作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 20:45 標題: 今日在灣仔電腦散貨節2013買
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:14 編輯
牛魔王 Enerza Premium 1.5 萬用手提電腦充電器 (HKD 30)
http://www.2themax.com.hk/products/enerza-premium-1-5[attach]1571497[/attach]
ELEPHANT 2.4G 無線光學滑鼠鍵盤組 (HKD 30)
[attach]1571498[/attach]
USB Ethernet Adapter (HKD 10)
[attach]1571499[/attach]
Notebook Cooler Pad (HKD 5)
[attach]1571500[/attach]
除了這些跳樓貨,感覺沒有什麼值得在會場買..
作者: DraGoNxHK 時間: 2013-8-23 21:50
呢set野有無保?
作者: singularity 時間: 2013-8-23 22:17
本帖最後由 singularity 於 2013-8-23 22:19 編輯
你就好啦, 我買到 65W 牛only
仲有我見到套 ELEPHANT 2.4G 要賣 $60...
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 22:33
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:53 編輯
65W 牛 輸出 似乎得 18-22V, 所以我不買..
牛魔王 Enerza Premium 1.5 輸出12-24V(90W), 還有 D plugs 通吃所有牌子的 notebooks/netbooks
不僅 ELEPHANT 2.4G , USB Ethernet Adapter (HKD 10)後來都改賣HKD78...有D海鮮價味道...
好彩我快手..
作者: GSky 時間: 2013-8-23 22:34
今日好快行左轉, 唔見有?
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 22:39
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 22:44 編輯
D散貨items, 在一到兩個小時內已經賣完...
牛魔王 Enerza Premium 1.5 只有一個, 我想買多一個都無..
D 散貨 booth, 要好小心先留意到..
作者: singularity 時間: 2013-8-23 22:44
舊年冇去電腦節 miss o左 $20 Netbook電池, 今年又唔夠快,買到 second best only.
話時話,佢地聽日仲有冇新平野賣 ?
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 22:52
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:23 編輯
舊年冇去電腦節 miss o左 $20 Netbook電池, 今年又唔夠快,買到 second best only.
話時話,佢地聽日仲有冇 ...
singularity 發表於 2013-8-23 22:44
舊年 $20 Netbook電池 ? AOA 110 ?
my 舊年 post : http://www.hkepc.com/forum/redir ... 57&pid=28393286
Ha ha !! 兩個AOA 110 6 cells 電池仍然工作正常...非常滿意
By the way, 聽日應該無新平野賣 la,..
Anyway, 如果你聽日可以免費去, 都可以試試..
作者: sammie 時間: 2013-8-23 22:58
我都買咗個 notebook cooler pad, $5.
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 22:59
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:23 編輯
當然無保.. 三幾十蚊散跳樓貨 ma!
不過,我 check 過 D Packing , 肯定是全新的,而不是退貨..
我有帶netbook,試過所有items都操作正常,之後可以安心離開..
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 23:00
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:21 編輯
恭喜!恭喜!
作者: cdromguy 時間: 2013-8-23 23:27
回復 1# tomleehk
跳樓貨能否用$50 coupon先?
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 23:29
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 09:13 編輯
不能..
會場任用 ? <=== 小心, 好多人中招!
應該先用免費飛入場睇睇有咩D$50 coupon可以買先比$買卷..
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
實際上, 是每個booth保留最終決定權..因此有可能消費劵你是用不到..
我早估到 D $50 coupon搵笨,我一早用免費飛快快直接入場算數..
我從來唔會比$入去 ...
今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...
作者: cdromguy 時間: 2013-8-23 23:34
回復 13# tomleehk
張coupon唔係寫到係會場任用咩!? 玩誤導, 拉得.
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 23:38
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 10:54 編輯
實際上, 是每個booth保留最終決定權..因此有可能消費劵你是用不到..
我早估到 D $50 coupon搵笨,我一早用免費飛快快直接入場算數..
我從來唔會比$入去 ...
今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...
作者: Mtube 時間: 2013-8-24 01:19
回復 4# tomleehk
條USB LAN係USB1.1, $78買左就水魚了
作者: 見習波浪魔術師 時間: 2013-8-24 02:55
痴線
作者: tomleehk 時間: 2013-8-24 08:25
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 08:55 編輯
機身有sticker寫usb2.0 to fast ethernet adapter, 但HKD78周圍都買到,Yahxx都只需40-50,駛鬼灣仔電腦散貨節買
作者: martinnitram 時間: 2013-8-24 10:08
舊年 $20 Netbook電池 ? AOA 110 ?
my 舊年 post :
Ha ha !! 兩個AOA 110 6 cells 電池仍然工作正常.. ...
tomleehk 發表於 2013-8-23 22:52
有無 Ching 可以留意下有無 eeepc 平電池賣?
上年見樓主有 post 今年有的話先入場.
BTW, 係唔係免費隊會快過比錢?
作者: tomleehk 時間: 2013-8-24 10:21
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 11:40 編輯
我都打算想再買notebook/netbook平電池,但昨日行了很長時間我都見不到有booth散notebook/netbook電池..
昨日早上已經見好多好多人queue up 比$買飛,條隊由下層排到上層,隨時要等半粒鐘以上,
相信好多好多人想要 D 搵笨現金券/消費劵..
業界免費入場隊,換飛隊,免費飛隊etc..反而因此比較快得多..我早上到達入場, D 免費隊估計 5分鐘到一般OK..
作者: sammie 時間: 2013-8-24 12:33
My $5 notebook cooler pad

作者: singularity 時間: 2013-8-24 21:47
原來佢地今日真係有新筍貨賣架 !! 我買左個4寸 media player 只係......
..... HK$5 咋 !
[attach]1571864[/attach]
另之外又有 120w Notebook 萬用火牛, 要 HK$50, 不過係厚身同 unknown brand.
仲有好多野冇mark價, 根本係任佢地噏. 有隻2GB Memory stick Duo, 佢地諗左陣先話 $20定$30, 不過我冇買
作者: tomleehk 時間: 2013-8-24 22:27
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 22:49 編輯
恭喜!恭喜!
HKD5,平到無朋友!!
昨日,我亦見到了類似的7寸player,似乎賣HKD20,不過因為我已經有, 所以沒有買..
越來越有賣海鮮手法謀略...
作者: beta_square 時間: 2013-8-24 22:28
今年冇乜心水產品,都係白行。
作者: DAVID01112 時間: 2013-8-25 00:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sammie 時間: 2013-8-25 07:28
賣晒啦. 明年請早.
作者: sammie 時間: 2013-8-25 07:31
我都見到$20塊, 不過唔買. $20 仲有 philips earphone, 不過我都冇買.

