Board logo

標題: 299 人仔的 cherry 茶軸 [打印本頁]

作者: rogerlmh    時間: 2013-9-6 23:33     標題: 299 人仔的 cherry 茶軸

本帖最後由 rogerlmh 於 2013-9-6 23:34 編輯

年幾前買有個叫網際快車的大陸  full size鍵盤
係用cherry 茶軸的
我要求唔高
佢手感都幾好
不過最近有個制死左
唔知有無邊度有得淨買鍵盤殼同底板?
我想拆 D cherry 茶軸放上去算
作者: A032798    時間: 2013-9-6 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rogerlmh    時間: 2013-9-6 23:51

我就係問 有無鍵盤殼同底板單買囉
作者: raisin    時間: 2013-9-6 23:56

299一隻你仲想佢拆散黎賣....
作者: 雲一0一    時間: 2013-9-7 20:12

壞軸咪換軸囉
你買殼又買PCB做乜?
作者: lemoncall    時間: 2013-9-7 21:05

Cherry 3800已經係最平
作者: monsterz    時間: 2013-9-8 08:28

299一隻你仲想佢拆散黎賣....
raisin 發表於 2013-9-6 23:56



    佢可能想拆散黎裝

    我都有相同疑問, 如果有得俾買家自己砌同自己設計key layout就好啦

    geekhack曾經有搞過USB keyboard controller board團購
作者: monsterz    時間: 2013-9-8 08:34

回復 1# rogerlmh


    299人仔實唔會俾全新cherry軸你, 如果繼續用請預著陸續有壞二手軸質量很參差

    實達,新大陸,國光? 你胸口隻勇字都幾大下
作者: idevil    時間: 2013-9-15 23:33

其實都唔明樓主想做咩???
想換軸定將現有得軸放在新的鍵盤上呢
如想換軸好多CHING都幫到手啦 一個鍵壞咪換Q左個個鍵就得啦 搞咁多野做咩鬼
作者: rogerlmh    時間: 2013-9-16 02:07

我想將現有得軸放在新的鍵盤上,因為似係板壞,同埋個鍵盤都比較殘
作者: tinlong117    時間: 2013-9-16 09:06

回復  rogerlmh


    299人仔實唔會俾全新cherry軸你, 如果繼續用請預著陸續有壞二手軸質量很參差

  ...
monsterz 發表於 2013-9-8 08:34


係咩? 大量買cherry 軸係十分十分平
作者: idevil    時間: 2013-9-22 19:05

年幾前買有個叫網際快車的大陸  full size鍵盤
係用cherry 茶軸的
我要求唔高
佢手感都幾好
不過最近有個制 ...
rogerlmh 發表於 6-9-2013 23:33


買機械鍵盤都應該考慮牌子野
QC有保証 現在IKBC隻F-104 平平地你睇睇
仲連兩套DS KEYCAP 如果我無咁多鍵盤的話我都想再入一隻
不過實在要忍手啦 無位置容納到新鍵盤了
作者: Shin    時間: 2013-9-22 22:26

買機械鍵盤都應該考慮牌子野
QC有保証 現在IKBC隻F-104 平平地你睇睇
仲連兩套DS KEYCAP 如果我無咁多鍵 ...
idevil 發表於 2013-9-22 19:05


同意。我已經買了青軸F-104都受不了訂多隻茶軸
作者: rogerlmh    時間: 2013-9-23 13:45

回復 12# idevil


    邊度買,同埋幾錢
作者: idevil    時間: 2013-9-24 02:09

回復  idevil


    邊度買,同埋幾錢
rogerlmh 發表於 23-9-2013 13:45


淘寶搜尋 F-104 就搵到
幾錢你自己睇 這裡好像不可講價錢 總之就抵玩
在香港買2套DS KEYCAP 都要5,6百元 現在+多少少錢跟多個鍵盤
作者: jason670    時間: 2013-9-24 18:17

299人民幣?甘平,咩牌子,有無樣睇下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2