Board logo

標題: 想換走部5800,買M8 [打印本頁]

作者: ming1676    時間: 2009-6-3 20:10     標題: 想換走部5800,買M8

睇左好多post, 都想上華強北買M8

各位知唔知,係大陸放5800係咪貴過係香港放?
如果係的話,係果到買完機,就順便賣埋部5800

係咪帶埋盒,原裝配件去,會賣得高d價錢?
作者: 阿水    時間: 2009-6-3 21:13

原帖由 ming1676 於 2009-6-3 08:10 PM 發表
睇左好多post, 都想上華強北買M8

各位知唔知,係大陸放5800係咪貴過係香港放?
如果係的話,係果到買完機,就順便賣埋部5800

係咪帶埋盒,原裝配件去,會賣得高d價錢?

強國的 5800 無 wifi / 生豬
作者: ming1676    時間: 2009-6-3 21:17

原帖由 阿水 於 2009-6-3 21:13 發表

強國的 5800 無 wifi / 生豬

咁...........會唔會無人要?   其實我諗住賣到2000蚊都好好了
作者: tenny    時間: 2009-6-3 22:51

原帖由 ming1676 於 2009-6-3 21:17 發表

咁...........會唔會無人要?   其實我諗住賣到2000蚊都好好了


成個華強5800xm都係港水港行..........

有人要既,最好帶盒全套過去會高價d, 但太多貨,回收價唔高,你係香港放會好d
作者: ming1676    時間: 2009-6-3 23:03

原帖由 tenny 於 2009-6-3 22:51 發表


成個華強5800xm都係港水港行..........

有人要既,最好帶盒全套過去會高價d, 但太多貨,回收價唔高,你係香港放會好d

o,原來係咁, thank you





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2