Board logo

標題: 平野開箱 YAMAHA SW300 subwoofer [打印本頁]

作者: 燕子盜    時間: 2021-2-18 19:41     標題: 平野開箱 YAMAHA SW300 subwoofer

本帖最後由 燕子盜 於 2021-2-18 19:42 編輯

[attach]2249669[/attach]
[attach]2249670[/attach]
[attach]2249671[/attach]
話說隻舊sunfire都死咗一段時間,
因為好小係廳睇戲同打機所以一直無換,
直至亞女投訴話打MHW條龍叫得無理氣勢,
所以只好買隻新.

原本想買二手,
不過十仔真係好易壞不論平貴.
大路野離唔開sunfire ,威力登.
買唔起嘅貴野就SVS,MK,JL.

上網搵下有無性價比高嘅平野,可惜一隻都無.....
見某網狂推大地震,
但係又好多人放隻大地震....
中伏機會好高....

呢隻YAMAHA我諗應該無勇士有興趣,
網上都無乜開箱同二手,連討論都無....
好彩見what'sHIFI有提下,評價都唔錯.
見香港買好平,於是盲射買呢試下.

隻野幾大隻,十吋攪到好似十二吋咁,唔係密封式,有個氣孔係一邊.
重有,佢係無得換電源線......

我一向唔信有大買大呢樣野,
香港地有幾多人個廳大過二百呎,
見有D人個梳化距離電視幾乎遙控都唔洗,
但係就放隻十二吋十仔...

我都明一吋長一吋強呢個道理,
大單元出呢個量係可以好輕鬆,
但係注波都唔少呢.

放十仔好有學問,放得好同唔好可以差好遠,
對正自己?定係backfire?還是放牆角?離牆又要幾多?
真係要慢慢試慢慢搵位.

至於呢隻十仔表現如果?
我唔係底音狂,亦唔鍾意打心口,
我只需要佢隱形,唔拍邊已經收貨.

玩咗半日,暫時搵到個位可以做到隱形又出到最低嗰浸而唔boom.
不過想再搵一個好D嘅位.

總之,咁嘅價位,佢玩到兩年唔壞我已經當賺咗.
作者: joejoe    時間: 2021-2-18 21:00

大隻
作者: NOPSS    時間: 2021-2-18 21:35

YAMAHA Sub 仔好耐用。
作者: juno9    時間: 2021-2-19 05:22

呢隻抵玩,不過我淘左隻MusicCast SUB 100(NSW100),因為要無線...價錢又平一半~
作者: uraki    時間: 2021-2-19 09:09

買反支USB MIC CAL下... 幾百蚊香港野.

我都等KEF KC62到貨...
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-19 10:13

YAMAHA Sub 仔好耐用。
NOPSS 發表於 2021-2-18 21:35


十仔真係咁多hifi野之中最易壊,
幾貴都係咁,一燒amp就玩完.
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-19 10:16

呢隻抵玩,不過我淘左隻MusicCast SUB 100(NSW100),因為要無線...價錢又平一半~
juno9 發表於 2021-2-19 05:22

見有部2手放好平都有諗過.
不過我反而要用有線,見sub100得個3.5入所以無買.
隻sub100表現如何?
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-19 10:17

買反支USB MIC CAL下... 幾百蚊香港野.

我都等KEF KC62到貨...
uraki 發表於 2021-2-19 09:09

KC62好貴....
不過好細隻.
作者: 冷心心    時間: 2021-2-19 11:10

本帖最後由 冷心心 於 2021-2-19 11:12 編輯
買反支USB MIC CAL下... 幾百蚊香港野.

我都等KEF KC62到貨...
uraki 發表於 2021-2-19 09:09



    無線接收件野要令外買.你有沒有一起訂,原來現在訂有得送那東西,
作者: eric196511    時間: 2021-2-19 11:22

本帖最後由 eric196511 於 2021-2-19 11:33 編輯

我都用緊Yamhaha Fsw 150
yamaha not black唔差
唔好睇小Yamaha平過人就話差過人
我以前做音響工見唔小演唱會或舞台表現都用yamaha 喇叭加超低音
yamaha喇叭係業界錄音室常用
只係啲人感覺平價一定差
yamaha多年前隻SW500超低係日本攞個金獎
另外yamaha yst超低音技術係一流細細隻但動態低音量驚人
yamaha以一隻6.5寸再用Yst技術產生低音量相等於差不多10寸超低音
Sw300唔好睇小佢10寸以低音量計分分鍾超過12寸超低音聲壓
另外超低音想小啲注波氣孔最好向皇帝位同時離牆遠啲
超低音最理想擺法放係喇叭中間位置到唔會另相位失真
作者: uraki    時間: 2021-2-19 11:39

KC62好貴....
不過好細隻.
燕子盜 發表於 2021-2-19 10:17



房仔見又咁細就試下, 而家我對電腦喇叭都去到 50Hz 都有少少打心口FEEL.. 試下ROLL OFF 書架拼埋SUB 會唔會錦上添花...
作者: uraki    時間: 2021-2-19 11:40

無線接收件野要令外買.你有沒有一起訂,原來現在訂有得送那東西,
冷心心 發表於 2021-2-19 11:10



我無問啊.. 官網寫送.
不過我用唔著. 插住舊野總覺得會影響DAC.
作者: 冷心心    時間: 2021-2-19 12:15

我無問啊.. 官網寫送.
不過我用唔著. 插住舊野總覺得會影響DAC.
uraki 發表於 2021-2-19 11:40



    它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收,
用了令擺位更自由,
作者: uraki    時間: 2021-2-19 12:26

它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收,
用了令擺位更自由, ...
冷心心 發表於 2021-2-19 12:15


行AV就有用, 我連DAC, 份DAC做晒隔離, 無理由加舊咁的野.
作者: AAA1    時間: 2021-2-19 13:17

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-19 13:27 編輯

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭就爛喇叭,對上隻加拿大Energy玩十年重有聲出不過就拍邊燒電源燈
有的就吹到500-600W 其實得PMPO唔燒就假, 做壞個名想番身都難
作者: juno9    時間: 2021-2-19 13:41

本帖最後由 juno9 於 2021-2-19 13:51 編輯
見有部2手放好平都有諗過.
不過我反而要用有線,見sub100得個3.5入所以無買.
隻sub100表現如何? ...
燕子盜 發表於 2021-2-19 10:16

肯定ching你隻好d,淘佬只係你隻的一半價錢(功率亦只得一半),但香港反而賣貴過SW300。(機身亦基本只有Vol制教,我暫時只用作musiccast無線2.1用,遲d等Y記A系高階少少隻AV amp出先用返去AV度,依家部A2無招牌Al)
作者: AAA1    時間: 2021-2-19 21:45

Kef KC62 個spec 好誇張, 之前用個XQ 同IQ 喇叭, 三四年XQ個電鍍就變色, IQ重誇個單元邊位變形, KC62 用IQ類似的震膜吾知玩到幾耐
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-19 22:52

我都用緊Yamhaha Fsw 150
yamaha not black唔差
唔好睇小Yamaha平過人就話差過人
我以前做音響工見唔小演唱 ...
eric196511 發表於 2021-2-19 11:22


我諗係口味問題,
D人成日講要打心口又要震褲管,
YAMAHA都唔係呢類形,
佢比較近似聽歌嘅底音喇叭唔係好誇張嗰種.
我重努力緊擺位同諧震....
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-19 22:54

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭 ...
AAA1 發表於 2021-2-19 13:17

威力登...出名易壞
作者: AAA1    時間: 2021-2-19 23:24

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-19 23:27 編輯

而家的新款低音膠邊成寸闊應該無咁易爛同拍邊, 爛咗都容易淘集單完用住先
作者: kenken33    時間: 2021-2-19 23:55

十仔我又未用壞過,用極都仲健在想搵理由換新野都冇機會反而AV AMP成日幾年內就壞。
作者: AAA1    時間: 2021-2-19 23:57

乜嘢牌子?
作者: 普羅    時間: 2021-2-20 13:00

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭 ...
AAA1 發表於 2021-2-19 13:17

Energy 燒led係通病,換完又燒 設計問題係比35V反向電壓擊穿
作者: AAA1    時間: 2021-2-20 13:05

當時查過電壓太高,  如果串聯多隻led就可以,不過整完費時拆果然一年後又燒
作者: yamasia    時間: 2021-2-20 22:35

真係好耐用~
我二十年前買果個SW500仲生勾勾正常服役~
作者: eric196511    時間: 2021-2-21 06:31

本帖最後由 eric196511 於 2021-2-21 06:35 編輯
我諗係口味問題,
D人成日講要打心口又要震褲管,
YAMAHA都唔係呢類形,
佢比較近似聽歌嘅底音喇叭唔係好誇 ...
燕子盜 發表於 2021-2-19 22:52


我用過幾隻超低音10寸,12寸都用過
但係超低音比較易壞同震得多個邊位重易老化
通常超低音最易壞係後級多因為散熱問題
我第一次試買Yamaha 超低音比我感覺係爽快層次分明唔會一舊舊
玩Yamaha超低想佢有更好效果要擺位到落啲功夫才會發揮到Yst驚人低音
老實講Yamaha個重低音唔係打心口果類佢係比到你聽歌又得睇戲個臨場感更加正
反而有好多12寸超低音只係得個打心口同一舊舊但臨場感同氣氛真係差過Yamaha
我依家反而鍾意Yamaha 個種低音質素
另外Yamaha個超低音功率計法唔一樣
係日本評測以200W功率相得於其他超低音音壓以倍數番上
80尺聆聽空間範圍計 超低音100W  開到三分一已經成屋震
我有理由相信Y記嘅Yst技術係另一個小單元超低音可以產生相等於大尺數超低音果種威力
作者: AAA1    時間: 2021-2-21 12:53

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-21 12:56 編輯

個設計沿用多年的用音箱加氣孔放大, 同負相增加距璃感, 同現今的大部份牌子理念設計不同, 要忠於原本低音的音質
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-21 13:50

個設計沿用多年的用音箱加氣孔放大, 同負相增加距璃感, 同現今的大部份牌子理念設計不同, 要忠於原本低音的 ...
AAA1 發表於 2021-2-21 12:53

忠於原本音質
呢樣野好緊要,好多人玩低音玩到子彈變炮彈,非洲鼓變太鼓
作者: 燕子盜    時間: 2021-2-21 14:05

我用過幾隻超低音10寸,12寸都用過
但係超低音比較易壞同震得多個邊位重易老化
通常超低音最易壞係後級多 ...
eric196511 發表於 2021-2-21 06:31

我都好怕d底音一舊舊,以前sunfire 就係咁,
個人口味鍾意set到個底音開咗好似無開咁,但係一閂咗就好覺唔見咗d野
作者: 普羅    時間: 2021-2-21 19:27

Sw300見機背寫住80w, 但spec又話250w, 邊個先真
作者: uraki    時間: 2021-2-23 10:10

它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收,
用了令擺位更自由, ...
冷心心 發表於 2021-2-19 12:15



有送果舊野,
用REW GEN 15Hz, 個SUB 打15Hz出來會有D耳鳴FEEL. 係聽到有野.

遲D有時間CAL下佢.
作者: eric196511    時間: 2021-2-24 10:02

本帖最後由 eric196511 於 2021-2-24 10:03 編輯
我都好怕d底音一舊舊,以前sunfire 就係咁,
個人口味鍾意set到個底音開咗好似無開咁,但係一閂咗就好覺唔見 ...
燕子盜 發表於 2021-2-21 14:05


其實我都有搜集有用資料
真正玩超低音係同主喇叭低頻水平一樣即係數值設定盡量一樣先唔覺有超低音存在
好多人有個錯誤指引一味要大口徑12至15寸話要打心口或超低音夠大先叫做超低音
其實市面上有啲6至8寸超低音設計一流可以比到大口徑低音量質素
玩得好超低音好嘅用家係好小數人
如果廠商技術用料講究可以增加用家信心
作者: AAA1    時間: 2021-2-24 14:44

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-24 14:56 編輯

反而想知道有冇人家用天空聲道的重低音





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2