Board logo

標題: [鍵盤] 求救: cherry 青軸鍵盤,倒瀉汽水,軸芯「啜」住、回彈好慢 [打印本頁]

作者: ericauky    時間: 2024-7-4 15:20     標題: 求救: cherry 青軸鍵盤,倒瀉汽水,軸芯「啜」住、回彈好慢

如題,早幾日倒瀉汽水,落咗個 cherry 青軸鍵盤上,總有啲汽水入了軸芯,而家汽水乾了,軸芯「啜」住、回彈好慢
個鍵盤不能獨立換軸的(即熱焊式、舊設計嗰隻),請問有乜方法可處理呢?

好鍾意個kb 唔想換,求求高手教路
作者: mdws2002    時間: 2024-7-5 11:49

如題,早幾日倒瀉汽水,落咗個 cherry 青軸鍵盤上,總有啲汽水入了軸芯,而家汽水乾了,軸芯「啜」住、回彈 ...
ericauky 發表於 2024-7-4 15:20


咪成個拆開佢清潔。清潔到咪清潔,清潔唔到咪解焊換軸囉。
作者: 雲一0一    時間: 2024-7-5 12:32

唔即刻沖水由得佢腐蝕
拆粒軸出黎先有得搞
作者: fundive    時間: 2024-7-5 14:18

試下contact cleaner
作者: 風十三    時間: 2024-7-5 15:39

搵兩支針頂實個倒釣,就會甩到個上蓋。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: ericauky    時間: 2024-7-5 15:39

咪成個拆開佢清潔。清潔到咪清潔,清潔唔到咪解焊換軸囉。
mdws2002 發表於 2024-7-5 11:49



   


就係已經拆晒,先發現啲軸芯係焊上去,不是新式嗰啲快拆款,無得逐粒軸芯拎去洗
作者: ericauky    時間: 2024-7-5 15:42

試下contact cleaner
fundive 發表於 2024-7-5 14:18



請問是否呢類?   
之前在特賣城買了1枝,一直唔知點用,而家啱用?直接噴(灌)入去個軸芯?
作者: EW    時間: 2024-7-5 17:37

直接成個KB用水洗,洗完用暖風吹返干.
作者: fundive    時間: 2024-7-5 17:56

請問是否呢類?   
之前在特賣城買了1枝,一直唔知點用,而家啱用?直接噴(灌)入去個軸芯? ...
ericauky 發表於 2024-7-5 15:42


呢隻ok, 噴多少少等佢沖走啲汽水, 噴下撳下啲軸, 噴完唔好等佢自己乾倒返啲cleaner出嚟, 可能要反轉震下或者撳下至可以流返出嚟, 大面積嘅汽水可以用濕布清理下先然之後再噴, 因為汽水帶酸性如果你唔處理pcb就好容易氧化
作者: bishop168    時間: 2024-7-6 02:02

把軸拆上壳,軸心,彈弓,彈片拿出
留返底壳同pcb用清水洗
作者: noorforce    時間: 2024-7-17 11:27

你係邊隻cherry鍵盤? 我用緊MX3.0, 我最近玩開用辣雞換軸, 有需要可以幫下你.
作者: latali    時間: 2024-7-17 11:47

如題,早幾日倒瀉汽水,落咗個 cherry 青軸鍵盤上,總有啲汽水入了軸芯,而家汽水乾了,軸芯「啜」住、回彈 ...
ericauky 發表於 2024-7-4 07:20



可以用 contact cleaner wd40 精密電子專用版試試。
作者: jda    時間: 2024-7-17 22:48

我老婆以前都試過倒瀉檸檬茶落佢個filco hakua茶軸上, 我幫佢拆開清潔完, 都仲有5粒掣啜住啜住, 最後淘左幾粒茶軸用辣雞同吸錫泵幫佢換.
作者: bishop168    時間: 2024-7-18 08:37

不如買把新,近年國產3百多蚊的鍵盤基本都係吊打cherry。
你的情況,PCB可用清水洗,把軸拆開后分別用水洗上壳軸心彈弓底売彈片后再風乾即可
作者: noorforce    時間: 2024-7-20 20:01

近年國產啲鍵盤, 無論手感聲音都唔錯, 仲要有埋RGB、3 modes.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2