Board logo

標題: HTC Dream (G1) vs HTC magic [打印本頁]

作者: 浩華    時間: 2009-6-27 00:45     標題: HTC Dream (G1) vs HTC magic

今日玩過 magic

感覺得 magic 個 touch screen 反應慢過 G1

都幾明顯下


作者: casper326    時間: 2009-6-27 11:13

G1...   通常都係用3RD ROM.. TUNE 過PERFORMANCE 一定比MAGIC 好~
作者: 浩華    時間: 2009-6-27 11:14

初時我仲以為用緊 5800





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2