Board logo

標題: [開箱] 平平地淘左個茶軸返公司用~ 還算不錯~ 哈哈~ [打印本頁]

作者: Kairan    時間: 2015-9-8 14:07     標題: 平平地淘左個茶軸返公司用~ 還算不錯~ 哈哈~

本帖最後由 Kairan 於 2015-9-8 14:09 編輯

上星期五公司個KEYBOARD 壞鬼左(普通KEYBOARD)....之前已經想換不過冇藉口...咁嘅然壞左~ 我就去淘返個黎用~

星期五下單....星期一朝到到貨~  即時開左佢黎用~~

[attach]1825079[/attach]

[attach]1825080[/attach]

[attach]1825084[/attach]

[attach]1825081[/attach]

[attach]1825082[/attach]

[attach]1825083[/attach]

連埋運費$500 都唔使~  覺得還好~ 純粹分享下~ 各位師兄見笑了~
作者: monsterz    時間: 2015-9-8 14:40

哈哈~用國產軸手感已經唔差得去邊, enjoy~
作者: garnett_v    時間: 2015-9-8 15:34

白燈背光?
作者: Kairan    時間: 2015-9-8 16:28

回覆 2# monsterz

    我覺得都用得過~ 咁當然可能同高級牌子比較冇咁好啦~ 不過過下手癮幾好~ XD

回覆 3# garnett_v

    係呀~ 白燈背光~
作者: monsterz    時間: 2015-9-8 16:46

回覆 4# Kairan


    同茶軸白燈白key cap(KBT RACE)
作者: 佑龍    時間: 2015-9-8 21:45

想打lol用。唔知邊隻軸手感好d
作者: 佑龍    時間: 2015-9-8 21:47

想打lol唔知邊隻軸好手感d

M
作者: brian1024    時間: 2015-9-8 21:47

回覆 6# 佑龍


    去ssp試啦,黑紅青茶呢四隻軸最大路
作者: laicphk    時間: 2015-9-8 23:02

我都買左呢個牌子, 未送到, 紅軸87鍵, 下個月買埋KBT隻松鼠軸黎試~~
作者: chwsc    時間: 2015-9-8 23:34

好似好正,我覺得唔錯!
岩打lol我都買個!
作者: Kairan    時間: 2015-9-9 00:11

回覆 7# 佑龍


    手感真係要自己試先得,不過我係拎返公司用,所以用茶軸比較合適咁解~
作者: Kairan    時間: 2015-9-9 00:11

回覆 9# laicphk


    松鼠軸? @@ 師兄可唔可以PM我睇下~
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-9 11:24

雖則話就話原廠cherry 軸冇得輸, 但講真, 呢d 野, 豐儉由人啦
今時今日, 機械軸平既3,4,5百有一隻, 貴既filco, realforce呢d 過千或者去到2k
唔係個個都想俾既

4,5百既可能都講緊90分, filco既話可以話係100分, 加多套幾百蚊既帽可以去到百一分, 但唔係個個都會比俾多幾倍錢去追多果廿分架嘛~

有d 巴打 (包括自己) 真係發燒既, 1k2k都唔介意, 最緊要好手感同靚, 你唔需要同佢地比既, 國產軸咪國產軸囉

講咁多, 都係想話, 最緊要用得開心
作者: laicphk    時間: 2015-9-9 12:11

回覆  laicphk


    松鼠軸? @@ 師兄可唔可以PM我睇下~
Kairan 發表於 2015-9-9 00:11



    google得啦.. 大把..
作者: rfdingo    時間: 2015-9-9 14:13

用緊呢隻牌既黑軸87key
想佢出呢隻懸浮key設計既87板 先再入隻茶軸

另外要搵平野仲有viewsxxxx (賣mon牌子) 青軸(近期有小量黑軸)87 key,百幾蚊人仔 (我無打錯)
入左隻粗用,真係平到爆
當然都有缺點,無Cap lock個類既指示燈
作者: rkkc    時間: 2015-9-9 14:32

4,5百既可能都講緊90分, filco既話可以話係100分, 加多套幾百蚊既帽可以去到百一分
bbqaaq 發表於 2015-9-9 11:24



    想請教,TB ikbc PBT 60/104 caps 跟外國網賣的 Vortex PBT caps 是否相同質素,例如厚膠料?
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-9 17:21

想請教,TB ikbc PBT 60/104 caps 跟外國網賣的 Vortex PBT caps 是否相同質素,例如厚膠料? ...
rkkc 發表於 2015-9-9 14:32



    其實vortex同ikbc 係同一間廠既, 所以你講緊個印帽係一樣
但質素黎講係會有少少唔同, kbtalking~vortex>ikbc
因為佢地用既pbt 成份係有少許差別, 但唔計樣既話, 其實差距係好少
(同樣係pbt, 都會有純度分別)
但基本上鍵帽厚度果d 都係一樣既
作者: rkkc    時間: 2015-9-9 23:44

回覆 17# bbqaaq


    多謝指教。
作者: 勁爆小朋友    時間: 2015-9-10 00:27

雖則話就話原廠cherry 軸冇得輸, 但講真, 呢d 野, 豐儉由人啦
今時今日, 機械軸平既3,4,5百有一隻, 貴既fil ...
bbqaaq 發表於 2015-9-9 11:24


見不少人玩機械軸, 師兄你係第一個最中肯
個個都講到機械軸幾神級, 非買Filco realforce 不可, ducky TT CM 果d一文不值, 莫講大陸野

機械軸的確不同d既, 可惜$500買個 kb 我都嫌貴
既然哩個價位得大陸野, 試下又何彷?
作者: alexyyc    時間: 2015-9-10 19:29

師兄你呢隻係凱華軸?
我之前用199人仔都淘左隻rapoo v500茶軸,
上網睇過好似rapoo軸=凱華軸,
之後自己改左全cherry軸紅黑茶mix(字母區全茶軸),
對比之下感覺凱華既茶軸手感比較生硬,
如果師兄有時間的話都可以試下改軸轉手感,
我隻keyboard連飛線加燈既純材料成本應該都係$500港紙左右,
時間雖然寶貴, 但手感一樣係無價
作者: 有運行    時間: 2015-9-10 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 有運行    時間: 2015-9-10 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rkkc    時間: 2015-9-11 00:23

淘左隻rapoo v500茶軸, ... 改左全cherry軸紅黑茶mix(字母區全茶軸) ...
alexyyc 發表於 2015-9-10 19:29



    師兄可以分享紅黑軸的位置嗎 (Mod keys, F keys, Cursor keys ...)?
作者: alexyyc    時間: 2015-9-11 02:31

回覆 23# rkkc

整完果時太開心唔記得影相, 懶得拆keycap重影所以得番呢張之前試燈既相


因為經常會打字所以字母區全茶軸,
數字同F字果堆就因為有打FPS game所以就全紅,
特別係"~ 到 ="既位另外係keycap加左o-ring縮短鍵程,
黑軸就擺左係space bar同enter度方便我大大力拍落去
作者: rkkc    時間: 2015-9-11 10:34

多謝分享各 key zone 使用心得;
好奇一問,無背光版 V500 的 PCB 有 LED 孔嗎,加燈後要加電源 IC 嗎?
作者: alexyyc    時間: 2015-9-11 11:03

回覆 25# rkkc

PCB冇留led位, 而且keycap亦唔係透光(最早期果批係透光KC+鍍金USB頭)
如果要加燈的話就要飛線再用絕緣膠紙痴住以免短路,
拎電既方法你可以直接拔線去原本個USB度, 又或者另外接一條USB獨立拎電
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-11 11:35

其實 realforce 有沒出過機械式鍵盤?因為呢隻牌子好似祇推出電容式鍵盤。 ...
有運行 發表於 2015-9-10 23:07



    冇, realforce 一定係靜電容系列既
同埋, 靜電容軸其實都算機械軸既一種
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-11 12:01

個人其實又唔係好建議拎隻rapoo 改番cherry 軸...
一來d pcb 同用料都唔係咁靚, 咁樣改都有d 哂料
二來改得黎成本真係夠我買隻入門既cherry 軸...何必咁辛苦呢...
(除非你話想玩下自改就算啦)

冇燈既更加唔建議加燈, 因為真係好痛苦....
作者: MS08    時間: 2015-9-11 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywong13    時間: 2015-9-12 12:55

$500 真係幾平
好過你買大牌子的普通鍵盤
作者: RDiver    時間: 2015-9-13 20:09

Realforce 同 Filco 整體邊個好 d ?
作者: pern    時間: 2015-9-13 20:42

回覆 13# bbqaaq

請教一下師兄,內地機械鍵盤廠來說是否 Keycool 最好!?
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-13 23:17

本帖最後由 bbqaaq 於 2015-9-13 23:21 編輯
Realforce 同 Filco 整體邊個好 d ?
RDiver 發表於 2015-9-13 20:09



    不能比較, 因為技術上已經完全唔同
但可以話既係: filco 係無背光最頂級既一隻, qc 同手感都係cherry機械軸中一流,公認既
realforce係日製靜電容軸, qc造工都係一流一級既

回覆  bbqaaq

請教一下師兄,內地機械鍵盤廠來說是否 Keycool 最好!?
pern 發表於 2015-9-13 20:42



    啊...應該唔係...
同廠既其實有leopold, varilmo, leopold , 純粹比較同廠, 應該都係leopold>varmilo>keycool
leopold 你可以唔講既, 因為係韓國牌子
大陸叫做出到下名既仲有plu, plum(已經唔記得邊個炒邊個), noppoc, 我比較欣賞noppoc 都算叫做有d 新意d, 但都係走中低階路線

keycool我其實有留意過, 佢好多時都係睇住ducky 黎打, 鍵帽又跟人出, 設計都係睇住人黎做, 但成色其實麻麻
個人會欣賞ikbc/vortex 呢邊多d, 如果比較既話, ikbc f104/g104 其實算幾好(起碼賣緊6-7舊 個人覺得值有餘)
仲有poker 唔貴得黎仲要用料ok

所以你話keycool 係大陸牌子最好...嗯, 算係叫打到個名但就...
作者: pern    時間: 2015-9-14 21:36

回覆 33# bbqaaq

謝謝師兄回覆!那買入門的話可以不用考慮 Keycool 了...
作者: vincentmcs    時間: 2015-9-19 03:31

我覺得唔錯!
作者: rexhome2    時間: 2015-9-19 10:22

5百蚊我唔買大陸
作者: rfdingo    時間: 2015-9-19 14:38

平有平玩,貴有貴玩,我就覺得玩大牌子,玩得既都8舊水起跳個d款先有吸引力 (C記隻80%RGB其實都有性趣,不過除左rgb 又說服唔記自己)

除左kbt同benq 叫6舊水左右平玩有保證
以下既價位大陸野不知玩得幾開心(前提件野落到黎無壞

而家手上有2隻大牌3隻大陸野,紅黑青輪住玩不知幾爽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2