作者: hkosx 時間: 2009-6-26 23:10 標題: Windows Mobile 裝置中心 問題???
本人使用Windows Mobile 裝置中心 + vista + office2007 + PDA 電話(o2 life)
為何不能張連絡人全部(包括test1 and test2)同PDA同步呢?
但沒有test1 and test2 就可以同步
[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-27 00:05 編輯 ]
作者: antony85 時間: 2009-6-26 23:22
outlook set 左同你部機一齊用連絡人末
作者: hkosx 時間: 2009-6-26 23:29
在那裡set ?
但其他(記事, 電子郵件, 我的最愛.....)可以同步
[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-26 23:36 編輯 ]
作者: Esquire 時間: 2009-6-27 02:30
唔洗試啦
只可以與預設"連絡人"同步
作者: hkosx 時間: 2009-6-27 23:33
thanks
作者: Esquire 時間: 2009-6-28 00:54
如果你想將contacts分類, Outlook本身連絡人有分組功能
作者: Phil_123 時間: 2009-6-28 09:40
話時話, 你呢個 Outlook 係 2007 版咩?
作者: pakchi70 時間: 2009-6-28 12:10
樓主唔係outlook07吧....
作者: hkosx 時間: 2009-6-29 20:16
Yes, 是用office 2007
[ 本帖最後由 hkosx 於 2009-6-29 20:22 編輯 ]

