Board logo

標題: [操作疑難] 而家係唔係resin 已經變左主流? [打印本頁]

作者: saldtch    時間: 2018-5-2 16:41     標題: 而家係唔係resin 已經變左主流?

本帖最後由 saldtch 於 2018-5-4 21:34 編輯

而家D DLP 3D printer, 都係賣2-3000人仔, 係唔係仲化算過FDM? 但又係唔係會好大味同有害?

經版主指示, 已移Post
作者: ustkl    時間: 2018-5-2 17:16

不同的東西, 不可直接比較。
作者: cnboy    時間: 2018-5-2 23:40

用液態耗材基本上都入唔到家用主流,以前有絲印為鑑
作者: kevintong116    時間: 2018-5-3 01:55

部jennyprinter閒置咗幾耐
依家玩緊Delta
有D興趣研究下cartesian type
可惜要儲錢去旅行     

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: 綠袖子    時間: 2018-5-3 02:45

師兄部機印到幾多件野?有無規格資料?
作者: cliffcliff    時間: 2018-5-3 03:49

有興趣研究一下,方便的話麻煩 PM.

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - iOS(2.2.1)
作者: Offer    時間: 2018-5-3 07:15

回覆 1# saldtch

免費送?
作者: jerrychan0610    時間: 2018-5-3 08:55

舊年買左部水機, 用左幾個月就無再用,
第1,料貴
第2,打印成功率只是50/50
第3,硬度不夠
第4,Z軸壞過2次, 癈事再整.

最後回歸FDM
作者: jerrychan0610    時間: 2018-5-3 08:57

而家一部FDM (如I3), 400蚊人仔就買到.
作者: alexhon    時間: 2018-5-3 09:50

回覆 8# jerrychan0610


    我都係因為你幾個原因,再加上耐熱度差,所以無買到,放棄...
要高熱,又要買貴d料,仲貴...算,等佢再平d再買
作者: ustkl    時間: 2018-5-3 09:52

回覆 9# jerrychan0610

400? 自己砌機用二手零件都很勉強。
作者: jerrychan0610    時間: 2018-5-3 10:25

回覆  jerrychan0610

400? 自己砌機用二手零件都很勉強。
ustkl 發表於 2018-5-3 09:52

係全新, 我先剛剛砌左部i3,
亞加咖片框100,
丝杆,光轴。螺丝全套。100
42电机: 5x21 =105
主板:50
打印头mk8: 50

total 405
作者: jerrychan0610    時間: 2018-5-3 10:29

热床铝板: 30元
作者: ustkl    時間: 2018-5-3 11:11

本帖最後由 ustkl 於 2018-5-3 11:15 編輯

回覆 13# jerrychan0610

原來Ching 你自己執料砌, 仲以為有套件賣

我search 陶×最平都499, 仲講明用二手料

不過計少野呢。

主板50 只夠買2560+ Ramps,  step stick /LCD 另加50
皮帶/輪, 唔知你有冇計入光軸度。
火牛- 50-60
玻璃, 平台貼 20-30
其實仲有D濕碎野
運費,集運費也未計

還有打印件,
心機, 時間無價
作者: saldtch    時間: 2018-5-3 13:09

部野無用兩年...haaa太大了
以下係spec

JennyPrinter3.2 Z360 技术参数:


机身外壳:铝合金复合材料
成型体积:230*225*360mm
打印速度:最高300mm/s
平台加热:支持
Z轴精度:0.005mm
XY轴精度:0.0125mm
脱机打印:支持
耗材规格:1.75mm
耗材种类:PLA/ABS等
输入电压:220V 50Hz
支持文件格式 STL / OBJ / DAE / AMF
打印方式 SD卡脱机 USB 在线 WIFI(另外匹配Jenny box)
操作系统 Windows (XP 32 bit/7+) Ubuntu (12.04+) Fedora (20+) Mac OS X (10.6 64bit +)

另外係呢排見到好多人講部anycubic photon, 所以有D 興趣, 但話D resin 有毒, 唔適合家用..
作者: jerrychan0610    時間: 2018-5-3 15:38

想請教一下, 42電機,1個STEPS 係咪1.8度? 有無得行0.5 STEP??
作者: dtom    時間: 2018-5-3 17:27

回覆 16# jerrychan0610

應該無人唔係用 1.8 度步進掛
但要幾多細分係睇 driver 喎
   
作者: hon2013    時間: 2018-5-3 18:10

想請教一下, 42電機,1個STEPS 係咪1.8度? 有無得行0.5 STEP??
jerrychan0610 發表於 2018-5-3 15:38


有0.9度,不過唔多common。
作者: g2david    時間: 2018-5-3 18:26

Microstepping but Torque will be lower
作者: 3D_DIY    時間: 2018-5-3 21:37

回覆 6# cliffcliff


    免費 ??
作者: cliffcliff    時間: 2018-5-4 12:16

回覆  cliffcliff


    免費 ??
3D_DIY 發表於 2018-5-3 21:37


    不是

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)
作者: fred2088    時間: 2018-5-4 12:26

回覆 21# cliffcliff


    要去買賣區 ... 但初級會員唔得 ...
作者: Offer    時間: 2018-5-4 18:50

有部jennyprinter extended, 姐係ultimaker extended 既clone, 係setup好既情況下都print 到唔錯既成品, 但 ...
saldtch 發表於 2018-5-2 16:41


如不是免費送出,请到交易区,如無回应,明天鎖贴


******
版主示





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2