Board logo

標題: [開箱] Philips SPA5300 speakers [打印本頁]

作者: ansonhsc    時間: 2012-7-31 20:21     標題: Philips SPA5300 speakers

若要生活好,勿用飛_浦
但係又唔知做乜買左呢個2.1 speaker
咁低既價位所以唔追求音質,起碼睇得

普通包裝

好簡單咁裝係入便

就咁包住

算係咁啦

較音量既呢舊野

音質呢.就唔差又唔係好好
不過個BASS真係唔錯
D低音位好夠力
作者: manlung803    時間: 2012-7-31 20:32

若要生活好,勿用飛_浦
但係又唔知做乜買左呢個2.1 speaker
咁低既價位所以唔追求音質, ...
ansonhsc 發表於 2012-7-31 20:21


佢中間白色PHILIPS個位仲係咪痴立立既?
佢既舊版我有幾個FD用過,音質都OK,唯獨係一用耐左喇叭中間位就痴哂塵,應該無得救,用多1~2年後會好肉酸
其實PHILIPS既平野都唔錯
作者: ansonhsc    時間: 2012-7-31 20:49

回復 2# manlung803


    冇痴立立呀.仲好滑添
作者: midtor    時間: 2012-7-31 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ansonhsc    時間: 2012-7-31 22:54

哇,點解覺得好醜樣咁既,唔通係相問題?
midtor 發表於 2012-7-31 22:01



    可能啦我用電話影
作者: lamchan2004    時間: 2012-8-1 00:50

其實上一代嘅PC400個bass仲正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2