Board logo

標題: synology nas 價格 [打印本頁]

作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 11:17     標題: synology nas 價格

本帖最後由 SundayHK 於 2013-8-23 16:29 編輯

ds713+    3990
ds412+    4790
ds213+    2750   213air        2390
ds112+    1970
ds413      3750
ds213       2250
ds112      1590
ds411slim       2390
ds413j     2650
ds213air        2390
ds213j       1490
ds112j        1180
作者: redust    時間: 2013-8-23 11:25

回復 1# SundayHK

是否漢科? 同之前張單張一樣價? 不過都係SSP x刀平D
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 11:32

yes係漢科
作者: bigwin    時間: 2013-8-23 11:56

諗緊買412+, 好似平二百...., 仲有冇得再平? 有冇得碌卡?
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 12:10

諗緊買412+, 好似平二百...., 仲有冇得再平? 有冇得碌卡?
bigwin 發表於 2013-8-23 11:56



    只接受現金或eps
作者: bigwin    時間: 2013-8-23 12:15

有冇1513? 咩價?
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 12:33

有冇1513? 咩價?
bigwin 發表於 2013-8-23 12:15



   啱啱問咗報價5990
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 12:37

啱啱開始全部減價,但要問售貨员先肯報價
作者: bigwin    時間: 2013-8-23 12:59

平過price最低果個5舊幾, 好吸引,,,, 但係要俾入場費.... 諗諗先
作者: chinwah    時間: 2013-8-23 13:41

回復 2# redust

SSP 賣 Syno 最平唔係 x宙 咩?
作者: redust    時間: 2013-8-23 15:34

前日問過413價Lxxder現金要3750,正X只需3700,有無ching報吥會展價?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 16:37

啱啱開波睇單寫明價錢~貴過腦場一d都唔出其
但而家全部X晒話減價~你唔去問真係唔知減幾多
作者: redust    時間: 2013-8-23 22:27

回復 12# SundayHK

最終比SSP平多五草, 問價攪到好似賣毒品咁, 等係平得太少唔好意思寫出來
作者: GSky    時間: 2013-8-23 22:34

想買台Synology DS213j
唔知最平要幾錢?
作者: jzjman    時間: 2013-8-23 22:36

想買台Synology DS213j
唔知最平要幾錢?
GSky 發表於 2013-8-23 22:34


琴日SSP正X賣 14XX...我聽日都諗住去會展睇
作者: GSky    時間: 2013-8-23 22:38

琴日SSP正X賣 14XX...我聽日都諗住去會展睇
jzjman 發表於 2013-8-23 22:36


我見標1490
不過冇問實價, 我諗同SSP一樣
作者: SundayHK    時間: 2013-8-23 23:04

回復  SundayHK

最終比SSP平多五草, 問價攪到好似賣毒品咁, 等係平得太少唔好意思寫出來 ...
redust 發表於 2013-8-23 22:27


平五草一陣重要比d囡囡嚇親~睇轉醫生重要嘔凸
作者: gurahamu    時間: 2013-8-24 01:08

回復  redust

SSP 賣 Syno 最平唔係 x宙 咩?
chinwah 發表於 2013-8-23 13:41


係,平過上面
作者: jzjman    時間: 2013-8-24 18:55

today i buy ds213 (2250) + 2 WD RED 3TB (1250x2)
total $4750 -$100 discount = $4650
作者: SoCold    時間: 2013-8-24 19:09

我見標1490
不過冇問實價, 我諗同SSP一樣
GSky 發表於 2013-8-23 22:38



    見到有間賣1450
作者: p0486    時間: 2013-8-24 23:53

見到有間賣1450
SoCold 發表於 2013-8-24 19:09


有圖有真相
[attach]1571985[/attach]
作者: olive    時間: 2013-8-25 10:06

回復 19# jzjman


    上個月前半個月我買咗已經係2200
作者: SoCold    時間: 2013-8-25 23:34

有圖有真相
p0486 發表於 2013-8-24 23:53



    一係漢Four 一係NAS特賣場
證明冇老吹
作者: kidhong    時間: 2013-8-26 01:25

有冇人知412+ 做緊咩價
作者: 魂仔    時間: 2013-8-26 01:31

回復  redust

SSP 賣 Syno 最平唔係 x宙 咩?
chinwah 發表於 2013-8-23 13:41


價錢平服務都唔差
起碼唔會問非所答





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2