Board logo

標題: [鍵盤] 新手一問A___A [打印本頁]

作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 15:05     標題: 新手一問A___A

我想入手razer既機械鍵盤

但係唔明 Razer BlackWidow Ultimate 2013 gaming keyboard 同 Razer Black Widow Mechanical Gaming Keyboard 既具體分別係邊a_a
作者: Nothing4    時間: 2012-12-24 15:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 15:24

唔洗理樓上呢個人講野
佢係呢個forum係出名既攪"事"棍

1 當然係80% 同 100%既分別,一個有numpad(tenlesskey)
2就係背光(ultimate)同冇背光既分別
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 15:25

回復 3# bbqaaq


    A_A 唔該晒
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 15:38

少少建議:呢區好多人都唔建議買razer 既keybaord,一來因為razer 個代理唔好,二來qc唔好
當然razer有人都會好鐘意佢夠型仔,所以非razer不用
但如果純粹想玩機械軸,可以考慮一下其他:)
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 15:51

回復 5# bbqaaq


    A_A 其實我想買razer係因為佢個青軸改良左

之前試過黑/茶玩宜加呢隻game都唔係好掂
想試下青
好似razer既青最好咁
作者: Nothing4    時間: 2012-12-24 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesfong11    時間: 2012-12-24 16:20

Razer既qc認真麻麻
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 17:03

唔好RAZER呀!!!!好大伏
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 17:09

回復 9# karlathe


    但係打機黎講razer既青軸唔係好D咩??
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 17:28

本帖最後由 karlathe 於 2012-12-24 17:30 編輯

回復 10# ericcheungxx


    咪傻........打機紅軸/黑軸,GIGA/FILCO都唔錯,
RAZER真係伏黎.青軸係用黎打字唔係打機GA
鴨仔都得,都好過RAZER
如果你真係RAZER FANBOY咁買LOR......伏係自己中......好彩冇伏咁就真係祝福你
作者: TOMMY6041    時間: 2012-12-24 17:38

RAZER A_A?  個價買FILCO 好過lu A_A
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 18:12

本帖最後由 ericcheungxx 於 2012-12-24 18:14 編輯

回復 11# karlathe


   A_A可能你誤會左/無睇清楚

我宜加已經有黑同茶

只係覺得青軸會岩我宜加打既game多D-_-

咁會唔會razer好過filco?
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 18:23

回復 13# ericcheungxx


    STILL A NO!
你打咩GAME先......青軸2段式,禁果陣中間會卡一卡.........
你如果要好快咁禁野青軸一定唔得,好似勁舞果D咁你青軸跟本唔夠快去做INPUT......
你玩唔洗狂禁果D好似LOL,青軸都重可以頂到.除非你係木手比咩都照打咁冇野好講,去買RAZER LOR
RAZER買MOUSE就得,KEYBAORD冇可能好過FILCO,FILCO QC,做工,PCB同料都好好多
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 18:28

回復 14# karlathe


    A_A我玩果種係要係一秒內完成adadadad而不能重疊
茶同黑都match唔到我既要求
如果連青都唔得咁我就惟有用薄膜
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 18:31

回復 15# ericcheungxx


    紅LOR........乜GAME黎......比個名......
茶唔得預左....黑唔得.........青......你試下LOR,不過都係果句唔好買RAZER
有錢買多隻紅試埋佢.....
真係玩唔到你上REALFORCE/落去MEMBRANE
DECK白軸/RACE奶都可以試
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 18:42

回復 16# karlathe


    cs黎a_a 不過唔係玩槍
係玩跳

我諗黑軸match唔到我要求
紅都好難得-_-
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 18:45

回復 17# ericcheungxx


    -,-|||點會.....你咁堅持你未買LOR......錢係你手點用你GE事........
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 20:57

回復  ericcheungxx


    -,-|||點會.....你咁堅持你未買LOR......錢係你手點用你GE事........ ...
karlathe 發表於 2012-12-24 18:45



    巴打你冷靜d先,又唔好講到razer咁差
客觀黎睇, razer既brand真係有佢既優勢, 一來佢marketing做得比其他gaming brand出色, 二來佢既product design真係有番咁上下, 外形真係比其他brand 既product 有型, 係外國razer真係個名好響都係係有佢原因

個人都幾buy razer,for mouse only,
但講到keyboard, 講真如果真係講樣, 我都冇野好講...
但事實機械軸keyboard其他個個牌子都差唔多, 大家都係用果d 軸, 個人都會覺得你個樣靚真係冇乜用...我寧可貴係貴係品質好,手感好 呢d 因素上

講咁多, 我都係想話: 樓主你真係咁想玩青軸既, 其實個個brand既青軸都係果d 料黎嫁啦, 如果你真係咁鐘意razer就買啦, 唔洗理咁多, 但如果你真係想玩正手感同埋耐用既青軸, 大把牌子好過razer
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 21:06

回復 19# bbqaaq


    razer唔係特別短咩??
2mm??
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 21:08

回復  bbqaaq


    razer唔係特別短咩??
2mm??
ericcheungxx 發表於 2012-12-24 21:06



    巴打點解你玩機械軸都好似唔係好知機械軸d特性咁既
任何cherry軸都係一樣既, 唔會因為牌子唔同有分別嫁
即係兩隻都係青軸, 基本上佢地既特性係一樣的
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 21:10

回復 19# bbqaaq


    CHING講都幾岩.......
不過.....KEYBOARD呢D野.....唔同廠出都有DD唔同......
CHERRY原廠KEYBOARD禁落就真係林少少.....冇咁實在,佢又少左鋼板,換軸果陣要飛線好煩
FILCO禁落有D質感,果隻回彈力又幾彈手好似QQ糖咁,入面整整齊齊
大6不知名出GE黑軸禁落唔似60G,而係40G,輕好多,亦有可能用老化左GE軸去整,而且PCB下好兒戲
買呢D一分錢一分貨,外型靚仔=/=入面都係........買果陣真係要睇真D好
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 21:10

回復 21# bbqaaq


    razer自己講2mm -_-
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 21:11

一般青軸唔係2.4??
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 21:17

一般青軸唔係2.4??
ericcheungxx 發表於 2012-12-24 21:11



    其實資料永遠都會有出入....唔洗理咁多
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 21:18

回復 25# bbqaaq


    A_A 咁邊隻青軸性價比高D
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 21:19

巴打點解你玩機械軸都好似唔係好知機械軸d特性咁既
任何cherry軸都係一樣既, 唔會因為牌子唔 ...
bbqaaq 發表於 2012-12-24 21:08



    基本一樣,但產地唔同都有少少分別GA
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 21:20

基本一樣,但產地唔同都有少少分別GA
karlathe 發表於 2012-12-24 21:19



    冇嫁啦, 宜家所有都中國造, 可以有乜分別
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 21:23

回復 28# bbqaaq


    有.............CHERRY有捷克出........
作者: wonghoyat    時間: 2012-12-24 21:32

冇嫁啦, 宜家所有都中國造, 可以有乜分別
bbqaaq 發表於 2012-12-24 21:20



    據我所知,最少有德國,捷克,中國青島只係其中一個產地。
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-24 21:41

唔係話新產果d都轉去大陸嫁啦咩?!
anyway...我都想知tim,有冇話邊d 牌子會用歐產軸?請教請教
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-24 21:51

回復  karlathe


   A_A可能你誤會左/無睇清楚

我宜加已經有黑同茶

只係覺得青軸會岩我宜加打既game多D ...
ericcheungxx 發表於 2012-12-24 18:12



    問返你一句先,你覺得點解razer ge青軸會係for gaming好d? 因為佢係gaming廠?錯啦,佢用青軸有一部分原因係青軸比起其他軸的獨特性夠強,令人覺得更特別,易於推高銷量
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 21:52

回復 32# samlcy1997


    GIMMICK呢D野,不得不服RAZER MARKETING
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-24 21:53

回復  karlathe


    A_A我玩果種係要係一秒內完成adadadad而不能重疊
茶同黑都match唔到我既要求
如果連 ...
ericcheungxx 發表於 2012-12-24 18:28



    e d game正正係青軸最差的方面
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-24 21:58

回復  samlcy1997


    GIMMICK呢D野,不得不服RAZER MARKETING
karlathe 發表於 2012-12-24 21:52



    無計,有時名就係一切,好似monster beat咁(好似拉遠左添)
作者: karlathe    時間: 2012-12-24 22:15

回復 35# samlcy1997


    係-,-BEATS(AUDIO).........
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 23:11

回復 32# samlcy1997


    因為佢2mm
其它都係2.4mm
作者: ericcheungxx    時間: 2012-12-24 23:12

回復 34# samlcy1997


    A_A 咁算啦,我搵返薄膜好了
作者: raisin    時間: 2012-12-25 01:48

回復  samlcy1997


    A_A 咁算啦,我搵返薄膜好了
ericcheungxx 發表於 24-12-2012 23:12


唔要razer/青軸, 都都有大把機械鍵盤選擇...
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-25 03:24

回復  samlcy1997


    GIMMICK呢D野,不得不服RAZER MARKETING
karlathe 發表於 2012-12-24 21:52



    咁又唔好話gimmick既, 佢既mouse design 認真講手感/設真係唔差,甚至你可以話真係有優勝之處
只係佢太重投資落design但冇投資落d service到je...
作者: karlathe    時間: 2012-12-25 16:36

回復 40# bbqaaq


    睇黎CHING你入世未深..........唔會明GA喇..............
人買野係睇樣多過CUSTOMER SERVICE
RAZER由個LOGO,MOUSE樣,KEYBOARD DESIGN都交足功課
唔識買果D一見到RAZER冇得輸啦,
FILCO.......個樣44方方平平實實,你唔係聽人講RAZER有咩唔好,FILCO有咩好,
2隻拍埋一定買RAZER架........
佢唔係冇比錢去SERVICE,係根本冇心理你........賣一件賺一件,
佢冇錯,個個做生意一定會咁諗,係差在你用咩方法去HIDE
作者: karlathe    時間: 2012-12-25 16:37

唔要razer/青軸, 都都有大把機械鍵盤選擇...
raisin 發表於 2012-12-25 01:48



    重有REALFORCE呀~~~
要MEMBRANE不如REALFORCE/HHKB(TOPRE)
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-25 16:49

本帖最後由 bbqaaq 於 2012-12-25 16:56 編輯
回復  bbqaaq


    睇黎CHING你入世未深..........唔會明GA喇..............
人買野係睇樣多過CUSTOMER S ...
karlathe 發表於 2012-12-25 16:36



    lol 巴打你好似年紀輕過我
居然話我入世未深

唔知你係唔係誤解我意思呢...其實我既諗法同你差唔多
razer既product睇得出唔係冇落本既, 但佢既資金投放既地方係放在係design/marketing/sells之類既地方
如果你要同filco比既話, 你都可以話佢地有出入, 因為filco 既真係貴係貴在佢既qc

其實想講落去係一個business model既問題, 唔係係呢到三言兩語, 兩條茂梨傾既野, 同埋離哂題
有興趣應該拎d 書睇下
作者: karlathe    時間: 2012-12-25 16:52

本帖最後由 karlathe 於 2012-12-25 16:56 編輯

回復 43# bbqaaq


    又點..........起碼玩KEYBOARD MOUSE熟過你
唔想係度嘈.......
但真心講你比某EPC搞事棍更討厭............

PS:得罪左你真係唔好意思,講聲SORRY先
原來講真話都會比人串
作者: bbqaaq    時間: 2012-12-25 16:57

本帖最後由 bbqaaq 於 2012-12-25 17:01 編輯
回復  bbqaaq


    又點..........起碼玩KEYBOARD MOUSE熟過你
唔想係度嘈.......
但真心講你比某EPC搞事 ...
karlathe 發表於 2012-12-25 16:52



    好奇一問, 我幾時得罪你呢?
其實冇所謂, 唔鐘意我出聲, 我以後都做番cd-rom
作者: big_nature    時間: 2012-12-25 18:13

各位師兄平心靜氣!

大家只係評價下每件產品優劣,
最後是各花入各眼。
冇一件會係十全十美。

作者: raisin    時間: 2012-12-26 11:38

回復  bbqaaq


    又點..........起碼玩KEYBOARD MOUSE熟過你
唔想係度嘈.......
但真心講你比某EPC搞事 ...
karlathe 發表於 25-12-2012 16:52


只係你對個老餅話佢入世未深呢句O咀啫
不過bbq師兄又好似誤會咗D乜, razer個 "改良" 青軸, 真係無人講得出同普通青軸有乜分別
唔係gimmick係乜?
作者: ckwok    時間: 2012-12-28 11:24

razer 主要賣個樣
作者: SLACK    時間: 2012-12-28 19:05

我很好奇某位ching平日係唔係都用咁既語氣同人講野
講真話同態度係兩回事

每次有人話買razer就好似點火咁
全世界突然圍插razer點差點差
唔知就咁睇直頭以為隻鼠一開即爛咁
偏偏我手上三件razer出品(DA, 舊版Naga, Nostromo) 用左兩年都仲好駛好用
可能係我好彩
但如果razer真係差到咁, 我相信冇乜pro gamer會用

電子野 一撞手神 二個人喜好
買返黎拎到上手唔岩用咪放左佢, 唔駛下下踩到地底泥
咁多product入面其中一款唔好用唔代表全部都唔好 (你睇DA咁長青)
有壞既我"鄧"你唔好彩 個代理衰格我同你同razer都冇符

P.S. 個人最喜歡既gaming牌子係Roccat > SS~Razer > Logitech
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-28 20:35

我很好奇某位ching平日係唔係都用咁既語氣同人講野
講真話同態度係兩回事

每次有人話買razer就好似點火咁
...
SLACK 發表於 2012-12-28 19:05



    有時GAMER係要睇SUPPORTER做人GA





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2