作者: bbsk2 時間: 2013-8-22 22:29 標題: 仲有冇業界免費入場?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: allinone8899 時間: 2013-8-23 08:55
回復 1# bbsk2
有某銀行的信用卡或提款可以在售票換入場券!
作者: lochihung 時間: 2013-8-23 09:10
什麼銀行?
作者: allinone8899 時間: 2013-8-23 09:39
回復 3# lochihung
交通
作者: mwpmo 時間: 2013-8-23 13:51
有 業界免費入場
But NO 現金消費劵
作者: nelson 時間: 2013-8-23 13:55
係咪公司卡片就得 ?
作者: edenli 時間: 2013-8-23 13:56
係咪拎住張卡就得? 駛唔駛對張卡既名??
作者: leslie386 時間: 2013-8-23 13:59
回復 7# edenli
一向冇對?
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 21:14
有時有對公司卡片, 有時冇對公司卡片 !
肯定起碼有一年見過就算有確認信,如果冇公司卡片都冇免費入場..
作者: i34u 時間: 2013-8-23 21:42
今晚無需咭片,畀佢都唔要。
交通又係,睇下就算,mark 都無 mark,一見咭就畀飛送走你。
p.s 記得去特快果行,唔洗排隊。
作者: CHK 時間: 2013-8-23 22:06
我前年都係放低卡片就得
上年冇去
作者: tomleehk 時間: 2013-8-23 22:27
本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 00:24 編輯
年年玩法都可以不同..
日日玩法都可以不同..
人人玩法都可以不同..
作者: edenli 時間: 2013-8-23 22:55
咁正, 謝謝相告...
作者: Wah On 時間: 2013-8-23 23:01
no la....
作者: edenli 時間: 2013-8-23 23:08
唔係話有咩?
作者: martinnitram 時間: 2013-8-24 10:12
前年業界預先登記, 去到會場都要排成個鐘再登記
上年直頭無 email 之類 '了' 預先登記
作者: i34u 時間: 2013-8-24 11:40
打電話2785-8867問下職員仲有無即場登記喇,
真人對答,好親切.
作者: 腳毛勁多 時間: 2013-8-24 19:21
我有免費飛幾張送出,有意pm我
作者: aquarius 時間: 2013-8-24 21:41
今日用業界身份入,No Problem,預先登記咗唔使卡片,但只係入軟件展果邊,要去另一度先換到入主場張嘅飛

