作者: peterchu1 時間: 2023-4-12 11:25 標題: 大陸既程序代做 (正經討論)
我知大陸有程序代做 , 淘寶 , 唔知大家有無試過
我工作上有 d 程序想寫 , 估計寫開既人應該兩三日就做到 , 想搵人搞 , 但唔知程序代做信唔信得過 , 而且佢有機會可能要入我系統去做野試野 , 好似唔太安全
大家覺得用大陸程序代做 , 處理簡單程序工作 , 幫唔幫到手 ?
thanks
作者: impotence 時間: 2023-4-12 11:44
如果佢需要入你既系統做野 , 個人唔建議搵 d 唔知乜頭乜路既人寫 program !
因為佢好容易留低一 d backdoor 或者 牽制手印 !
作者: gn01119056 時間: 2023-4-12 11:59
本帖最後由 gn01119056 於 2023-4-12 12:03 編輯
建議你唔好掂, 完全唔值得, 風險回報完全不成正比
1. 好多呃人, 表面好似好專業, 實質係垃圾, 有料唔使出黎接細job, 陳述執到好靚仔咁, 評論都係買返黎, 你上當就比垃圾你, 你退款食你一筆都夠賺.
2. 任何可以賺到錢既野都好大機會出賣你, 包括任何後門資料.
香港搵間細公司, 搵多幾間報價, intern, freelance, part-time都有機會搵到好既, 當然都有好大機會伏, 同搵裝修一樣
好處係你可以搵到佢真人傾, 出賣你既機會細好多, 有真profile可以睇佢咩料, 價錢當然高過大陸, 但風險回報成正比.
其次係外國網搵freelance, 問題係貴, 溝通難, 技術中間, 咁不如係香港搵.
香港好多細IT公司, 或者start up都周圍接細JOB, 價錢唔高技術唔差. 不過簡單細project你最少都預兩三萬, 執下野要幾千.
如果係PT,freelance就可以再平, 風險自然高些.
我自己係大陸搵過人做設計野, 完全中伏, 好彩平台全退, 不過條友見我舉報佢最後一秒先唔服氣咁退, 我都一肚氣, 退錢浪費我時間.
十幾年前試過大陸論壇搵人整server, 寫小程序, 咁岩搵到好人, 平到無朋友, 質素高, 誠信好, 但可遇不可求, 亦都有好多有心做但技術未夠班, 都係浪費時間金錢, 都已經叫做好好起碼無害你.
要最平既, 搵岩一個有料既intern做part-time應該係最平. 多少少budget既可以搵有profile既細公司. 溝通係好重要, 所以搵返本地有著數
作者: peterchu1 時間: 2023-4-12 12:07
但係如果我搵香港人(細公司)做 , 都難保佢背後搵大陸人代工喎 ..
作者: hkkhost 時間: 2023-4-12 12:36
ChatGPT幫到您
我都最近一周搵佢幫手寫左個 小小網頁程序
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: gn01119056 時間: 2023-4-12 12:56
佢做到, 又過到你法眼, 咁係佢本事同能力, 即係佢既價值在於幫你係大陸搵到岩既人
好似全世界牌子都係搵大陸代工
係唔係大陸代工你可以直接問佢, 以我所知香港細公司大多數都唔係搵代工
溝通, 成本, 風險所有野都唔會話平得去邊, 咁不如係香港搵人做
大多數公司都係搵個PM, 管一大堆intern fresh grad, 咁樣成本係最低
當然流失率高, 個PM做QC做到死
你唔信邪既你可以試下自己淘寶, 可能真係得比你搵到好既, 唔好大高期望, 有咩就當交學費
作者: impotence 時間: 2023-4-12 13:00
如果真係好似你所講 , 做開既人 , 只需要 2,3 個 working day 就攪掂 !
理論上 , 佢地唔需要再另外搵人做 , 分小 d 錢 ..........
作者: freefdhk 時間: 2023-4-12 13:10
通常呢d野應該都係setup 返個 UAT site 比人搞.
唔好直接係 production 俾人直接掂~ 分分鐘有大損失.
不過其實都有機會自己套系統都比人clone 埋走。
如果只係細野. 當然直接最後要求佢交 改動過既位置.
就係你自己都可以貼返d code 上去. 而唔係全個file 覆蓋.
不然植入後門你就頭痕。自己都要睇下佢既code有冇古怪。
佢地最想要係長做長有。不停收錢。
總之小心因小失大。
作者: TEKKHG 時間: 2023-4-12 13:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akss5768 時間: 2023-4-13 01:00
作为一名喜欢逛香港论坛的大陆人,我想说其实麻烦是有很多避免的方式
首先你让他以源代码的方式进行项目交付,然后自行编译,并且交付的内容内容建议存放在github或者gitee(大陆版github)上,
能有效的让你监控整个项目的进度,也能看到对方具体写了那些code,防止被backdoor
另外建议你在看到任何你满意的成果时,都不要给钱,或者说不要给超过项目30%以上的预算,防止对方中途跑路(基本上都会要求落定金)
目前关于线上的方式,我只想到最大的麻烦就是这两种,1.backdoor 2.技术水平不达预期或者开发者不负责任,中途走佬。其他类似的问题,如果
你担心在大陆人身上发生,那么在香港本地就算是当面沟通,应该也会有类似的问题。
当然,你考虑到想要找大陆coder代工,更大的原因还是因为加工费便宜。
最后介绍几个大陆的程序外判的网站给你,你可以选择在上面发布你的需求,会有很多的人来找你接单,至于能力情况,建议你最好找个懂技术的朋友帮你评估一下。抱着一半信任和一般怀疑的态度,至少不会吃大亏。另外给你个建议,无论是香港还是大陆,如果你想要找到一个合心水的外判商或者外判工人,可以多找几家,线上或者线下多了解一点,比对一下各家的差异,反正这样做最大的成本无非就是时间而已
1.https://codemart.com/projects
2.https://zb.oschina.net/?from=osc
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-13 05:19
本身唔係做開enterprise level development 或者識得點做code smell, 否則強烈建議唔好咁做
貪平唔從來都唔係話唔得, 但首要條件係你有貪平嘅能力, 唔係的話成本會比你想像中要好多
anyway, 本身職業嘅關系可以講下
國內有能力嘅developer 基本上都入晒最chur 果幾間(BAT/華為/ 外資大機構), 而响入面做基本上都係996, 跟本無可能有時間出黎freelance
唔係話d 平台無掂嘅developer, 但你遇得著又會accept人地開價嘅...
咁大部份......你可想而知
另外人地做得好唔好, 另一方面係你識唔識俾requirement, requirement 俾得衰, 人地technical 再強都可以做舊屎出黎, 識d senior PM 隨便問下佢地都可以講到堆因為requirement analysis 攪爛個project嘅cases 出黎

真係唔好太睇小software development
作者: java2 時間: 2023-4-13 09:55
本帖最後由 java2 於 2023-4-13 10:00 編輯
致少你有對口面對面在香港, 佢交到貨有乜問題你找佢地搞, 佢背後誰代工不是關鍵, 做得佢地代工都係合作開或相熟唔會隨便去淘寶找.
如果你話寫開既人應該兩三日貨仔要求都唔會太複雜相信唔會有乜問題.
作者: cyberyeah 時間: 2023-4-13 21:01
用chatgpt咪得囉
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: gn01119056 時間: 2023-4-14 09:31
我反而覺得最大問題係溝通, 可以面對面講真係好好多
除非你communication真係好勁, 每個細節位都寫清楚
講緊係文件仲多過code
但好少見到可以做到, 大企業可能會
面對面易理解好多, remote溝通來來回回改黎改去可能要用十倍時間都唔止
仲要每一樣好細微既野都要來回幾次就好煩
所以覺得搵本地好好多, 主要係易溝通理解
作者: impotence 時間: 2023-4-14 12:24
ching , 如果樓主既 communication 及 documentation 真係咁勁, 同埋有時間去做 , 咁不如自己寫 code 仲快啦 ! 駛乜搵人寫 !!
作者: gn01119056 時間: 2023-4-14 16:05
ching , 如果樓主既 communication 及 documentation 真係咁勁, 同埋有時間去做 , 咁不如自己寫 code 仲 ...
impotence 發表於 2023-4-14 12:24
係, 我自己都係咁, 最尾都係自己寫...
但係資本主義理論上係要搵人做, 一個人做唔到所有野, 李嘉誠都係搵人做
商業理論係越細既野越要自己做, 因為無資本, 同埋教育成本, 搵人成本, 除錯成本都極高
搵人做野都要睇所有成本, 要計埋間接成本, 所以先建議係香港搵人做
佢自己唔識寫既話, 學習成本相對搵人做, 可能連寫都寫唔到, 變左連選擇都無
我都經歷過, 經歷緊
最近要寫OCR 讀Ram讀Package, 自己寫起碼學半年, 仲要唔知做唔做到
搵人寫又唔知寫成點
結論都係買現成既, 不過好多野想客制化又無
最尾可能都係要放棄, 搵第2個project做
相同理論, 如果咁容易就唔值錢, 係人都做到
作者: impotence 時間: 2023-4-17 09:01
ching , 你可以留意樓主原文 , 佢應該識寫 code , 而且係佢工作內容 , 同時 .... 佢係有權限決定外判比人地做或者自己做 ! 只不過係時間問題 !
作者: gn01119056 時間: 2023-4-17 10:42
本帖最後由 gn01119056 於 2023-4-17 10:45 編輯
我有見到, 佢話識寫既人兩三日就做到
如果佢自己熟既, 我估佢自己做左
如果佢自己唔識, 要再學, 學習時間成本唔低, 寫出黎未必效果理想
所以先想比人做
我自己都係咁, 我都識寫, 但如果要學幾個月, 咁不如搵人做
所以問題係搵咩人做, 綜合所有風險成本, 我就會搵返本地人做
除非係專門技術, 有時大陸反而多神人, 香港IT多數做基本野, 新野專項野唔多人做, 有人做都係大公司做緊唔會接JOB
搵外判, 搵外地人外判都係一門學問, 有成本
如果已經有呢種能力, 當然抵好多
無呢個能力, 大多數要交學費
作者: 7h1r733n 時間: 2023-5-1 03:21
淘寶就駛諗架啦... 講就正下無敵.. 做就一陀屎.. 中過伏..
問佢有冇問題.. 就話冇問題.. 問佢有冇唔明.. 就話冇唔明.. 結果係咁拖你.. 各種理由... 最後我話deadline到啦喎.. 仲要拖多我兩日.. 最後交出黎嘅完全唔係果樣野... 到尾都係我自己做返.. 好在我預多左一星期.. 捱左兩個通頂自己揼返哂出黎..
作者: 觀星是答案 時間: 2023-5-1 13:08
Chatgpt 唔係萬能
我搵 chatgpt 寫 windows batch script 都好多時要執
佢只係幫你走左起步個段路
而樓主應該無呢個能力去幫 chatgpt debug 或者修正問法
作者: javacomhk 時間: 2023-5-1 14:22
其實個難度就係寫 requirement 需求書, 大家的文化唔同,會有差異,到時有排執。
作者: XML 時間: 2023-5-1 14:32
有能力包底就得
但通常改人地D野更加花時間
除非合作開
作者: chowjyc 時間: 2023-5-10 07:53
chatgpt經常錯...
都需要d技術先至有用

