Board logo

標題: Windows Mobile 裝置中心 問題??? [打印本頁]

作者: hkosx    時間: 2009-6-26 23:10     標題: Windows Mobile 裝置中心 問題???

本人使用Windows Mobile 裝置中心 + vista + office2007 + PDA 電話(o2 life)
為何不能張連絡人全部(包括test1 and test2)同PDA同步呢?
但沒有test1 and test2 就可以同步



[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-27 00:05 編輯 ]
作者: antony85    時間: 2009-6-26 23:22

outlook set 左同你部機一齊用連絡人末
作者: hkosx    時間: 2009-6-26 23:29

原帖由 antony85 於 2009-6-26 23:22 發表
outlook set 左同你部機一齊用連絡人末

在那裡set ?
但其他(記事, 電子郵件, 我的最愛.....)可以同步

[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-26 23:36 編輯 ]
作者: Esquire    時間: 2009-6-27 02:30

唔洗試啦
只可以與預設"連絡人"同步
作者: hkosx    時間: 2009-6-27 23:33

原帖由 Esquire 於 2009-6-27 02:30 發表
唔洗試啦
只可以與預設"連絡人"同步

thanks
作者: Esquire    時間: 2009-6-28 00:54

如果你想將contacts分類, Outlook本身連絡人有分組功能
作者: Phil_123    時間: 2009-6-28 09:40

話時話, 你呢個 Outlook 係 2007 版咩?
作者: pakchi70    時間: 2009-6-28 12:10

樓主唔係outlook07吧....
作者: hkosx    時間: 2009-6-29 20:16

Yes, 是用office 2007

[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-29 20:22 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2