作者: kitwingchu 時間: 2015-4-8 10:13 標題: 自己砌部3D Printer 難唔難?
想問下ching 你地啲件係邊度買? 同埋係咪上網邊學邊砌?
作者: colour88 時間: 2015-4-8 10:38
如果你從未接觸過, 最好都係出去望下了解下結構先, 唔係好難學
作者: dtom 時間: 2015-4-8 11:06
本帖最後由 dtom 於 2015-4-8 11:08 編輯
問點 DIY 3DP 已成呢度既月經文
零件都係淘寶嫁喇,
簡單尐就搵套件 (但多數都唔齊料/多少有問題要攪一大輪)
都係果句, 第一部強烈建議儲夠錢買套裝/二手機
點砌機 google 下就有大量(連呢個都唔識就唔好諗自己砌喇
硬件唔係大問題, 重點係駁線/改 firmware setting/Tune 機
精華貼已經有唔少講過,例如:
DIY! 3D Printer [多圖! 超毒!! 慎入!!!]
改裝3D Printer MakerBot Thing-O-Matic 實戰筆記(多圖)
自行組裝 MendelMax 1.5
Mini KOSSEL 小積木拼砌中
齊齊DIY鋁合金Kossel Mini 3D Printer 計劃
團購kossel 砌機/tune 機post 目錄
作者: Kin_2012 時間: 2015-4-8 11:22
唔太難, 不過煩, 要有時間, 有決心, 有恆心
作者: kitwingchu 時間: 2015-4-8 12:56
回覆 3# dtom
正, 好詳細
我見啲人都係話要買返部睇左先
作者: kitwingchu 時間: 2015-4-8 12:56
回覆 4# Kin_2012
要逐步學都係花時間, 所以都想睇下邊度有多啲料睇
作者: colour88 時間: 2015-4-8 13:05
回覆 6# kitwingchu
http://www.hktdc.com/fair/hkelectronicsfairae-tc/
呢度應該都有少少, 有實物望下就仲好啦
作者: secmaster 時間: 2015-4-8 13:14
我自己買料砌咗部木頭delta機,你可以search 下我以前啲post
作者: penelopeblue 時間: 2015-4-10 19:27
其實可唔可以開個新手區... 等有意中毒既集體入火坑一齊訂料
一齊研究仲好過自己諗到頭痕, 有心(定邪惡?)既ching可以一次過送我地落坑, 唔洗逐個推咁辛苦
作者: ma_hty 時間: 2015-4-10 19:53
回覆 9# penelopeblue
砌3D Printer, 是帶點自虐色彩的DIY項目. 既然你有鋪咁既癮, 始終都會落入的火坑, 然後愈墮落愈快樂的
.作者: penelopeblue 時間: 2015-4-10 20:01
平時小弟都好鐘意diy啲小project,玩下電子砌吓細amp咁,但講到3dp咁大個project,雖然有瞭解用咩零件,但驚自己砌會撞好多板

作者: idleman 時間: 2015-4-10 23:44
唔難一啲都唔難,
係啲人講到好難,如果砌kossel根本乜都唔洗識.
作者: Offer 時間: 2015-4-11 00:15
你功力高先覺得易,我呢排忙碌著砌3D scanner,咁果邊未砌好機的團友要你幫手指導一下了
作者: penelopeblue 時間: 2015-4-11 00:19
回覆 12# idleman
ching
借帖問吓各位ching睇法:
因為朋友關係,手上有
1. NEMA17: 1.5A 0.55N x3; 4V 0.95A x3
2. RAMPS+MEGA+A4988
3. OptoEndstop x3
4. ??Extrudder (http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=38562367010) x1
有冇方案可以回收以上孤兒砌一部機? 小弟Prefer Prusa i3
作者: ma_hty 時間: 2015-4-11 00:19
^^", 難唔難是看期望的, 能跑能印就算合格, 不難. 可是... 一般情況 一般人的期望都是最高級別的那一種, 並不是能跑能印.
作者: idleman 時間: 2015-4-11 02:15
我都算完美主義@@
作者: idleman 時間: 2015-4-11 02:17
可以呀,
個3D SCANNER 我搞左電仔PARTS 等緊塊 平面BEARING XP
我都 搞緊個機箱 ,今次試 LASERCUT 再砌
作者: idleman 時間: 2015-4-11 02:26
本帖最後由 idleman 於 2015-4-11 02:29 編輯
I3 2條Z軸WOR,@@ 你要4個STEP MOTOR X+Y+ Z+Z
你個 4樣野根本係必需品一定用得番
I3 網上大把資料 @@
作者: ma_hty 時間: 2015-4-11 02:32
回覆 16# idleman
> 我都算完美主義@@
作者: penelopeblue 時間: 2015-4-11 10:31
我有3隻大力嘅,3隻薄嘅細力嘅,應該都ok?
但個擠出機點裝好?
作者: ma_hty 時間: 2015-4-11 11:18
本帖最後由 ma_hty 於 2015-4-11 11:26 編輯
回覆 14# penelopeblue
> 有冇方案可以回收以上孤兒砌一部機? 小弟Prefer Prusa i3
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
> 4. ??Extrudder (http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=38562367010) x1
這東東大概真的如商品描述裡所說 "不打印时料不堵塞"; 打印時呢? 印一會兒就塞.
作者: penelopeblue 時間: 2015-4-11 12:47
回覆 penelopeblue
> 有冇方案可以回收以上孤兒砌一部機? 小弟Prefer Prusa i3
> 4. ??Extrudder ...
ma_hty 發表於 2015-4-11 11:18
ching意思係我應該考慮砌delta??
咁個擠頭係咪唔掉都冇用

作者: ma_hty 時間: 2015-4-11 13:14
本帖最後由 ma_hty 於 2015-4-11 14:00 編輯
回覆 22# penelopeblue
要砌, 就砌 Makerbot Replicator 那一種結構 或 Kossel 那一種結構. 上面的討論裡說很多了, 已沒什麼可再說.
至於你那噴頭呢... 笑話一件, 不要太上心了.
噴頭嘛... 淘個 J Head 就成, 有乜好煩? 反正, 你連機身也尚未有著落, 要買的東西多的是, 多買一件也沒差吧.
如果你真真的必要用佢, 外面能見的差了一 heatsink. 如此, http://item.taobao.com/item.htm? ... d-969b-fc41db38c9e5 . 不能見的, 喉管內要有 ptfe管 直通噴嘴開口, 有點像這 http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37541611918 可惜這不是直通噴嘴開口 . 看不到你的噴頭實物, 有沒有不得而知. 除了這兩件事之外, 就是有點大而無當, 小事, 可屈就的.

