Board logo

標題: 有3D printer 的師兄,請幫忙 [打印本頁]

作者: stanley_chung    時間: 2020-2-16 11:43     標題: 有3D printer 的師兄,請幫忙

想有3D printer 的Ching 幫忙打印這兩個file, 會俾番錢的 (但唔知點計),可以幫忙的Ching 請pm.
我已下載STL files, 詳情見以下連結。

謝謝幫忙

https://www.facebook.com/583564454/posts/10158150446584455/?d=n

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: warrior    時間: 2020-2-16 13:54

又係呢D filter 入, 唔filter 出  既 "放"毒口罩,  如果唔知自己已中招, 企係你旁邊又無口罩的人真係多得你唔小
作者: bam1a    時間: 2020-2-16 16:45

又係呢D filter 入, 唔filter 出  既 "放"毒口罩,  如果唔知自己已中招, 企係你旁邊又無口罩的人真係多得你 ...
warrior 發表於 16/2/2020 15:54


HF32似乎冇呼氣口
作者: Super169    時間: 2020-2-16 17:54

又係呢D filter 入, 唔filter 出  既 "放"毒口罩,  如果唔知自己已中招, 企係你旁邊又無口罩的人真係多得你 ...
warrior 發表於 2020-2-16 13:54


佢無處理到氣閥過濾, 係有D 問題.
氣閥除左呼出無 filter 外, 本身亦唔係完全單向.   當你呼氣時, 蛙片外推, 氣閥打開了.  
之後到吸氣時, 氣閥由吸埋黎變閂, 其實已經先吸左少少完全無 filter 既空氣, 可能好少, 但都有風險.

或者, 可以嘗試在出氣口個氣閥外, 好似吸氣口咁 mount 個 filter, 感覺上會好D.
作者: Super169    時間: 2020-2-16 17:57

HF32似乎冇呼氣口
bam1a 發表於 2020-2-16 16:45


係咪講 HF-52?  佢下面有出氣閥既.

20200216-001.jpg

圖片附件: 20200216-001.jpg (2020-2-16 17:57, 79.22 KB) / 下載次數 144
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176423&k=9873e71b400162eb0eec5591664512a8&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: Offer    時間: 2020-2-16 18:36

又係呢D filter 入, 唔filter 出  既 "放"毒口罩,  如果唔知自己已中招, 企係你旁邊又無口罩的人真係多得你 ...
warrior 發表於 2020-2-16 13:54



有排氣閥的口罩只適合健康人士使用
作者: stanley_chung    時間: 2020-2-16 20:03

先感謝已PM 我的師兄.

我不是原創者, 唔評論這方法有沒有通過嚴格科學測試. 我個人只用來延長外科手術口罩存量的後備方案, 一個口罩剪3 份, 便可延長3 倍. 至於其他ching 是否採用, 亦是閣下決定.
另一方面, 我會覺得外科手術口罩如使用不當, 飛沫 / 細菌一樣可以由口罩上下兩邊飛入來.

我手上只有大約2 個月口罩用量, 沒有主動去街鋪排隊, 網上排隊果D 又輪唔到, 又試過俾$230 炒價買1盒, 但質數比透光的好少少. 唔係話要製造恐慌, 但都要想一下後備方案. 都係果句, 人地都係無私分享, 我個人非常感謝.
睇了上面的意見, 我打算把吸氣/ 呼氣果2 塊氣閥蛙片拆下, 然後在兩個孔上鋪外科手術口罩, 再用3D 打印的蓋壓好.

P.S. 我見過網上有其他人, 用膠紙痴實, 話可以用到, 但我覺得效果一般
作者: andyngo    時間: 2020-2-16 20:59

同意,有是但一個罩都好過不設防,在心理上或者實際上都有效果

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: ustkl    時間: 2020-2-16 21:19

回覆 8# andyngo

口罩的功用除了防疫外, 現時呢個時勢已成為衣服一部份。唔帶口罩就好似冇着衫出街咁。
作者: t9097    時間: 2020-2-16 22:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169    時間: 2020-2-16 22:41

主要問題係有唔少人誤以為3m嗰啲有氣閥的面罩係可以用作日常防疫用途,如果大家一窩蜂去使用呢裏面罩隨時會 ...
t9097 發表於 2020-2-16 22:16



其實呢隻面罩, 氣閥下面有無可能加番個 filter 至出氣, 咁樣好似好D.
不過, 唔知下面既出氣位係點既, 我仲未買到返黎試, 有無 ching 可以睇下佢下面出氣果部份係點既?
作者: t9097    時間: 2020-2-16 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2020-2-16 22:54

本帖最後由 fred2088 於 2020-2-16 22:56 編輯

回覆 10# t9097

直徑 25mm 分6 份, 可打印出氣 口罩Cover ...

圖片附件: WhatsApp Image 2020-02-16 at 22.51.20.jpg (2020-2-16 22:55, 48.95 KB) / 下載次數 88
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176462&k=d9b385baccbf9ffb381a20ac41e4bc0a&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: Super169    時間: 2020-2-16 23:15

回覆  t9097

直徑 25mm 分6 份, 可打印出氣 口罩Cover ...
fred2088 發表於 2020-2-16 22:54


呢個係 3200, 好似太淺, 要做個完全密封, 又可以拆出黎加 filter 既罩唔容易.
可能要好似之前6/7系果D, 但今次係整舊野痴落去做個座, 然後再收塊碎片入去會易D.
不過, 比較想玩 HF-52, 佢下面本身個氣閥幾好用 (上面既圖), 只係唔知蓋住氣閥舊野, 係點出氣, 可能只係下面開個窿, 甚至周維合唔實散氣.
作者: fred2088    時間: 2020-2-16 23:26

回覆 14# Super169


作者: fred2088    時間: 2020-2-16 23:50

HF52 ... 的內部, 可以加塊口罩上去 ...
hf52.jpg

圖片附件: hf52.jpg (2020-2-16 23:49, 106.36 KB) / 下載次數 142
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176466&k=53eab7b06b61eabbac24e7c7e2a3934f&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: Super169    時間: 2020-2-17 00:00

HF52 ... 的內部, 可以加塊口罩上去 ...
fred2088 發表於 2020-2-16 23:50



佢個圖係前面個罩下面出氣.
我想 check 一樣野, 就係佢呢個示意圖, 係指前面個罩左右密封咁夾落去, 然後下面開窿出氣.
定係只係一個理想圖, 其實前面個罩 cup 上去時, 周圍都無防漏, 其實一樣可以出氣呢.

不過, 如果佢既氣閥開口向下, 上面有塊野, D 菌本身都唔會點向上升.  但都可能因為氣壓而谷左去周圍出.   
理論上, 只要下面可以比我地加到  filter, 已經算係對得住人了.  有時好難百分百完美, 盡做呢.

當然, 口罩既設計本身係 protect 戴口罩既人.
如果以 protect  自己既角度, 出氣口問題唔大, 只係氣閥打開變關閉時有無可能入氣.
但如果戴口罩既人有病, 最好可以做好埋呼氣既過濾.
作者: fred2088    時間: 2020-2-17 00:13

回覆 17# Super169

hf52.jpg

圖片附件: hf52.jpg (2020-2-17 00:13, 129.01 KB) / 下載次數 111
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176467&k=a0fbd27a34197e154b36ee7cbeb35cb5&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: Super169    時間: 2020-2-17 00:25

回覆  Super169
fred2088 發表於 2020-2-17 00:13



嘩, 外面係咁既形狀, 真係幾難畫個 adapter 去加 filter.   
而且, 睇怕左右都唔會有密封, 加左 filter block 左下面, 應該左右既夾位都會泄氣.
果個位, 要包一塊口睪既話, 用既料都唔少.  亦唔容易做到完全密封唔泄氣.
可能 3200 會易D, 類似 HF-52 既氣閥咁 mount 落去 (可能係要痴), 做一舊野蓋住出氣口, 果度加  filter.  

睇黎, 只可以保護自己, 要考慮噴出加 filter 都唔易.
作者: fred2088    時間: 2020-2-17 00:43

回覆 19# Super169


    在裡面加 ...
hf52.jpg

圖片附件: hf52.jpg (2020-2-17 00:43, 73.25 KB) / 下載次數 138
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176468&k=808ba3edda79d71d4e49188e1a230b27&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: ralf    時間: 2020-2-17 01:23

回覆  Super169
fred2088 發表於 2020-2-16 23:26



    師兄,我有個6300鼻位唔係咁貼,我有彈性樹脂,請問可唔可以印D野令佢鼻位貼D
作者: warrior    時間: 2020-2-18 10:01

有排氣閥的口罩只適合健康人士使用
Offer 發表於 2020-2-16 18:36



    個問題係, 無去檢疫過, 根本唔知自己係咪中左, 在潛伏期中
就係因為個個都以為自己係健康人士, 先會出現 邊爐家族呢D 個案
作者: Offer    時間: 2020-2-18 11:47

師兄,我有個6300鼻位唔係咁貼,我有彈性樹脂,請問可唔可以印D野令佢鼻位貼D ...
ralf 發表於 2020-2-17 01:23

6300是大碼,你應改用6200中碼
作者: Super169    時間: 2020-2-18 20:43

個問題係, 無去檢疫過, 根本唔知自己係咪中左, 在潛伏期中
就係因為個個都以為自己係健康人士, 先會 ...
warrior 發表於 2020-2-18 10:01


家陣佢既設計, 係假定左戴既人無病, 所以只係 filter 入氣, 無 filter 出氣.
佢仲不斷幫人印, 萬一有個隱藏既病人戴左, 而佢自己又唔知, 身邊既人亦唔知, 後果可能比唔用更差, 起碼附近既人會小心下.

本來想去果位人兄既 facebook 留言叫佢整埋出口, 但好似唔係公開可以留言.
作者: tchzhy    時間: 2020-2-19 13:46

而家好多人冇口罩用,迫於無奈用3M加3D打印頂住檔。講真如果有口罩,邊個會用3M加3D打印口罩啊?而家連自己都冇能力保護,仲邊有能力保護人哋。
作者: t9097    時間: 2020-2-19 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tchzhy    時間: 2020-2-19 14:50

如果你冇戴口罩大家會保持距離的,你用呢種面罩的話到人多地方或搭車對其他人好大風險的。 ...
t9097 發表於 2020-2-19 14:41


風險再大,都大唔過唔封關。作為一個小市民,冇口罩,但又要出街,只能做好保護好自己嘅措施。
作者: t9097    時間: 2020-2-19 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tchzhy    時間: 2020-2-19 15:24

你用啲唔合適嘅面罩應該同封唔封關無關係的,你用HKU嗰隻diy口罩都好過呢款面罩 ...
t9097 發表於 2020-2-19 15:12


我覺得個口罩可以保護到自己,已經好過咩都唔戴,至於合唔合適只喺相對嚟講。其實在大家覺得人哋嘅設計有問題,點解唔出手做個合適嘅出嚟呢?我都希望可以搵到個萬全嘅方法,解決我買唔到口罩嘅困境。
作者: t9097    時間: 2020-2-19 15:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tchzhy    時間: 2020-2-19 15:57

HKU嗰隻diy唔合適?
t9097 發表於 2020-2-19 15:38


我講嘅喺3M口罩。
作者: t9097    時間: 2020-2-19 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tchzhy    時間: 2020-2-19 17:02

本帖最後由 tchzhy 於 2020-2-19 18:00 編輯
3m嗰隻面罩有valve唔係for防疫用途的
t9097 發表於 2020-2-19 16:32


而家唔夠口罩,先攞佢頂住檔。如果有足夠口罩,我估啲人都唔會攞3M 3200或6200嚟用。
作者: Super169    時間: 2020-2-19 21:26

而家唔夠口罩,先攞佢頂住檔。如果有足夠口罩,我估啲人都唔會攞3M 3200或6200嚟用。 ...
tchzhy 發表於 2020-2-19 17:02


個問題係, 如果戴口罩既人本身有病, 而佢又當自己戴左口罩四維去, 附近既人以為佢有口罩, 可能掉以輕心.
咁樣, 佢就會變成一部活動既播菌機.

疫症期間, 口罩既作用, 除左避免外來既病毒, 亦要同時防止自身既病毒外泄.
作者: t9097    時間: 2020-2-19 23:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anselml    時間: 2020-2-19 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anselml    時間: 2020-2-19 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169    時間: 2020-2-20 09:57

回復 Super169

no.

the design is for woodwork.

not for virus!!!

via HKEPC Reader for Android
anselml 發表於 2020-2-19 23:50


Yes, 呢個就係問題所在, 出口既氣閥唔會過濾.
從防疫既角度, 應該要防止自己中招之餘, 亦要防止自己傳比人.
我相信, 佢既保護能力應該 OK.  對本身無病既人, 絕對有一定既保護作用.
但家陣隻病毒, 潛伏期又長又無明顯既表徵, 好容易中左招都唔知.
如果中左招既人, 咁樣戴出街, 無意中會變左播毒工具.

當然, 絕大部份人都會假設自己無事, 戴口罩既目的只係保護自己.  咁呢隻野真係做到呢點.
作者: warrior    時間: 2020-2-20 10:21

回覆 38# Super169


    我連戴DIY 3M口罩保護到自己呢一點都不能認同,
已有醫生講過一個口罩只能用大約4個小時, 去唔高危地方頂盡用一日 filter 已飽和
如果一個口罩分為十份, 其實細細張filter 會快十倍時間飽和, 即係一日要換十次細細張filter
一日只用一張細filter  唔單只自欺欺人,   一早已飽和的filter 令人中招機會大大提高
加上出口無filter 不停放病毒, 咁仲點防疫???
作者: it_jobs    時間: 2020-2-20 10:38

回覆  Super169


    我連戴DIY 3M口罩保護到自己呢一點都不能認同,
已有醫生講過一個口罩只能用大約4個 ...
warrior 發表於 2020-2-20 10:21


前題是假設口罩是100% 平均地便用, 而用者只吸不呼氣,

現實可能嗎?
作者: warrior    時間: 2020-2-20 10:48

回覆 40# it_jobs


    就當50%, 一日一細細張filter 都係自欺欺人
而且細細張filter 的安裝方式一樣用唔到100%    D 邊位可能已經10%了
作者: it_jobs    時間: 2020-2-20 11:41

回覆  it_jobs


    就當50%, 一日一細細張filter 都係自欺欺人
而且細細張filter 的安裝方式一樣用唔到1 ...
warrior 發表於 2020-2-20 10:48


先回原點: 100% vs 1/9, 只可說呢個說法不附合現實. Right?

如有新想法, 要別外再討論也可.
細細張filter 的安裝方式能用多少%, 這要計算, 要睇如何能有效地便用所有面積, 中間有很多因素.
效能問題也要看設計, 如設計做得好, 有機會是70~150%流速, 流量.  75~90% 使用率.
作者: marcowing    時間: 2020-2-20 12:16

我個故事係,見到有人放YT,教人口罩一開九去用.佢教兩個方法.
1.用ORING就咁紮住塊剪左既口罩落豬咀.(豬咀三點突起,肯定ORING落去唔係完全密氣)
2.用個舊原裝FLITER舊膠,加塊剪左既口罩,原裝FILTER夾住個剪左既口罩.(咁扭入去塊布肯定會爛啦)
跟住見到好多人跟住黎整,先諗住整個密氣好少少既俾大家用.
一直有考慮安全問題,但係唔整俾佢地,個安全問題仲大單.
出面啲人既知識絕對會比呢度差.
呢段時間,一直見有人印出黎賣,FB一出都一千幾百個留言要訂.
作者: marcowing    時間: 2020-2-20 12:23

https://hk.appledaily.com/lifest ... ZW5NXHJEVYF4AORI3M/
係呢單野.
作者: warrior    時間: 2020-2-20 13:16

先回原點: 100% vs 1/9, 只可說呢個說法不附合現實. Right?

如有新想法, 要別外再討論也可.
細細張filte ...
it_jobs 發表於 2020-2-20 11:41



    你我係呢度爭持不下都無意思, HKU 公開叫人用kitchen paper DIY face mask 都唔叫人用1開9 , 1開10 的方法, 唔係無原因的吧???
作者: LingWuChung    時間: 2020-2-21 09:15

說真的, 這個l版真的很好, 有很多師兄不單只專注於打印技術的研究, 也會考慮公德心的問題. 讚!
作者: fred2088    時間: 2020-2-21 11:07

回復 45 #warrior

另一重點是兩害取其輕,
到真係冇辦法的時候才採用
紙巾也是所有人都處理到的

via HKEPC Reader for Android
作者: kfceric    時間: 2020-2-21 18:54

其實如果口罩供應正常,一個都吾洗1元,搞勿鬼呀,重要一開九。
用膠件或用Oring都可以好密氣的,根本口罩本身都吾密氣,好多邊位都可以入到,用防毒面罩加口罩片一定密過只用口罩,使用時間要看你周圍環境,多數塞你個罩是灰塵和你自己的口水和濕氣,
如果病毒細菌多到塞罩,你個面和其他部份已經食晒。肯定已中招了,那你應該用生化衣。
口水的因素因為面具有單向閥,呼氣時的漏氣不會染污入氣個片罩,相信使用時間不會差太多。反而在出氣閥要加個口罩片,阻止自己的呼氣直接排出(如你中了招便可能播毒),但那又要用多一片罩片。
其實用豬咀加口罩都幾焗下,你想長時間用都好難,年青人心肺強,應該好D。老人家吾好試。長時間用缺氧都吾知。

總之面對難題,香港人總有辦法,香港人加油。
作者: Rexlau417    時間: 2020-2-22 03:24

你我係呢度爭持不下都無意思, HKU 公開叫人用kitchen paper DIY face mask 都唔叫人用1開9 , 1開10  ...
warrior 發表於 2020-2-20 13:16

DIY face mask既原因係材料易有 易整
易過你去買隻3m 3200 6200而唔係佢既安全性好過3m
咁你咁講用布口罩都好過用豬嘴啦 咁又點解咁多專家出黎話用布口罩仲易染病過唔戴呢?

所以就係點解你hku會推diy而唔係買3m嘴
原因好簡單 係8個月前開始豬嘴已經好難入口 連3m自己都唔夠貨 唔再係易買所以hku先推行diy
而另外今時今日個政府可以用各種理由去扣關 7093 filter都可以話係戰略物品而去扣關 可想而知豬嘴係幾難入口?
除非係amazon買佢咪唔敢扣你囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Rexlau417    時間: 2020-2-22 03:48

同埋今時今日武漢肺炎都係經由飛沫傳播而唔係空氣傳播
而防毒面具出氣口既防回氣位係會阻隔飛沫

正如之前個個人都話工業n95防唔到武漢肺炎 3m自己出左聲明工業用n95一樣可以阻隔到95%300納米既病毒 依家咪又係個個搶n95

另外大陸所講既氣溶膠 其實係氣霧傳播而唔係空氣傳播 兩者差好遠 所以真係唔識既嚇死 識既笑死
氣霧傳播係指病毒可經由氣霧傳播到3米左右既距離

冇起口罩上黎 口罩1開9一定好過你唔戴出街多多聲 都好過你戴布口罩 至少氣密方面比外科口罩更好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Rexlau417    時間: 2020-2-22 03:53

本帖最後由 Rexlau417 於 2020-2-22 04:04 編輯

另外有冇師兄可以幫手印兩個 6系用既1開9口罩filter
感激不盡

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: palpatrick    時間: 2020-2-22 18:22

另外有冇師兄可以幫手印兩個 6系用既1開9口罩filter
感激不盡

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
Rexlau417 發表於 2020-2-22 03:53

現在印這個比較好印!

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(04F3B).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(5FABC).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(04F3B).jpg (2020-2-22 18:22, 140.93 KB) / 下載次數 45
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2177492&k=9c3e215be61c54bbc3daedf6df92b4d9&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(5FABC).jpg (2020-2-22 18:21, 95.15 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2177493&k=f73e688c2ccbb241d93a3a51ecdc4ba2&t=1782288484&sid=4sHFzGKhRw


作者: 笨蛋葉    時間: 2020-2-22 18:33

現在印這個比較好印!
palpatrick 發表於 2020-2-22 18:22


我都想要6系用既1開9口罩filter  
唔洗下下洛一洛街用一個口罩
作者: Rexlau417    時間: 2020-2-22 19:15

本帖最後由 Rexlau417 於 2020-2-24 10:02 編輯

冇3d打印身邊又冇朋友有 所以印唔到   
係咪都係for口罩用? 但點解個野咁高身

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kfceric    時間: 2020-2-23 17:08

https://www.facebook.com/marketplace/item/616635192511642/

有新設計。
作者: 唔知幾時    時間: 2020-2-23 23:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g120120    時間: 2020-2-23 23:49

我都想要.買吾到口罩,這個都可以頂住下.最緊要保障到自己唔好易中招先.
作者: witon    時間: 2020-2-24 20:33

師兄我都要有冇可能去A shop 統籌下,
個病毒已成為到處風土病
要揾方法口罩慳
作者: witon    時間: 2020-2-24 20:49

師兄你地唔幫手唔緊要
至小教下我地點揀D 或推廌下D設計自己去csoursell 買
唔緊要
作者: keene    時間: 2020-2-29 03:10

回覆  Super169


    我連戴DIY 3M口罩保護到自己呢一點都不能認同,
已有醫生講過一個口罩只能用大約4個 ...
warrior 發表於 2020-2-20 10:21


其實外科口罩損耗最快只係正中央口鼻個位, 一濕左就無效
其他位置係仲可以用

我覺得豬咀改裝係可以延長口罩既使用時間
只要出氣口都加FILTER 咁仲有乜問題
作者: keene    時間: 2020-2-29 03:19

有新設計。
kfceric 發表於 2020-2-23 17:08



    https://youtu.be/lslqMIv2HwU

呢款好D 喎

方型易剪好多
作者: Mike    時間: 2020-2-29 16:56

其實如果口罩供應正常,一個都吾洗1元,搞勿鬼呀,重要一開九。
...
kfceric 發表於 2020-2-21 18:54


鬼叫你係香港咩
又遇著個無所作為的政府
台灣現在統一由政府收購口罩, 然後平價賣比市民
持健保卡的人士, 在七天內可購買兩片, 兩片價格10元, 即HK$1.25/pc
唔幫到多都幫到少
作者: witon    時間: 2020-2-29 18:22

https://www.youtube.com/channel/UCxMF_Tp9VxRDRbGElqosk_Q

依位揾緊人幫手print
作者: Offer    時間: 2020-3-1 23:37

本帖最後由 Offer 於 2020-3-2 07:16 編輯

https://youtu.be/fEVBUsrXg1s

呢一個我都打印咗好多送畀朋友
[youtube]fEVBUsrXg1s[/youtube]
作者: iovoi    時間: 2020-3-1 23:51

回覆 64# Offer

正呀,我又印,多謝!
作者: Offer    時間: 2020-3-2 07:18

3DP就係方便去 解決日常生活的問題
作者: appman    時間: 2020-3-2 09:08

呢一個我都打印咗好多送畀朋友
[youtube]fEVBUsrXg1s[/youtube]
Offer 發表於 2020-3-1 23:37


正!!!
作者: gapgapsite    時間: 2020-3-4 17:43

我有一個3M 6200, 求好心人幫印一對瀘蓋,咩色也沒所謂,先多謝幫忙????

via HKEPC Reader for Android
作者: gapgapsite    時間: 2020-3-4 17:47

其怪,sent 了出去有?
號,  不好意思

via HKEPC Reader for Android
作者: Offer    時間: 2020-3-5 07:02

本帖最後由 Offer 於 2020-3-5 07:05 編輯
我有一個3M 6200, 求好心人幫印一對瀘蓋,咩色也沒所謂,先多謝幫忙????

via HKEPC Reader for Android ...
gapgapsite 發表於 2020-3-4 17:43

我幫你印,放AShop交收,A費你自費吧


名額只有一個,其他師兄請勿再加單
作者: gapgapsite    時間: 2020-3-5 08:02

我幫你印,放AShop交收,A費你自費吧


名額只有一個,其他師兄請勿再加單 ...
Offer 發表於 2020-3-5 07:02

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android
作者: Offer    時間: 2020-3-5 08:05

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android
gapgapsite 發表於 2020-3-5 08:02


AShop今天休息,我放上去後再通知你
作者: Offer    時間: 2020-3-17 14:30

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android
gapgapsite 發表於 2020-3-5 08:02

師兄!冇左下文,你去Ashop取左貨未?啱唔啱用也應知會一聲!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2