Board logo

標題: 我想問下呢部 V3 771G ... [打印本頁]

作者: COD    時間: 2013-5-18 16:10     標題: 我想問下呢部 V3 771G ...

本帖最後由 COD 於 2013-5-18 16:11 編輯

請問零售有冇呢部機賣㗎?因為好小見NB有咁強勁配置,
上網唔多覺有呢部機資料,所以想問下,THX!!!


v3.jpg

圖片附件: v3.jpg (2013-5-18 16:09, 128.47 KB) / 下載次數 42
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1533444&k=09803e88a90286c9de8a17bd2e699bfd&t=1782099025&sid=2sWxHaX5eq


作者: Acer-三眼仔    時間: 2013-5-19 11:41

回復 1# COD

這款V3系列型號是2013年第3季所推出的全新型號
其中配置比市面上大部分手提電腦更強勁
而且性價比更高





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2