Board logo

標題: 繼續試印0.1公仔 [打印本頁]

作者: dtom    時間: 2016-8-20 01:23     標題: 繼續試印0.1公仔

今次試下史力仔

正面OK
史力仔.jpg

左面正常
史力仔_左面正常.jpg

右面眼下有疤痕, 原因未明
史力仔_右面疤痕.jpg

下爬因為 support 所以唔多靚,另外手指位原來無 gen support, 右手無晒手指...
史力仔_下爬.jpg

見好多人都倒轉印公仔, 我又試下.. 點知半個鐘後....
史力仔_倒轉失敗.jpg

拆左support既頭頂...直情要
史力仔_倒轉頭頂.jpg

有無人成功 tune 到靚既 support 可以分享下呀~

圖片附件: 史力仔.jpg (2016-8-20 01:19, 60.67 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915481&k=b57ca8768782b5b18a4dc6a9433ff031&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_下爬.jpg (2016-8-20 01:19, 56.06 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915482&k=4f6914f8f54c914f376f38789d671468&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_右面疤痕.jpg (2016-8-20 01:19, 39.69 KB) / 下載次數 63
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915483&k=cfcde9bd1211ddd5dc9b151b4afbf89e&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_左面正常.jpg (2016-8-20 01:19, 46.97 KB) / 下載次數 101
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915484&k=57cce76e490459c88423ead522520e42&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_倒轉失敗.jpg (2016-8-20 01:19, 51.29 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915485&k=04c8d4023f21b8b685818fef5e09d041&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_倒轉頭頂.jpg (2016-8-20 01:19, 35.32 KB) / 下載次數 67
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915486&k=afd0f5556cdfd9208de5b3b7406a40ce&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: diy0627    時間: 2016-8-20 01:59

手指位又會無 gen support 咁奇怪既
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-20 06:06

回覆 1# dtom

俾條link嚟,睇下我攪唔攪得掂!
作者: dtom    時間: 2016-8-20 08:48

http://www.thingiverse.com/thing:1725325

縮小至60mm高
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-21 03:40

本帖最後由 絕對好奇 於 2016-8-21 03:42 編輯

回覆 4# dtom

我就咁用Meshmixer幫對手加support就攪掂嘞!

未命名 (Small).jpg IMAG0346 (Small).jpg IMAG0351 (Small).jpg IMAG0348 (Small).jpg IMAG0349 (Small).jpg IMAG0350 (Small).jpg IMAG0352 (Small).jpg

我嘅setting

speed:60
layer hight:0.1
infill:0%
shell:2

圖片附件: IMAG0346 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 59.75 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915778&k=1b2ee55f371861c6f22297def3b98581&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0348 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 81.04 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915779&k=97b65e133f80236c4924494afc0370c8&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0349 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 60.22 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915780&k=e104cf9d842c6696e6c51b5f6ba46755&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0350 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 74.58 KB) / 下載次數 63
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915781&k=6877444688c912657989ea6815b34806&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0351 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 74.13 KB) / 下載次數 57
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915782&k=c8b318fe3ca07fb517d16fb478cbd828&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0352 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 77.96 KB) / 下載次數 43
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915783&k=f3f61495e5d50770fb27c581eef92203&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 未命名 (Small).jpg (2016-8-21 03:37, 55.28 KB) / 下載次數 51
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915784&k=ef950e6808fa3f13363caf6902b772d7&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: dtom    時間: 2016-8-21 10:28

回覆 5# 絕對好奇

四支健全

但破左相

可以影個下爬同耳珠既近鏡嗎
作者: dj-x    時間: 2016-8-21 12:14

本帖最後由 dj-x 於 2016-8-21 13:29 編輯

回覆 6# dtom
IMG_5241_resize.JPG
IMG_5243_resize.JPG
IMG_5239_resize.JPG
IMG_5240_resize.JPG

圖片附件: IMG_5241_resize.JPG (2016-8-21 12:13, 147.73 KB) / 下載次數 85
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915864&k=050870a772f33ed28d2ef25acab403c5&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5243_resize.JPG (2016-8-21 12:13, 131.67 KB) / 下載次數 60
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915865&k=853cc0c529df5637d2fb6ac1224e9d5f&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5239_resize.JPG (2016-8-21 12:13, 140.82 KB) / 下載次數 85
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915866&k=8044a8dc40df9c5a6de920db5b377431&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5240_resize.JPG (2016-8-21 12:13, 117.94 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915867&k=d443887da1c79d5a025bdbcfc37df5f7&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: gorto    時間: 2016-8-21 12:47

對眼差唔多平哂,同啲紅色好似唔多平均衡嘅?係膠嘅問題?
作者: ustkl    時間: 2016-8-21 13:35

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-21 13:43 編輯

P仔又印,
Kisslicer
60mm高
0.1mm layer.
落重support. 不過白色好難影。

20160820_224131.jpg
20160821_003727.jpg
20160821_004310.jpg

印緊隻半透藍0% infill

圖片附件: 20160820_224131.jpg (2016-8-21 13:35, 141.02 KB) / 下載次數 57
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915881&k=67c50d6d300951304a1901efffe7657c&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 20160821_003727.jpg (2016-8-21 13:35, 128.46 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915882&k=ffcbc5d0aa80581e096ade6dd6d2d194&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 20160821_004310.jpg (2016-8-21 13:35, 135.88 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1915883&k=207f0059ccae32d0d60754f15187e19b&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-21 17:16

回覆 6# dtom

影近鏡都無用,等我今晚收工返嚟,
將佢白化咗先至再影俾你睇!
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-21 17:28

回覆 8# gorto

大佬係實務派好少印公仔,難得有機會回饋大佬嘅教導,
今晚收工會作詳細解釋,膠絲的確會影響好大,尤其係用pla印,
睇返我嘅舊post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p%3Bfilter%3Ddigest
留意用灰色嘅高貴美少女同用紅色嘅紅魔鬼嘅分別,
依家我要刀鋸美人史力仔先,收工夜麻麻就開唔到部迷你鎅床嘞!
作者: dtom    時間: 2016-8-21 21:19

再試印大少 70mm (原件一半高左右)
0.15 層厚

右面
70mm 0.15 史力仔_右面.jpg

正面
70mm 0.15 史力仔_正面.jpg


折完support
史力仔_折完support.jpg

手指健全,耳珠亦算靚,係下爬差少少
史力仔_手指.jpg


新舊對照
新舊對照.jpg

圖片附件: 70mm 0.15 史力仔_右面.jpg (2016-8-21 21:16, 32.81 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916019&k=84c372cec434b2a508dc515e01c7d3ff&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 70mm 0.15 史力仔_正面.jpg (2016-8-21 21:16, 37.96 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916020&k=96231a5fec968bd8fb34c8be62e849df&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_手指.jpg (2016-8-21 21:16, 70.52 KB) / 下載次數 63
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916021&k=e08a2e232d83d0492690f8e469bd843a&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 史力仔_折完support.jpg (2016-8-21 21:16, 65.91 KB) / 下載次數 42
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916022&k=e907518e69a89340f7927e659aea387a&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 新舊對照.jpg (2016-8-21 21:16, 30.57 KB) / 下載次數 46
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916023&k=0d4f70967d91a7be7221832fd5a4e9fa&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: ustkl    時間: 2016-8-21 21:31

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-21 21:32 編輯

P仔再印半透藍,
60mm height
0.1 layer
0% infill
P1150696.JPG
P1150698.JPG
P1150700.JPG
P1150701.JPG
P1150702.JPG

圖片附件: P1150696.JPG (2016-8-21 21:31, 137.92 KB) / 下載次數 51
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916025&k=f7067bbbf531a0e46e16190d56ce7f37&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: P1150698.JPG (2016-8-21 21:31, 116.17 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916026&k=b9ea27136492a97f5fee02830e808602&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: P1150700.JPG (2016-8-21 21:31, 124.19 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916027&k=376f3e587b9407ceaf33624cfcfc1620&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: P1150701.JPG (2016-8-21 21:31, 112.9 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916028&k=4224653a18499ce1a0bb2aaf0a4e17e5&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: P1150702.JPG (2016-8-21 21:31, 136.34 KB) / 下載次數 62
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916029&k=a690eede56e438b03369b5fb08be8957&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: dtom    時間: 2016-8-21 21:53

回覆 13# ustkl


support要啱啱較正係手指
但始終support既接觸位都會差啲
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-22 03:29

回覆 6# dtom

IMAG0362 (Custom).jpg IMAG0364 (Custom).jpg

影咗兩張近攝,應該睇到紋理走向,
上圖下巴有條黑線嘅部份,係鋸開佢嘅殘留物可以無視。

師兄話印到破左相,點樣破法?有無相睇?
睇返你第一次印左邊面有裂紋,反轉印會斷頸,
好可能出絲不順,似係膠絲直徑誤差大,
或者係發熱管或探熱頭鬆,不過我無玩過三角機同遠程送絲,
所以以上乃純屬猜測!

圖片附件: IMAG0364 (Custom).jpg (2016-8-22 03:15, 109.57 KB) / 下載次數 52
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916103&k=8056465d06bca2a47b790873ae448b59&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0362 (Custom).jpg (2016-8-22 03:15, 116.76 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916106&k=3f066a48611a6a0b9da88c321c995947&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-22 03:57

回覆 8# gorto

對眼差唔多平哂,同啲紅色好似唔多平均衡嘅?係膠嘅問題?

啲紅色好似唔多平均衡

啲紅色好似唔多平均衡係因為用咗 0 infill 同 2 shell,手機靠得太近閃光燈直接穿過肚腩同步發光,
形成顏色有不均衡現象產生,再影一張手機離遠拍攝以作對比。

IMAG0355 (Custom).jpg IMAG0357 (Custom).jpg

對眼差唔多平哂

因為顏色對印公仔嘅顯影度,透光度,同色澤都有好大影響,
睇返上圖左邊白化咗嘅身體,隻眼已經出返嚟,
而下圖係白化咗同無白化到嘅透光度對比,

IMAG0353 (Medium).jpg

再貼上顯影度嘅內外對比圖

IMAG0358 (Custom).jpg IMAG0360 (Custom).jpg

兩層shell真係好薄,唔夠1mm

IMAG0367 (Medium).jpg

早係兩年幾前完成咗<初嘗PLA禁果>個post之後,
我得出嚟嘅結論係,印公仔用銀或灰系列嘅顏色,
效果係最好,而金色係最有挑戰性嘅!

希望我嘅回覆令大佬滿意!

圖片附件: IMAG0353 (Medium).jpg (2016-8-22 03:32, 135.71 KB) / 下載次數 62
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916110&k=e3fc8e5c989fecfb5e57d05bdf8fc299&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0355 (Custom).jpg (2016-8-22 03:32, 105.82 KB) / 下載次數 85
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916111&k=dc27725cb1f19754a6b0e57b79356e04&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0357 (Custom).jpg (2016-8-22 03:32, 139.65 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916112&k=6a6e57555b813d6c078b5c0f40e909a5&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0358 (Custom).jpg (2016-8-22 03:32, 130.58 KB) / 下載次數 53
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916113&k=4ecc45f13e52325b00aca12eb02620e4&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0360 (Custom).jpg (2016-8-22 03:32, 112.16 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916114&k=cb64d247003ba0d262748444eaf64935&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMAG0367 (Medium).jpg (2016-8-22 03:32, 138.81 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916118&k=f8a2f31b0f10e605c5ec28e4dd8eb562&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: dtom    時間: 2016-8-22 14:24

本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 14:28 編輯

回覆 15# 絕對好奇


破相係指你隻紅色史力仔
尤其你白化左更加明顯....見到佢全身生麻風咁 (千祈唔好google相片或wiki...你唔會想睇...)

我好滿意第2隻史力仔
雖然唔係完美, 但已經係我印過最靚, 最少瑕疵既公仔
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-22 20:16

回覆 17# dtom

原來係講緊我呀!做乜講到咁有挑釁意味呀!
呢次我又係求其咗啲,趕住開工,將印ABS嘅泠卻設定嚟印PLA,
不過唔知師兄你有無考慮到我嘅setting同你嗰個唔同,
我只係用0 infill 2 shell咋噃,當然無你印得咁光滑,
莫講話0 infill,就算10% infill 同100% infill 佢哋嘅印法都好唔同,
以史力仔條頸嘅斜道,Z好少少嘅機都應該印得到,隻耳仔可能就差小小,
我就唔會改個模型去就部機,我會改良部機嘅精度去印到佢應該印到嘅嘢嘞!
作者: dj-x    時間: 2016-8-22 22:23

話時話大家用咩速度印?
我好似 40
作者: dtom    時間: 2016-8-22 23:42

本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 23:51 編輯

回覆 18# 絕對好奇


又搵借口
你睇布丁哥都係係0% infill 喎, 但佢滑溜好多喎

至於下巴, 用 support既話我印0.15都算接受到
如果想連support都唔用, 唔知 0.05 得唔得呢...
但我唔會/敢去試
真係要印10粒鐘以上先得
作者: dtom    時間: 2016-8-22 23:49

回覆 19# dj-x

1# 60mm高 0.1mm層厚
1_speed.jpg


12# 70mm高 0.15mm層厚, support setting 跟 fb , 所以速度都跟埋, 印得超慢
2_speed.jpg

圖片附件: 2_speed.jpg (2016-8-22 23:47, 9.13 KB) / 下載次數 23
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916393&k=54c70988123797413802aecfb69383d9&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: 1_speed.jpg (2016-8-22 23:47, 8.82 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916394&k=3cd66757d7d96a4a82c6699a3eab3bb5&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: dj-x    時間: 2016-8-23 05:31

IMG_5259_resize.JPG
IMG_5262_resize.JPG
IMG_5263_resize.JPG
IMG_5264_resize.JPG
左 赤兔 20% fill @200~205度
中 赤兔 0% @200~205度
右 simplify3d @190度

出黎D 色都有分別

圖片附件: IMG_5259_resize.JPG (2016-8-23 05:29, 87.23 KB) / 下載次數 41
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916465&k=0d6ac367a68f4dbc278aefd64f0d2726&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5262_resize.JPG (2016-8-23 05:29, 107.34 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916466&k=4deb708ccd625f6c60bf18aa93095d22&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5263_resize.JPG (2016-8-23 05:29, 106.77 KB) / 下載次數 40
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916467&k=dce4f3cceee92bb26e39da7c9c85b4d7&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: IMG_5264_resize.JPG (2016-8-23 05:29, 143.85 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916468&k=3f833958a4afca76fd2ccefada48c8e8&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: dtom    時間: 2016-8-23 12:20

點解隻隻都無手指
唔同溫度唔同色都正常既...
作者: diy0627    時間: 2016-8-23 12:47

史廸仔0.1 是今次團購機的考試題目??
作者: dtom    時間: 2016-8-23 13:20

係自選試題
作者: ustkl    時間: 2016-8-23 15:15

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-23 18:04 編輯

廣告時間:

個人認為, 玩Delta 要考埋印八掛先畢到業
http://www.thingiverse.com/thing:1003556

120mm 4對邊誤差
+-0.2mm    Grade A
+-0.4mm    Grade B
+-0.6mm    Grade C
+-0.8mm    Grade D
+-1mm       Grade E
over 1mm    Fail:
作者: dj-x    時間: 2016-8-23 15:37

回覆 26# ustkl


    我一直搵緊邊度有得download
作者: palpatrick    時間: 2016-8-23 17:56

回復 26 #ustkl

打埋個八掛先叫開始!  
未咁快畢業!  

戰鬥碗
作者: elvinlws    時間: 2016-8-23 17:59

回覆  gorto

對眼差唔多平哂,同啲紅色好似唔多平均衡嘅?係膠嘅問題?

啲紅色好似唔多平均衡

啲紅色好似 ...
絕對好奇 發表於 2016-8-22 03:57


請問 Ching 白化是什麼一回事?有咩作用?
作者: ustkl    時間: 2016-8-23 18:07

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-23 18:09 編輯

回覆 28# palpatrick

正確一點, 印20mm方糖是小學畢業。
印埋八掛先叫中學畢業。

仲有好多挑戰, D業真係畢唔晒
作者: dj-x    時間: 2016-8-23 21:12

回覆 30# ustkl

kossel mini 用赤兔控制...好似冇乜setting可以再手動tune
有冇方法可以再提高精度呢?
作者: ustkl    時間: 2016-8-23 21:26

回復 31 #dj-x

我都有片赤兔响手,但係揾唔到有tower offset 的setting. 所以都冇裝上機。

冇得set tower offset, 當遇到印出來有XY比例不對或其他變形問題時係冇法從固件修正。唯有再揾下部機有邊處砌得唔對稱,再去改善。等一下可能赤兔會加返呢個功能呢。

via HKEPC Reader for Android
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-24 06:04

回覆 20# dtom

但佢滑溜好多喎
人哋嘅嘢我唔想評論啦!
不過用0.1層厚印,我老花散光兼有小小近視,
用肉眼睇,都睇到條層厚線啦!點解幅相放到咁大都睇唔到?
去多啲攝影版區學下嘢啦!不過學到都要有錢買靚器材,
下下皮皮聲我就玩唔起啦!

至於下巴, 用 support既話我印0.15都算接受到
一白遮三醜,試下用其他色印可能又會唔同噃!

如果想連support都唔用, 唔知 0.05 得唔得呢...但我唔會/敢去試
印公仔啫,有乜話敢唔敢,俗話有云,肯試未必得,唔敢試一定唔得!
我印嗰啲名車美女、功夫大師,隻隻都起碼過10粒鐘啦!
唔試唔知身體好,經得起長間考驗先証明到佢夠穩定。

ps:0.05層厚:tune得到未必印得到,印得到未必印得好,
                            印得好未必印得高,睇下你自已有幾努力嘞!
作者: 絕對好奇    時間: 2016-8-24 06:36

本帖最後由 絕對好奇 於 2016-8-24 06:39 編輯

回覆 29# elvinlws

由於人嘅視覺同相機嘅原理雖然有相似,但構造不同,
引至用肉眼睇事物時,會受顏色、光線、場景等原因,
同相機影出嚟嘅相,個物件嘅紋理、顏色、光澤等會有所不同,
例如影黃色好容易會變成綠色,明明眼睇係好立體好多紋理,
但張相就好平面同平滑。

膠絲嘅顏色對打印成品,係影相時影響好大,
以我呢個case因為用咗紅色,影出嚟嘅相顯示唔到成品嘅紋理,
所以利用亞斯通會腐蝕pla膠絲嘅色素,令到佢變白,
增加相片嘅對比度,將模型嘅紋理突出,
所以你會見到我嘅模型嘅層厚線會特別明顯。

白化只係一種權宜之計,係無更好選擇時使出嘅一種手段!
作者: diy0627    時間: 2016-8-24 11:01

試0.1 就出事... 塞了頭, 最後一口出來的膠變了黑色...  :sosad:
(懷疑舊膠餅放置了一排有dust, 慢慢積聚雜質在熱頭出事... )
作者: dtom    時間: 2016-8-24 12:30

本帖最後由 dtom 於 2016-8-24 12:33 編輯

回覆 35# diy0627


有無降低溫黎印?
其實預設220度係過高溫...
比個參考你
我印層厚0.25 速度60mm/s 205度
0.1 速度 21mm/s 200度 (其實應該可以再低啲...)
自己慢慢試個最低又順暢出到膠既溫度啦

速度一樣但層厚少左
即係出膠量都會少左
相同溫度下留係噴咀既時間耐左
PLA高溫加熱太耐會變質, 積下積下就變黑, 好正常
好多人印得耐個銅咀都變晒黑咀
作者: diy0627    時間: 2016-8-24 12:40

回覆 36# dtom


    謝Dtom 大, 受教了

BTW, 個人感覺分享 , 不新鮮的PLA,膠料是沒有那麼硬
記得當初餅料開封時, 料很硬, 屈時會一下啪開  , 現在的感覺是沒有那麼硬, 能bend 而非拍斷
作者: dtom    時間: 2016-8-24 14:41

本帖最後由 dtom 於 2016-8-24 14:43 編輯

回覆 37# diy0627


我既經驗係相反喎
卷膠放得越耐越有脆既問題
但奇怪既係, 通常係頭果1尺左右先會脆

因為入膠果時要盡量直, 所以通常換膠都要"劣"直條膠先得
就係呢個時候.. 通常舊既膠都會"拍"斷頭果大半尺
所以我淘左一堆密實袋(30x40cm), 每次用完卷膠都要收番埋
依家換返果啲膠真係無左呢啲問題
作者: diy0627    時間: 2016-8-24 14:58

回覆 38# dtom

由軟變脆, 我是發生在ABS膠度.
anyway... 唔print 一段日子真係要收埋, 有日照更要收好否則餅膠好快玩完
只是以前閃X換膠,因為extruder 係近hotend, cut 走 再擠出剩下來的就ok, 現在要回帶搞仍未習慣
作者: diy0627    時間: 2016-8-25 01:29

回覆 36# dtom


    報告一下, 出事原因是送絲位擠出輪不知原因的沒有上緊 (機米鬆脫引玫在空轉)
入不了絲自然在乾燒之後塞頭了 ...   又花了要輪功夫拆頭清膠


作者: dtom    時間: 2016-8-25 14:17

乾燒之後塞頭 ...
diy0627 發表於 2016-8-25 01:29


你乾燒左幾耐?
我有時預熱後邊畫圖
畫下改下佢咁乾燒一頭半個鐘都無事喎
作者: diy0627    時間: 2016-8-25 14:50

回覆 41# dtom


    估計5-6 hr, 因為按print 後去訓覺... 訓醒就發現老早沒有出膠... 因擠出輪在空轉因為機米鬆了, 沒有推膠, 拆落來睇有火少黃黑... 清完再安裝沒有問題暫時就由它了...
作者: jonline    時間: 2016-8-29 10:06

我都試印左個
70mm 高
0.1mm layer
0% infill





作者: dtom    時間: 2016-8-29 14:42

我都試印左個
70mm 高
0.1mm layer
0% infill
jonline 發表於 2016-8-29 10:06



反晒光咁真係好靚仔喎
睇樣部機似U記喎? DIY?
作者: jonline    時間: 2016-8-29 16:45

回覆 44# dtom

有時間搵個白色BACKGROUND影多次, 反光好難影到DETAIL.
係呀, 係淘寶U記DIY機
作者: palpatrick    時間: 2016-8-29 17:43

回復 43 #jonline

依個係除咗P仔外,我所見最有實力,
請問師兄用咩機印?

戰鬥碗
作者: jonline    時間: 2016-8-29 20:40

回覆 46# palpatrick

珍妮極簡版第二代, 加左TDO
作者: diy0627    時間: 2016-9-6 00:32

slime-0.1.jpg

終於print 了第一隻 0.1  ( 又塞頭, 又jam 料... 煩)

尖頂部位各位高手有沒有好的處理方法? 因為尾段只在中心位不停打細圓... 根本就無法散熱嘛

圖片附件: slime-0.1.jpg (2016-9-6 00:28, 53.16 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920420&k=41a3fd437a42041de96c8e69ed3f4c31&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV


作者: Offer    時間: 2016-9-6 00:35

終於print 了第一隻 0.1  ( 又塞頭, 又jam 料... 煩)

尖頂部位各位高手有沒有好的處理方法? 因為尾段只 ...
diy0627 發表於 2016-9-6 00:32



    笆蕉扇吹住
作者: diy0627    時間: 2016-9-6 00:39

回覆 49# Offer

老實說, 剛才尾段真的有吹住... 不過只用細風...
作者: my820    時間: 2016-9-6 09:11

多謝 dtom 指教

a.jpg

d.jpg

c.jpg

圖片附件: a.jpg (2016-9-6 09:08, 36.97 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920446&k=e80fe0dbe88c5168f377f0082aa53d03&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: d.jpg (2016-9-6 09:10, 127.37 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920447&k=6146e287a5eec1574f456cf64c3f3803&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV



圖片附件: c.jpg (2016-9-6 09:10, 106.99 KB) / 下載次數 54
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1920448&k=b899eb9ffb4b3dc298b570ea8202e463&t=1782567714&sid=1akw9IcKIuV






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2