Board logo

標題: [滑鼠] 無線滑鼠充電問題,是否一定要用原裝線插電腦usb? [打印本頁]

作者: sanmau    時間: 2023-9-23 13:57     標題: 無線滑鼠充電問題,是否一定要用原裝線插電腦usb?

話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電腦個usb叉先無問題,因為電壓唔大,唔好用手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電,話今次就換比我,下次同一問題就唔換,其實會唔會真係因為咁會整壞?

我2隻羅技 pro,glorious,steelseries,hyperX 都係用電話牛叉,因為就手,但未見有問題。想請教下大家
作者: ozz8179515    時間: 2023-9-23 16:38

要睇說明書,
有D叉電裝置寫明只可以插電腦USB叉電,
不可以用火牛叉電
作者: latali    時間: 2023-9-23 18:15

本帖最後由 latali 於 2023-9-23 10:23 編輯
話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電 ...
sanmau 發表於 2023-9-23 05:57


其實唔關事,就算係快充,如果同充電機器間無快充協議,就唔會行快充,只會比最低既電流你,估計就最多係2A (10W)。電腦既USB3 就係0.9A。主要係唔可以充風扇,驚充滿唔識停過充燒壞電池。不過依家個D電池有晶片充滿識自己停就唔怕。
作者: sanmau    時間: 2023-9-23 19:23

我就係咁諗會唔會無線滑鼠技術咁差,只可以用係w充電
作者: 酸到暈    時間: 2023-9-30 12:12

最好用電腦USB充電。

[attach]2390861[/attach]
作者: 炎冬    時間: 2023-10-4 09:55

本帖最後由 炎冬 於 2023-10-4 11:26 編輯
我就係咁諗會唔會無線滑鼠技術咁差,只可以用係w充電
sanmau 發表於 2023-9-23 19:23



    因為滑鼠同藍芽耳機都是低用電產品, 最好用慢充, 或者找隻舊usb牛 5V/1A左右去充. 尿袋都有低放電mode比藍芽這類用電量低同粒電本身得幾百mAh既充電池, 用快充大電流粒電會快D打柴.
作者: kaxman    時間: 2023-10-4 11:23

本帖最後由 kaxman 於 2023-10-4 11:27 編輯

我有隻藍牙耳機可能因為用過電話牛充電
本身收納盒就充到100%。但係兩個耳機充極都係得80%
作者: goldmund    時間: 2023-10-4 12:23

我用usb電流表測試過
就算用小米120W火牛
佢都係用5V 0.5A充我隻滑鼠
作者: bibilubi    時間: 2023-10-4 16:20

羅技 pro 用PowerPlay無線充
不停供電 電池老化都唔係好大影響
作者: Yuejing    時間: 2023-10-4 20:04

"手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電"
代理這樣垃圾的話也說得出,是什麼牌子的無線 mouse?
作者: sanmau    時間: 2023-10-5 00:48

本帖最後由 sanmau 於 2023-10-5 00:50 編輯

回覆 10# Yuejing

glorious代理
作者: samuelsansan    時間: 2023-10-11 09:49

快充火牛有5V 輸出模式,怕乜

via HKEPC Reader for Android
作者: rabbit82047    時間: 2023-10-12 13:34

正常用快差都唔應該有事,因為未完成握手協議,佢都係出 5v1a
除非隻牛唔跟標準做
作者: jk1399    時間: 2023-10-12 13:59

"手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電"
代理這樣垃圾的話也說得出,是什麼牌子的無線 mouse? ...
Yuejing 發表於 2023-10-4 20:04



    有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左
作者: Yuejing    時間: 2023-10-12 14:05

有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左
jk1399 發表於 2023-10-12 13:59


用USB錶頭量度 一下,看看在沒有 PD handshake 下,手機的充電適配器輸出是多少
作者: s84292    時間: 2023-10-14 13:39

本帖最後由 s84292 於 2023-10-14 13:43 編輯
話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電 ...
sanmau 發表於 2023-9-23 13:57


如果你隻手機電話火牛係標準usb +pd ,你又係用返佢原裝條usb線唔會有任何問題
但係! 依家有唔少國產手機,條快充線唔係標準usb線,
咁係會有機會導致佢個輸出唔按usb標準黎行,特別係A TO C 好多都係魔改過的
but 用佢滑鼠條線充,正路係唔會有問題
手機超過30W的都係行專有協議, 有時候的確會因為握手協議導致輸出過高或者唔停

但按道理滑鼠自己的充電單位應該會阻止呢個問題發生,用佢滑鼠條線充,
正路係唔會有問題除非真係太CHEAP

BUT你8個月先壞,我睇都係佢自己粒電問題多
作者: KinChungE    時間: 2023-10-14 23:10

有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左
jk1399 發表於 2023-10-12 13:59


似係隻mouse本身垃圾多D
有乜理由唔限速叉, 由佢叉死舊電
作者: KinChungE    時間: 2023-10-14 23:11

用USB錶頭量度 一下,看看在沒有 PD handshake 下,手機的充電適配器輸出是多少 ...
Yuejing 發表於 2023-10-12 14:05


其實除左Apple之外, 其他牌子手機原廠火牛大部份都係得QC / 自家standard, 唔支援PD
如果USB-A牛更加唔使講, 唔會支援PD
作者: jk1399    時間: 2023-10-15 06:27

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-15 06:37 編輯
其實除左Apple之外, 其他牌子手機原廠火牛大部份都係得QC / 自家standard, 唔支援PD
如果USB-A牛更加唔使 ...
KinChungE 發表於 2023-10-14 23:11


大多數呢D細WATT叉電既配件, 用快充叉死情況多得是
如果係行貨, 自己又唔怕煩, KEEP住快充都唔緊要, 壞左一年內拎去換, 會換比你

【問題】用快充充藍芽耳機會導致故障?
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=622935

[attach]2392930[/attach]
作者: 0092065    時間: 2023-10-15 20:23

本帖最後由 0092065 於 2023-10-15 20:24 編輯

以glorious model o為例

[attach]2393001[/attach] tp4056
睇返tp4056的說明,極限頂到8v 1.2a
glorious 預設是用5v 0.5a ,所以理論上只要輸入電壓不高過5v太多是死不了的

[attach]2393016[/attach]
正常差到4v會識停,但有時差到4.24v全滿都未必會停,所以真正怕的是你插太久過充
作者: sanmau    時間: 2023-10-17 22:55

本帖最後由 sanmau 於 2023-10-17 22:56 編輯
大多數呢D細WATT叉電既配件, 用快充叉死情況多得是
如果係行貨, 自己又唔怕煩, KEEP住快充都唔緊要, 壞左 ...
jk1399 發表於 2023-10-15 06:27



    佢就係同我講電既問題只會換一次,今次換比你,下次同樣問題唔換,同埋態度都唔多好,所以唔會再買呢個牌子。貴,又唔係太好用,仲要代理咁西,算了
作者: sanmau    時間: 2023-10-17 22:58

回覆 16# s84292


    線同牛我都係用momax 個類
作者: hanley3000    時間: 2023-10-18 10:06

所以我淘USB線從來都唔買國內果D咩6A 66W快充線
USB-A to C線最多只能PD65W
66W根本不乎合USB聯盟的規格
國內的規格插左落其他裝置上都唔知會發生咩事
買線同充電器一定要買寫清楚PD的
作者: jk1399    時間: 2023-10-18 10:19

所以我淘USB線從來都唔買國內果D咩6A 66W快充線
USB-A to C線最多只能PD65W
66W根本不乎合USB聯盟的規格
國 ...
hanley3000 發表於 2023-10-18 10:06



    你呢個習慣, 跟樓主呢件事, 有乜關係...
作者: hanley3000    時間: 2023-10-18 10:24

本帖最後由 hanley3000 於 2023-10-18 10:28 編輯
你呢個習慣, 跟樓主呢件事, 有乜關係...
jk1399 發表於 18/10/2023 10:19 AM



    PD規格如不能觸發快充只會用標準5V充電
如果PD官方標準都唔用得那所謂快充充壞只係代理商推托之詞

而且點會有人買隻藍牙耳機仲要用另一隻非快充充電器去服侍佢?
一般都係同手機共用同一隻充電器吧
作者: jk1399    時間: 2023-10-18 11:31

PD規格如不能觸發快充只會用標準5V充電
如果PD官方標準都唔用得那所謂快充充壞只係代理商推托之詞

...
hanley3000 發表於 2023-10-18 10:24



    > 而且點會有人買隻藍牙耳機仲要用另一隻非快充充電器去服侍佢?一般都係同手機共用同一隻充電器吧

咁我肯定呢到有好多"非主流"
作者: sanmau    時間: 2023-10-18 12:44

所以我咪咁比人趷,而家好多都一隻牛差哂,唔通每樣野我一隻牛招呼佢
作者: KinChungE    時間: 2023-10-18 13:39

所以我咪咁比人趷,而家好多都一隻牛差哂,唔通每樣野我一隻牛招呼佢
sanmau 發表於 2023-10-18 12:44


根本就係件產品先天設計唔好
就算代理肯換又點, 成日壞係咁換都煩
下次買第二隻好過
作者: s84292    時間: 2023-10-18 18:21

本帖最後由 s84292 於 2023-10-18 18:23 編輯
佢就係同我講電既問題只會換一次,今次換比你,下次同樣問題唔換,同埋態度都唔多好,所以唔會再買 ...
sanmau 發表於 2023-10-17 22:55


內置電池如果係保內佢一定要整架,
真係再壞唔肯整咪去東張西望

下次話一直用原裝線+電腦充WOW, 佢咬你實?

咩牌子同型號的滑鼠,直接開名啦~等大家避災
作者: sanmau    時間: 2023-10-18 23:35

回覆 29# s84292


    Glorious forge series one pro
作者: sanmau    時間: 2023-10-18 23:36

內置電池如果係保內佢一定要整架,
真係再壞唔肯整咪去東張西望

下次話一直用原裝線+電腦充WOW, 佢 ...
s84292 發表於 2023-10-18 18:21


若佢話會驗到出黎喎,我好驚
作者: chpyeung    時間: 2023-10-19 14:04

若佢話會驗到出黎喎,我好驚
sanmau 發表於 2023-10-18 23:36



    9吹你都信? 最多咪唔肯立刻換要你去多次囉. 佢問你用乜充當然係話插電腦 USB 2.0 port 啦.
作者: hkshit    時間: 2023-10-21 15:39

"手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電"
代理這樣垃圾的話也說得出,是什麼牌子的無線 mouse? ...
Yuejing 發表於 2023-10-4 20:04



DIY 地帶 » 電子世界 » [操作疑難] QC/PD火牛會差死 USB燈/風扇係咩原理 ?
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2698314
作者: hkshit    時間: 2023-10-21 16:25

本帖最後由 hkshit 於 2023-10-21 16:29 編輯

我拆過一個壞左既無牌子USB燈 , USB 5V 直接接入充電池正極 (即係中間無其他控制電壓電流既芯片 ) 最後當然好快壞

如果係正常大牌子 , 有正常電源管理芯片 , 基本上用家可能遇得到既問題 , 研發既時候已經解決曬 .
[attach]2393902[/attach]

其實直接充電呢D原始方法 , 遙控模型既充電池仲有好多用緊 .
遙控模型既充電池好多要拆出黎自己獨立充電 , 由於充電池上無電源管理芯片 , 用家要自己睇電池容量決定充電機 set 幾大電流 , 例如 3000mAh (3Ah) 電池容量 用 1.5A 充電為之 0.5C 充電倍率 .

換句話講 , 無線mouse 500mAh (0.5Ah) 既電池容量 , 如果無內置電源管理芯片 , 直連 USB , 有D 普通火牛唔需要PD快充協議都輸出到 5V 2A , 呢個時候即係用緊 4C 充電倍率 , 電池會好熱 , 長期高溫會令電池壽命大大縮短 . 相反如果係好舊既電腦 USB2.0 port 一般電腦底板本身限制左最高輸出 5V 0.5A , 呢個時候即係最多用緊 1C 充電倍率 , 電池就唔會咁熱 , 壽命就會長D .
作者: doubleshot    時間: 2023-10-23 15:09

充無線鼠,我會用細電流模式,舊紫米行動電源有細電流模式用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2