作者: hello999moto 時間: 2015-10-25 20:44 標題: 有冇d keyboard 可以加快打字快速度
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brian1024 時間: 2015-10-25 20:58
回覆 1# hello999moto
人體工學個啲囉
作者: hello999moto 時間: 2015-10-25 21:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WHL 時間: 2015-10-25 21:18
就算買個人體工學既KB都唔會改變到你打字慢呢個事實,
最多係手感好D, 可以長時間打落去都唔會唔舒服
打多D字, 記熟D字位先至係上策
作者: JayHon 時間: 2015-10-25 21:27
回覆 4# WHL
你講得岩
買幾貴都冇用
諗吓都知
控制打字快慢
係靠自己
作者: brian1024 時間: 2015-10-25 21:36
回覆 3# hello999moto
類似啦,不過打字速度慢用咩keyboard都無用啦,要練翻黎架速度
作者: CMZ 時間: 2015-10-25 21:49
買隻冇字嘅 keyboard, 會唔會打得慢咗?

作者: hello999moto 時間: 2015-10-25 22:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: administrator~ 時間: 2015-10-25 23:47
矽膠鍵盤
作者: Ernest 時間: 2015-10-26 10:04
最快同準確一定係keyboard, 你想點改D制排法, 好似用hotkey咁, set左一個制就出一句常用句子
作者: billyck2 時間: 2015-10-26 11:49
買個有巨集既咪可以幾乎全鍵盤都可以任意設定D制出咩字囉
作者: 戀人未滿 時間: 2015-10-26 13:51
沒有
作者: Black0711 時間: 2015-10-26 13:53
我就唔係幾明啦
打字慢=轉過哂鍵盤按鍵排位
咪即係斬腳指避沙蟲
咁你呢世人咪只可以用死一隻鍵盤?!
倒不如勤力練好?
作者: msc76ju3 時間: 2015-10-26 14:21
打得多自然會熟
寫字一開始都唔會快啦
唔會買枝貴D既筆就寫得快D
要寫得多慢慢先會快
作者: CMZ 時間: 2015-10-26 20:04
我都想知樓主諗住點樣重新排過啲掣佢
話唔定第時會見到一個第一行唔係 QWE 而係 XYZ 行先嘅"高速"Keyboard
作者: TH30 時間: 2015-10-26 20:15
Dvorak Keyboard - a keyboard designed for speed typing

作者: hello999moto 時間: 2015-10-26 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 隨機人生 時間: 2015-10-28 12:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2015-10-28 12:12
你比錢研發用腦電波打字咪快囉
作者: twaiho2003 時間: 2015-10-28 12:59
回覆 13# Black0711
我覺得轉過哂鍵盤按鍵排位係好事黎, 因為宜家個鍵盤排位防止打字機故障.
不過宜家已經冇需要.
姐係mouse switches 壞左就掉左去, 先係斬腳指避沙蟲
自己學識換switches 先係治本方法
想加快打字速度,
搵方法, 做research , 整一個for 快速打字既keyboard layout, 先係治本方法
唔變通先係斬腳指避沙蟲
作者: fatcat2600 時間: 2015-10-28 15:02
你思考的方向有點
作者: maxlau1985 時間: 2015-10-28 16:28
先從輸入法著手
速成 既打字速度比不上 拼音
所以樓主先從拼音學起
1分鐘120字不是夢
作者: Black0711 時間: 2015-10-28 17:31
回覆 20# twaiho2003
打籃球,將個籃板高度減低,上籃會容易左
但係當你習慣左呢個高度,去番標準既球場,情況會點呢?
同樣道理姐
不過如果樓主係唔需要經常轉換佢打字既環境
又或者係同人比試既話
咁擁有一隻佢自己專屬訂制layout既鍵盤係好事黎
作者: twaiho2003 時間: 2015-10-28 18:30
回覆 23# Black0711
競技點可以同呢D相比, 彈琴, 結他唔通又話錄左去播歌咪得, 洗乜LIVE.
唔通電競又話開外掛咪得, 洗乜練.
作者: CHK 時間: 2015-10-28 20:59
本帖最後由 CHK 於 2015-10-28 21:03 編輯
其實日日用點都會快左
就算係手法錯日日用習慣左基本上都會越來越快
用錢買個好O既KEYBOARD會令你練得快D快
作者: CMZ 時間: 2015-10-28 22:12
講咗咁耐都未有人講到依家啲 keyboard 究竟點樣令人打字唔夠快...
作者: free6836 時間: 2015-10-28 22:23
唔好靠一d特別既鍵盤去幫助自己.....用返d基本鍵盤打字.....
你太靠個鍵盤第時無左佢你就完Q完....
作者: gakko 時間: 2015-10-28 22:27
其實要搵左你打得慢既原因先
不過一般黎講 打字用巧克力keyboard會係比較舒服
作者: twaiho2003 時間: 2015-10-28 22:59
大陸人已經為自己整左個完全唔一樣既鍵盤為快速打字
https://www.google.com.hk/search ... amp;bih=969#imgrc=_
作者: 一大無謂一 時間: 2015-10-29 04:41
咁唯有期待下未來嘅Google Voice / siri 之前精準度可以大幅提昇
唔洗你操心學習打字
不過SO FAR覺得打字唔太需要刻意練,好似語言咁講得多自然得心應手
好難話因為你唔想學而有方法速成

