Board logo

標題: 初玩黑膠,求簡單的教導支援 [打印本頁]

作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 10:45     標題: 初玩黑膠,求簡單的教導支援

本帖最後由 sunhikari 於 2019-3-4 10:48 編輯

因為月尾難得出一份超特大糧
所以月尾計劃把SONY PS-HX500入手
最主要的原因係比佢可以黑膠轉DSD呢個功能吸引左
但前後睇左一D資料同比人講過,玩黑膠會比較複雜下,如唱針要放幾多壓力、各種的人手調教調教、更換零件等
但作為初哥,對呢D野近乎零認識

想問一下,呢部機,一買返黎駛唔駛要再買零件更換?
另外,係播放同調教上有乜野需要注意?

我已經知道黑膠分碟有分唔同大細同埋操作速度

另外呢部機係邊到買會比較平呢?

THANKS
作者: patkwok    時間: 2019-3-4 10:59

因為月尾難得出一份超特大糧
所以月尾計劃把SONY PS-HX500入手
最主要的原因係比佢可以黑膠轉DSD呢個功 ...
sunhikari 發表於 2019-3-4 10:45


先唔講買咩盤先
你有無黑膠係手
無既話,你要預買黑膠既錢
同埋你聽開既野有無黑膠先

再者,Sony個玩具盤算把啦
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 11:03

先唔講買咩盤先
你有無黑膠係手
無既話,你要預買黑膠既錢
同埋你聽開既野有無黑膠先 ...
patkwok 發表於 2019-3-4 10:59


手頭上已經有黑膠(需則全部都係ACG類的)
需然數量無發燒友咁多,但都有大約6-7隻黑膠
一路煩緊無機播,又想轉無損數碼格式
所以SONY的PS-HX500比較啱我
作者: patkwok    時間: 2019-3-4 11:08

本帖最後由 patkwok 於 2019-3-4 11:14 編輯
手頭上已經有黑膠(需則全部都係ACG類的)
需然數量無發燒友咁多,但都有大約6-7隻黑膠
一路煩緊無機播,又想 ...
sunhikari 發表於 2019-3-4 11:03


如果只有6-7隻膠,唔好曬幾千蚊買呢個Sony盤
倒不如出去揾下有無人可以幫你轉做files算
如果真係想長玩黑膠數碼化
買個好D個盤同針同D/A converter
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 11:22

如果只有6-7隻膠,唔好曬幾千蚊買呢個Sony盤
倒不如出去揾下有無人可以幫你轉做files算
如果真係想長玩黑 ...
patkwok 發表於 2019-3-4 11:08

如果只計碟數唔止6-7隻
因為日本有出一個系列套裝,一套單計碟數的成10隻以上(最主要係細碟多)
所以都會買佢
同埋日後有黑膠碟版本都會買一隻,可以話都會長用

另外如果扣除SONY,有邊一部可以推介?
同埋如果買SONY的,盤同針有乜野推介?(D/A converter應該無得換掛)
THANKS
作者: kin1111kin    時間: 2019-3-4 11:33

盤,臂,頭,放大器合共3萬都係算入門,呢個坑好深,
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 11:39

盤,臂,頭,放大器合共3萬都係算入門,呢個坑好深,
kin1111kin 發表於 2019-3-4 11:33

所以先諗住先簡單玩,應該用返一般的紅白雙聲道輸出,唔用PHONO住,因為主因係想玩黑膠數碼化

我知頭有得換,但唔知盤同臂有無得換......
作者: kin1111kin    時間: 2019-3-4 11:54

你覺得用佢部機直接轉檔出來效果會好?
作者: patkwok    時間: 2019-3-4 11:59

如果只計碟數唔止6-7隻
因為日本有出一個系列套裝,一套單計碟數的成10隻以上(最主要係細碟多)
所以都會買佢
同埋日後有黑膠碟版本都會買一隻,可以話都會長用

如果你有一定數量,咁都仲OK

另外如果扣除SONY,有邊一部可以推介?
同埋如果買SONY的,盤同針有乜野推介?(D/A converter應該無得換掛)
THANKS


Sony呢部我一定唔會買,無得微調轉速,無VTA調較
我自己用緊Technics SL-1200 MK5,起碼有微調轉速,有VTA調較,仲有石英controlled轉速
你可以揾二手
針就真係多到你想唔到,要睇你budget
但個問題係sony個盤無VTA,又唔知支唱臂既spec,亂換針隨時曬錢
作者: patkwok    時間: 2019-3-4 12:20

你覺得用佢部機直接轉檔出來效果會好?
kin1111kin 發表於 2019-3-4 11:54


當玩具算喇
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 12:25

你覺得用佢部機直接轉檔出來效果會好?
kin1111kin 發表於 2019-3-4 11:54


感覺上會比其他的好
因為
睇過其他有相同功能的機
但轉換功能相當低能,只能轉換成MP3或者無損
而呢一部可以轉到DSD.....算係無選擇中的選擇吧......

咁論聽的話,我相信應該有更加貴價的選擇
作者: deathson666    時間: 2019-3-4 12:42

其實, 你手上的ACG黑膠, 真的沒有出CD嗎?
如果是近幾年出的ACG黑膠, 100%是PCM Mastering的黑膠, 實際上再轉換的話也不會比直接買CD RIP好
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 12:48

其實, 你手上的ACG黑膠, 真的沒有出CD嗎?
如果是近幾年出的ACG黑膠, 100%是PCM Mastering的黑膠, 實際上再 ...
deathson666 發表於 2019-3-4 12:42


手上有一隻真係舊年代的黑膠,同埋有一隻本身真係無出CD.......
作者: deathson666    時間: 2019-3-4 12:52

手上有一隻真係舊年代的黑膠,同埋有一隻本身真係無出CD.......
sunhikari 發表於 2019-3-4 12:48



    如果得幾隻舊年90年代點, 老實真係直接比錢人搞轉錄好過~
作者: wongck5    時間: 2019-3-4 13:13

黑膠數碼化,我個人覺得最重要係睇個盤,針,放大和黑膠的質素,最後個數碼格式反正次要,尤其硬件唔得,dsd只會令質素差的一面更明顯。
黑膠平時直接用盤聽聽,黑膠的爆豆聲不太干擾整體聽感,若數碼化後用耳機聽就會刺耳。
我平時會用clickrepair弄走爆豆聲,好像坊間不多軟件支援edit dsd file
作者: jc0604535    時間: 2019-3-4 21:08

路過一問,我啲黑膠鐵粉勁拒DSD一類數碼音樂,黑膠VS DSD,邊種最正。
黑膠數碼化有冇機會超越原盤??
(貎似黑膠坑比DSD 更深)
作者: sunhikari    時間: 2019-3-4 23:22

路過一問,我啲黑膠鐵粉勁拒DSD一類數碼音樂,黑膠VS DSD,邊種最正。
黑膠數碼化有冇機會超越原盤??
(貎似 ...
jc0604535 發表於 2019-3-4 21:08

無話邊個正d
基本上要睇當初黑膠的錄音方式,同埋本身A/D轉換器的質素
基本上,如果器材同黑膠質素好的,按道理係可以錄到同黑膠一模一樣,如果同CD版同歌曲比較,甚至有機會好過CD版

但話超越原盤,可能性超低,除非係錄音室直接錄音同混音,然後直出DSD,咁就可以了
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-4 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkphilip    時間: 2019-3-5 17:20

如果你有一定數量,咁都仲OK



Sony呢部我一定唔會買,無得微調轉速,無VTA調較
我自己用緊Technics SL-12 ...
patkwok 發表於 2019-3-4 11:59



    Technics SL-1200 MK5 好野黎! 不過 Technics SL-1200 MK2 最經典
作者: tkphilip    時間: 2019-3-5 17:23

我自已當年買唔到已停產的SL-1200 MK2, 最後去買左 JVC QL-A75. 不過十幾年前搬屋掉左! 依傢後悔到................
作者: tvbau    時間: 2019-3-5 17:49

黑膠有佢物理特性,原音就一定唔係佢架啦....

黑膠轉DSD,咁就一定有黑膠陣味既,但係咪咁好味? ...
DGCNYO 發表於 2019-3-4 23:32


想學野, 願聞其詳。
作者: tvbau    時間: 2019-3-5 17:52

回覆 6# kin1111kin


    有要求嘅, 三萬可以買架聽得下嘅唱頭放大器……………….
作者: patkwok    時間: 2019-3-6 09:55

回覆  kin1111kin


    有要求嘅, 三萬可以買架聽得下嘅唱頭放大器………………. ...
tvbau 發表於 2019-3-5 17:52


Ear 既phono唔駛三萬
ASR都唔錯
作者: deathson666    時間: 2019-3-6 14:21

計返條數, Recording果part真係最平, KORG MR-2000S 都唔駛10萬円
作者: vaio    時間: 2019-3-6 15:29

本帖最後由 vaio 於 2019-3-6 22:14 編輯
Sony個玩具盤算把啦
patkwok 發表於 2019-3-4 10:59


玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多三年,我換埋Nagaoka MP110唱針
呢幾年dub咗超過200隻黑膠去DSD64/96-24

p.s.玩咗黑膠廿幾年,屋企大約超過1k隻黑膠碟。

我自己用緊Technics SL-1200 MK5,起碼有微調轉速,有VTA調較,仲有石英controlled轉速
你可以揾二手
patkwok 發表於 2019-3-4 11:59

微調轉速; 石英controlled轉速對聲音有咩關系?
冇錯HX500出廠時個轉速係快咗,呢樣嘢外國啲forum都好多人發現。
冇錯呢部嘢調速係比較麻煩,但我已經調番準個轉速

我N年前都玩過第一代SL-1200,其實對我嚟講,SL-1200都只係玩具一台。
當年因為意外整壞咗第一代SL-1200,之後就用JVC L-A31,再之後唔想咁煩,用部Sony HiFi combo嘅全自動唱盤。
之後CD又開始崛起,所以冇玩黑膠,但好彩我一隻黑膠都冇掉過,留到今時今日。

玩黑膠,其實相當簡單,唔需要睇到咁複雜。所以我買HX500
作者: waltyuen    時間: 2019-3-7 15:00

我反而想退膠 因為無位放   不過個盤就唔貴的 SL-1200 MK2 盤
係堆膠唔知放唔放到
作者: skipskip    時間: 2019-3-8 02:26

當玩具算喇
patkwok 發表於 2019-3-4 12:20

agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠system, d錢攞嚟直接揾CD買好過哂.

via HKEPC Reader for Android
作者: patkwok    時間: 2019-3-8 11:48

本帖最後由 patkwok 於 2019-3-8 11:59 編輯
agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠 ...
skipskip 發表於 2019-3-8 02:26


clicks and pop 可以係轉完之後用software執,睇你有無心機囉
宜家都有機可以做到on-the-fly to remove clicks and pop during playing既
作者: patkwok    時間: 2019-3-8 11:51

本帖最後由 patkwok 於 2019-3-8 11:56 編輯
玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多 ...
vaio 發表於 2019-3-6 15:29



    呢樣就睇下想玩得幾認真喇。

唔想煩,簡簡單單,一體唱盤有好佢既好處(當然亦有唔好處)
分開續樣續樣計,亦有好有唔好處喇。
作者: vaio    時間: 2019-3-8 14:18

本帖最後由 vaio 於 2019-3-8 14:25 編輯
agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠 ...
skipskip 發表於 2019-3-8 02:26


100%肯定你從未接觸過黑膠唱片。

就算隻碟有炒豆,都好過而家啲所謂remaster嘅CD同新版嘅黑膠。一味將音壓推到有咁大得咁大,然後落重compressor再落limiter,將啲原本有嘅tape noise執到停屍間咁靜。rip出嚟個waveform成舊磚咁。真係睇見都唔開胃

至於炒豆,除非隻碟劃花晒。清洗得好嘅話可以完全消失。

clicks and pop 可以係轉完之後用software執,睇你有無心機囉
宜家都有機可以做到on-the-fly to remove cl ...
patkwok 發表於 2019-3-8 11:48


如果直錄DSD就冇得做editing,要錄PCM先得。
經歷過黑膠唱片嘅年代,對於輕微嘅clicks and pop 係可以接受。

而家呢代所謂嘅Hi-Res;咩嘢都話發燒錄音嘅年代,些少嘅noise都完全接受唔到。
作者: vaio    時間: 2019-3-8 14:24

呢樣就睇下想玩得幾認真喇。

唔想煩,簡簡單單,一體唱盤有好佢既好處(當然亦有唔好處)
分開續樣續樣 ...
patkwok 發表於 2019-3-8 11:51


所以我建議樓主,真係對黑膠有興趣的話,可以買部入門級嘅唱盤,例如Teac, AT嘅入門唱盤。冇Amp嘅就買有藍牙嘅盤玩住先。覺得好玩先慢慢升級。唔啱玩放番出去都ok
作者: EangDav    時間: 2019-3-8 15:30

100%肯定你從未接觸過黑膠唱片。

就算隻碟有炒豆,都好過而家啲所謂remaster嘅CD同新版嘅黑膠。一味將音 ...
vaio 發表於 2019-3-8 14:18


哈!  你令我諗起以前做嘢嗰度,我學做維修.
有間房用來做DUBBING, 開卷式, CASS .....
我見有部無唱針嘅唱盤,問洗唔洗整.
工作人員話呢部好嘢嚟.
"雷射" 唱盤. 用雷射代替唱針拾音.
不過太好,點攪都有雜音;接受唔到.
用返傳統唱盤 dub 嘢. 無人用架啦.
作者: vaio    時間: 2019-3-8 19:12

哈!  你令我諗起以前做嘢嗰度,我學做維修.
有間房用來做DUBBING, 開卷式, CASS .....
我見有部無唱針嘅唱 ...
EangDav 發表於 2019-3-8 15:30


咁攪嘢?
要用到Open reel?應該係電台,再唔係就某大學。
作者: skipskip    時間: 2019-3-9 02:21

clicks and pop 可以係轉完之後用software執,睇你有無心機囉
宜家都有機可以做到on-the-fly to remove cl ...
patkwok 發表於 2019-3-8 11:48

其實我係唔明因乜事要轉做DSD......要聽咪直接開盤聽得啦. 轉一轉, 根本已經唔係黑膠味.

via HKEPC Reader for Android
作者: skipskip    時間: 2019-3-9 02:35

100%肯定你從未接觸過黑膠唱片。

就算隻碟有炒豆,都好過而家啲所謂remaster嘅CD同新版嘅黑膠。一味將音 ...
vaio 發表於 2019-3-8 14:18

小弟由小學聽黑膠至今已接三十多個年頭, 還記得第一個盤係山水盤加鐵三角頭. 現在還存有數十隻黑膠碟. 閒時還會用近代的玩具級Sherwood盤加MP110頭回味一番陣膠味. 小弟只係唔明因乜事要轉Dsd, 一轉陣膠味就無哂. 要聽黑膠就開盤聽, 轉乜鬼.

via HKEPC Reader for Android
作者: skipskip    時間: 2019-3-9 02:47

哈!  你令我諗起以前做嘢嗰度,我學做維修.
有間房用來做DUBBING, 開卷式, CASS .....
我見有部無唱針嘅唱 ...
EangDav 發表於 2019-3-8 15:30

laser 射黑膠, 當年超科幻, 而且貴到呢..........
民用嗰部都唔知有幾多人用過, 比得咁嘅價, 我相信d人情願買部同價傳統盤加頭一定好聲過佢.

via HKEPC Reader for Android
作者: tvbau    時間: 2019-3-9 04:44

本帖最後由 tvbau 於 2019-3-9 04:45 編輯
agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠 ...
skipskip 發表於 2019-3-8 02:26



    系老友度聽佢啲黑膠, 極少聽到有妙豆聲, 就算係幾十年前嘅原板/頭板碟, 當然唔係港產片, 就算佢有多揀出嚟比我嘅, 都同新碟無分別。

玩膠無洗碟機, 唔會有好結果。
作者: vaio    時間: 2019-3-9 11:31

本帖最後由 vaio 於 2019-3-9 11:40 編輯
其實我係唔明因乜事要轉做DSD......要聽咪直接開盤聽得啦. 轉一轉, 根本已經唔係黑膠味.

via HKEPC Read ...
skipskip 發表於 2019-3-9 02:21


DSD暫時係暫時最接近Analog嘅數碼制式,同一隻歌,我用DSD64同96k24bits,真係聽得出用DSD錄出嚟係比較接近黑膠嘅原音。

laser 射黑膠, 當年超科幻, 而且貴到呢..........
民用嗰部都唔知有幾多人用過, 比得咁嘅價, 我相信d人情 ...
skipskip 發表於 2019-3-9 02:47


http://www.elpj.com/
呢部機我玩過,係公司買。幾年前差唔多三十幾幻港紙一部。
不過錄出嚟啲聲比較"盟",而且又成日失零,入咗碟播唔到,要成日reset。
所以成個部門冇人再用佢。
作者: skipskip    時間: 2019-3-9 13:06

系老友度聽佢啲黑膠, 極少聽到有妙豆聲, 就算係幾十年前嘅原板/頭板碟, 當然唔係港產片, 就算佢有多 ...
tvbau 發表於 2019-3-9 04:44

所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘貴過個入門盤.

via HKEPC Reader for Android
作者: EangDav    時間: 2019-3-9 13:22

系老友度聽佢啲黑膠, 極少聽到有妙豆聲, 就算係幾十年前嘅原板/頭板碟, 當然唔係港產片, 就算佢有多 ...
tvbau 發表於 2019-3-9 04:44


我好同意,同一隻黑膠,CD.
日制/德制......同港制比.
日制/德制碟片刻紋靚D.
CD外層D膠清晰度,透光度都好D.
作者: vaio    時間: 2019-3-9 13:23

本帖最後由 vaio 於 2019-3-9 13:24 編輯
所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘 ...
skipskip 發表於 2019-3-9 13:06


我只係用洗潔精,化妝用海綿沫清啲污漬,強力花洒沖走啲殘留洗潔精,索水布索清啲水,凍風筒吹乾就已經洗得好乾淨。

再唔得先用超聲波機再洗。部超聲波機響馬生度買。
作者: EangDav    時間: 2019-3-9 13:27

所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘 ...
skipskip 發表於 2019-3-9 13:06


仲要調校好唱臂重量.
太重會加快損耗.
太輕會跳針.

少D心力都唔掂.
作者: vaio    時間: 2019-3-9 13:41

仲要調校好唱臂重量.
太重會加快損耗.
太輕會跳針.

少D心力都唔掂.
EangDav 發表於 2019-3-9 13:27


通常都跟番支唱針建議嘅針壓,就已經ok
淘隻針壓計都只係十零蚊。
作者: vaio    時間: 2019-3-9 13:48

我好同意,同一隻黑膠,CD.
日制/德制......同港制比.
日制/德制碟片刻紋靚D.
CD外層D膠清晰度,透光度都好D ...
EangDav 發表於 2019-3-9 13:22


仲有新版(復刻)嘅黑膠,九成都係垃圾。好多都只係CD質素嘅數碼聲。
暫時聽過比較好嘅復刻黑膠,就係Queen 2016年用half speed master 做remaster嘅黑膠,不過最大問題係印碟廠嘅問題,買咗隻A night at the opera,某幾隻歌好明顯係印衰咗。
仲有Pink Floyd批復刻黑膠質素都好高。都可以聽得吓
作者: sunhikari    時間: 2019-3-11 10:50

玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多 ...
vaio 發表於 2019-3-6 15:29


咁想問一下,轉速快左要點樣調較返?
作者: vaio    時間: 2019-3-11 12:48

本帖最後由 vaio 於 2019-3-11 13:06 編輯
咁想問一下,轉速快左要點樣調較返?
sunhikari 發表於 2019-3-11 10:50


首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apkossa.rpmeter

然後用支細一字批,跟住呢個video去做
https://www.youtube.com/watch?v=4mSG6qGeGRs

記住33同45轉都要獨立咁調教。
兩個嚨入面有塊海綿,你照隊落去極慢咁轉就得。不過真係要極極極慢咁轉
作者: sunhikari    時間: 2019-3-11 17:20

首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇


然後用支細一字批,跟住呢個video去做
...
vaio 發表於 2019-3-11 12:48


THANKS
有你指教,即時對SONY有返晒信心,應該都係買呢部了
作者: EangDav    時間: 2019-3-11 17:53

首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇


然後用支細一字批,跟住呢個video去做
...
vaio 發表於 2019-3-11 12:48


CHING 有無玩過  88 轉?
我聽我CF講支唱針好似釘咁粗.
作者: vaio    時間: 2019-3-11 18:06

本帖最後由 vaio 於 2019-3-11 18:11 編輯
THANKS
有你指教,即時對SONY有返晒信心,應該都係買呢部了
sunhikari 發表於 2019-3-11 17:20


如果唔需要錄DSD,可以諗吓新出呢部LX310BT:
https://www.pcmarket.com.hk/2019 ... %E5%94%B1%E7%9B%A4/
有藍牙,USB錄歌,不過就唔support DSD。
香港應該都快會有。
作者: vaio    時間: 2019-3-11 18:14

CHING 有無玩過  88 轉?
我聽我CF講支唱針好似釘咁粗.
EangDav 發表於 2019-3-11 17:53


係78轉。之前份工成日要接觸。
支針係粗過常用的33/45針好多。
如果用番33/45針嚟聽78轉碟,應該聽唔夠一隻碟(頂多三分鐘)支針就斷硬。
作者: sunhikari    時間: 2019-3-12 17:24

如果唔需要錄DSD,可以諗吓新出呢部LX310BT:

有藍牙,USB錄歌,不過就唔support DSD。
香港應該都快會 ...
vaio 發表於 2019-3-11 18:06

另想問vaio大大,想問一下玩HX500有乜野配件可以出街買黎改裝提高音質(如唱針)?
當然唔會一買就改,但想了解一下如田果改野呢部機有乜野可以改

THANKS
作者: vaio    時間: 2019-3-13 11:17

本帖最後由 vaio 於 2019-3-13 11:27 編輯
另想問vaio大大,想問一下玩HX500有乜野配件可以出街買黎改裝提高音質(如唱針)?
當然唔會一買就改,但想了解 ...
sunhikari 發表於 2019-3-12 17:24


我自已就換咗Nagaoka MP110唱頭,不過換頭嗰陣要非常小心嗰四條電線,如果你冇用過辣雞焊過嘢就唔好搞咁多喇。因為非常之易斷。
同埋要調較番支針個角度位置都係一個大問題,調較得唔好,唱到近內圈的歌會拆聲。

原裝針其實係Audio-Technica ATN-3600L,啲聲都唔差架。當然換咗MP110之後會更好。
如果只係換唱針,可以參考:
https://www.youtube.com/watch?v=ENTvHwe1p5Y

買HX500之前,做定功課先:

https://www.youtube.com/watch?v=1uPS5E1PLaU

https://www.youtube.com/watch?v=sID3NnlLccA


https://www.youtube.com/watch?v=azWUgwiwfFQ
作者: kinghung    時間: 2019-3-13 16:52

買新錄音黑膠, 即90年後出的錄音, 全部數碼錄,由數碼轉模擬出張黑膠, 到買個黑膠盤轉做數碼? 邊個天才發明?
要俾 Nobel Prize 佢

簡簡單單,買張CD, 或SACD無咁嬲啦
作者: vaio    時間: 2019-3-13 19:43

本帖最後由 vaio 於 2019-3-13 20:02 編輯
買新錄音黑膠, 即90年後出的錄音, 全部數碼錄,由數碼轉模擬出張黑膠, 到買個黑膠盤轉做數碼? 邊個天才發明 ...
kinghung 發表於 2019-3-13 16:52


好似冇諾貝爾音樂獎架喎

世上第一隻數碼錄音嘅唱片,係Dire Straits嘅Brothers In Arms,我由第一版美版CD,到日版SHM-SACD,再後追番隻唔知第幾版嘅英國版黑膠,聽落最數碼最大聲最硬聲就係CD版,SACD同黑膠比較接近,都係偏向soft。聽黑膠,就係中意呢種feel

數碼錄音出黑膠都唔大問題,要睇吓邊個做pre-mastering,Bernie Grundman;Bob Ludwig同已故的大師Doug Sax嘅出品都係信心保證。

但香港啲復刻黑膠/SACD就全部都唔L掂,都係多得歐姓大師傅,執到啲聲死實實,又落重compressor同de-noise。所以點解啲舊版黑膠炒到咁貴都唔係冇道理。
作者: vaio    時間: 2019-3-13 20:10

本帖最後由 vaio 於 2019-3-14 20:24 編輯

其實響呢一代再興番黑膠都係好事,好似樓主咁從未接觸過,但又對呢個傳統音樂制式有興趣,對實體音樂繼續承傳落去絕對係好事。

可以睇吓黑膠碟最簡單嘅播放方式。
https://www.youtube.com/watch?v=0mTepIBykd4

唔好介意其他HiFi發燒友點睇,我屋企套嘢,價錢加埋都唔夠班發燒友買條Power Cord
而且我出街只係用手機(XZP)用藍牙LDAC(‎MUC-M2BT1 + XBA-N3 or WI-1000X)聽我自錄嘅DSD files
我呢套Sony全餐:HAP-S1+SS-HA3,靜係響呢個科林已經比人暗笑到面黃啦
作者: kinghung    時間: 2019-3-13 20:42

好似冇諾貝爾音樂獎架喎

世上第一隻數碼錄音嘅唱片,係Dire Straits嘅Brothers In Arms,我由第 ...
vaio 發表於 2019-3-13 19:43

黑膠只係D人古老當時興,復古懷舊多於音質,頂唔到幾耐,好似CD,宜家基本上被大家忘記到頭來又會興返,SACD,好多時都係升頻出來基本不是原生,我拆過自己買的SACD files睇圖譜,多數去到20-32KHz已無晒信號

音響界太多太多國王的新衣

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: EangDav    時間: 2019-3-13 21:08

黑膠只係D人古老當時興,復古懷舊多於音質,頂唔到幾耐,好似CD,宜家基本上被大家忘記到頭來又會興返,S ...
kinghung 發表於 2019-3-13 20:42


CHING, 你話我話嘅.
黑膠呢類模擬嘢.
會放低左一段長時間後又返生.

因為自然聲音有好多泛音.
只有模擬最有可能還原.
數碼由取樣開始已經CUT 左D 泛音.
之後再播出來變返模擬都做唔返原音出來.

絕對唔係懷舊咁簡單.
同埋數碼係睇取樣嘅simple frequency,simply rate. say 192 kHz,24 Bit ; 96 kHz, 16 Bit
唔係你指嘅20-32 kHz 被取樣嘅WAVE SIGNAL.
作者: vaio    時間: 2019-3-13 21:44

CHING, 你話我話嘅.
黑膠呢類模擬嘢.
會放低左一段長時間後又返生.

因為自然聲音有好多泛音.
只有模擬最 ...
EangDav 發表於 2019-3-13 21:08


同啲食慣數碼奶粉大嘅音響發燒友講泛音,都係算把啦
而家啲人只係中意聽到啲特登錄出嚟嘅口水聲,呼吸聲
作者: memoryjc2003    時間: 2019-3-14 15:12

好似冇諾貝爾音樂獎架喎

世上第一隻數碼錄音嘅唱片,係Dire Straits嘅Brothers In Arms,我由第 ...
vaio 發表於 2019-3-13 19:43


"香港啲復刻黑膠/SACD就全部都唔L掂,都係多得歐姓大師傅,執到啲聲死實實,又落重compressor同de-noise。所以點解啲舊版黑膠炒到咁貴都唔係冇道理。"

真係中 Point, 所以我而家唔買, 真係十隻起碼七隻以上係 "直升機"
作者: memoryjc2003    時間: 2019-3-14 15:35

回覆 56# kinghung

說得對!
作者: memoryjc2003    時間: 2019-3-14 15:38

同啲食慣數碼奶粉大嘅音響發燒友講泛音,都係算把啦
而家啲人只係中意聽到啲特登錄出嚟嘅口水聲,呼吸聲 ...
vaio 發表於 2019-3-13 21:44


Ching 真坦白
作者: EangDav    時間: 2019-3-14 18:57

"香港啲復刻黑膠/SACD就全部都唔L掂,都係多得歐姓大師傅,執到啲聲死實實,又落重compressor同de-noise ...
memoryjc2003 發表於 2019-3-14 15:12


無計喎,市場主導.
同埋後生嘅同D老鬼比少左D堅持.

好似以前我做前線.
CF 教落攪清咩事,先做適當反應.
我教D 後生都係咁.
但受老細壓力,佢哋唔理37定21.
指定時間內要有反應.
哎! 幫手來到都未和咩事.
仲要幫手搵.
作者: sunhikari    時間: 2019-3-18 12:41

CHING, 你話我話嘅.
黑膠呢類模擬嘢.
會放低左一段長時間後又返生.

因為自然聲音有好多泛音.
只有模擬最 ...
EangDav 發表於 2019-3-13 21:08


其實你講得好啱
其實聲音係一個波浪型的聲紋,最直接錄得最完整的真係得模擬方式
一但去到數碼玩取樣,其實已經係聲音上的破壞性壓縮,因為取樣只係每隔幾多就取樣一次,唔係完全100%收錄晒,DSD就係因為取樣率高,先多人開始玩,但當然更大問題係講緊檔案大細問題

但好老實係現今社會,要長期優質保存,數碼化真係暫時的唯一方法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2