Board logo

標題: 電腦通訊節2013參觀後感及收穫 [打印本頁]

作者: daemongmong    時間: 2013-8-26 00:34     標題: 電腦通訊節2013參觀後感及收穫

本帖最後由 daemongmong 於 2013-8-26 01:26 編輯

雖然不少人說電腦通訊節一文不值,似散貨場,但我覺得「腦場」經常去的話會有點沉悶,所以我也會支持電腦通訊節。

星期日,也要排隊購票。
[attach]1572428[/attach]
[attach]1572429[/attach]

場內的攤位少了售賣傳統電腦產品,多了售賣手機、平板電腦、流動電池和網絡播放機等等,但有攤位售賣非電腦和手機類產品(包括黃金菇、電器、銀行卡等等),而且攤位面積縮小了。場內show girls數量亦不及以往,晚上七八點後更沒有任何show girls。

我於電腦通訊節還是有些收獲。我使用的防毒軟件快要過期,趁電腦通訊節購買一盒($360-$30購物券=$330送移動電源)。另外,8GB SD卡$30送讀卡器,散貨正版軟件兩盒(Corel Home Office和省打印機墨水軟件,共$15)。至於電池,攤位內答問題送的。
[attach]1572432[/attach]
作者: tomleehk    時間: 2013-8-26 00:52

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-26 19:59 編輯

我每年都去...
每年都超低交通費+免費入場,每年都買到合用而店主散的超抵價筍貨 ...
作者: hiroshitakuma    時間: 2013-8-26 01:01

我都有去,買了Onkyo Dock Music System ABX-100 ($299) +Cooler Master Power Port 5600mAh ($100) ...
作者: oswis008    時間: 2013-8-26 01:36

我覺得散貨唔係問題, 問題係價錢, 有好多價同平時差不多, 甚至仲貴...
外行人唔知價既都睇得出...唉
作者: tkop    時間: 2013-8-26 22:14

雖然不少人說電腦通訊節一文不值,似散貨場,但我覺得「腦場」經常去的話會有點沉悶,所以我也會支持電腦通 ...
daemongmong 發表於 2013-8-26 00:34


powerbank how many mAh
作者: daemongmong    時間: 2013-8-26 22:23

powerbank how many mAh
tkop 發表於 2013-8-26 22:14


3,000mAh
作者: tkop    時間: 2013-8-26 22:32

我都有去,買了Onkyo Dock Music System ABX-100 ($299) +Cooler Master Power Port 5600mAh ($100) ... ...
hiroshitakuma 發表於 2013-8-26 01:01


有冇圖
作者: cdromguy    時間: 2013-8-26 23:13

老實講,我有去,有乜好嘢荀嘢 去過的大家心照。

所謂肥水不流別人田, 唔熟嘅人走嚟問我, 我實話場內無好嘢。
作者: kai子子子子    時間: 2013-8-26 23:18

我最後一日去 都叫汁到好野
作者: panda360    時間: 2013-8-27 00:20

免費入場+0收穫.
作者: 見習波浪魔術師    時間: 2013-8-27 02:17

免費入場+0收穫.
panda360 發表於 2013-8-27 00:20


me 2
作者: Answer    時間: 2013-8-27 22:03

got toshiba flashair 16GB at $384 after using coupon
作者: 見習波浪魔術師    時間: 2013-8-28 02:16

got toshiba flashair 16GB at $384 after using coupon
Answer 發表於 2013-8-27 22:03


本來中意 PQi 果隻, 可惜場內小人賣, 價又唔太靚.
FlashAir 8G 臨尾 "c6 $25x", "c10 約$300") 都有交易.
不過唔接受到仲買 8G card 所以最後無買
作者: newdayhigh    時間: 2013-8-28 03:23

本帖最後由 newdayhigh 於 2013-8-28 03:25 編輯

買左dlink 5 port Giga switch green Ethernet -$40 現金卷、-$20吾要戲飛,新款,腦場好似未有貨

慳電,涼
作者: turth    時間: 2013-8-28 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beta_square    時間: 2013-8-28 21:45

本來中意 PQi 果隻, 可惜場內小人賣, 價又唔太靚.
FlashAir 8G 臨尾 "c6 $25x", "c10 約$300") 都有交易. ...
見習波浪魔術師 發表於 2013-8-28 02:16


咁可以買 16G / 32G 
作者: longlong240    時間: 2013-8-28 23:40

星期日,也要排隊購票。
daemongmong 發表於 2013-8-26 00:34


我星期五晚去左...
排隊人數尚算正常
我行綠色通道就人影都無多個
作者: 見習波浪魔術師    時間: 2013-8-29 01:08

咁可以買 16G / 32G 
beta_square 發表於 2013-8-28 21:45


有 wifi SD card 系方便d, 但相機d電用得仲快,
最重要都系無逼切需要........
作者: shilohlsk    時間: 2013-8-30 12:59

this becomes worse and worse and will not join again
作者: Answer    時間: 2013-8-30 20:14

本來中意 PQi 果隻, 可惜場內小人賣, 價又唔太靚.
FlashAir 8G 臨尾 "c6 $25x", "c10 約$300") 都有交易. ...
見習波浪魔術師 發表於 2013-8-28 02:16



    其實影jpeg 加上wifi 過相, 8GB 都夠用. 但16GB 同8GB 價錢唔係差太遠我會揀16GB
作者: beta_square    時間: 2013-8-30 23:50

其實影jpeg 加上wifi 過相, 8GB 都夠用. 但16GB 同8GB 價錢唔係差太遠我會揀16GB ...
Answer 發表於 2013-8-30 20:14


如果有32GB你買唔買?
作者: Answer    時間: 2013-8-31 14:21

如果有32GB你買唔買?
beta_square 發表於 2013-8-30 23:50



    睇下幾錢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2