作者: 3ldk 時間: 2017-5-10 02:05 標題: 而家最好打仲係filco?
我淨係用過filco, 所以其實唔係咁理解到D人話其他同樣係紅軸, 但手感無咁好
手上共有兩隻, 兩隻都係紅軸, 當年買filco係因為話手感最好打
不過都咁多年, 而家市場上咁多品牌, 究竟而家有無其他牌子同佢一樣咁好打, 又或者更好打?
請講埋原因, 例如filco, 個個都話佢塊pcb係鋼板黎, 所以好打D
作者: masseffect 時間: 2017-5-10 09:04
好多嘢只係品牌喜好...
FILCO 喺呢度受歡迎,而且賣得貴,所以咪個個都話佢係最好
FILCO 當然係正嘢,但好多嘢其實係個人喜好...
你自己覺得邊隻最好..真係要自己先知,人地講嘅只可以參考
BTW,係塊PLATE係鋼(唔SURE,但係係金屬),唔係PCB
作者: 3ldk 時間: 2017-5-10 09:13
問題係, 如果唔係真係擁有過, 使用過一段時間, 淨係靠去腦場打幾下, 係無法feel到有幾好, 有幾差
我又無可能買咁多套去試, 一來晒錢, 二來多過兩套根本用唔晒, 我唔係淨儲的人, 買左係真係用的
作者: KinChungE 時間: 2017-5-10 09:42
其實機械keyboard好多都有鋼板響背面做support
係得少數會冇(例如cherry最鍾意)
我覺得係built quality唔多唔少影響左手感, 例如鋼板硬度, keycap等
作者: alan216hk 時間: 2017-5-10 11:40
呢個正正係啲人諗咁耐都揀唔到嘅問題....
真係要用過一排先知啱唔啱自己手型, 我而家都同樓主一樣煩緊買唔買好?買邊隻好?
作者: INGRAMLI 時間: 2017-5-10 15:54
個人認為最好打係Realforce,45g用過後根本返唔到轉頭
via HKEPC Reader for Android
作者: hihihi123hk 時間: 2017-5-10 16:07
104UB 返左轉頭用 filco 紅軸 + PBT keycap
換走哂啲打油 Keycap 手感已經差好遠
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-5-10 17:09
機械鍵盤當然比一般薄膜好打
不過最好感覺都係由薄膜轉去唔同機械軸或唔同機械軸之間轉換果幾日
又或者你打字時有意識地享受個手感既時候
其他情況其實唔會好大分別, 例如趕緊份文件時你根本唔會在意用緊咩 keyboard 咩 keycap
作者: msc76ju3 時間: 2017-5-10 17:28
回覆 8# 勁爆小朋友
趕PAPER用雞CAP先慘
成手痴淋淋打多2野都唔想做

作者: NetSoul 時間: 2017-5-10 18:06
我都係咁話
作者: masseffect 時間: 2017-5-10 18:14
的確係,腦場試係試唔準,同真係拎嚟用係有分別
最好當然係買晒佢啦
我自己買左LEOPLOD(黑),然後FILCO(黑),然後REALFORCE 55G
賣左FILCO
FILCO 同LEOPOLD比..我覺得唔差太遠FILCO就大聲啲,LEOPOLD就細聲啲
而我又唔太分到COSTAR 同CHERRY STAB嘅分別
但考慮到LEOPOLD比較平,所以我賣左貴啲嘅FILCO
如果再揀我都會揀返LEOPOLD,因為平太多,FILCO 要另外加多SET PBT KEYCAPS用先OK...
作者: 炎冬 時間: 2017-5-10 22:21
我在屋企用Filco紅104同青87, 不過隻104剛剛換了套70蚊人仔既PBT key cap已經同舊果套PBT黑同刻, 又差D, 在公司用Realforce 87UB-55G, 又唔同手感
作者: papayaroot 時間: 2017-5-10 22:26
請PM我邊間70人仔PBT CAP, thanks!
作者: sigma 時間: 2017-5-11 20:34
大部份office都係一普通廠機keyboard
真係完全唔掂
所以返到歸就會知個感覺係好大差別嫁啦
作者: louis3412 時間: 2017-5-11 20:43
其實機械keyboard好多都有鋼板響背面做support
係得少數會冇(例如cherry最鍾意)
我覺得係built quality唔 ...
KinChungE 發表於 2017-5-10 09:42
同意
另外有人係極其鐘意冇鋼板紅軸
"有鋼板"係因為要固定粒軸 而原廠唔需要
作者: KinChungE 時間: 2017-5-11 21:02
未必
有時好彩係舊keyboard配新機, 未必太差
新keyboard一定唔掂
作者: 3ldk 時間: 2017-5-11 21:02
先唔好講有鋼板係優點定缺點
我一直唔明白, 點解鋼板會影響一個人中意定唔中意(即係影響手感)
照計打到落底, 個鍵帽都唔會同塊板有接觸, 咁點解會影響手感? (我無開過蓋, 所以唔清楚入面結構係點)
作者: louis3412 時間: 2017-5-11 21:06
本帖最後由 louis3412 於 2017-5-11 21:07 編輯
你落魔鬼度轉A鍵盤個CAP同B鍵盤個CAP交換幾粒制
手感已經唔同左(CAP因素)
再咁下 上下左右制 同WASD制 明明同一個CAP, 聲音同手感就係DD唔同(鋼板因素)
好簡單你落一落地獄就知
最後果句就係買F同RF 唔會死錯人
作者: KinChungE 時間: 2017-5-11 23:42
淨係鍵帽軟硬度&質地唔同, 手感已經唔同啦
作者: 3ldk 時間: 2017-5-12 03:44
本帖最後由 3ldk 於 2017-5-12 03:45 編輯
但而家係討論鋼板, 不是鍵帽, 我都好清楚PBT係完全唔同, 但係唔可以話原裝係PBT, 就將PBT功勞歸落鋼板度(何況filco原裝唔係PBT)
而且鍵帽可以換, 但鋼板就無得加/減
作者: masseffect 時間: 2017-5-12 09:34
因為影響到成個KEYBOARD嘅硬度
如果無定位板,SUPPORT啲軸嘅係PCB,係軟身好多
如果有定位板,咁就係成塊板+成塊PCB 一齊SUPPORT 啲軸
作者: masseffect 時間: 2017-5-12 09:40
好嘅KEYBOARD絕對唔止F同RF...
HHKB,LEOPOLD,VARMILO都係好好嘅KEYBOARD...
而且好多人都話HHKB 好過REALFORCE(HHKB 係膠板)
作者: louis3412 時間: 2017-5-12 10:17
好嘅KEYBOARD絕對唔止F同RF...
HHKB,LEOPOLD,VARMILO都係好好嘅KEYBOARD...
而且好多人都話HHKB 好過RE ...
masseffect 發表於 2017-5-12 09:40
LEOPOLD同HHKB都非常好
如果只比買一隻雖然都係大路F同RF好少會唔岩用
低價少少KBtalking都好用(唔係cherry軸
作者: louis3412 時間: 2017-5-12 10:19
PBT同PBT之家手感都可以天地之別
所以先話盡量唔好入坑
作者: masseffect 時間: 2017-5-12 10:22
其實而家唔少外國人都覺得GATERON好過CHERRY
尤其係ZEALIOS
作者: tuyylihk 時間: 2017-5-12 10:30
咁如果鋼板轉做其他材質呢?
一直用開全部都有鋼板所以都冇乜點理過...
不過我而家已經轉左電容軸
作者: masseffect 時間: 2017-5-12 10:56
我無試過,我淨係用過啲原裝KEYBOARD,應該都係鋼板嚟
不過我見唔少custom keyboard係用鋁板
鋁板有樣嘢好就係上色容易
作者: KinChungE 時間: 2017-5-12 11:27
其實Gateron有咩牌子用佢?
出街好似絕大部份都Cherry, 一係就少部份山寨
作者: cwp 時間: 2017-5-12 11:34
LEOPOLD同FILCO用起上黎冇咩分別
作者: masseffect 時間: 2017-5-12 14:57
gateron係其中一間出cherry mx 軸嘅大陸廠(另外佢亦都有出厚身PBT KEYCAPS...都唔太差)
Outemu好似少聽人講啲..不過聽講都唔係太差
Kailh..聽講都幾麻麻,不過好似話改善緊...RAZER就係用佢(OEM,之前用CHERRY,但轉左用Kailh之後又賣返同一個價,啲人唔多鍾意
ZEALIOS,zealpc 出品,都係GATERON 做,不過係唔同普通GATERON 軸,好鬼貴
答返你個問題,GATERON 軸好少出名嘅廠用
但部份大陸廠會用,例如varmilo同magicforce
varmilo 喺淘寶都無gateron 軸,係賣去外國嘅先有
gateron/zealios 我覺得主要都係啲enthusiast 買
例如上次planck 個massdrop
都有唔少人揀gateron/zealios軸
https://imgur.com/a/gxhbY#mhJ4JQL
利申:只用過CHERRY同TOPRE
買左啲GATERON 黃軸同ZEALIOS,但未用
作者: 大J 時間: 2017-5-13 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2017-5-13 16:51
gateron係其中一間出cherry mx 軸嘅大陸廠(另外佢亦都有出厚身PBT KEYCAPS...都唔太差)
Outemu好似少聽人 ...
masseffect 發表於 2017-5-12 14:57
睇spec好似outemu比較硬
黑軸好似去到80g
作者: 大J 時間: 2017-5-13 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3ldk 時間: 2017-5-13 22:06
本帖最後由 3ldk 於 2017-5-13 22:09 編輯
我反而唔中意有背光, 而家隻隻有背光, filco無背光反而係優點, 基本上我destop範圍內所有光源我全部遮晒, 包括mon led, speaker led, 甚至係背景中出現的任何光源, 特別係睇戲時, 更加唔容許mon以外的任何光源出現係我視線範圍內
而且keyboard上的背光基本上係多餘, 只係晒電, 你使用電腦, 望的永遠係mon, 又唔係keyboard
作者: masseffect 時間: 2017-5-13 22:23
無背光我又唔覺得係優點
有背光都唔一定要開
最多只能講有背光對你嚟講唔係一個優點
不過好多背光KEYBOARD 跟嘅KEYCAP 都麻麻地..不過FILCO啲KEYCAP亦都唔見得好
作者: masseffect 時間: 2017-5-13 22:24
OUTEMU 真係好少見到人講...
黑軸我都嫌少少太硬
作者: KinChungE 時間: 2017-5-13 22:36
我指佢D軸硬過人
cherry mx 紅/黑係45/60g
outemu係60/80g
作者: masseffect 時間: 2017-5-13 22:45
我知,我係話CHERRY BLACK 我都略嫌太硬
所以我買左啲GATERON YELLOW 試下
作者: 20030311 時間: 2017-5-15 11:34
我用慣左我果隻ibm Model M, 其他果D其實都係麻麻地
作者: 風十三 時間: 2017-5-16 14:09
本帖最後由 風十三 於 2017-5-16 15:25 編輯
見講開filco
想問下佢usb接線位置,是否跟圖中一樣,是有一塊pcb作連接?
[attach]1983004[/attach]
作者: masseffect 時間: 2017-5-16 15:24
CONVERTIBLE?
作者: KennyCKL1822 時間: 2017-5-17 13:01
話說PBT做唔做ABS果種類膚既質感?
可惜搵唔到白色無刻既ABS鍵帽
作者: biohata 時間: 2017-5-17 13:15
我從來只有普通KEYBOAD, 有段時間買左隻M$好貴個隻KEYBOARD, 係度發貼俾人狂串,我唔明呢度D人咩料? 我洗錢買隻唔係乜軸乜軸既KEYBOARD放上黎分享下關佢地差事咩....
不過依家我用SS 個隻黑軸神兵,6GV2, 手感不錯,用料上乘,以簡馭繁,深得吾心~~~~
作者: masseffect 時間: 2017-5-17 13:41
即係你鍾意光滑?
PBT好似無乜見過係光滑嘅
但ABS 無色無刻嘅KEYCAP 絕對唔難搵,問題係你肯唔肯花錢
pimpmykeyboard 同maxkeyboard 好似都有blank abs 賣(自選顏色)
作者: masseffect 時間: 2017-5-17 13:45
香港FORUM係咁,唔係咁多人理解到唔同人有唔同喜好
而且好多人好鍾意為品牌"打氣"
SS 6G V2 係我第一隻機械鍵盤,都唔差,不過用得耐套KEYCAPS 變得溶溶爛爛
而且已經俾我支解左
作者: msc76ju3 時間: 2017-5-18 16:33
回覆 40# 風十三
FILCO 原裝 唔係藍芽版係好似咁有個接線位 但唔係殼做分離係一條線直出
藍芽板就USB PORT焊左係PCB到 藍芽模組分開
因為呢個係人地自己整個D殼 佢鍵線分離做得靚仔D
作者: ~Mars~ 時間: 2017-5-18 23:18
6GV2 最抵死係個key layout
好地地有ANSI唔用
作者: takayo72 時間: 2017-5-19 08:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kumamon2015hk 時間: 2017-5-19 10:21
FILCO 同realforce 都好好大
(用緊filco, cherry, realforce)
作者: 風十三 時間: 2017-5-19 17:31
本帖最後由 風十三 於 2017-5-19 18:18 編輯
頭先蛇咗去亞Sir到買嘢,為咗個殻,都要整返隻Filco 87
用緊果隻Leo要退下來了。
[attach]1983737[/attach]
[attach]1983745[/attach]
作者: masseffect 時間: 2017-5-19 21:05
好難形容,而且CHERRY 都有好多種
自己去魔鬼SIR 度試下啦
作者: takayo72 時間: 2017-5-19 21:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatcat2600 時間: 2017-5-19 23:08
filco 茶軸係我覺得最好既茶
其他就一般
作者: pern 時間: 2017-5-20 20:46
請問大家 filco 邊款鍵盤係 PBT 鍵帽?
作者: kaxman 時間: 2017-5-20 21:39
Filco 好似無出過 backlight 過可?
作者: msc76ju3 時間: 2017-5-21 01:16
回覆 54# pern
買到既都係ABS 要PBT要自己配多套
作者: 3ldk 時間: 2017-5-21 16:01
不如講下而家最好的PBT係邊套?
作者: 大J 時間: 2017-5-21 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pern 時間: 2017-5-21 22:30
謝謝回覆!另外想問下係 massdrop 買果D keyboard 駛唔駛自己砌?
作者: msc76ju3 時間: 2017-5-22 00:49
回覆 59# pern
有部份要 KEYBOARD KIT個D多數都係散件
作者: tomatofung 時間: 2017-5-22 09:42
部分要部分唔洗
要果d通常都會寫明, 或者有kit set之類既字眼
又或者通常俾你任揀plate/case果d都係要自己砌
所以買前要睇清楚
作者: DimCook 時間: 2017-5-22 14:02
最近入左隻pocker ii 都吾錯
作者: pern 時間: 2017-5-22 17:24
回覆 60# msc76ju3
謝謝回覆!
作者: pern 時間: 2017-5-22 17:24
回覆 61# tomatofung
OK!謝謝回覆!
作者: 3ldk 時間: 2017-5-22 21:00
個個都話ABS唔掂
其實ABS一般正常用量下, 幾耐左右會打油?
作者: kaxman 時間: 2017-5-22 21:10
我個 code keyboard 經常用約半年就打油了
作者: masseffect 時間: 2017-5-22 21:45
睇你嘅"正常"係幾耐
有啲人話幾個星期F同J 就開始打油
作者: fishoil 時間: 2017-5-22 22:33
回覆 67# masseffect
作者: hksubway 時間: 2017-5-23 12:50
打機幾粒鐘, 日日用個幾粒掣, 一兩星期已經有油光(ABS KEY CAP), 用耐D係再令啲..
作者: octa 時間: 2017-5-23 13:01
我office 用幾星期spacebar 已經開始打油
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: KinChungE 時間: 2017-5-23 14:05
你指iKBC Poker II?
作者: octa 時間: 2017-5-23 15:08
想問貴嗰D,GMK, SP 之類 ABS 會唔會打油呢?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: hihihi123hk 時間: 2017-5-23 15:24
換 Keycap 無乜選擇姐
唔計軸體 Default 嘅 KeyCap 唔覺得可以捱到十年
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: hihihi123hk 時間: 2017-5-23 15:26
ABS 就會
但 Double shot 起碼唔會甩色、唔見咗啲字先
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: masseffect 時間: 2017-5-23 15:29
ABS 就會
但 Double shot 起碼唔會甩色、唔見咗啲字先
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone ...
hihihi123hk 發表於 2017-5-23 15:26
我覺得打油最大問題係
一來影響質感
二來係因為每個KEY 使用量唔同,按落去嘅位又唔同
搞到成個KEYBOARD 好唔一至好核突
作者: DimCook 時間: 2017-5-26 08:45
yes ar 師兄
作者: yelokgot 時間: 2017-5-26 09:26
我都用緊,幾好

