Board logo

標題: 這裏有冇programmer講下 有仔女之後的生活 [打印本頁]

作者: 七彩小生    時間: 2015-4-5 21:03     標題: 這裏有冇programmer講下 有仔女之後的生活

成日寫program, trace and debug, 可否講下有仔女之後的生活 ? etc. 有冇被另一半炸形冇理佢
作者: KinChungE    時間: 2015-4-5 22:24

寫個program出黎不停fork child, 得左
作者: tsangwailam    時間: 2015-4-5 22:42

係咪會try and run 好多次?
作者: Databases    時間: 2015-4-6 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-4-6 15:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pl8888    時間: 2015-4-6 15:40

while(!die())
   work();
  

作者: 七彩小生    時間: 2015-4-6 16:14

本帖最後由 七彩小生 於 2015-4-6 16:20 編輯

我見同學10個programmer 9 個未结婚, 話公司的programmer 多數OT 3 個鐘。好遲收工
作者: Databases    時間: 2015-4-6 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 七彩小生    時間: 2015-4-6 16:44

表達得好好。

while(!die())
   work();
pl8888 發表於 2015-4-6 15:40

作者: toylet    時間: 2015-4-7 18:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mvpkenlin    時間: 2015-4-8 17:01

仲要仔多女少,又少機會接觸女性,接觸到又無話題
作者: gamezz    時間: 2015-4-8 17:10

回覆 11# mvpkenlin


    接觸到又無話題 ... x2 :(
作者: 七彩小生    時間: 2015-4-8 20:05

本帖最後由 七彩小生 於 2015-4-8 20:07 編輯

可能係小講野, 見到女性驚冇話題 , 结果越驚仲多dead air. 我的programmer同學大部份未結婚, 我懷疑佢地gay gay地. 有個结左婚, 但冇仔女, 約出來食飯又唔出聲.
作者: 7h1r733n    時間: 2015-4-9 10:13

結果婚7年... 囝囝6歲...
生活係...
1. 返工..
2. 放工.....
3. Work at home...
4. Sleep..

我真心覺得自己入錯行.. 不過冇計.. 儲多少少錢開檔做飲食算...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2