作者: mact 時間: 2009-2-23 21:13 標題: expansys都有M8買了
http://www.expansys.com.hk/d.aspx?i=179343
吾想上大陸買的可以試下
作者: jzu 時間: 2009-2-23 21:19
3280
食水會唔會深左d
作者: 符碌 時間: 2009-2-23 21:21
乜原來M8個OS係有名
水貨機
作者: bapestar 時間: 2009-2-23 21:54
:funk: 不知会有多少人去买
深圳这边才2380RMB 2380RMB换成HKD 最多就2800
难道他把车费也算上去了
2380RMB在大陆应该有不小的利润了吧
3280HKD 这是个很疯狂的定价
作者: edo963 時間: 2009-2-23 23:22
有呀!Mymobile
又係得簡體?!水貨....?!
作者: yingwai_chow 時間: 2009-2-24 02:30
間野一向食水深xD
作者: bapestar 時間: 2009-2-24 02:59
是Mmobile
作者: edo963 時間: 2009-2-24 10:55
改咗啦...
作者: EPC之子 時間: 2009-2-24 10:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edo963 時間: 2009-2-24 10:59
係既, 不過佢呢個價我已經可以買多部藍芽GPS...
作者: 符碌 時間: 2009-2-24 11:01
咪又係水貨,冇用
作者: edo963 時間: 2009-2-24 11:08
雖然水貨, 但係有保修...(其實有冇?
作者: 符碌 時間: 2009-2-24 11:12
保修咪又係同你送返上大陸,唔洗你返大陸o既其中一個意思,就係佢會幫你送上去,不嬲水貨保養就係咁
作者: edo963 時間: 2009-2-24 11:19
幫我未好, 唔使自己....好過拍賣....
行貨保修都未一樣扲上去...
[ 本帖最後由 edo963 於 2009-2-24 11:21 編輯 ]
作者: kenken33 時間: 2009-2-24 11:25
有無wifi呀
作者: edo963 時間: 2009-2-24 11:33
話時話expansys個M8係未大6正式版?!冇提及wifi既?!
作者: 符碌 時間: 2009-2-24 11:42
你要知道D機o既來源係唔o岩規矩呢,仲有水貨好多時D售後服務都唔係咁得,你要諗清楚
行貨有時唔一定係拎上去,有時D代理會向間公司申請授權開個維修部
作者: lauki 時間: 2009-2-24 16:14
原帖由 符碌 於 2009-2-24 11:42 發表
你要知道D機o既來源係唔o岩規矩呢,仲有水貨好多時D售後服務都唔係咁得,你要諗清楚![]()
行貨有時唔一定係拎上去,有時D代理會向間公司申請授權開個維修部![]()
作者: edo963 時間: 2009-2-24 16:18
應該冇乜可能....


