Board logo

標題: 仲有冇業界免費入場? [打印本頁]

作者: bbsk2    時間: 2013-8-22 22:29     標題: 仲有冇業界免費入場?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: allinone8899    時間: 2013-8-23 08:55

回復 1# bbsk2


    有某銀行的信用卡或提款可以在售票換入場券!
作者: lochihung    時間: 2013-8-23 09:10

回復  bbsk2


    有某銀行的信用卡或提款可以在售票換入場券!
allinone8899 發表於 2013-8-23 08:55


什麼銀行?
作者: allinone8899    時間: 2013-8-23 09:39

回復 3# lochihung


    交通
作者: mwpmo    時間: 2013-8-23 13:51

有 業界免費入場
But NO 現金消費劵
作者: nelson    時間: 2013-8-23 13:55

係咪公司卡片就得 ?
作者: edenli    時間: 2013-8-23 13:56

回復  lochihung


    交通
allinone8899 發表於 2013-8-23 09:39



    係咪拎住張卡就得? 駛唔駛對張卡既名??
作者: leslie386    時間: 2013-8-23 13:59

回復 7# edenli


    一向冇對?
作者: tomleehk    時間: 2013-8-23 21:14

回復  edenli


    一向冇對?
leslie386 發表於 2013-8-23 13:59


有時有對公司卡片, 有時冇對公司卡片 !

肯定起碼有一年見過就算有確認信,如果冇公司卡片都冇免費入場..
作者: i34u    時間: 2013-8-23 21:42

今晚無需咭片,畀佢都唔要。
交通又係,睇下就算,mark 都無 mark,一見咭就畀飛送走你。
p.s 記得去特快果行,唔洗排隊。
作者: CHK    時間: 2013-8-23 22:06

有時有對公司卡片, 有時冇對公司卡片 !

肯定起碼有一年見過就算有確認信,如果冇公司卡片都冇免費入場.. ...
tomleehk 發表於 2013-8-23 21:14



    我前年都係放低卡片就得
上年冇去
作者: tomleehk    時間: 2013-8-23 22:27

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 00:24 編輯
我前年都係放低卡片就得
上年冇去
CHK 發表於 2013-8-23 22:06


年年玩法都可以不同..
日日玩法都可以不同..
人人玩法都可以不同..
作者: edenli    時間: 2013-8-23 22:55

今晚無需咭片,畀佢都唔要。
交通又係,睇下就算,mark 都無 mark,一見咭就畀飛送走你。
p.s 記得去特快果 ...
i34u 發表於 2013-8-23 21:42



    咁正, 謝謝相告...
作者: Wah On    時間: 2013-8-23 23:01

no la....
作者: edenli    時間: 2013-8-23 23:08

no la....
Wah On 發表於 2013-8-23 23:01



    唔係話有咩?
作者: martinnitram    時間: 2013-8-24 10:12

年年玩法都可以不同..
日日玩法都可以不同..
人人玩法都可以不同..
tomleehk 發表於 2013-8-23 22:27


前年業界預先登記, 去到會場都要排成個鐘再登記
上年直頭無 email 之類 '了' 預先登記
作者: i34u    時間: 2013-8-24 11:40

打電話2785-8867問下職員仲有無即場登記喇,
真人對答,好親切.
作者: 腳毛勁多    時間: 2013-8-24 19:21

我有免費飛幾張送出,有意pm我
作者: aquarius    時間: 2013-8-24 21:41

今日用業界身份入,No Problem,預先登記咗唔使卡片,但只係入軟件展果邊,要去另一度先換到入主場張嘅飛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2