作者: 浩華 時間: 2009-6-27 00:45 標題: HTC Dream (G1) vs HTC magic
今日玩過 magic
感覺得 magic 個 touch screen 反應慢過 G1
都幾明顯下
作者: casper326 時間: 2009-6-27 11:13
G1... 通常都係用3RD ROM.. TUNE 過PERFORMANCE 一定比MAGIC 好~
作者: 浩華 時間: 2009-6-27 11:14
初時我仲以為用緊 5800

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |