作者: 風十三 時間: 2017-5-25 12:01 標題: Razer Mamba 買咗呢隻嘢一個星期,但係個接收.....
Razer Mamba
行無線時,間唔中會好似離咗線咁,停1-2炒
想問下有冇用家係咁樣?
作者: botsang 時間: 2017-5-25 12:47
試過樓主既情況
將接收器移一移位,解決咗
作者: biohata 時間: 2017-5-25 14:52
完全有呢個情況,仲要係經常,我後尾直情要執過放電腦同電腦枱既布局先好番,RAZER既野真係主要買個樣。
曼巴蛇同八歧我都有買,但係都係用左年半左右溶膠,有點痴立立,第二年隻八歧已經懷埋,兩年半左右曼巴都有點跳下跳下唔多穩定,後尾佢網站攪活動. 我買左D個背郎加左D野夠錢佢話送隻錶,一等等左個半月,最後佢話無呢隻錶,叫我CANCEL 左張ORDER 佢,我話可唔可以先寄我買左D野俾我,送個D等你有貨先送,佢第二個電郵直接CANCEL左我張ORDER 順便覆我話︰無此服務...
作者: 風十三 時間: 2017-5-25 15:12
我本身,唔係打機,貪佢手感係我比較喜款一
而且無線+雷射,又比較少選擇,所以先買佢
其實,仲有咩嘢好手感滑鼠推介
畢值2000
攞技用過,手感我都係覺得,我用緊呢隻比較舒服
作者: find72 時間: 2017-5-30 04:00
G700S試過未?
如果都唔得要試下GOOGLE 雷射 無線滑鼠
不過好似大牌子真系唔多選擇
又或者逃佬下D國產野...........
作者: a39g99 時間: 2017-5-30 07:36
steelseries sensei wireless...
不過Razer真係咁差咩,之前新出個隻無線幾令形
有少少想買
作者: 風十三 時間: 2017-5-30 12:41
G700S 去買 Mamba 試咗手感,兩者最後我都選了 Mamba
佢離線問題,都幾麻煩,好有藍牙果種唔好的感覺。
作者: 風十三 時間: 2017-5-30 12:43
佢Razer手感我係喜款的,不過佢成日無啦啦會停1-2秒,如果畫緊嘢都幾討厭。
只於 steel series 無線,香港唔見有店家賣。
作者: a39g99 時間: 2017-5-30 13:42
你上價格網睇,行貨2000fun做緊850...
比初出果陣平左好多
作者: 風十三 時間: 2017-5-30 14:19
我果隻都係呢間買
但當時唔見有
風
作者: hiupang 時間: 2017-5-30 15:20
SS 無線個隻我用過,個底座好快壞,令到無線接受唔到,要插線用
Logitech g900用緊唔錯,電量又OK
作者: 風十三 時間: 2017-5-30 15:27
呢隻都試咗,都係買我果隻時,試咗手感,無線技術我唔懷疑佢,不過手感就唔係我想要果類。
作者: darkw 時間: 2017-5-30 16:38
g700s 落曬架啦
作者: EVIS 時間: 2017-5-30 17:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2017-5-30 18:16
如果,買有線,係唔係用線夾,就可以free啲,因為條線對我嚟講好麻煩。
作者: JayHon 時間: 2017-5-31 17:17
sensei wireless我都用緊
係會有d連線/差唔倒電既問題
但你用咗幾耐開始壞底座呀?
我只係用咗半年左右
冇其他大問題
作者: JayHon 時間: 2017-5-31 17:21
正常會free d
但要習慣用高d既fps
如果用低fps要大幅度移動mouse
條尾都係長到拖地
即係用線夾都冇分別
作者: hiupang 時間: 2017-5-31 18:51
我用左1年左右,個時一出買水貨,其實平時都少用,點知用用下發現連唔到線,只可以插線用
加上佢個mouse面好易有個[控]喺度,我覺得手感其實唔錯,但咁貴又咁易壞就真係......
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 風十三 時間: 2017-5-31 19:13
steelseries sensei wireless
頭先去咗二千分問,無貨。
作者: botsang 時間: 2017-6-1 04:37
師兄會否因為 UP 咗之前一個有問題既 FIRMWARE 而搞成咁?
小弟之前就係咁, 結果拎返俾代理 (喺 SSP) , 佢換咗隻俾我, 叫我唔好 UP 當時嗰個 FIRMWARE
一段日子後, SS 再出新 FIRMWARE, 小弟 UP 咗都無再出事
作者: erierieriko 時間: 2017-6-1 12:41
本帖最後由 erierieriko 於 2017-6-1 12:48 編輯
如果買左一星期都有保, 係街買拎返比altech 睇下咩事 最多換隻新返黎賣左佢
SS 呢個牌子我覺得呢到d 人有少少神化左 , 總之razer 就垃圾 ss 最強
g700s 我用緊就真係有d 重 上下網都可 如果用黎做野會辛苦
差唔多既可考慮下 g602 都唔錯 樓主又唔打機(雖佢係gaming mouse 好似係2000 dpi)
再唔係roccat leadr
作者: 風十三 時間: 2017-6-1 14:32
其實,我日常用800dpi
風
作者: erierieriko 時間: 2017-6-1 14:59
如果dpi 唔係你考慮問題 其實602 都真係唔錯 又唔係貴 你要個design 手感
作者: hi20 時間: 2017-6-1 15:32
回覆 1# 風十三
請問師兄還有沒有事?
作者: 風十三 時間: 2017-6-1 16:34
咁樣放,又好似無事。
https://goo.gl/photos/kqUh5jKFEwGdKGMT6
作者: evereva 時間: 2017-6-2 23:29
無睇內容, 直接答你
買Razer產品, 就預左多bug多野壞同用1,2年就有問題
成日睇外國評論Razer is the top notch build quality
我想講, build quality 同 design/durability係2樣野, 我諗好多人都唔識分
佢既razer blade notebook, keyboard mouse同佢果個綠色燈係好design, 好吸睛, 做得幾流線, notebook又細, 用"外殼"料幾靚幾有手感
但唔等於入面既料用靚caps用好既hardware同有好既software編制
Razer只係一個外形design好既產品, 但談不上高質同耐用性, 用佢既野無事既, 就真係算你撞手神好彩咁岩比你果隻無defect, 要買佢既, 咁祝大家好運, 祝嘉誠哥好運
作者: rfdingo 時間: 2017-6-4 21:28
以前用開700s,一用過602 幾日就頂唔順賣左
700s 除左重,就係電差
但而家搵左好耐都無差唔多既代替品
暫時我都換番502用住先
700s落左架,要搵一係海淘 一係淘佬貨
唔知幾時先有隻700模既大電板....
作者: oscar2 時間: 2017-6-4 21:39
Razer 咩原來仲有人買架咩???
作者: 風十三 時間: 2017-6-6 14:22
steels間間都叫你訂
我想轉rock c子
風
作者: EVIS 時間: 2017-6-7 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erierieriko 時間: 2017-6-7 14:07
我仲用緊 而家佢有個power saving mode 又ok wor
作者: steveshing 時間: 2017-6-11 11:47
無線除左耳機 其他真係唔好用
作者: 大和雅也 時間: 2017-6-12 01:14
第一次轉無線,Mamba幾滿意
不過真係唔開得燈打機
好快就會無電
用左一個星期左右

