作者: ming1676 時間: 2009-6-3 20:10 標題: 想換走部5800,買M8
睇左好多post, 都想上華強北買M8
各位知唔知,係大陸放5800係咪貴過係香港放?
如果係的話,係果到買完機,就順便賣埋部5800
係咪帶埋盒,原裝配件去,會賣得高d價錢?
作者: 阿水 時間: 2009-6-3 21:13
原帖由 ming1676 於 2009-6-3 08:10 PM 發表
睇左好多post, 都想上華強北買M8
各位知唔知,係大陸放5800係咪貴過係香港放?
如果係的話,係果到買完機,就順便賣埋部5800
係咪帶埋盒,原裝配件去,會賣得高d價錢?
強國的 5800 無 wifi / 生豬

作者: ming1676 時間: 2009-6-3 21:17
咁...........會唔會無人要? 其實我諗住賣到2000蚊都好好了
作者: tenny 時間: 2009-6-3 22:51
成個華強5800xm都係港水港行..........
有人要既,最好帶盒全套過去會高價d, 但太多貨,回收價唔高,你係香港放會好d
作者: ming1676 時間: 2009-6-3 23:03
o,原來係咁, thank you

