個display 範圍入面先會當禁到?
作者: sharpper 時間: 2009-9-11 09:42
係正常既~
你用下就慣架啦
作者: mkywong 時間: 2009-9-11 11:45
我用手指公個指腹去禁, 會好好多
作者: billie 時間: 2009-9-14 15:35
上3rd hero rom 就會按到果d位. 同反應快/準.
