Board logo

標題: 香港人 IT 人工低過台灣? [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2016-9-8 18:15     標題: 香港人 IT 人工低過台灣?

[attach]1921030[/attach]

大家覺得呢?
作者: look_yau    時間: 2016-9-8 20:20

大家覺得呢?
$foo 發表於 2016-9-8 18:15



    really?????
作者: marlin12    時間: 2016-9-8 20:40

據我所知,普遍的尊業工種來說(例如:工程師、會計師),香港的工資比台灣的工資高。
你說香港 IT工資低過台灣,有無數據支持呢個講法?
作者: masseffect    時間: 2016-9-8 20:42

整體嚟講無可能...
當然..你話搵一個台北好勁嘅,高過香港某啲平庸嘅..咁一定會係
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-8 20:48

大家覺得呢?
$foo 發表於 2016-9-8 18:15


如果剩係講Salary就唔係.. 但如果比較埋物價指數同生活質素... 咁就係... 台灣... 就算台北都好.. 冇咁大壓力.. 人工又過得去....
作者: masseffect    時間: 2016-9-8 21:00

如果剩係講Salary就唔係.. 但如果比較埋物價指數同生活質素... 咁就係... 台灣... 就算台北都好.. 冇咁大 ...
7h1r733n 發表於 2016-9-8 20:48


台北生活成本絕對唔低
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-8 21:08

台北生活成本絕對唔低
masseffect 發表於 2016-9-8 21:00

睇你點生活囉...
作者: hihihi123hk    時間: 2016-9-8 22:48

回覆 6# masseffect


   
衣食住行 係一個指數嘅話

香港淨係 住 已經扯高好多

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: DarkHero    時間: 2016-9-8 23:15

睇你點生活囉...
7h1r733n 發表於 2016-9-8 21:08


big mac 指數計
作者: masseffect    時間: 2016-9-9 00:25

回覆  masseffect


   
衣食住行 係一個指數嘅話

香港淨係 住 已經扯高好多

via HKEPC Ionic ...
hihihi123hk 發表於 2016-9-8 22:48

台北就係住都唔平..新北就好啲...
但後生仔都係住套房(同屋企人住例外...)
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sora    時間: 2016-9-9 00:55

樓上唔好妖言惑眾,e度撈 IT d師兄,個個都最少每個月四皮以上啦
作者: 杜龍    時間: 2016-9-9 01:00

深圳公司出工資給IT人工资比香港高一倍以上.但深圳IT人的真实收入低过香港.因为中国的税金超高
樓主所說的 ...
麗康 發表於 2016-9-9 00:31

大陸25%稅,
我都膠左10%稅, 仲有每個月比MPF打劫5% 大陸比傷港咬多10%.
作者: shingzhk    時間: 2016-9-9 01:01

美國GOOGLE總公司的員工稅後可能得20%左右的工資
麗康 發表於 2016-9-9 00:31

除左痴線我都諗唔到有咩評語, 唔知既大可以先查一下再講
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_tax_rates
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 01:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2016-9-9 01:07

本帖最後由 燕飛 於 2016-9-9 01:08 編輯

回復 15 #麗康

人工就唔知 但我剩係知我公司内地d中高層一年分幾百萬股息

via HKEPC Reader for Android
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 01:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 01:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-9 01:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-9 02:22

本帖最後由 7h1r733n 於 2016-9-9 02:23 編輯
你可以問一下沒有美国一等公民的外国人在美国的衣食住行及生活和医药税.美国和日本工资税金都超过80%.未計 ...
麗康 發表於 2016-9-9 01:32


樓上有條link,  唔識英文都識google translate挂… 最後公司比幾多稅關我春事咩, 更係計自己袋幾多啦,
最後大陸好多避稅方法, 例如2萬人工, 只係報4000, 其他出cash,  我舊公司就係咁… 咪當呢度d ching乜都唔識…
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-9 02:30

深圳基本福利五險一金.食補.住補及最少二至四次国內遊.及一至兩次以上外國遊.其中一次是美国OR欧洲最貴消費 ...
麗康 發表於 2016-9-9 01:07

我o系大陸住左8年, 點解我睇到個世界唔係咁? 究竟係你穿越定係我穿越?? 半夜講d咁嘅嘢, 好驚驚呀
作者: iis002    時間: 2016-9-9 09:41

香港 IT 人一向比其他國家人工低
作者: 燕飛    時間: 2016-9-9 10:10

回復 23 #iis002

這個肯定不是 1.係唔夠某d歐美國家高
2.香港好少IT完全唔關 business/finance事

via HKEPC Reader for Android
作者: polarhei    時間: 2016-9-9 10:17

回覆 4# masseffect

事實上, 台灣即使搞代工, 搞研發. 人工其實冇想像中高. 因為七除八拆後, 可能同香港差唔多. 除非搞回收,學OASIS狙擊,分工合作,你想人工高都難.  

注: 美國VERIZON,一間好似3香港噉既公司, 2年前中過最少一個陰招, 因為遲發現內鬼作惡, 損失左最少40萬美金. 內鬼居然外判公司工作畀內地搞. 內鬼清楚當中程序所以難發現. 據報導, 按發現既單據,估計每年畀左五萬美元代工費. 但該內鬼年收入達25萬美金, 以五分一做噉大, 扣完稅加開支後最少有10萬美金用. 公司逐步知道點解啲人做到死死下但內鬼就冇. 公司知道後怒炒外,另外從中知道"市價",高質量系統建設,只需要拾萬美金有找就得而且密密實實. 於是索性按呢件事搞更多外判. 你知道美國福利比亞洲恐怖好多.
作者: 麗康    時間: 2016-9-10 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-10 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-10 22:08

大陸好多避稅方法, 例如2萬人工, 只係報4000, 其他出cash

2013/2014及2015年這些国內民企被維權律師追究 ...
麗康 發表於 2016-9-10 18:51

唔知上巿公司算唔算大... 起碼.. 我見好多咁樣避稅o既公司都冇事.. 唔駛打咁多字o既...
社保本來就係用黎坑錢.. 同香港MPF一樣...
作者: 麗康    時間: 2016-9-11 01:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-9-14 21:54

2013/2014及2015年這些国內民企被維權律師追究,因此幾萬間資產百億的民企破產倒下,因此外國品牌代工工 ...
麗康 發表於 2016-9-10 17:43



"幾萬間資產百億"

幾萬個百億,中國仲唔玩完
作者: polarhei    時間: 2016-9-15 10:47

回覆 14# shingzhk

我相信係指可用額。 為減少抽過多稅金,呢類公司部份福利主要用派股噉處理。
作者: polarhei    時間: 2016-9-15 10:58

回覆 20# 麗康


間接稅, 每一個交易抽8%(日本), 以賖數角度(通常為一年十二次)睇, 年率可達96%.  因此時常見到單量少, 但訂購數目多的情況.
作者: cise4832    時間: 2016-9-15 11:05

本帖最後由 cise4832 於 2016-9-15 11:07 編輯

睇一睇
https://www.ptt.cc/bbs/Soft_Job/index.html

3年經驗大約55k-80k TWD
香港人工可能高d
但計埋生活指數好難講

不過香港IT社會地位一定比較低
作者: peaceso    時間: 2016-9-15 11:22

深圳公司出工資給IT人工资比香港高一倍以上.但深圳IT人的真实收入低过香港.因为中国的税金超高
樓主所說的 ...
麗康 發表於 2016-9-9 00:31


除了稅, 還有很多東西要看.
美國稅高, 但有生活有保障. 生活支出也比香港平.
香港樓超貴, 租貴, 比稅負擔更重!!!

台灣道唔了解, 但美國和日本實質一定比香港好和高!
作者: peaceso    時間: 2016-9-15 11:27

除左痴線我都諗唔到有咩評語, 唔知既大可以先查一下再講
shingzhk 發表於 2016-9-9 01:01


一看20%, 就知信唔過!
除了歐州某些國家, 根本就唔會有可能.
那些國家目標是, 希望平衡生活!
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-15 11:33

估唔到仲有師兄理....
作者: look_yau    時間: 2016-9-15 12:45

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finan ... 0914_00842_001.html
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-15 13:40

look_yau 發表於 2016-9-15 12:45

完全係呃人入行..
作者: 七彩小生    時間: 2016-9-15 18:38

Agree

一年去跑,ok
兩年去跑,ok
五年去跑,ok
八年去跑, 還可以。
10 年跑IT , 好L 累!

完全係呃人入行..
7h1r733n 發表於 2016-9-15 13:40

作者: chinwah    時間: 2016-9-16 03:33

台灣??? 你聽過  "22K"   呢個TERM未???
作者: bananasims    時間: 2016-9-16 09:35

本帖最後由 bananasims 於 2016-9-16 09:46 編輯
一看20%, 就知信唔過!
除了歐州某些國家, 根本就唔會有可能.
那些國家目標是, 希望平衡生活! ...
peaceso 發表於 2016-9-15 11:27


無錯,我住响全北美洲最高稅既州/省 (講法文嗰個),income tax 最高既邊際稅都係 50.4%,你點搞都唔會計到"美國 Google 80% tax",marginal tax 都無可能,更何況 average income tax.

另外,美國同加拿大稅制比香港複雜好多,稅係高但好多唔同既嘢可以減輕稅務負擔,有啲叫 401k/RRSP/Roth IRA 既物體可以減  taxable income,de facto tax rate 個個人可以差好遠; 如果話 60% 响歐洲都話有可能,80% 同共產有咩分別

美國地方好大,Bay Area 生活費同香港有得比,稅都唔低,醫療要睇公司,都係個個人唔同啦,你個 offer 同人地個 offer 可以差勁遠,好似個強積金咁。有啲公司可能 medical insurance 個 premium 一年都食咗你成萬幾蚊港紙,仲要十幾萬 deductibe + 八九千 copay,整親隻手都破產咁,香港住公立都唔洗太擔心

回覆  shingzhk

我相信係指可用額。 為減少抽過多稅金,呢類公司部份福利主要用派股噉處理。 ...
polarhei 發表於 2016-9-15 10:47


美國加拿大派股, dividend, interest 都係要收稅,以前啲有錢佬玩 loophole 經 stock options / dividend / interest 做 tax avoidance,後尾決定封咗個漏洞,唔似香港有錢人樂園
作者: gamezz    時間: 2016-9-16 22:42

回復 12 #Sora

無四皮wor.… 寫開咩野有咁高人工

via HKEPC Reader for Android
作者: 麗康    時間: 2016-9-18 01:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-18 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-18 02:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kong1234    時間: 2016-9-18 08:57

樓上唔好妖言惑眾,e度撈 IT d師兄,個個都最少每個月四皮以上啦
Sora 發表於 2016-9-9 00:55

唔係講笑, 我身邊有2個朋友已搵3皮up
一個做bank IT infa, 另一個做network
作者: Jackass_TMxCK    時間: 2016-9-18 10:50

搵三萬係香港想有好世界都難……三萬唔係高,只係有極多人係你下面姐
作者: 七彩小生    時間: 2016-9-18 10:57

年青有得選,冇理由做IT. 除非是「長跑」高手!
作者: peaceso    時間: 2016-9-18 12:19

樓上唔好妖言惑眾,e度撈 IT d師兄,個個都最少每個月四皮以上啦
Sora 發表於 2016-9-9 00:55


你又知?
但我唔信!
作者: peaceso    時間: 2016-9-18 12:23

搵三萬係香港想有好世界都難……三萬唔係高,只係有極多人係你下面姐
Jackass_TMxCK 發表於 2016-9-18 10:50


三萬唔係高,但已經幾好!
問題是香港什麼都太貴!
因為租貴!
作者: kong1234    時間: 2016-9-18 17:51

三萬唔係高,但已經幾好!
問題是香港什麼都太貴!
因為租貴!
peaceso 發表於 2016-9-18 12:23

但香港做IT 搵到3萬係極難, 因為要考1百幾十張cert+10年經驗都未必要,
除非識人
作者: usopp    時間: 2016-9-18 18:04

回覆 51# kong1234


    其實你係咪IT人?
作者: beggar1210    時間: 2016-9-18 19:51

但香港做IT 搵到3萬係極難, 因為要考1百幾十張cert+10年經驗都未必要,
除非識人 ...
kong1234 發表於 2016-9-18 17:51


FG Programmer  都15k 啦
做6-7年有幾難
作者: look_yau    時間: 2016-9-18 19:58

唔係講笑, 我身邊有2個朋友已搵3皮up
一個做bank IT infa, 另一個做network
kong1234 發表於 2016-9-18 08:57


bank junior post 都3皮 up 啦
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-18 20:21

投行 grad trainee 四皮起步 (不過好似好多年冇郁過...)

IT 係一個專業, 醫生律師開始都唔係好高人工架喇. 捱得到做得耐人工自然高...
作者: look_yau    時間: 2016-9-19 00:02

投行 grad trainee 四皮起步 (不過好似好多年冇郁過...)

IT 係一個專業, 醫生律師開始都唔係好高人工架喇. ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-18 20:21



    多年冇郁過 + 唔係請好多
作者: beggar1210    時間: 2016-9-19 00:22

近年很多國企及上市公司都向新合約員工簽訂正規的勞動合同,及把很多不合作的員工炒了,4大國有銀行近年炒 ...
麗康 發表於 2016-9-11 01:59


呢個區都有5毛
作者: kong1234    時間: 2016-9-19 22:55

回覆  kong1234


    其實你係咪IT人?
usopp 發表於 2016-9-18 18:04

唔識答你
作者: 麗康    時間: 2016-9-20 02:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XML    時間: 2016-9-20 08:15

係投行同銀行做起步點高 但要發達難
BTW 銀行做IT係痴線架 淨係睇住CMD DEBUG 仲要限時任務 深夜出勤
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 11:22

多年冇郁過 + 唔係請好多
look_yau 發表於 2016-9-19 00:02

唔係請好多係事實. 但係 grad trainee 只係一個 example. 有同事本身係響D 萬零兩萬一個月O既公司做起, 三四年經驗, 轉左入銀行, 人工幾何級咁上. 其實就算本地銀行人工都唔差.  個 point 係 high end (high income) 野係有O既, 當然喇, distribution 係金字塔咁黎, 問題係自己有冇能力打入/上去.

BTW, 除左某D niche o既位, 大部份初入銀行絕對唔需要識金融野 :)

見呢度耐不耐就有D 類似 "乞食都好過響香港做IT" o既 comment, 有時真睇唔過眼 :(
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 11:42

係投行同銀行做起步點高 但要發達難
BTW 銀行做IT係痴線架 淨係睇住CMD DEBUG 仲要限時任務 深夜出勤 ...
XML 發表於 2016-9-20 08:15



    唔辛苦點值咁高人工
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 11:43

唔係請好多係事實. 但係 grad trainee 只係一個 example. 有同事本身係響D 萬零兩萬一個月O既公司做起, 三 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 11:22



    銀行人工當然好D,不過問題係香港真係搞IT/科技果D
作者: tuyylihk    時間: 2016-9-20 11:56

係投行同銀行做起步點高 但要發達難
BTW 銀行做IT係痴線架 淨係睇住CMD DEBUG 仲要限時任務 深夜出勤 ...
XML 發表於 2016-9-20 08:15

乜你覺得有IT唔係咁咩

BTW,我肯定你唔係做銀行...
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 12:24

銀行人工當然好D,不過問題係香港真係搞IT/科技果D
look_yau 發表於 2016-9-20 11:43

君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多就唔知.

IT 只係應用. 用黎做乜先至係重點. 件成品有價值O既自然就可以叫價高. 小弟之前同呢度另一位師兄私底下交流過, IT consultation, 有少少經驗, 由低做起, 都可以三萬起頭.

唔係想得罪人, 但係如果"你" 做到既只係停留響 web cart, business website, 當你O既競爭對手係祖國千千萬萬既程式員, 一樣咁交貨但係永遠平你一截... 咁叫價點可能高?  (有點誇大, 只係一個比喻).
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 12:30

君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 12:24



Deliveroo = British Company
FoodPanda = Germany Company
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 12:36

乜你覺得有IT唔係咁咩

BTW,我肯定你唔係做銀行...
tuyylihk 發表於 2016-9-20 11:56



    其實銀行應該唔會點深夜出勤
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 12:37

係投行同銀行做起步點高 但要發達難
BTW 銀行做IT係痴線架 淨係睇住CMD DEBUG 仲要限時任務 深夜出勤 ...
XML 發表於 2016-9-20 08:15

幫人地打工, 實係難發達架喎. 呢個世界唔係咁多霍建寧

我相信好多唔似做銀行O既師兄都差不多係24hr on call...IT system 做得 24/7 即係有機會 24/7 死...

至於做o既野有幾難幾辛苦, 我只可以講吃得咸魚抵得渇... 做會計醫生律師一樣捱到 hihi
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 12:39

Deliveroo = British Company
FoodPanda = Germany Company
look_yau 發表於 2016-9-20 12:30
佢地響香港賣O既除左西餐, 仲有茶記同魚旦粉... 難道香港人寫唔出嗎? 而香港呢個market 如果係 net-loss 的話,我相信佢地都唔會進入呢個巿場
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 12:42

幫人地打工, 實係難發達架喎. 呢個世界唔係咁多霍建寧  

我相信好多唔似做銀行O既師兄都差不多係24 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 12:37



    銀行有 global team,其實夜晚被 call 嘅機會係好細
作者: wkleung    時間: 2016-9-20 12:46

如果話黃金賣usb俾你果個唔係it, 咁係唔係見人低就開除出it?
如果話銀行做先算it, 點解唔一早講明個門檻係咁高?

其實係唔係有個最簡單定義, 就係你登記到做資訊科技界組能組別選民, 你先好同人講係做it?
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 13:50

銀行有 global team,其實夜晚被 call 嘅機會係好細
look_yau 發表於 2016-9-20 12:42

你真幸福 
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-20 14:06

其實係唔係有個最簡單定義, 就係你登記到做資訊科技界組能組別選民, 你先好同人講係做it?
wkleung 發表於 2016-9-20 12:46

如果最近選舉O既事係真的話,咁呢個門檻就真係低左啲。。hahaha

冇人話銀行先係 IT..只不過呢個題目係人工, 咁又真係有高人工,搵到錢o既 IT 工架喎, 就算唔係銀行都有.
作者: look_yau    時間: 2016-9-20 16:55

你真幸福 
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 13:50



    呢啲野唔印度做邊個做
作者: 麗康    時間: 2016-9-20 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-20 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: justlazy    時間: 2016-9-20 19:54

君不見近期 Deliveroo, FoodPanda 果類公司大行其道?又或者的士/VAN 仔app. 我估應該都搵到下錢. 不過幾多 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-20 12:24


師兄提到我都講兩句先。Package 方面我公司係 OK 㗎。最 Junior 都唔會少過 25K。

只不過要入嚟都唔容易。香港 developer 嚟講,唔計 Agent 公司 filter 咗大約九成人(我地用呢間好好先 filter 到咁多人),過到 internal screening 同 interview,最後出到 offer 大約係兩成。

我地請人最重要係睇能力同性格,年資同學歷完全無關係,更加唔會話要求有咩 cert。當然,我地比到咩個 candidate 都好重要。

Btw,而家積極揾緊 PHP 同 Python Developers,fullstack 比較適合。最基本條件包括可以用英文溝通,對 software development 有熱誠。Package 同其他嘢可以見面傾。有興趣師兄 PM 我 ;)
作者: TritonHo    時間: 2016-9-20 22:05

但香港做IT 搵到3萬係極難, 因為要考1百幾十張cert+10年經驗都未必要,
除非識人 ...
kong1234 發表於 2016-9-18 17:51


唔係喎,我一張cert都冇喎,而且在7年經驗時便破3萬了
作者: 麗康    時間: 2016-9-20 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-21 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-21 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-21 01:43

呢啲野唔印度做邊個做
look_yau 發表於 2016-9-20 16:55

唔一定所有野都有 global, 就算有有時都未必support 到, 3rd line 始終都係寫件野出黎果條茂李 

開頭打工, 要輪做 support, 每人rotate 一星期有 mobile phone + laptop... 果個weekend 基本上只可以 on call 邊度都唔駛去.
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-21 01:47

CERT 呢家野真係冇乜見過係有用O既..
舊時有機會 in 好多印度朋友... 佢地個個resume 都有 certified java programmer 之類..一問問題好多乜都唔識答

至於會唔會因為多 cert 而 filter 走, 真係唔知..
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-21 01:50

二十年前我進入某行業做學徒,一間有五百人的公司,我的月薪只得$4500,年半後我進入第三間公司,上班前我沒 ...
麗康 發表於 2016-9-21 00:12
聽落似係五金業 :)
作者: 七彩小生    時間: 2016-9-21 07:29

入室弟子咁型?

二十年前我進入某行業做學徒,一間有五百人的公司,我的月薪只得$4500,年半後我進入第三間公司,上班前我沒 ...
麗康 發表於 2016-9-21 00:12

作者: look_yau    時間: 2016-9-21 07:38

唔一定所有野都有 global, 就算有有時都未必support 到, 3rd line 始終都係寫件野出黎果條茂李 

開 ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-21 01:43


除非有 release. 如果個個weekend都有好多問題只係證明個system寫得差。
作者: tuyylihk    時間: 2016-9-21 09:10

其實銀行應該唔會點深夜出勤
look_yau 發表於 2016-9-20 12:36

App Team真係好少
但System個班會多d,佢地時間最唔穩定
所以我見佢地平時都好準時走..

Operater輪班我就唔計鳥...
作者: look_yau    時間: 2016-9-21 10:31

App Team真係好少
但System個班會多d,佢地時間最唔穩定
所以我見佢地平時都好準時走..

Operater輪班我就 ...
tuyylihk 發表於 2016-9-21 09:10


都係果句,如果個 infra 成日 down,又係好有問題。不過 infra weekend work 應該多啲
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-21 11:20

除非有 release. 如果個個weekend都有好多問題只係證明個system寫得差。
look_yau 發表於 2016-9-21 07:38

Batch system, weekend SLA overrun

俱往矣
作者: 麗康    時間: 2016-9-21 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: look_yau    時間: 2016-9-21 14:58

Batch system, weekend SLA overrun

俱往矣
LoneGumMan 發表於 2016-9-21 11:20



    FO 冇咩 weekend batchs
作者: LoneGumMan    時間: 2016-9-22 03:44

師傅型容自已是皇宮裡的藝術家,每天為貴族工作,我們的成品每件都是藝術品,因為我公司的收費是其他公司10 ...
麗康 發表於 2016-9-21 13:31


八十幾歲老人仲可以日日做, 咁我第二個猜測係 bespoke 裁縫/造鞋 ..

無價寶。。。呢啲咪叫到價錢囉 又係自己喜愛O既專業, 羨慕
作者: 麗康    時間: 2016-9-22 05:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 麗康    時間: 2016-9-22 05:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-22 23:03

本人是的老板,我陳經招聘多次IT人,本人不是IT人.寫這網站的人是自己上GOOGLE自學寫這網站的.這網站在正式面 ...
麗康 發表於 2016-9-20 02:36

其實你有冇興趣搵呢度D師兄執執你個site? 其實你唔覺得你個site好刺眼.. 睇得好唔舒服架咩? 黃底紅字好似寫符咁..  
不過如果中三畢業寫到咁都好值得鼓勵...
作者: usopp    時間: 2016-9-22 23:23

如果話黃金賣usb俾你果個唔係it, 咁係唔係見人低就開除出it?
如果話銀行做先算it, 點解唔一早講明 ...
wkleung 發表於 2016-9-20 12:46



    黃金賣usb俾你果個都算IT
作者: usopp    時間: 2016-9-22 23:30

CERT 呢家野真係冇乜見過係有用O既..
舊時有機會 in 好多印度朋友... 佢地個個resume 都有 certified java  ...
LoneGumMan 發表於 2016-9-21 01:47


認真,如果我係老細見到又多cert又大把年資人工又低真係覺得唔洗in,見過大把ed人都係
作者: 7h1r733n    時間: 2016-9-23 11:36

黃金賣usb俾你果個都算IT
usopp 發表於 2016-9-22 23:23


IT Sales.. 當然算IT啦...
所以我已經冇自稱做IT或IT人好多年...
作者: kitho    時間: 2016-9-23 12:19

IT Sales.. 當然算IT啦...
所以我已經冇自稱做IT或IT人好多年...
7h1r733n 發表於 2016-9-23 11:36



    真係做IT 既...行內人會講明job nature...otherwise 對街外人咪又係講整電腦...一聽就知龍與鳳...
作者: masseffect    時間: 2016-9-23 12:21

如果話黃金賣usb俾你果個唔係it, 咁係唔係見人低就開除出it?
如果話銀行做先算it, 點解唔一早講明 ...
wkleung 發表於 2016-9-20 12:46


咁賣金器嘅sales算唔算係礦業?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2