作者: Atlantis 時間: 2009-2-7 13:27 標題: 关于抄 自卑 同埋国产 给香港同胞的一些话
最近发佐D介绍M8个贴,让我以为香港朋友思维会更进步些,更客观些,
下面系我最近嘎一些睇法:
抄,模仿,借鉴同埋抄袭系 动机和程度上 都不同嘎,我希望大家可以以事论事,以机论机。
大屏幕触摸机系由Iphone开创嘎,不可否认;
而拒带来嘎经验是否可以借鉴呢?某些方面嘎优点是否要刻意避开不采用呢?
我觉得不必要,有些方面采用相同的做法我觉得无可避免,不能因为你采用佐,后来者就不可。
如果某人认为M8嘎人性化之处全系来自IP,未免太过妄自菲薄。
相反,事实上,系不少方面M8系比IP更人性化。
再讲到某些人性化操作相同嘎做法,IP的人性化嘎做法为何不借鉴采用呢?
好的地方点解唔可以借鉴呢?三人行必有我师,再有前车之鉴。
一味认为M8系抄袭于IP嘎人内心未免太过自卑,以为外国人会认为M8系抄袭吗?
相反我最近睇到来自法国嘎评测:人地碑出无论外观上话系人性化方面 M8 都系比IP好,亦不认为M8系所谓搞抄袭嘎意见。唔知大家有咩念法。
我只想讲做为一个中国人不要太过自卑。
若果认为系抄袭,我希望持呢个态度嘎人拿出证据来对比吧。
如果依据仅仅系外观上都系一个按键和一个大屏幕的简洁,未免武断了。
不过我赞同 m8同IP外观很接近呢个看法。
但大家是否有想过采用一键的设计外观更美观嘎出发点呢?何况按键有Meizu嘎标志。
作为魅族第一部手机,作为一个规模较小嘎公司,以落后嘎一方去追赶领先者,
不去借鉴不去模仿,如何能追得上?
何况不少地方系超越原作嘎,对于一个两年用心研发嘎有口碑嘎民族品牌,
作为一个中国人点解要落井下石,妄自菲薄,随意诽谤呢?
我念呢个系值得大家深思嘎问题。
对于果地话M8 音质唔好嘎评论,我希望系来自专业人士,用高音质音源,用好D嘎耳机设备来对比手机后得出嘎结果。另外我热烈欢迎话IP音质好于M8嘎朋友进行技术性讨论。
作者: DOYKITLEE 時間: 2009-2-7 15:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird 時間: 2009-2-7 15:40
原帖由 Atlantis 於 2009-2-7 13:27 發表
对于果地话M8 音质唔好嘎评论,我希望系来自专业人士,用高音质音源,用好D嘎耳机设备来对比手机后得出嘎结果。另外我热烈欢迎话IP音质好于M8嘎朋友进行技术性讨论。
首先,
何謂音质?
作者: EPC之子 時間: 2009-2-7 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123 時間: 2009-2-7 15:51
原帖由 DOYKITLEE 於 2009-2-7 15:01 發表
首先,冇話佢唔好,我反而贊佢有膽識去做呢部m8.
但系,我好憎呢類PR手法,講真你可以響報紙雜志網站登廣告,但系響forum度用幾十個打手分身黎自吹自擂,真系好乞人憎,仲會誤導消費者。

作者: EPC之子 時間: 2009-2-7 16:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: perry326 時間: 2009-2-7 17:04
我覺得大Mon+touch係日本玩先喎
作者: mephist 時間: 2009-2-7 17:10
個人認為始祖應該係R380才是
作者: snoopy11hk 時間: 2009-2-7 17:40
但係 M8 抄得太過份..
又唔見 ophone 俾人鬧?

作者: 真.飛鳥 時間: 2009-2-7 18:02
樓主其實可以不用理會某些會員之言語的
請不必太介懷
作者: minglo04 時間: 2009-2-7 19:00
你話AMD 出好野, 會有幾多人識欣賞?個個都淨係識名牌效應
作者: pdaman 時間: 2009-2-7 19:00
咪又係個句,拿佢出街俾人睇,十個人之中會有幾多個話佢係抄iPhone?
唔駛問啦。
作者: pdaman 時間: 2009-2-7 19:02
如果你係公司買手,一次買二三百部機個隻,你會唔會同公司講AMD都好好,而且平過Intel,所以買 AMD?
作者: leockm 時間: 2009-2-7 19:26
從機能上去看, 我認為 M8 很有作為, 機能唔一定差過 iphone, 甚至部份會比 iphone 更好. 雖然類似 iphone 這類有 大Touch Mon 無可避免會有點想似, 例如 : 有個大 Touch Mon, 無 Number key 及比較少 hardware key. 但你看 nokia 5800 xpress 跟 iphone 相似嗎 ? 或者大部人看到後只會認為是屬於 iphone 同一類手機, 但並不會說他是 iphone, 不過我曾把 Meizu 的 M8 的圖片給朋友看, 他們第一個返應就是 : 這個是 iphone 呀 ~ 當看完之後才告訴他們這是 M8, 他們也會說 : 真的很似 iphone, 或說 : 大陸最叻又是抄人地野.
正如你所講的而且確抄,模仿,借鑒同埋抄襲系動機和程度上都不同 ~ 但千萬不能把抄說成借鑒等去扭曲事實. 而為何我會認為 M8 是抄 iphone ? 其不是 M8 有個大 MON, 亦不是因它於Mon 下只有一個 key, 因我覺這部機從外形及 UI Style 都是抄 iphone 外, 甚至連火牛, 耳筒, USB Cable 等這些配件亦都是抄 iphone 的 style, 我想不會那麼巧合全都是有 iphone 前已有些設計圖吧 !
當然到最後是否決定去買 M8 是很個人的事, 若然大家覺得 M8 不是抄所以去買是沒有問題, 又或覺得是 M8 抄 iphone, 但我亦喜歡去買也沒問題 ~
我亦認同 Meizu 是放很多心機於 M8 內, 但慨然放了 2 年時間, 那麼多心血, 為何不能設計出一個有自己品味的外形, UI Style, 有返自已公司產品風格的產品 ?
作者: nanyou 時間: 2009-2-7 19:41
首先,iphone唔系佢玩曬,佢都有一日落後,都有一日會淘汰,唔通MAC成世都系甘,就出iphone?唔出新機?
難道iphone想獨霸市場?無可能。。。
如果市場無咗競爭,甘淨喺得部iphone,過多4~5年,完全唔夠用,要有競爭對手先可以自我提升。
M8 iphone好於唔好,完全喺個人問題,你中意win系統埋M8或其他WM手機,你中意MAC系統埋買iphone。。。。
純屬個人意見,不喜勿插。。。。
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-2-7 20:26 標題: 回覆 14# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snoopy11hk 時間: 2009-2-7 21:06
咁有無人話 AMD 抄 intel?
作者: Atlantis 時間: 2009-2-7 23:20
所谓抄袭系照搬过来,大家又是否了解过M8嘎系统呢?
我想讲嘎系理念嘎借鉴,何况M8有M8嘎风格。
如果系抄袭嘎话,我念苹果系会有所行动嘎。
大家又何必为 之 担心?
[ 本帖最後由 Atlantis 於 2009-2-8 18:14 編輯 ]
作者: edo963 時間: 2009-2-8 00:03
M記(MS

作者: BlackBird 時間: 2009-2-8 00:06
Zune?
你話Zune抄Ipod不如話Zune抄GigaBeat
作者: fukchuen 時間: 2009-2-8 00:21
ZUNE係用GIGABEAT做底,再改少少野
ZUNE係M$委託東芝整出黎
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-8 01:04
拿 請問抄與借鑒根本已經係兩回事
借鑒 唔好誤導大眾啦
明M記想做乜
想嬴APPLE
但係抄 永遠只係食人地小小既市場
真係想同佢公司講句
大佬 俾D新意啦~
作者: helloproject 時間: 2009-2-8 15:56
自我麻醉及尋找不知所謂的解釋去解釋不合理事情, 再大不了就搬出一大堆民族主義出o黎自圓其說, 這就是大陸人.
抄就係抄, 呢 d 咁小o既o野都敢做不敢認, 本身已經係自卑o既表現, 還好說香港人自卑?
抄, 抄完之後再好人地 n 倍, 令其他人要抄翻轉頭, 這才是強國之道.
[ 本帖最後由 helloproject 於 2009-2-8 16:28 編輯 ]
作者: kumera 時間: 2009-2-8 16:12
原帖由 helloproject 於 2009-2-8 15:56 發表
自我麻醉及尋找不知所謂的解釋去解釋不合理事情, 再大不了就搬出一大堆民族主義出o黎自圓其說, 這就是中國人.
抄就係抄, 呢 d 咁小o既o野都敢做不敢認, 本身已經係自卑o既表現, 還好說香港人自卑?
抄, 抄完之後再好人地 n 倍, 令其他人要抄翻轉頭, 這才是強國之道.
可悲既唔係肆無忌憚抄人0個個
係0個班恥笑原創(我真係響度見過有人講過"出左m8,點解仲有人咁傻仔幾叉野走去買iphone"),為copycat護航既無知大眾
作者: piter1689 時間: 2009-2-8 16:24
好明顯又1隻M8打手!
全世界都抄唉瘋,但唔係M8咁複製囉!
大陸佬最叻就係歪曲事實,自欺欺人!
個OS係winCE所謂改良的,原始版本佢地有無版權先?係咪M8每部機都有版權先?如果大陸佬M8用正版就無問題,否則,裡外都係老翻!
大陸生產最大成本係俾貪污行賄o既錢,其他成本每部機只係1千多d,但賣成2800,點解要消費者一齊成為貪污行賄o既幫凶?!
BTW,無文明無文化o既大陸佬無資格叫中國人!
禁人肉搜查指證貪官!大頭bb貪官已翻生再做高官!有孔雀石綠就話香港人多多事實!..........................太多太多羞家低等行為了!
我係香港人!
作者: helloproject 時間: 2009-2-8 16:33
好彩香港仲有好多未被大陸洗腦o既人.
作者: mephist 時間: 2009-2-8 16:46
原帖由 piter1689 於 2009-2-8 16:24 發表
好明顯又1隻M8打手!
全世界都抄唉瘋,但唔係M8咁複製囉!
大陸佬最叻就係歪曲事實,自欺欺人!
個OS係winCE所謂改良的,原始版本佢地有無版權先?係咪M8每部機都有版權先?如果大陸佬M8用正版就無問題,否則,裡外都係老翻! ...
你連M8的OS是什麼, 從何而來都不知道, 很無知啊
作者: OVERDRIVE 時間: 2009-2-8 16:54
IPOD 的 輕觸鍵 也是抄CREATIVE的
結果要賠錢比人作者: rapfish 時間: 2009-2-8 16:55
作者: yavniel 時間: 2009-2-8 16:55
HT同QPI
作者: rapfish 時間: 2009-2-8 16:59
举世皆浊唯你独清?何谓洗脑!大家发表意见而已。
作者: Crespo 時間: 2009-2-8 17:01
樓主太看高香港人了吧
作者: mcflurry 時間: 2009-2-8 18:33
看完了四頁,竟然全部是聲討打手的言論,實在可悲。說穿了就是自卑感發作吧了。
作者: happyhehe 時間: 2009-2-8 19:13
有錢買iphone
無錢買meizu
有錢人幫iphone
無錢人幫meizu
人不為己,天誅地滅。
作者: hong316 時間: 2009-2-8 19:42
其實唔理黑貓定白貓,捉到老鼠就係好貓
我對M8都有興趣
但係我唔見香港有行貨
作者: 阿峰 時間: 2009-2-8 19:47
3月先有可能見貨
仲係唔知係唔係行貨
作者: rapfish 時間: 2009-2-8 20:24
虽然我系大陆购买同保修方便,不过相对来讲2K几人仔对于我来讲都不少,要兼职两个月
如果你每个月收入1万文,甘你就过1万文一个月的日子,如果你每个月收入1千文,甘你就过1千文一个月的日子。我支持穷人有穷人的活法,冇必要大缆扯唔埋讲东讲西
大家各持己见冇错,最紧要贯彻党的要旨 和谐为本
作者: mephist 時間: 2009-2-8 21:54
我有錢, 但不會買iphone
有錢不可以買M8的嗎
不要用有冇錢去LABEL買呢兩部機的人, 很幼稚的
作者: happyhehe 時間: 2009-2-8 23:36
有時d野,講出黎大家唔順耳,但事實如此。
這只是我個人幼稚的觀察,失禮了。
作者: jzu 時間: 2009-2-8 23:52
又真係幾可悲
點解會變成咁, 唔可以好好咁討論架咩
硬係要講邊個抄邊個, 有咩意思
作者: dochi 時間: 2009-2-9 00:01
係咪抄都可以討論O既O者.....
M8 的確係一件唔錯O既product, C/P, spec 都好好~~
不過外觀的確太相似喇......
其他大mon 機好似i908, hd, 5800.......
佢O地都明顯有自己O既風格, 同埋different O既地方都比較多~~
作者: jzu 時間: 2009-2-9 00:03
原帖由 dochi 於 2009-2-9 00:01 發表
係咪抄都可以討論O既O者.....
M8 的確係一件唔錯O既product, C/P, spec 都好好~~
不過外觀的確太相似喇......
其他大mon 機好似i908, hd, 5800.......
佢O地都明顯有自己O既風格, 同埋different O既地方都比較多~~
點解另一邊人地又可以傾得禁開心
呢邊就乜黎黎去去都係抄抄抄
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: yavniel 時間: 2009-2-9 00:49
原帖由 jzu 於 2009-2-9 00:03 發表
點解另一邊人地又可以傾得禁開心
呢邊就乜黎黎去去都係抄抄抄![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
你睇topic第三個字就明

作者: Phil_123 時間: 2009-2-9 03:10
好不幸地香港有唔少被蘋果洗腦o既人.
作者: hatasan 時間: 2009-2-9 09:26
原帖由 piter1689 於 2009-2-8 16:24 發表
好明顯又1隻M8打手!
全世界都抄唉瘋,但唔係M8咁複製囉!
大陸佬最叻就係歪曲事實,自欺欺人!
個OS係winCE所謂改良的,原始版本佢地有無版權先?係咪M8每部機都有版權先?如果大陸佬M8用正版就無問題,否則,裡外都係老翻! ...
好明顯又係嗰啲無知又無教養O既生物亂叫, 自己都唔專重人, 隻隻聲咁叫! 除非佢成家自細都係比人隻隻聲咁形容佢成家喇!
香港人又幾咁巴閉呀? 以前O既香港人就叻, 經濟同社會有問題都係靠自己香港人解決! 而家? 睇吓時下啲不知所謂, 自大兼無知O既香港人, 有乜事就大聲叫亞爺打救! 真係我X敗! 我地前輩當年乜都係自己攪掂, 唔通當年亞爺或者英國佬會救我地呀?
仲有, 咁睇唔起中國就快X趣啲移民喇! 你仲响香港做乜呀? 香港都係中國O既一部份! 唔好睇得自己好高先得O架! 無知!
作者: leockm 時間: 2009-2-9 10:27
Apple 好似係 Copy 抄咗 Creative 個操控方法, 唔係抄輕觸鍵, 初時 apple 還去句 Creative, 後來大家庭外和解, apple 賠錢比 Creative
作者: leockm 時間: 2009-2-9 10:30
我想是大家出發點不同吧 ~
正如你所講大家提出自已的意見就得了.
作者: leockm 時間: 2009-2-9 10:31
原帖由 kumera 於 2009-2-8 16:12 發表
可悲既唔係肆無忌憚抄人0個個
係0個班恥笑原創(我真係響度見過有人講過"出左m8,點解仲有人咁傻仔幾叉野走去買iphone"),為copycat護航既無知大眾
我都好同意你講法, 抄都唔係最大問題, 最大問題係有人抄完人還有很多借口去解釋....還去恥笑用出錢出力去開發的原創者, 真可悲.
作者: mcflurry 時間: 2009-2-9 10:54
大香港主義同熱愛蘋果主義泛濫。
所有創作的源頭都是COPY,尤其是產品設計,沒人能憑空想像來創作的。
蘋果所有設計都是參考得來,只是他們參考的物還未成名,沒太多人知吧了。M8擺都明是參考了某些IPHONE 設計,但總好過"某些大公司"自恃財雄勢大偷偷拿了其他人的據為已用,更大張旗鼓原創設計那麼無恥。
掩耳盗鈴的人,醒醒吧。
作者: Sygate 時間: 2009-2-9 11:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 驚青板煮 時間: 2009-2-9 11:40
M8打手四處開咗咁多個post來吹噓硬銷,人地歪瘋都唔洗咁樣出低手!
我唔用歪瘋,更唔會用M8!
因為M8絕對係老翻機!你地ED打手無需自圓其說!
而且,大陸野唔係有毒就係炸彈!
我有得選擇,我一定唔用大陸手機!
作者: kumera 時間: 2009-2-9 11:47
自從M8出現,綜合聽得最多既一套理論係:
因為apple都有抄人,所以M8抄人係冇問題既...
作者: matthk 時間: 2009-2-9 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿水 時間: 2009-2-9 12:05
原帖由 驚青板煮 於 2009-2-9 11:40 AM 發表
M8打手四處開咗咁多個post來吹噓硬銷,人地歪瘋都唔洗咁樣出低手!
我唔用歪瘋,更唔會用M8!
因為M8絕對係老翻機!你地ED打手無需自圓其說!
而且,大陸野唔係有毒就係炸彈!
我有得選擇,我一定唔用大陸手機!
大部份東西 都是 made in china
那麼請你買野時要小心
重有飲的水都是由東江水來的
香港好危險
請你離開香港
[ 本帖最後由 阿水 於 2009-2-9 12:07 編輯 ]
作者: hatasan 時間: 2009-2-9 17:55
原帖由 驚青板煮 於 2009-2-9 11:40 發表
M8打手四處開咗咁多個post來吹噓硬銷,人地歪瘋都唔洗咁樣出低手!
我唔用歪瘋,更唔會用M8!
因為M8絕對係老翻機!你地ED打手無需自圓其說!
而且,大陸野唔係有毒就係炸彈!
我有得選擇,我一定唔用大陸手機!
咁你快啲移民喇! 唔好做香港人喇! 香港人=中國人呀!
作者: hatasan 時間: 2009-2-9 17:56
寫翻出嚟喇! 我睇唔到呀! 再唔係可以PM比我O架!
作者: 驚青板煮 時間: 2009-2-9 17:57
大陸佬無資格做中國人!
作者: jzu 時間: 2009-2-9 17:58
你知唔知你自己up緊乜
作者: hatasan 時間: 2009-2-9 18:03
佢連基本O既羅輯都有問題, 可以CLOSE FILE!
作者: piter1689 時間: 2009-2-10 00:07
http://en.wikipedia.org/wiki/Meizu_M8
Specifications
Dimensions: 108 mm × 59 mm × 12 mm (H × W × T)
Processor: Samsung ARM11 667MHz+ CPU
Display: 3.4-inch 16600K, 720 × 480 pixel resolution, LTPS TFT LCD, with multi touch
PC Interface: USB 2.0 Ultra Fast Data Transfer
Flash Memory: 8 or 16 GB of built-in basic Memory (16GB to come later)
Operating System: Windows CE for Meizu M8 (Based on Windows CE6.0)
Video Playback: AVI, MP4, 3GP, MOV, ASF, WMV, MPEG, MKV, FLV, MPEG-4/H.263/H.264 at 30FPS
Camera: 3.2 MPx camera on back. Supports auto-focus, no flash (Front camera to come later)
Battery: 1200 mAh Li-ion
個OS係winCE所謂改良的,原始版本佢地有無版權先?係咪M8每部機都有版權先?如果大陸佬M8用正版就無問題,否則,裡外都係老翻!
[ 本帖最後由 piter1689 於 2009-2-10 00:07 編輯 ]
作者: kumera 時間: 2009-2-10 01:04
如果M8個WinCE係老翻
按EPC版規
係咪唔可以響度討論M8?
作者: 符碌 時間: 2009-2-10 01:07
冇錯,討論o既人都要ban
作者: Phil_123 時間: 2009-2-10 01:07
原帖由 piter1689 於 2009-2-10 00:07 發表
http://en.wikipedia.org/wiki/Meizu_M8
Specifications
Dimensions: 108 mm × 59 mm × 12 mm (H × W × T)
Processor: Samsung ARM11 667MHz+ CPU
Display: 3.4-inch 16600K, 720 × 480 pixel resolution, L ...
(粗體為本人自行加上)
Features
......
A distinctive feature of Windows CE compared to other Microsoft operating systems is that large parts of it are offered in source code form. First, source code was offered to several vendors, so they could adjust it to their hardware. Then products like Platform Builder (an integrated environment for Windows CE OS image creation and integration, or customized operating system designs based on CE) offered several components in source code form to the general public. However, a number of core components that do not need adaptation to specific hardware environments (other than the CPU family) are still distributed in binary form only.
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 03:23
原帖由 nanyou 於 2009-2-7 19:41 發表
首先,iphone唔系佢玩曬,佢都有一日落後,都有一日會淘汰,唔通MAC成世都系甘,就出iphone?唔出新機?
難道iphone想獨霸市場?無可能。。。
如果市場無咗競爭 ...
人遲早死ga la, 所以殺人無罪
D$$$ 唔洗唔通帶落"官財"咩, 所以打劫有理
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 03:30
原帖由 rapfish 於 2009-2-8 20:24 發表
我系淘宝见到一大堆 价钱系2380人仔左右 卖家信誉还可以
虽然我系大陆购买同保修方便,不过相对来讲2K几人仔对于我来讲都不少,要兼职两个月:cr ...
同主題冇關ga wor
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 04:01
原帖由 Atlantis 於 2009-2-7 13:27 發表
若果认为系抄袭,我希望持呢个态度嘎人拿出证据来对比吧。
如果依据仅仅系外观上都系一个按键和一个大屏幕的简洁,未免武断了。
不过我赞同 m8同IP外观很接近呢个看法。
但大家是否有想过采用一键的设计外观更美观嘎出发点呢?何况按键有Meizu嘎标志
证据:

第1張係原設計
第2張係iphone出後設計
我會欣賞原創lor,而且iphone個設計真係咁完美? 至少outlook我覺得diamound同touch HD,甚至LG KS-20同toshiba G810 都唔比佢差lor.HTC全線同i908 個介面亦非常唔錯
唔好搵咁多借囗啦, 又話部部大mon 都咁上下, 至少M8原設計都完全唔似iphone la , 就算第2張設計都冇成品咁似....
而且唔好成日將好唔好用同設計拉埋一齊講,兩件事黎
係抄咪認lor, 又唔認, 又玩曲線,又話人有扁見,又話人自悲,有D 仲玩埋人身添...
[ 本帖最後由 不OC的OC•illso 於 2009-2-10 14:39 編輯 ]
作者: icefire 時間: 2009-2-10 05:03
中國人版權意識真係薄弱
作者: mcflurry 時間: 2009-2-10 11:03
明明一個好簡單的問題,硬係搞到咁複雜。
商業上的問題,由商業機構自行解決,關大家什麼事?
損害了大家什麼利益?少左忽肉?定係覺得買在其他智能手機好唔抵?
至於買唔買,是大家怎麼私人問題同個人自由,無須公告天下向大家負責吧。
作者: fukchuen 時間: 2009-2-10 11:35
原帖由 piter1689 於 2009-2-10 00:07 發表
http://en.wikipedia.org/wiki/Meizu_M8
Specifications
Dimensions: 108 mm × 59 mm × 12 mm (H × W × T)
Processor: Samsung ARM11 667MHz+ CPU
Display: 3.4-inch 16600K, 720 × 480 pixel resolution, L ...
人地買左個受權返黎改架
[ 本帖最後由 fukchuen 於 2009-2-10 12:56 編輯 ]
作者: leockm 時間: 2009-2-10 12:42
原帖由 mcflurry 於 2009-2-10 11:03 發表
明明一個好簡單的問題,硬係搞到咁複雜。
商業上的問題,由商業機構自行解決,關大家什麼事?
損害了大家什麼利益?少左忽肉?定係覺得買在其他智能手機好唔抵?
至於買唔買,是大家怎麼私人問題同個人自由,無須公告天下向大家負責吧。
討論區就是讓大家去討論的地方, 又有問題咩 ?
作者: yashiharu 時間: 2009-2-10 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jzu 時間: 2009-2-10 13:06
其實而家邊個話無抄
我真係見唔到
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 13:36
係借鉴,唔係抄
作者: jzu 時間: 2009-2-10 13:47
haha, 唔好玩住先
我係想知邊個人話過m8係原創, 就係果條友仔搞到我地不和
作者: mcflurry 時間: 2009-2-10 13:57
好似真係無人話過M8係純原創產品,MEIZU 老細都無話過。
作者: EPC之子 時間: 2009-2-10 14:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: irvingtin 時間: 2009-2-10 14:58
原帖由 mcflurry 於 2009-2-10 11:03 發表
明明一個好簡單的問題,硬係搞到咁複雜。
商業上的問題,由商業機構自行解決,關大家什麼事?
損害了大家什麼利益?少左忽肉?定係覺得買在其他智能手機好唔抵?
至於買唔買,是大家怎麼私人問題同個人自由,無須公告天下向大家負責吧。
大陸D版權就算啦...
之前有單官私, G2000 告另一間野, 因為用左佢個名
G2000 入左大陸, 不過一直都無 reg 個名,
之後有條友係大陸開左間公司叫 G2000, 仲 reg 左 (不過無咩業務),
就走去告 G2000, 點知真係比佢勝左, 仲好似要賠2000萬
人地 G2000 係國際已經 reg 左 trademark, 咁都輸, 仲有咩版權可以講
如果 iphone 入到大陸, 可能會比 M8 告返轉頭~
作者: mcflurry 時間: 2009-2-10 15:16
但相同地,APPLE 亦冇宣稱IPHONE係純原創產品,所以APPLE 只係REG 左三點MULTI-TOUCH 技術,而冇幫IPHONE的外形同設計拿専利。
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 15:31
寫得幾好
http://chinese.engadget.com/2008/11/29/on-copying-and-meizu-m8
作者: EPC之子 時間: 2009-2-10 15:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EPC之子 時間: 2009-2-10 15:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leockm 時間: 2009-2-10 16:10
基本上我覺得 M8 抄 iphone 最主要都係想賣得多 d, 佢地的觀念就係只要賺到錢點樣做都得.
[ 本帖最後由 leockm 於 2009-2-10 16:39 編輯 ]
作者: EPC之子 時間: 2009-2-10 16:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hachinen444 時間: 2009-2-10 16:39 標題: 回覆 55# 的帖子
香港人=中國人呀"
先請列出香港人和中國人的特色/特性(可以界定的話), 再在兩者之間加上"=" 號, 我諗除咗頭,手,腳,眼耳口鼻, 勉強可以加上"=" 號之外,實在諗唔到其他.
sorry for being off topic..:p
作者: mephist 時間: 2009-2-10 17:30
原帖由 EPC之子 於 2009-2-10 15:44 發表
M8 仍然只是台 iPhone 的 Clone -- 無論你在規格,在功能上比 iPhone 先進多少,任何人只要一眼看過去,就仍然會得到「啊,又是一台來自大陸的 iPhone 仿冒品」的結論。魅族,這是你想看到的嗎?
就正如汽車, 點解架架一定要有軚盤和油門, 又係翻版?
揸車的方法一樣(UI), 又係翻版?
引擎設計個個差不多(OS), 又係翻版?
世上有太多太多呢o的 CASE啦, 我地日常生活其實除時用緊翻版, 冇為意啫
再講OS, 一個MAC(IP), 一個WIN(WinCE), 個根係完全吾同, 內裡的方法同機制
直情係兩個世界, 由不同方法經不同機制做出同樣效果, 嚴格而言而經不是複製,
亦不是翻版(你可以說意念被抄, 我倒認同), 情況正如汽車引擎一樣, 究竟係富士抄豐田定豐田抄富士呀
作者: kumera 時間: 2009-2-10 17:41
原帖由 mephist 於 2009-2-10 17:30 發表
就正如汽車, 點解架架一定要有軚盤和油門, 又係翻版?![]()
揸車的方法一樣(UI), 又係翻版?![]()
引擎設計個個差不多(OS), 又係翻版?![]()
又一個意圖詭辯,但連"性質"同"特徵"都分唔清既人...
來來去去都係0個個point之嘛:
如果有人夠膽企出來,大大聲講句:冇iphone的話,meizu一樣出到而家部m8"既,咁咪close file囉
作者: mephist 時間: 2009-2-10 17:46
原帖由 kumera 於 2009-2-10 17:41 發表
又一個意圖詭辯,但連"性質"同"特徵"都分唔清既人...
來來去去都係0個個point之嘛:
如果有人夠膽企出來,大大聲講句:冇iphone的話,meizu一樣出到而家部m8"既,咁咪close file囉
你有 Time Machine???
作者: kumera 時間: 2009-2-10 17:48
http://chinese.engadget.com/2008/11/29/on-copying-and-meizu-m8
作者: yashiharu 時間: 2009-2-10 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sygate 時間: 2009-2-10 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2009-2-10 20:21
原帖由 mephist 於 2009-2-10 17:30 發表
就正如汽車, 點解架架一定要有軚盤和油門, 又係翻版?![]()
揸車的方法一樣(UI), 又係翻版?![]()
引擎設計個個差不多(OS), 又係翻版?![]()
世上有太多太多呢o的 CASE啦, 我地日常生活其實除時用緊翻版, 冇為意啫: ...
咁大陸D抄款車都唔係翻版,hi phone 更要sell出國la,核心硬硬件都唔同,唔係翻版
作者: ntony 時間: 2009-2-10 20:50
現今的中國人沒了一種不亢不卑的特質,現在[借]別人一個概念來做電話,連包裝外觀都[借]過來了,改了一點點適合中國人用的[人性]設定就四處大吹大擂來要借"比蘋果做得更好"這一話題來吹噓。
這類產品該是可以保住中國的消費市場,便宜好吃也大件,對中國的經濟和市場來說,是一件好事,不比讓市場流失給外國。但外觀也[借]過來想打便宜牌吃掉人地的市場,就別那麼高調算了。反正這手機又不是有什麼劃破舊界限的新設計。(像multi-touch)
不必自卑,其實也不要自我膨脹。這裡面有多少成份自行研發和設計是好東西,大家多少總看得出一點。有麝自然香,不必一直開帖靠惹爭論取宣傳。現在M8都是靠賣便宜取勝、用上去跟iPhone功能差不多、有iPhone的不俗外觀。要是M8現在跟iPhone一樣賣六千多,誰賣?
小日本抄東西多抄十來年就能有自行研發而自豪的產品,我相信中國不會比他們差。中國現在是技不如人了,又怎樣?
設計確不是自己的就需認,不應該大造話題去蓋過事實。Meizu也有自己設計又好看,又實用,音質還可以的MP3機。Music Card(外觀跟iPod Nano一代差不多)後的Miniplayer就是代表作。
作者: edo963 時間: 2009-2-10 20:58
原帖由 ntony 於 2009-2-10 20:50 發表
現今的中國人沒了一種不亢不卑的特質,現在[借]別人一個概念來做電話,連包裝外觀都[借]過來了,改了一點點適合中國人用的[人性]設定就四處大吹大擂來要借"比蘋果做得更好"這一話題來吹噓。
這類產品該是可以保住中國的消 ...
日本以前都係做翻版起家...
作者: kumera 時間: 2009-2-10 21:09
原帖由 ntony 於 2009-2-10 20:50 發表
現今的中國人沒了一種不亢不卑的特質,現在[借]別人一個概念來做電話,連包裝外觀都[借]過來了,改了一點點適合中國人用的[人性]設定就四處大吹大擂來要借"比蘋果做得更好"這一話題來吹噓。
這類產品該是可以保住中國的消 ...
題外話,其實我一向都唔主張將meizu 抄 iphone呢樣野提升去民族高度去討論
當連當日既海賊王,而家都生左Asus/HTC/MSI出來既時候
見到Meizu仍然執著於"抄巧"
對自家設計毫無自信
已經無氣去鬧,只係覺得可惜
可惜一間應該有作為既公司, 走一條唔應該走既老路
-冇iphone, 有冇M8?
-M8用另一個design,另一個ui, 有冇咁多人問/討論?
老土d講,消費者無需猜測,因為設計者心中有數
今個係在下最後一個關於M8既post
已經唔想再為一間不知進取既公司做逆向宣傳
更加唔想再嘗試去糾正一班不分事非既...xx <--sorry,所有適合既形容詞都有侮辱性,免了
作者: mephist 時間: 2009-2-10 21:18
原帖由 kumera 於 2009-2-10 21:09 發表
題外話,其實我一向都唔主張將meizu 抄 iphone呢樣野提升去民族高度去討論
當連當日既海賊王,而家都生左Asus/HTC/MSI出來既時候
見到Meizu仍然執著於"抄巧"
對自家設計毫無自信
已經無氣去鬧,只係覺得可惜
可惜一間 ...
未必無自信, 而係輸唔起, 有眼睇, Meizu這幾年的收入靠什麼?
作者: mephist 時間: 2009-2-10 21:29
原帖由 yashiharu 於 2009-2-10 18:17 發表
你個想法係錯左
你應該去理解下乜野叫 "concept" vs "implementation"
軚盤和油門 係一個concept, 大家都可以係差唔多
但係你可以飛機軚, 可以係ps手制, 可以置中, 可以靠左, 可以油門連軚盤 ... etc
可否理解為點樣控制架車係一個concept, 而軚盤和油門只係其中一種implementation
軚盤和油門唔會係一個concept囉
[ 本帖最後由 mephist 於 2009-2-10 21:43 編輯 ]
作者: jzu 時間: 2009-2-10 21:53
原帖由 kumera 於 2009-2-10 21:09 發表
題外話,其實我一向都唔主張將meizu 抄 iphone呢樣野提升去民族高度去討論
當連當日既海賊王,而家都生左Asus/HTC/MSI出來既時候
見到Meizu仍然執著於"抄巧"
對自家設計毫無自信
已經無氣去鬧,只係覺得可惜
可惜一間 ...
你終於意識到..........其實係咪講, 又有乜意思呢
頂多係幫手增加人氣
作者: yukashing 時間: 2009-2-10 22:03
抄襲都可以抄得大條道理,服左樓主
作者: ioriwong 時間: 2009-2-10 22:24
原帖由 ntony 於 2009-2-10 20:50 發表
現今的中國人沒了一種不亢不卑的特質,現在[借]別人一個概念來做電話,連包裝外觀都[借]過來了,改了一點點適合中國人用的[人性]設定就四處大吹大擂來要借"比蘋果做得更好"這一話題來吹噓。
這類產品該是可以保住中國的消 ...
我好認同閣下的睇法...人家日本以前都係借用外國的科技來, 再加以自行開發以及改良...先至可以發明到而家咁多新的高科技產品...人地借用完係會想想怎樣可以做得更好...而不是只借不去改!現在看到的是借了人家的東西來...而一點想改進的意思都沒有!!雖然可以在國內賣得滿堂紅...但當放眼世界時...又會如何呢?我想當正式在香港售賣之時就自有分曉了...
作者: yukashing 時間: 2009-2-10 22:29
原帖由 ioriwong 於 2009-2-10 22:24 發表
我好認同閣下的睇法...人家日本以前都係借用外國的科技來, 再加以自行開發以及改良...先至可以發明到而家咁多新的高科技產品...人地借用完係會想想怎樣可以做得更好...而不是只借不去改!現在看到的是借了人家的東西來...而一點想改進的意思都沒有!!雖然可以在國內賣得滿堂紅...但當放眼世界時...又會如何呢?我想當正式在香港售賣之時就自有分曉了...
我就唔完全認同,餡可以參考,但使唔使連個樣都抄埋
可能佢真系好強大,但呢d抄襲設計的行為,系不應該備受推崇


