作者: dearkaki 時間: 2013-9-21 21:52 標題: 請教 trackball 滑鼠好推介
本身一向用 logitech cordless trackman,亦即下面 link 呢隻
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=497&t=1639308#
但而家已停產,出街也找唔到,可惜
而家已返唔到轉頭,請路師兄推介類似 trackball
1:有轉輪,方便睇網頁滑上滑落
2:有多個自設功能鍵,連「上+下一頁」,共有5個力能制
3:無線
謝謝
作者: Auk 時間: 2013-9-22 10:07
http://www.logitech.com/en-us/pr ... ackball-m570?crid=8
呢款我在黃金地庫見到,
可惜我喜歡用左手, 可能要買kensington 的 trackball 了
作者: CMZ 時間: 2013-9-22 11:55
個人覺得唔單係左右手嘅問題, 而係佢設計係要用手指公控波, 中間係 scroll wheel,
雖然對用開普通 mouse嘅人嚟講可能較易適應, 但感覺上用食指同中指控波手感一定好過手指公
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 11:57
唔記得,仲有個要求........
4:要用食指、中指控球
(姆指控球,唔方便的)
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 11:58
中 point!!!!!
姆指控球,可動範圍細,經常回軚,會較累
但唔會點 羅記 反而唔出,可惜
作者: CMZ 時間: 2013-9-22 12:21
Kensington Orbit™ Wireless Mobile Trackball 得唔得?
只係冇上下一頁掣, 同埋係用 touch scrolling
仲有就係稍為細隻啲, 因為無線係預你拎出街
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 12:40
Kensington Orbit™ Wireless Mobile Trackball 得唔得?
只係冇上下一頁掣, 同埋係用 touch scrolling
仲 ...
CMZ 發表於 2013-9-22 12:21
唔得,除咗無上+下一頁外,連自設功能鍵都無,比較煩
作者: peter9999 時間: 2013-9-22 18:12
姆指控球...................用慣左都ok嘅.
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 19:41
一定可以慣,但唔想 downgrade....
始終食指波,球較大,較舒服,無咁累
但話時話,點解呢幾年好似再無乜廠出 trackball 既?
作者: peter9999 時間: 2013-9-22 20:38
回復 9# dearkaki
的確系食指中指較方便.
佢有隻系不過無轉輪超唔方便.
近年得兩三間廠出唯有焗住用............用下用下 , 慣左囉.
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 21:02
我而家隻 left click 有點失靈,成日都唔可以順利 click and drop, 超煩
作者: peter9999 時間: 2013-9-22 22:16
回復 11# dearkaki
可能個微動掣開始失靈.
去鴨寮街買個自己換也不太難.
或者上ebay, 淘寶試搵下.
作者: dearkaki 時間: 2013-9-22 22:19
會否有師傅識維修呢?...........真係整好佢,好過適應新 model
作者: peter9999 時間: 2013-9-22 22:26
回復 13# dearkaki
電器師傅當然無問題, 只係佢收得你幾多錢啫.
作者: uxuq 時間: 2013-9-23 04:51
Kensington的Slimblade真的很好用。
不過很貴就是了。要千幾蚊。
作者: dearkaki 時間: 2013-9-23 05:59
但佢連 left/right click ,都係得4個制,若設定埋上下頁,打爆
況且,佢無咗飛輪,失去了按下去那一個 function
作者: fatchoi 時間: 2013-9-23 10:04
咁買 Kensington expert
作者: dearkaki 時間: 2013-9-23 10:11
都係同樣問題
佢連 left/right click ,都係得4個制,若設定埋上下頁,打爆
而家諗,其中一個大問題:無咗飛輪,失去了按下去那一個 function,唔少 prog 既指定功能鍵會失去功能
作者: raisin 時間: 2013-9-23 11:41
呢隻點呢?
http://www.clearlysuperiorproduc ... tml#LaserTrackballs
作者: PC_DoG 時間: 2013-9-23 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckong99 時間: 2013-9-23 16:20
本帖最後由 kckong99 於 2013-9-23 16:26 編輯
KENSINGTON SlimBlade, I buy it at Tao Bo at HRMB$4XX, original goods
I use Logitech cordless trackman for the past 6 years, and then on year 2010, I shift to Slimblade
I set the top right hand button for 'back page' function, and top left hand button for open Windows Explorer (file manager)
作者: uxuq 時間: 2013-9-23 20:50
KENSINGTON SlimBlade, I buy it at Tao Bo at HRMB$4XX, original goods
I use Logitech cordless trackm ...
kckong99 發表於 2013-9-23 16:20
I'd set one upper button to Refresh and the other upper one to Open at New Tab.
作者: dearkaki 時間: 2013-9-23 23:08
已唔關落唔落黃金問題了,根本係無廠推 trackball, 又或者無廠出高瑞 trackball
作者: dearkaki 時間: 2013-9-23 23:11
KENSINGTON SlimBlade, I buy it at Tao Bo at HRMB$4XX, original goods
I use Logitech cordless trackm ...
kckong99 發表於 2013-9-23 16:20
但有上一頁,咪無下一頁囉?
因為咁,我習慣有一個制係 ALT+F4, 若佢再多一個 function key,其實我都ok的
作者: dearkaki 時間: 2013-9-23 23:13
I'd set one upper button to Refresh and the other upper one to Open at New Tab.
uxuq 發表於 2013-9-23 20:50
4個鍵,分別係 左右click,refresh + Open at New Tab.???
其實而家用飛輪,成個按下都可開新 tab.... 令佢少咗好多功能鍵,無晒彈性
作者: kckong99 時間: 2013-9-24 00:03
可以用 KEYBOARD KEY + MOUSE KEY COMBINE
KENSINGTON 個 SOFTWARE 可以 SET
作者: dearkaki 時間: 2013-9-24 01:09
係可以,但麻煩
況且,若要咁做的話,本身都有可設定的 function key 剩,不用 combine
現況而言,希望 mouse 還 mouse, 各自有各自的設定
一句講晒........... mouse 的 function key , 有佢的好用之處
作者: kckong99 時間: 2013-9-24 17:17
剛看了 Kensington trackball works, 個 software 原來仲可以 define 下邊左右, 或上邊左右一齊按時的 function.
作者: CMZ 時間: 2013-9-25 22:02
剛看了 Kensington trackball works, 個 software 原來仲可以 define 下邊左右, 或上邊左右一齊按時的 f ...
kckong99 發表於 2013-9-24 17:17
但兩個掣同時按有冇難度?
作者: kckong99 時間: 2013-9-26 08:01
沒有, 因 SLIM BLADE 那4 個制好大
作者: raisin 時間: 2013-9-26 09:13
應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按?
作者: kckong99 時間: 2013-9-26 12:14
玩了一下, 我 set 下邊兩個一齊按做 max. windows. 之後拇指中指一齊按就有反對
作者: CMZ 時間: 2013-9-26 20:50
就係想咁問, 另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按?
作者: HKGROBBEN 時間: 2013-9-26 21:01
E D以前用過用唔掂
作者: kckong99 時間: 2013-9-27 17:46
另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按 <-- 試了, 唔會, 會行後按那鍵的 function.
作者: kckong99 時間: 2013-9-27 17:48
用一個星期左右習慣, 你手腕就唔會有職業病...
作者: Arashi 時間: 2013-9-27 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMZ 時間: 2013-9-27 20:45
係咪兩個掣同時放?
作者: kckong99 時間: 2013-9-27 22:17
唔使
作者: 可聽可樂 時間: 2013-9-29 10:49
我都系用水星,我個就系壞左滾輪,搞到依家用兩個,左手果個當滾輪用

作者: dearkaki 時間: 2013-10-1 23:29
請問反對咩呢?
作者: dearkaki 時間: 2013-10-1 23:30
師兄,請問你用咩model呢?>
早兩日落黃金,見唔到有舖賣,唔通真係咁難搵?
作者: dearkaki 時間: 2013-10-1 23:31
呢個都係我想用 trackball 既因數,因為連手臂都可以慳番唔少力
作者: dearkaki 時間: 2013-10-1 23:31
水星?請問即係邊隻呢?
作者: tinlong117 時間: 2013-10-1 23:33
cst ltrac.
http://clearlysuperiortech.com/
作者: kckong99 時間: 2013-10-1 23:34
WIN 8.1 個輸入法搞到我成日打錯字.
應該係 '反應'
作者: kckong99 時間: 2013-10-1 23:36
我用 Kensington Slim Blade
作者: dearkaki 時間: 2013-10-1 23:48
咁啱晒啦師兄,我就正係對呢個有興趣
唔知用落好唔好用呢?始終佢功能鍵少,真係驚唔夠用
再者,我上官網睇佢賣成 129.99USD, 喺香港真係賣過千元咁貴嗎?
作者: nissin 時間: 2013-10-1 23:51
本帖最後由 nissin 於 2013-10-1 23:54 編輯
Kensington Expert Mouse @ TrackballWorks
[attach]1587485[/attach]
作者: dearkaki 時間: 2013-10-2 00:28
請問有無得 set 飛輪「按下去」那一個功能呢?
(其實我都唔知那動作叫咩名)
作者: kckong99 時間: 2013-10-2 02:30
我3年前在寶X 買, HK$5XX左右.
香港行貨買唔落手
作者: nissin 時間: 2013-10-2 02:42
Middle Click ?
作者: dearkaki 時間: 2013-10-2 06:13
真係唔知,我用 logitech, 飛輪 set 做「通用按鈕」....
作者: dearkaki 時間: 2013-10-2 06:14
嘩!!!!.......唔係呀話,咁咪差一倍?
但淘寶貨,係咪真貨呢?用落又如何呢?
作者: kckong99 時間: 2013-10-2 08:15
本帖最後由 kckong99 於 2013-10-2 08:18 編輯
真貨來的. 當年行貨 SLIM BLADE 賣 9XX, 都係呢度 CHING 教路
當年我買條 URL HERE
現在佢仍有賣, 仲比當年平咗 RMB$40
作者: dearkaki 時間: 2013-10-2 10:31
佢而家賣 rmb 580, 你當年買 rmb 620???
未計運費,都約 hkd 725, 同香港買差唔太多播.......滿以為可約500元左右買到添
作者: kckong99 時間: 2013-10-2 14:15
本帖最後由 kckong99 於 2013-10-2 14:26 編輯
NO, 條 url 係我記錄來的, 我買時是 rmb$580
之後右邊(更新資料) 按下去, 可以見到賣家現在賣緊的價錢, rmb$540 Here
呢度好多 ching 都係搵呢個賣家買 kensington 的 trackball
而且我當年買時, hk$ 對 rmb$ 個 rate 仲係 1:1.2 左右, 所以我計回 hk$ 連運費 係 hk$550 左右
作者: dearkaki 時間: 2013-10-8 20:19
終於在黃金地庫見到 SLIM BLADE 啦,試過,都ok
係圍住個波既銀轉圈(即網頁捲上捲下環)唔太識用
賣$1099,本來想即買,點知無貨,可惜
作者: CMZ 時間: 2013-10-9 20:52
佢係 冇 scroll ring 㗎, 初時我都以為有
要擰粒波嚟 scroll
又會冇貨嘅
作者: dearkaki 時間: 2013-10-10 10:03
你指轉隻波?
我仲以為係圍住個波邊既銀圈轉添
作者: kckong99 時間: 2013-10-10 16:35
係左右轉個波來 scroll 的
作者: benng1hk 時間: 2013-10-18 13:47
回復 60# dearkaki
樓主..岩岩係淘寶搵到隻幾過引既MICE..
都係百幾蚊...
當然有冇品質我答你唔到...
但個設計我相信幫你到減少用MICE 帶來既痛楚...
http://item.taobao.com/item.htm? ... ogid=p18133949334d7
題外話:
我想買依個KEYBOARD加MICE托盤
比D意見
http://item.taobao.com/item.htm? ... p;cm_id=&pm_id=
作者: fatman 時間: 2013-10-18 17:15
啱啱淘左隻microsoft trackball,佢話係全新。我就膽粗粗買隻落黎!收左貨,有packing但比較殘,但個trackball應該係全新!
用落幾好用,不過我都係鍾意用Kensington 隻expert mouse個scroll ring...
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=22461151463
作者: benng1hk 時間: 2013-10-18 17:18
回復 63# fatman
依隻款VISTA年代(如果我冇記錯)..

依家仲有貨
作者: raisin 時間: 2013-10-18 17:26
淘寶有又有乜出奇?

作者: benng1hk 時間: 2013-10-18 17:29
回復 65# raisin
出奇到佢係2手定新
作者: fatman 時間: 2013-10-18 17:48
我覺得係未用過,連D膠都無老化!用左一個禮拜,都無問題!
作者: benng1hk 時間: 2013-10-18 18:37
回復 67# fatman
喔..原來你入手左....
唔怪得推佢出黎
不過..我推果隻可能好玩D
http://item.taobao.com/item.htm? ... ogid=p18133949334d7
另外..比D意見依件野買唔買得過
http://item.taobao.com/item.htm? ... p;cm_id=&pm_id=
作者: fatman 時間: 2013-10-18 19:37
始終都係鍾意trackball,唔駛周位推

作者: -90 時間: 2013-10-18 22:14
但係好細微既動作控制唔到, 特別係大尺寸既Mon度...
作者: benng1hk 時間: 2013-10-18 23:45
回復 69# fatman
我見佢有個DPI 改下...
我估佢頂多1600~3200DPI(即郁小小行多左又快左)
睇下廠設計成點
作者: fatau 時間: 2013-10-19 00:58
唔想淘仲有amazon
香港連運費USD118.5
http://www.amazon.com/gp/product ... ;smid=ATVPDKIKX0DER
作者: fatau 時間: 2013-10-19 01:02
原來全新logitech cordless trackman炒到咁貴
作者: benng1hk 時間: 2013-10-19 01:10
回復 73# fatau
哇咁咪成9舊幾水...
好很貴

作者: fatman 時間: 2013-10-19 11:50
因為是做日常工作,我覺得ok. 最重要之前用傳統mouse, 所以轉用trackball, 所咁痛!
作者: benng1hk 時間: 2013-10-19 12:41
回復 75# fatman
好彩我有學過職安
用電腦耐要鬆下筋...
得閒又做下運動..加強筋腱肌肉
作者: CMZ 時間: 2013-10-19 16:31
響SSP行貨正價係千一, 仲要冇貨
作者: fatman 時間: 2013-10-19 16:31
另外,要做細微野,我會用watcom板同佢支筆!
作者: fatman 時間: 2013-10-19 16:34
已經病入膏方
所以要就住用!作者: benng1hk 時間: 2013-10-19 17:07
回復 79# fatman
"病入膏方"就唔好唔郁佢..之後完全郁唔到會好慘...
去睇下物理治療..
之前我TB比你果件平平地我覺得你可以試下

