Board logo

標題: [鍵盤] Filco Majestouch 2 87 keys 青軸開箱 [打印本頁]

作者: kwokhin    時間: 2013-5-13 17:09     標題: Filco Majestouch 2 87 keys 青軸開箱

本帖最後由 kwokhin 於 2013-5-13 17:17 編輯

各位CHING好
經過一輪深思熟慮後,又諗過無數過藉口我應該買之後,
咁岩99sir又有團購後,我終於決定左帶佢返屋企
對於我一直都用鍵膜,一轉機械鍵盤的青軸當然爽
雖然成一張金牛,
感謝各位CHING的推介!


作者: wongcc2006    時間: 2013-5-13 17:25

恭喜 包無後悔
如果玩NINJA更正
作者: jan129    時間: 2013-5-13 17:26

nice sharing!
我而家都心動緊!!
作者: bbqaaq    時間: 2013-5-13 17:30

filco真係冇得輸, nice choice!
幾時換埋你隻mouse啊, 落地獄應該要落盡d
作者: raisin    時間: 2013-5-13 17:46

買Filco 唔會後悔
師兄隻mouse係 EBLUE?...
作者: bbqaaq    時間: 2013-5-13 18:34

買Filco 唔會後悔  
師兄隻mouse係 EBLUE?...
raisin 發表於 2013-5-13 17:46



    應該係佢地之前話eblue果隻"神器"
作者: arshum    時間: 2013-5-13 19:39

正, filco 青軸打字一流
作者: kwokhin    時間: 2013-5-13 22:32

回復 2# wongcc2006
多謝ching

回復 3# jan129
買啦買啦
同薄膜根本兩個LEVEL來

回復 4# bbqaaq
mouse
應該都唔會換呢,
我又唔係專業打機,夠用算
停留係第一層地獄已經好足夠
   
回復 7# arshum
真的爽,不過真的有點嘈
作者: tangngng    時間: 2013-5-13 22:34

正呀~ 我都用緊句個KEYBOARD , 真係好正, 打字真係好好手感
冇得輸~ HAHA~ ! 師兄, 用得開心D  !
作者: kwokhin    時間: 2013-5-13 23:36

請問各位CHING除左用原廠比個塊膠,來保護個keyboard之後,
仲有冇用其他東東防塵?
作者: wongcc2006    時間: 2013-5-13 23:43

請問各位CHING除左用原廠比個塊膠,來保護個keyboard之後,
仲有冇用其他東東防塵? ...
kwokhin 發表於 2013-5-13 23:36



   
http://elitekeyboards.com/products.php?sub=access,roofs

keyboard cover
作者: tangngng    時間: 2013-5-13 23:43

我咩都冇用, 就咁放O係度, 有塵都冇辦法~!
作者: epcbbboy    時間: 2013-5-14 12:34

恭喜
恭喜
作者: jan129    時間: 2013-5-14 12:41

恭喜CHING又買到好野!!!
作者: jimboy    時間: 2013-5-14 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gkk    時間: 2013-5-14 15:58

呢隻同NINJA有咩分別???
jimboy 發表於 2013-5-14 15:56



    側刻同正刻分別
作者: jimboy    時間: 2013-5-14 16:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2