作者: $foo 時間: 2016-9-8 18:15 標題: 香港人 IT 人工低過台灣?
[attach]1921030[/attach]
大家覺得呢?
作者: look_yau 時間: 2016-9-8 20:20
really?????
作者: marlin12 時間: 2016-9-8 20:40
據我所知,普遍的尊業工種來說(例如:工程師、會計師),香港的工資比台灣的工資高。
你說香港 IT工資低過台灣,有無數據支持呢個講法?
作者: masseffect 時間: 2016-9-8 20:42
整體嚟講無可能...
當然..你話搵一個台北好勁嘅,高過香港某啲平庸嘅..咁一定會係
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-8 20:48
如果剩係講Salary就唔係.. 但如果比較埋物價指數同生活質素... 咁就係... 台灣... 就算台北都好.. 冇咁大壓力.. 人工又過得去....
作者: masseffect 時間: 2016-9-8 21:00
台北生活成本絕對唔低
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-8 21:08
睇你點生活囉...
作者: hihihi123hk 時間: 2016-9-8 22:48
回覆 6# masseffect
衣食住行 係一個指數嘅話
香港淨係 住 已經扯高好多
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: DarkHero 時間: 2016-9-8 23:15
big mac 指數計
作者: masseffect 時間: 2016-9-9 00:25
台北就係住都唔平..新北就好啲...
但後生仔都係住套房(同屋企人住例外...)
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 00:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sora 時間: 2016-9-9 00:55
樓上唔好妖言惑眾,e度撈 IT d師兄,個個都最少每個月四皮以上啦
作者: 杜龍 時間: 2016-9-9 01:00
大陸25%稅,
我都膠左10%稅, 仲有每個月比MPF打劫5% 大陸比傷港咬多10%.
作者: shingzhk 時間: 2016-9-9 01:01
除左痴線我都諗唔到有咩評語, 唔知既大可以先查一下再講
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_tax_rates
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 01:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛 時間: 2016-9-9 01:07
本帖最後由 燕飛 於 2016-9-9 01:08 編輯
回復 15 #麗康
人工就唔知 但我剩係知我公司内地d中高層一年分幾百萬股息
via HKEPC Reader for Android
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 01:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 01:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-9 01:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-9 02:22
本帖最後由 7h1r733n 於 2016-9-9 02:23 編輯
樓上有條link, 唔識英文都識google translate挂… 最後公司比幾多稅關我春事咩, 更係計自己袋幾多啦,
最後大陸好多避稅方法, 例如2萬人工, 只係報4000, 其他出cash, 我舊公司就係咁… 咪當呢度d ching乜都唔識…
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-9 02:30
我o系大陸住左8年, 點解我睇到個世界唔係咁? 究竟係你穿越定係我穿越?? 半夜講d咁嘅嘢, 好驚驚呀
作者: iis002 時間: 2016-9-9 09:41
香港 IT 人一向比其他國家人工低
作者: 燕飛 時間: 2016-9-9 10:10
回復 23 #iis002
這個肯定不是 1.係唔夠某d歐美國家高
2.香港好少IT完全唔關 business/finance事
via HKEPC Reader for Android
作者: polarhei 時間: 2016-9-9 10:17
回覆 4# masseffect
事實上, 台灣即使搞代工, 搞研發. 人工其實冇想像中高. 因為七除八拆後, 可能同香港差唔多. 除非搞回收,學OASIS狙擊,分工合作,你想人工高都難.
注: 美國VERIZON,一間好似3香港噉既公司, 2年前中過最少一個陰招, 因為遲發現內鬼作惡, 損失左最少40萬美金. 內鬼居然外判公司工作畀內地搞. 內鬼清楚當中程序所以難發現. 據報導, 按發現既單據,估計每年畀左五萬美元代工費. 但該內鬼年收入達25萬美金, 以五分一做噉大, 扣完稅加開支後最少有10萬美金用. 公司逐步知道點解啲人做到死死下但內鬼就冇. 公司知道後怒炒外,另外從中知道"市價",高質量系統建設,只需要拾萬美金有找就得而且密密實實. 於是索性按呢件事搞更多外判. 你知道美國福利比亞洲恐怖好多.
作者: 麗康 時間: 2016-9-10 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-10 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-10 22:08
唔知上巿公司算唔算大... 起碼.. 我見好多咁樣避稅o既公司都冇事.. 唔駛打咁多字o既...

社保本來就係用黎坑錢.. 同香港MPF一樣...
作者: 麗康 時間: 2016-9-11 01:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292 時間: 2016-9-14 21:54
"幾萬間資產百億"
幾萬個百億,中國仲唔玩完
作者: polarhei 時間: 2016-9-15 10:47
回覆 14# shingzhk
我相信係指可用額。 為減少抽過多稅金,呢類公司部份福利主要用派股噉處理。
作者: polarhei 時間: 2016-9-15 10:58
回覆 20# 麗康
間接稅, 每一個交易抽8%(日本), 以賖數角度(通常為一年十二次)睇, 年率可達96%. 因此時常見到單量少, 但訂購數目多的情況.
作者: cise4832 時間: 2016-9-15 11:05
本帖最後由 cise4832 於 2016-9-15 11:07 編輯
睇一睇
https://www.ptt.cc/bbs/Soft_Job/index.html
3年經驗大約55k-80k TWD
香港人工可能高d
但計埋生活指數好難講
不過香港IT社會地位一定比較低
作者: peaceso 時間: 2016-9-15 11:22
除了稅, 還有很多東西要看.
美國稅高, 但有生活有保障. 生活支出也比香港平.
香港樓超貴, 租貴, 比稅負擔更重!!!
台灣道唔了解, 但美國和日本實質一定比香港好和高!
作者: peaceso 時間: 2016-9-15 11:27
一看20%, 就知信唔過!
除了歐州某些國家, 根本就唔會有可能.
那些國家目標是, 希望平衡生活!
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-15 11:33
估唔到仲有師兄理佢....
作者: look_yau 時間: 2016-9-15 12:45
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finan ... 0914_00842_001.html
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-15 13:40
完全係呃人入行..
作者: 七彩小生 時間: 2016-9-15 18:38
Agree
一年去跑,ok
兩年去跑,ok
五年去跑,ok
八年去跑, 還可以。
10 年跑IT , 好L 累!
作者: chinwah 時間: 2016-9-16 03:33
台灣??? 你聽過 "22K" 呢個TERM未???
作者: bananasims 時間: 2016-9-16 09:35
本帖最後由 bananasims 於 2016-9-16 09:46 編輯
無錯,我住响全北美洲最高稅既州/省 (講法文嗰個),income tax 最高既邊際稅都係 50.4%,你點搞都唔會計到"美國 Google 80% tax",marginal tax 都無可能,更何況 average income tax.
另外,美國同加拿大稅制比香港複雜好多,稅係高但好多唔同既嘢可以減輕稅務負擔,有啲叫 401k/RRSP/Roth IRA 既物體可以減 taxable income,de facto tax rate 個個人可以差好遠; 如果話 60% 响歐洲都話有可能,80% 同共產有咩分別
美國地方好大,Bay Area 生活費同香港有得比,稅都唔低,醫療要睇公司,都係個個人唔同啦,你個 offer 同人地個 offer 可以差勁遠,好似個強積金咁。有啲公司可能 medical insurance 個 premium 一年都食咗你成萬幾蚊港紙,仲要十幾萬 deductibe + 八九千 copay,整親隻手都破產咁,香港住公立都唔洗太擔心
美國加拿大派股, dividend, interest 都係要收稅,以前啲有錢佬玩 loophole 經 stock options / dividend / interest 做 tax avoidance,後尾決定封咗個漏洞,唔似香港有錢人樂園
作者: gamezz 時間: 2016-9-16 22:42
回復 12 #Sora
無四皮wor.… 寫開咩野有咁高人工
via HKEPC Reader for Android
作者: 麗康 時間: 2016-9-18 01:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-18 02:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-18 02:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kong1234 時間: 2016-9-18 08:57
唔係講笑, 我身邊有2個朋友已搵3皮up
一個做bank IT infa, 另一個做network
作者: Jackass_TMxCK 時間: 2016-9-18 10:50
搵三萬係香港想有好世界都難……三萬唔係高,只係有極多人係你下面姐
作者: 七彩小生 時間: 2016-9-18 10:57
年青有得選,冇理由做IT. 除非是「長跑」高手!
作者: peaceso 時間: 2016-9-18 12:19
你又知?
但我唔信!
作者: peaceso 時間: 2016-9-18 12:23
三萬唔係高,但已經幾好!
問題是香港什麼都太貴!
因為租貴!
作者: kong1234 時間: 2016-9-18 17:51
但香港做IT 搵到3萬係極難, 因為要考1百幾十張cert+10年經驗都未必要,
除非識人
作者: usopp 時間: 2016-9-18 18:04
回覆 51# kong1234
其實你係咪IT人?
作者: beggar1210 時間: 2016-9-18 19:51
FG Programmer 都15k 啦
做6-7年有幾難
作者: look_yau 時間: 2016-9-18 19:58
bank junior post 都3皮 up 啦
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-18 20:21
投行 grad trainee 四皮起步 (不過好似好多年冇郁過...)
IT 係一個專業, 醫生律師開始都唔係好高人工架喇. 捱得到做得耐人工自然高...
作者: look_yau 時間: 2016-9-19 00:02
多年冇郁過 + 唔係請好多
作者: beggar1210 時間: 2016-9-19 00:22
呢個區都有5毛
作者: kong1234 時間: 2016-9-19 22:55
唔識答你
作者: 麗康 時間: 2016-9-20 02:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XML 時間: 2016-9-20 08:15
係投行同銀行做起步點高 但要發達難
BTW 銀行做IT係痴線架 淨係睇住CMD DEBUG 仲要限時任務 深夜出勤
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 11:22
唔係請好多係事實. 但係 grad trainee 只係一個 example. 有同事本身係響D 萬零兩萬一個月O既公司做起, 三四年經驗, 轉左入銀行, 人工幾何級咁上. 其實就算本地銀行人工都唔差. 個 point 係 high end (high income) 野係有O既, 當然喇, distribution 係金字塔咁黎, 問題係自己有冇能力打入/上去.
BTW, 除左某D niche o既位, 大部份初入銀行絕對唔需要識金融野 :)
見呢度耐不耐就有D 類似 "乞食都好過響香港做IT" o既 comment, 有時真睇唔過眼 :(
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 11:42
唔辛苦點值咁高人工
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 11:43
唔係請好多係事實. 但係 grad trainee 只係一個 example. 有同事本身係響D 萬零兩萬一個月O既公司做起, 三 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 11:22
銀行人工當然好D,不過問題係香港真係搞IT/科技果D
作者: tuyylihk 時間: 2016-9-20 11:56
乜你覺得有IT唔係咁咩
BTW,我肯定你唔係做銀行...
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 12:24
君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多就唔知.
IT 只係應用. 用黎做乜先至係重點. 件成品有價值O既自然就可以叫價高. 小弟之前同呢度另一位師兄私底下交流過, IT consultation, 有少少經驗, 由低做起, 都可以三萬起頭.
唔係想得罪人, 但係如果"你" 做到既只係停留響 web cart, business website, 當你O既競爭對手係祖國千千萬萬既程式員, 一樣咁交貨但係永遠平你一截... 咁叫價點可能高? (有點誇大, 只係一個比喻).
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 12:30
君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 12:24
Deliveroo = British Company
FoodPanda = Germany Company
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 12:36
其實銀行應該唔會點深夜出勤
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 12:37
幫人地打工, 實係難發達架喎. 呢個世界唔係咁多霍建寧
我相信好多唔似做銀行O既師兄都差不多係24hr on call...IT system 做得 24/7 即係有機會 24/7 死...
至於做o既野有幾難幾辛苦, 我只可以講吃得咸魚抵得渇... 做會計醫生律師一樣捱到 hihi
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 12:39
佢地響香港賣O既除左西餐, 仲有茶記同魚旦粉... 難道香港人寫唔出嗎? 而香港呢個market 如果係 net-loss 的話,我相信佢地都唔會進入呢個巿場
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 12:42
銀行有 global team,其實夜晚被 call 嘅機會係好細
作者: wkleung 時間: 2016-9-20 12:46
如果話黃金賣usb俾你果個唔係it, 咁係唔係見人低就開除出it?
如果話銀行做先算it, 點解唔一早講明個門檻係咁高?
其實係唔係有個最簡單定義, 就係你登記到做資訊科技界組能組別選民, 你先好同人講係做it?
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 13:50
你真幸福
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-20 14:06
如果最近選舉O既事係真的話,咁呢個門檻就真係低左啲。。hahaha
冇人話銀行先係 IT..只不過呢個題目係人工, 咁又真係有高人工,搵到錢o既 IT 工架喎, 就算唔係銀行都有.
作者: look_yau 時間: 2016-9-20 16:55
呢啲野唔印度做邊個做
作者: 麗康 時間: 2016-9-20 17:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-20 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: justlazy 時間: 2016-9-20 19:54
君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 12:24
師兄提到我都講兩句先。Package 方面我公司係 OK 㗎。最 Junior 都唔會少過 25K。
只不過要入嚟都唔容易。香港 developer 嚟講,唔計 Agent 公司 filter 咗大約九成人(我地用呢間好好先 filter 到咁多人),過到 internal screening 同 interview,最後出到 offer 大約係兩成。
我地請人最重要係睇能力同性格,年資同學歷完全無關係,更加唔會話要求有咩 cert。當然,我地比到咩個 candidate 都好重要。
Btw,而家積極揾緊 PHP 同 Python Developers,fullstack 比較適合。最基本條件包括可以用英文溝通,對 software development 有熱誠。Package 同其他嘢可以見面傾。有興趣師兄 PM 我 ;)
作者: TritonHo 時間: 2016-9-20 22:05
唔係喎,我一張cert都冇喎,而且在7年經驗時便破3萬了
作者: 麗康 時間: 2016-9-20 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-21 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-21 00:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-21 01:43
唔一定所有野都有 global, 就算有有時都未必support 到, 3rd line 始終都係寫件野出黎果條茂李
開頭打工, 要輪做 support, 每人rotate 一星期有 mobile phone + laptop... 果個weekend 基本上只可以 on call 邊度都唔駛去.
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-21 01:47
CERT 呢家野真係冇乜見過係有用O既..
舊時有機會 in 好多印度朋友... 佢地個個resume 都有 certified java programmer 之類..一問問題好多乜都唔識答
至於會唔會因為多 cert 而 filter 走, 真係唔知..
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-21 01:50
聽落似係五金業 :)
作者: 七彩小生 時間: 2016-9-21 07:29
入室弟子咁型?
作者: look_yau 時間: 2016-9-21 07:38
除非有 release. 如果個個weekend都有好多問題只係證明個system寫得差。
作者: tuyylihk 時間: 2016-9-21 09:10
App Team真係好少
但System個班會多d,佢地時間最唔穩定
所以我見佢地平時都好準時走..
Operater輪班我就唔計鳥...
作者: look_yau 時間: 2016-9-21 10:31
都係果句,如果個 infra 成日 down,又係好有問題。不過 infra weekend work 應該多啲
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-21 11:20
Batch system, weekend SLA overrun
俱往矣
作者: 麗康 時間: 2016-9-21 13:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: look_yau 時間: 2016-9-21 14:58
FO 冇咩 weekend batchs
作者: LoneGumMan 時間: 2016-9-22 03:44
八十幾歲老人仲可以日日做, 咁我第二個猜測係 bespoke 裁縫/造鞋 ..
無價寶。。。呢啲咪叫到價錢囉

作者: 麗康 時間: 2016-9-22 05:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康 時間: 2016-9-22 05:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-22 23:03
其實你有冇興趣搵呢度D師兄執執你個site? 其實你唔覺得你個site好刺眼.. 睇得好唔舒服架咩? 黃底紅字好似寫符咁..
不過如果中三畢業寫到咁都好值得鼓勵...
作者: usopp 時間: 2016-9-22 23:23
黃金賣usb俾你果個都算IT
作者: usopp 時間: 2016-9-22 23:30
CERT 呢家野真係冇乜見過係有用O既..
舊時有機會 in 好多印度朋友... 佢地個個resume 都有 certified java ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-21 01:47
認真,如果我係老細見到又多cert又大把年資人工又低真係覺得唔洗in,見過大把ed人都係
作者: 7h1r733n 時間: 2016-9-23 11:36
IT Sales.. 當然算IT啦...
所以我已經冇自稱做IT或IT人好多年...
作者: kitho 時間: 2016-9-23 12:19
真係做IT 既...行內人會講明job nature...otherwise 對街外人咪又係講整電腦...一聽就知龍與鳳...
作者: masseffect 時間: 2016-9-23 12:21
咁賣金器嘅sales算唔算係礦業?

