Board logo

標題: Fostex HP-A8 DAC+Headphone Amp 日本訂連運費$5300 [打印本頁]

作者: alexyiu    時間: 2014-12-29 01:13     標題: Fostex HP-A8 DAC+Headphone Amp 日本訂連運費$5300

本帖最後由 alexyiu 於 2014-12-29 01:17 編輯

[attach]1749412[/attach]
http://kakaku.com/item/K0000297332/?lid=ksearch_kakakuitem_image


可以轉香港電壓220V
而家¥75,168,連運費$5300抵唔抵?
有乜評價?

Thanks
作者: cl7rken    時間: 2014-12-29 10:20

抵, 5k有dsd玩仲可以換opamp
btw, 尼個site有埋internation shipping? 我都想訂
作者: alexyiu    時間: 2014-12-29 12:52

回覆 2# cl7rken

要自己揾代運公司寄返HK
作者: codyhlau    時間: 2014-12-29 13:06

日本AMAZON應該會更平
評價:滿意
作者: jasonfoknxu    時間: 2014-12-29 17:00

自己冇試過,因 overbudget 只係上網睇過下,一早就知日本價好吸引~
我只係想講香港個價同日本價比…我唔會係香港買囉
作者: mig33    時間: 2014-12-29 17:04

回覆 1# alexyiu

good price, last year I bought this one around HK$6,300
作者: mig33    時間: 2014-12-29 17:05

自己冇試過,因 overbudget 只係上網睇過下,一早就知日本價好吸引~
我只係想講香港個價同日本價比…我唔 ...
jasonfoknxu 發表於 29-12-2014 05:00 PM


yes, that's true, overseas selling price is over HK$10,000 (checked at 2013)
作者: 已故    時間: 2014-12-29 18:14

心思思想買返部

但係有D問題
- 個音量制係for headphone or 前級?
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼?
- 難唔難轉220v?
作者: mig33    時間: 2014-12-29 19:05

- 個音量制係for headphone or 前級?
both OK...
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼?
no, DSD only for the SD card inset at the back..., not sure but I think so
- 難唔難轉220v?
very easy, open the chasis, unplug and plug in correct voltage stated on the PCB (hints: T10H screw driver is required)
作者: mig33    時間: 2014-12-29 19:08

謹供參考...

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2027622
作者: 已故    時間: 2014-12-29 21:26

- 個音量制係for headphone or 前級?
both OK...
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼?
no, DSD only for  ...
mig33 發表於 2014-12-29 19:05



    dsd for sd card, 唔係掛, 咁搞野ge
作者: fatau    時間: 2014-12-29 23:09

本帖最後由 fatau 於 2014-12-29 23:12 編輯
心思思想買返部

但係有D問題
- 個音量制係for headphone or 前級?
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼? ...
已故 發表於 2014-12-29 18:14



    音量制for headphone, lineout 就可以SET 前級或者直出
佢無升做DSD能力 一係就咁X2/X4 PCM,  DSD就USB直比DSD佢(ASIO2.1/dop)或者SD CARD放DSD 檔
有星批(中間有hole個隻) 就好易
作者: afong818    時間: 2014-12-29 23:13

btw呢部同 marantz hd-dac1 比較如何??
作者: fatau    時間: 2014-12-29 23:14

dsd for sd card, 唔係掛, 咁搞野ge
已故 發表於 2014-12-29 21:26



    最初就SD Only, 一年前已經可以經USB, 不過DSD64 only, DSD128 粒DAC能力所限唔support

不過講聲SD CARD 最好聲, 我成皮野無風扇CAS +線電都只係拍得住佢
作者: fatau    時間: 2014-12-29 23:17

btw呢部同 marantz hd-dac1 比較如何??
afong818 發表於 2014-12-29 23:13


都係哩句, 佢係買headphone amp 送DAC
換埋兩粒OPA604 做discrete opamp 就係全discrete opamp HP amp
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2081244
   
馬仔就去試聽下先...開頭都諗過賣HP-A8換佢
作者: mig33    時間: 2014-12-30 08:39

回覆 15# fatau

以Fostec細廠,A8算唔錯
作者: Botti    時間: 2014-12-30 09:40

本帖最後由 Botti 於 2014-12-30 09:45 編輯

回覆 16# mig33

想請教

play sacd
係指 SACD ISO 定 DIFF file ? 定兩樣都得 ? USB playback + file on SD Card 都得 ?
作者: clliu    時間: 2014-12-30 10:21

衰人黎, 又攪到我心思思想買
作者: RCHK    時間: 2014-12-30 10:39

都係哩句, 佢係買headphone amp 送DAC
換埋兩粒OPA604 做discrete opamp 就係全discrete opamp HP amp:de ...
fatau 發表於 2014-12-29 23:17

fatau 兄, 呢對 discrete opamp 可以點入手
作者: fatau    時間: 2014-12-30 14:34

回覆  mig33

想請教

play sacd
係指 SACD ISO 定 DIFF file ? 定兩樣都得 ? USB playback + file on SD  ...
Botti 發表於 2014-12-30 09:40


SD CARD 只support DSF file
USB 可經DOP/ASIO2.1, 播到乜就睇player support 乜
作者: fatau    時間: 2014-12-30 14:39

fatau 兄, 呢對 discrete opamp 可以點入手
RCHK 發表於 2014-12-30 10:39



     日本代購, 錢同買對OPA627SM分別不大
OPA128SM 用過一個月後都係換返discrete opamp, 質素差唔多, opa128sm走向偏高速高頻寬D, 人聲味道又差DD咁

仲有一對成日心思思想試係AD843SQ, 通常想去盡入883版, 但無大舖有賣, 好易買到假野
作者: Botti    時間: 2014-12-30 14:50

衰人黎, 又攪到我心思思想買
clliu 發表於 2014-12-30 10:21


  大家都衰多手亂 click
作者: Botti    時間: 2014-12-30 14:51

SD CARD 只support DSF file
USB 可經DOP/ASIO2.1, 播到乜就睇player support 乜
fatau 發表於 2014-12-30 14:34


唔該唔該


作者: RCHK    時間: 2014-12-30 15:27

日本代購, 錢同買對OPA627SM分別不大
OPA128SM 用過一個月後都係換返discrete opamp, 質素差唔多,  ...
fatau 發表於 2014-12-30 14:39


作者: mig33    時間: 2014-12-30 16:46

回覆  mig33

想請教

play sacd
係指 SACD ISO 定 DIFF file ? 定兩樣都得 ? USB playback + file on SD  ...
Botti 發表於 30-12-2014 09:40 AM


play SACD唔係我講
作者: alexyiu    時間: 2014-12-30 18:16

多謝各位意見
原來而家係近2年新低價,可以出手
[attach]1749927[/attach]
作者: tsangwailam    時間: 2014-12-30 18:20

運費唔知幾錢呢。
作者: alexyiu    時間: 2014-12-30 21:18

回覆 27# tsangwailam

https://www.buyippee.com/serviceCharges.php?m=1

日本代運計算方法 : 港幣$25 每0.5kg (最少為 0.5kg) +港幣$20 手續費
預計體積重量係 6.5 Kg = 13* $25 + $20 = $345

如要香港本地運送服務 +$50
Total : $395
作者: kkl    時間: 2014-12-30 22:56

去東京邊度買好?
作者: alexyiu    時間: 2015-1-2 14:09

本帖最後由 alexyiu 於 2015-1-2 14:11 編輯

70,690円 ,唔買唔得

http://www.murauchi.com/MCJ-front-web/CoD/0000012698786/
[attach]1750620[/attach]
作者: tamalemon    時間: 2015-1-2 15:27

本帖最後由 tamalemon 於 2015-1-2 16:18 編輯
多謝各位意見
原來而家係近2年新低價,可以出手
alexyiu 發表於 2014-12-30 18:16


唔係想掃你興, 舊年yen插水我已心思思過

但係2014年新技術既産品表現已令呢架變得唔上唔落

HD DAC同Headamp同体的產品尤如AV amp

係晶片及綫路主宰產品世代

呢架已經不再屬於呢個世代

所以先至有A5A4的出現

錢多收集玩具睇門口, 或者身痕揾野玩係抵既, 2手都貴過全新

但用HiFi角度睇, 呢D野做唔到1步到位, 恐怕更敗家
作者: fatau    時間: 2015-1-2 16:19

唔係想掃你興, 舊年yen插水我已心思思過

但係2014年新技術既産品表現已令呢架變得唔上唔落

HD DAC同Hea ...
tamalemon 發表於 2015-1-2 15:27



    幾千蚊點可能一步到位, DAC 解到24/192同DSD64 已經播到大部分source (384, DSD128以上會常聽我搵過接近無), 當然DAC 新support 一定好過舊

hpamp 接近全discrete 設計 (換埋opa604 已經係全discrete), 700mw*2 @32ohm 中階推力, 質素今日睇一樣對得住個價

而家心思思係想換luxman p700u,  最衰部HP-A8 有次跣手跌扁左塊側板D放唔到好價去換新玩具
作者: Botti    時間: 2015-1-2 16:38

而家心思思係想換luxman p700u...
fatau 發表於 2015-1-2 16:19


接近 25萬
作者: tamalemon    時間: 2015-1-2 16:55

本帖最後由 tamalemon 於 2015-1-2 17:00 編輯
幾千蚊點可能一步到位, DAC 解到24/192同DSD64 已經播到大部分source (384, DSD128以上會常聽我搵過 ...
fatau 發表於 2015-1-2 16:19



唔係

HiFi唔係咁樣計疊羅漢式的電腦思維去定位

一個盒, 乜差科技都標準都去唔到, 只要"用家出到"好聲就叫HiFi

呢個盒近2-3年前初出得8成完成度既時候, 同價冇太多HD對手, 想玩得D半獨家既揀, fortex評價係聲可以  , yen價買叫抵玩  

但到佢最後一次firmware, 成品係14年2-3月同其它產品再比較, 咁就可以下結論, 係HD領域下完全唔掂

用耳殼聽, 冇punch, 冇大棚, 冇角位, 架仔聲...  佢只係一架播高清File format的平價旦機 , 玩番架MD deck機易D好聲過佢呀音公

先講明, 因應主題要Head Amp一体,  根本係標準HiFi入門玩" integrated vs 一步到位"式老生常談。 我冇打算只計DAC功去試呢架A8插入hi fi系統, 咁又係另一回事, 2聲道講配搭, 呢架至少背板夠位, 机殼冇咁易阻住插靚綫, 咁既價試下無仿, 2聲道玩具計真係買條綫的價錢咋
作者: alexyiu    時間: 2015-1-2 17:01

回覆 31# tamalemon

我只係HiFi 入門,仲用緊MD10
$5xxx 買HP-A8對我黎講已經夠用兼且又抵玩
一兩萬唔係比唔起,而係要求唔高,冇謂為買而買
我都知科技一日千里,但百貨應百客,有人追新野,亦有人執平貨

Anyway,多謝你嘅意見,比我知道今時今日呢部野嘅位置
作者: tamalemon    時間: 2015-1-2 17:19

本帖最後由 tamalemon 於 2015-1-2 17:23 編輯
回覆  tamalemon

我只係HiFi 入門,仲用緊MD10
$5xxx 買HP-A8對我黎講已經夠用兼且又抵玩
一兩萬唔係比唔 ...
alexyiu 發表於 2015-1-2 17:01


我地早年入世未深時都係咁款
但最終九成同路的朋友都走不出自己理想的HiFi路

天下間, 入門大衆的portable產品可以由不同廠商創造到好產品
但真正的HiFi思維, 係一種聽覺藝術, HiFi聲音係空間與大腦構成的錯覺
所以多數好聲HiFi係由一個特定的人做product / brand 既lead, 唔係明星級去推廣產品果種, 個project lead多數係藝術家

三年前冇太多人有能力平價解決到由硬碟去DAC晶片組再去Amp的瓶頸, 所以有得玩SD咭解HD已好好
今日各sound engineer已突破到新的思維去造靚聲, 所以一直只屬"毒品"不算HiFi的fortex便不特別值錢

因為A8當DAC + Headamp用時係毒聲, 唔係HiFi聲, 你有冇考慮過試左聲先
科技, 係靠人的觸覺去應用才能變成藝術

我只想同玩電腦的朋友分享, HiFi相對地係調聲的藝術, 唔係科技大雜薈
作者: fatau    時間: 2015-1-2 18:14

唔係

HiFi唔係咁樣計疊羅漢式的電腦思維去定位

一個盒, 乜差科技都標準都去唔到, 只要"用家出到"好聲 ...
tamalemon 發表於 2015-1-2 16:55



    所以咪話幾千蚊貨式, 仲可以滿足made in japan 哩個毒指標之一算係咁

粒opamp 換左OPA128SM/OPA627SM/ fidelix discrete opamp 後會多返D靈魂
玩得headphone 都係無乜位O既用家, 唔少放一體機已經好盡, 咪當HP-A8係落坑第一步
買得幾差野一條線都唔會當佢係音響
作者: fatau    時間: 2015-1-2 18:29

我地早年入世未深時都係咁款
但最終九成同路的朋友都走不出自己理想的HiFi路

天下間, 入門大衆的portabl ...
tamalemon 發表於 2015-1-2 17:19



    要support DSD+HD source 就注定比同價只support 44.1 O既DAC 差聲
好似Ti DAC chip DSD model 播PCM 會衰聲D, PCM model 播DSD 都會衰聲D
入門唔玩抵食大件仲可以點玩? 而家出部只support 44.1 DAC有邊個買
fostex 做O既產品無乜大缺點, 只係無特色無Hifi 味, 超高音單元先係強項, 如果用到哩D技術落headphone就
作者: fatau    時間: 2015-1-2 18:34

本帖最後由 fatau 於 2015-1-2 18:46 編輯
接近 25萬
Botti 發表於 2015-1-2 16:38



    差唔多價換黎換去只係換味道, 青班至十個整法都係青班, 唔會變蘇眉
唯有努力搵錢D一步解毒, 25萬YEN 都只得headphone amp, 到時又要換/加DAC

最難攪都係電源, headphone 唔洗諗擺位算好好(換屋?)

由幾百蚊sound card 喇叭都度一輪, 幾百蚊headphone/電腦喇叭驚為天人到今日皮幾headphone但無母語pop可聽, 連國語都唔見好幾多
日韓英文歌我真係搵唔到感動位
有時都唔明點解仲要追器材, 聽足一世舊歌?
好懷念walkman/discman年代入隻碟入盒帶落機聽歌O既心情

死O靚仔年代聽歌聽到喊, 好多時只係收音機, 而唔係靚聲hifi
作者: ikki55    時間: 2015-1-2 19:13

唔好比低日元拉住走, 買HIFI最緊要啱自己, 唔係就平一平都冇用, 近排歐元都跌咗唔少, 但係我哋反而多咗喺美國入貨, 兌換率只係其中一個因素~
作者: POKeDOLL    時間: 2015-1-2 23:15

Why not ifi micro idsd??
作者: edho    時間: 2015-1-3 06:53

我原本都諗住a8,最後轉左idsd
作者: JACKLAU    時間: 2015-1-5 23:02

我都剛敗了部A8, 計理運費要6xxx。 本身看中佢SD play DSD。睡前聽下,唔洗開電腦。
作者: tamalemon    時間: 2015-1-8 10:47

我估係發燒既朋友應該已經入左手

係唔掃大家興的前提下, 我先至再分享

目前yen仲唔算特別高, 我會介紹呢部多於果一部

[attach]1752252[/attach]

今日滙價HKD 4,538 ..... (Damm, yen升番 )

音樂, 理應耳朵收貨, 大家可以留意下
作者: tsangwailam    時間: 2015-1-8 10:54

回覆 42# edho


    micro idsd 表現點?  係咪得聲望買?
作者: edho    時間: 2015-1-8 11:38

本帖最後由 edho 於 2015-1-8 11:41 編輯

回覆 45# tsangwailam

我覺得唔錯, 我係秋姐度買
作者: tsangwailam    時間: 2015-1-8 11:40

回覆 46# edho


    "秋姐度嗎"? 啫係?
作者: JACKLAU    時間: 2015-1-8 16:24

回覆 44# tamalemon


    這部都不錯.  不過, 水貨只有.110v.  對比. HP-A8 自己調電壓. 無咁方便.
作者: mig33    時間: 2015-1-8 19:00

回覆 48# JACKLAU

日版肯定100V,美版110V,香港用只可選230V
作者: afong818    時間: 2015-1-9 22:09

回覆 44# tamalemon

我都糾結呢兩部...

marantz 聲音較暖 smooth  
fostex 分析力好 音牆較大
貌似歐美嗰邊對marantz評價都幾唔錯


但係如果買marantz就大該會買行...電壓太麻煩
作者: tamalemon    時間: 2015-1-9 22:36

回覆 50# afong818

我係死老野,睇野方法未必跟得上現今最潮流的玩家

我暫時所觀察,兩架其實完全唔同的產物

2012年係細廠的想法突出一d, 但今日2015年睇就係馬記執行上似乎正路d

老人家我地其實聽覺的敏銳度肯定不如年少時,所以多少也影響到追求的音樂

本地耳筒市場多推崇時毛,即年輕人為大,潮流主導下冇人認老人人廾五歲作標準去評價。 兩聲道愛好群漸變老人院。 我地既意見作不得準,因為你們的想法另創它途。
作者: tamalemon    時間: 2015-1-9 23:09

另外有一点分享係關於所謂分析力及音埸

長話短説,你最近一次聽演奏是甚麼時候? 你最近一次陪樂團練習係幾時?

解析提升,正確才會增值。  多,不一定增添樂趣。

用電腦世界的的說法,就係活在資訊爆炸的年代,為人類取捨的方程式更形重要。

耳筒本來係工具多於玩具。 新世代的耳筒多数超級靈敏, 任何微弱的偏差也被放大。

追求資訊正當性與爆炸量的取拾,就好似係玩黑膠派與數碼派的象徵。
作者: 已故    時間: 2015-1-13 14:40

升左價? 而家最平73000YEN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2