作者: leonlai7891 時間: 2015-10-17 22:58 標題: 推介 minicute 人体工學 mouse.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo 時間: 2015-10-17 23:43
如果有無線板就好 XD
作者: eeeuser 時間: 2015-10-17 23:56
真係好得.
不過 SSP 只有 clone 的 有線版, 大約 hkd 70.
taobao 有 ezmouse2, wireless 都係二百幾人 ...
leonlai7891 發表於 2015-10-17 22:58
咁你係用有線clone版?
可以講/PM邊間買?
作者: leonlai7891 時間: 2015-10-18 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leonlai7891 時間: 2015-10-18 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeeuser 時間: 2015-10-18 00:29
Thx!
作者: rabbit82047 時間: 2015-10-18 17:07
好唔好用,click 果時洗唔洗姆指壓實?
宜家用得耐電腦手腕都有d酸痛感,睇黎買返隻看門口
作者: leonlai7891 時間: 2015-10-18 18:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K_C_ 時間: 2015-10-19 12:22
回覆 7# rabbit82047
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 45&pid=25296451
加上佢右側係直落,尾指冇support,尾指會成日磨住塊mouse pad.....最後都係乖乖入手Evoluent.
作者: rabbit82047 時間: 2015-10-20 13:49
本帖最後由 rabbit82047 於 2015-10-20 13:52 編輯
回覆 9# K_C_
Evoluent 睇過 amz 都係 8x usd, 完全過左心理關口, 都係試左 minicute 先
230 人仔入手 ezmouse2 wireless, 講真有 d 貴, 不過都係試過先知值唔值
磨手指講直又唔覺好大問題, 平時水平 mouse 唔止尾指, 連無名指都會磨到枱面/mouse pad
反正滑面無咩問題
作者: ccman1108 時間: 2015-10-20 16:30
70蚊又OK喎, 可以買隻黎試下, 平時都用開有線所以無咩所謂
作者: inout 時間: 2015-10-21 18:56
用緊二代有線版,幾舒適,同埋雖然係有線,但可能因為夠重,使用時唔覺有條線存在咁
作者: rabbit82047 時間: 2015-10-23 22:31
今日終於收到貨, 用起上黎幾舒服
不過用開一般滑鼠仲未太適應直立式
不過佢隻無線最大既問題係, 無開關 ...
次次都要拆電, 好麻煩 ...

