Board logo

標題: 剛剛入手magic, 但個mon 好似有D問題 [打印本頁]

作者: kevin8868    時間: 2009-9-9 20:39     標題: 剛剛入手magic, 但個mon 好似有D問題

個mon 左右兩邊大約有半隻食指咁闊ge 位冇反應, 我想問係咪要成隻手指都係個display 範圍入面先會當禁到?
作者: sharpper    時間: 2009-9-11 09:42

係正常既~
你用下就慣架啦
作者: mkywong    時間: 2009-9-11 11:45

我用手指公個指腹去禁, 會好好多
作者: billie    時間: 2009-9-14 15:35

上3rd hero rom 就會按到果d位. 同反應快/準.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2