Board logo

標題: [滑鼠] 點解Logitech的滑鼠微動咁差? [打印本頁]

作者: COD    時間: 2022-12-30 09:49     標題: 點解Logitech的滑鼠微動咁差?

隻G604舊年十月買,呢幾日發覺已經出現
Double Click呢個問題,$699隻Mouse唔
係平,點解唔可以配粒好啲嘅微動俾人用?


係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: KinChungE    時間: 2022-12-30 09:59

呢個問題你應該問Omron
唔係淨係Logitech獨有既問題
作者: COD    時間: 2022-12-30 17:00

冇計,而家唯有淘幾粒微動自己換。。。
作者: 初恋    時間: 2022-12-30 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrychan0610    時間: 2023-1-3 14:18

我隻g903, 成千蚊都係咁.
作者: 炎冬    時間: 2023-1-3 14:31

冇計,而家唯有淘幾粒微動自己換。。。
COD 發表於 2022-12-30 17:00



    如果是行貨就去代理一換一, 水貨就貴客自理, 自己識換微動可以自己來, 唔識比錢人換.
作者: 炎冬    時間: 2023-1-3 14:32

隻G604舊年十月買,呢幾日發覺已經出現
Double Click呢個問題,$699隻Mouse唔
係平,點解唔可以配粒好啲嘅 ...
COD 發表於 2022-12-30 09:49



    Logi的微動, 貴價都是比20M-50M的Omron國產貨~
作者: 魔鬼魚    時間: 2023-1-3 15:14

唔易壞點叫你買新

保養期又縮短
作者: saldtch    時間: 2023-1-3 16:22

其實買定D 底貼, 打開隻mouse, 搵D 野清潔吓d micro switch 就可以即刻復活架喇. 識既換埋switch 就真係可以長用.
作者: 0092065    時間: 2023-1-3 19:00

本帖最後由 0092065 於 2023-1-3 19:09 編輯

腳貼拆前先用風筒吹熱才拆(溶底膠)就可以重用

g604結構比較復雜,地獄級難度
https://www.bilibili.com/video/B ... id_from=333.999.0.0
作者: iamstupid    時間: 2023-1-3 21:01

master 3s都只保一年,偉大過偉哥.
作者: hambaba    時間: 2023-1-4 11:38

所以我最新果隻MOUSE買ASUS既熱拔插微動Mouse
Click Delay比焊死高d但係容易換
作者: COD    時間: 2023-1-5 20:56

腳貼拆前先用風筒吹熱才拆(溶底膠)就可以重用

g604結構比較復雜,地獄級難度
...
0092065 發表於 3-1-2023 19:00

THX..我都搵咗兩條片
https://youtube.com/watch?v=oQx8fwmh80s&feature=shares

https://youtube.com/watch?v=z3fHF-KVfwI&feature=shares

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: COD    時間: 2023-1-5 21:00

我淘咗幾粒OMRON D2F-01F JAPAN
唔知呢粒型號好唔好?

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: COD    時間: 2023-1-5 21:02

回復 5 #jerrychan0610

之前隻G700又係咁,激死人。。

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: idolclub    時間: 2023-1-5 21:45

我對應 Logitech Double Click 的方式是保養期內到代理一換一,保養到期前一換一,咁已經足夠用好幾年。

過保後再自己換微動,一隻 Mouse 可以用到十幾年。
作者: idolclub    時間: 2023-1-5 21:53

我淘咗幾粒OMRON D2F-01F JAPAN
唔知呢粒型號好唔好?

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。 ...
COD 發表於 2023-1-5 21:00

想耐用可以揀日本產 D2F-F-3-7 和德國產 Cherry DG2 / DG4,唔係高強度使用既話可以用到 5 年以上。當然都要試下手感啱唔啱自己心水。
作者: COD    時間: 2023-1-6 11:11

想問下知唔知Logitech mouse而家係保幾多年?
我之前隻 G700 三年保,換過一次全新,
唔知而家仲係咪三年?

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: COD    時間: 2023-1-6 11:12

回復 17 #idolclub
THX...留意下呢隻微動。。。


係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: COD    時間: 2023-1-6 11:21

回復 18 #COD

OK啦,打咗電話問,係2年保,
原來個個型號唔同保用年份,
咁我可以拎去換隻。

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: COD    時間: 2023-1-6 15:44

OK,坐言起行,入荃灣換咗隻新嘅返嚟,
搞掂了。。。

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: hon829    時間: 2023-1-6 19:33

咁就應該讚人地啲服務啦
作者: COD    時間: 2023-1-6 19:53

咁就應該讚人地啲服務啦
hon829 發表於 6-1-2023 19:33

所以羅記啲Mouse賣得貴係有道理。。

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: Kavin    時間: 2023-1-7 00:58

Logitech
作者: s84292    時間: 2023-1-7 10:00

本帖最後由 s84292 於 2023-1-7 10:12 編輯
我對應 Logitech Double Click 的方式是保養期內到代理一換一,保養到期前一換一,咁已經足夠用好幾年。

...
idolclub 發表於 2023-1-5 21:45


點樣夠幾年,我隻MX MASTER 3得一年保
最多咪換一次

除左開工隻文書MOUSE慣左MX(十幾年都係既樣),我都盡量唔買羅技野
呢隻MX系列我都買左5隻了,唔壞我根本唔想買新,除左電0分別咁濟
早一年買隻羅技 pro X wireless,唔夠半年耳機頸自己爆開,千7蚊用垃圾膠,
我買過近十對耳機都冇試過咁快爆
最後又換左steelseries arctis nova pro WIFI算,懶得拎去搞

微動隻隻都係2年內壞,係有保養冇錯~但我等佢換又唔係成本咩,係咪成日要買多隻做後備
依家隻新版G703 LIGHTSPEED ,一年又開始左鍵有少少DUAL CHICK了,又要換
其實換完我用落覺得比steelseries 個微動差好多,但當時冇乜款輕型款岩選
作者: t9097    時間: 2023-1-8 10:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEN2014A    時間: 2023-2-8 18:26

微動問題講左咁多年都唔改,堅持用國產唔用日產,成本相差一蚊幾毫,一隻滑鼠平既賣幾百,貴既上千,所以應該同成本無關,我估係為左控制產品壽命,等佢過左保養快D壞
作者: manlung803    時間: 2023-2-9 08:18

以前用親老鼠不出2年一定壞微動 Logitech MS SteelSeries都一樣
再舊d年代仲會溶膠
(我隻SteelSeries World of Warcraft未用過拎黎純收藏d膠都老化哂變到痴立立...)

自從2016年轉左用Ducky Secret之後同到而家呢一刻狀態都依然良好,可惜已停產

公司打機用G502第一版都有呢個問題,仲要個中間滾輪用耐左會甩漆
拎隻G502去保養都再壞埋之後見到而家有光微動老鼠
買左RAZER Basilisk V2用左2年幾感覺良好(每星期起碼用黎打機30小時)
軟件唔夠Logitech好但硬件無投訴

G502都好似出左光微動版G502 X應該可以一戰
睇落似仲解決埋舊G502中間滾輪用耐左會甩漆問題
下隻我都打算試下
作者: C_K    時間: 2023-2-9 08:53

係咪No包裝No保?

我有隻Logitech mouse,right click要大力撳先detect到
舊年4月買。。。

by C_K
作者: COD    時間: 2023-2-12 08:39

係咪No包裝No保?

我有隻Logitech mouse,right click要大力撳先detect到  
舊年4月買。。。

by  ...
C_K 發表於 9-2-2023 08:53

應該唔使包裝都得,最緊要有購買單,
佢真係會對單。

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。
作者: samue11    時間: 2023-2-13 00:57

G604...
用到兩年到啲橡膠就好易爛/粉碎
唔係佢則邊多hotkey set我好想換
作者: COD    時間: 2023-2-13 22:19

本帖最後由 COD 於 2023-2-13 22:22 編輯
G604...
用到兩年到啲橡膠就好易爛/粉碎
唔係佢則邊多hotkey set我好想換
samue11 發表於 13-2-2023 00:57



   
唔會啦,佢呢隻膠係爽爽地咁嘅硬質料,用咗咁耐都好地地,
放心入手啦,佢個6個自訂制真係冇得輸,仲有佢真係好慳電。。
作者: Zeco41    時間: 2023-2-15 11:04

我都用開G305,入售後直接RMA一隻新嘅俾我





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2