作者: 123123 時間: 2013-8-25 23:28 標題: 會場有冇提款機?
自己冇eps, 又唔想visa收手續費, 唔知會場有冇提款機? 定要準備夠彈藥先好入去?
作者: moslwc 時間: 2013-8-25 23:33
no atm inside venue ( paid area )
作者: akao 時間: 2013-8-25 23:33
冇提款機, 去OK開通EPS, 五分鐘唔洗, 買滿五百有得抽獎
作者: rx78_nt-1 時間: 2013-8-26 10:11
冇eps????? 咁有提款機又有咩用?
唔係同一張ATM咭咩
作者: u.c. 時間: 2013-8-26 10:40
eps =/= pps 喎......
唔使登記的.....
作者: kyonerv 時間: 2013-8-26 10:59
乜有提款卡冇EPS功能咩?
作者: Summer 時間: 2013-8-26 11:02
謎...........

作者: frankhkepc 時間: 2013-8-26 11:12
提款卡有EPS功能.
作者: simon935 時間: 2013-8-26 11:34
樓主個張係唔係本地銀行提款卡?
作者: winglim7 時間: 2013-8-26 13:37
HXBC atm card that issue before 1992.

