Board logo

標題: [測試] 前級試聽會時間 23/7 13:00pm 出席人數確定on 23/7/2011 [打印本頁]

作者: mike1981    時間: 2011-7-17 14:14     標題: 前級試聽會時間 23/7 13:00pm 出席人數確定on 23/7/2011

本帖最後由 mike1981 於 2011-7-23 09:51 編輯

有興趣的請search番我舊post
地點: NOPSS的秘密工場 (石硤尾)

器材如下:

喇叭:
NOPSS的mod版hifidiy-1
[attach]1218089[/attach]
(這對是kelvin同款的, 先前放在我家mod改, 用來給大家參考一下)

前級:
abin兄的膽前 (由keiya帶上來)
[attach]1218086[/attach]
monza兄的仿MBL
[attach]1218092[/attach]
monza的MBL已裝箱同換左好癲既電位器, 但我無新相呀, 用舊既頂住先

雪比的 仿marrantz分離運放 (我唔理你呀,你是但帶一樣 (前/後)
[attach]1218090[/attach]
hohomok 的膽前
[attach]1218084[/attach]

後級:
kakui 的kinetic research
[attach]1218087[/attach]
我的 cheap x 10 gainclone
[attach]1218088[/attach]
雪比的 3886
[attach]1218093[/attach]
MCLL的 TDA7294
[attach]1218085[/attach]

DAC: 大家可能唔洗帶dac了, 一部東電就夠
因為太多機可能唔夠時間試
rxooo的 東電DAC

線材:
呢個要大家諗諗啦,上來既Ching希望都會有少少貢獻啦
Kelvin 的Sine 拖板
Oyaide FTVS-510同軸線
rxooo 的HiFace ,NEOTECH NEVD-2001純銀同軸數碼,  NEOTECH NEI-3001訊號線 (1.5M RCA) 原廠線 AND Madison Audio Lab e3Extreme SC

CD/歌:
麻煩大家都帶一d歌上來啦,USB/HD/CD也可

為了避免器材既配合對pk結果有不同影響
如大家都有前/後/歌/線,希望都回覆一下
希望係不同種類,令大家更了解器材的優劣

因為NOPSS已經有更好的擺位
希望今次測試除了人聲,分析力,厚暖
也希望對音樂的分離度,延伸,低音控制力,音場還原(深度同闊度),定位多方面的比較

是次試聽以pk為名,其實以交流為主,希望大家有一個地方,讓玩cas既ching大家聚一下
把酒談風月

除以上ching希望回覆availability
希望大家可支持一下
多給一些意見哦
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 14:14

本帖最後由 mike1981 於 2011-7-23 09:49 編輯

回復 1# mike1981

器材提供者:
1)hohomok (1:00-1:30到)
2)MCLL (1:00到)
3)Michael (1:00-1:30到)
4)Monza (1:00到)
5)Keiya (1:00到)
6)kakui (1:30-2:00到)
7)Kelvin (1:00-1:30到)
8)rxooo (1:00到)
9)雪比 (1:00-1:30)


除以上帶機者外的出席者:

10)wingwingkc (1:30到)


請以上人士參閱#1 及回POST確認出席時間
跟據版主意思是次活動人數為10位
如1-9有未能出席者, 由10-14補上
請大家今天確認啦
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-17 14:20

我想問無器材提供係咪無得出席呀?
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 14:25

我想問無器材提供係咪無得出席呀?
kelvin2517 發表於 2011-7-17 14:20


有是有的
但有貢獻者為優先了
kelvin你帶你認為最好的CD上來,又或者喇叭線都可以呀
沒有也歡迎
但要看看多少人有興趣,會唔會爆場
作者: wingwingkc    時間: 2011-7-17 14:52

本帖最後由 wingwingkc 於 2011-7-17 14:53 編輯

有興趣,不過小弟只有cheap cheap喇叭線inakustik LS 502同一條陳年唔記得咩型號o既audioquest (冇用叉 兩條都打真軍),同軸都係2幾蚊@呎tera labs 散線diy貨仔,如你地未爆人,小弟有興趣見識下,不過最快都要點半
作者: hohomok    時間: 2011-7-17 14:53

我有部 gg ,試吾試?
作者: hon328    時間: 2011-7-17 14:57

小弟雖然無幸參加這前級試聽會!
但非常期待多各師兄對各器材之評測。
作者: tomtomtompk    時間: 2011-7-17 14:58

有興趣的請search番我舊post

地點: NOPSS的秘密工場 (石硤尾)

器材如下:

喇叭:
NOPSS的mod版hifidiy ...
mike1981 發表於 2011-7-17 14:14
我想問D電點帶上黎
作者: MCLL    時間: 2011-7-17 15:09

如果多一部 '公板' 早期作品 TDA7294 後級又如何?
作者: rxooo    時間: 2011-7-17 15:17

小弟上來可以帶Madison Audio Lab e3 Extreme1 SC,HIFACE,及DAC嗎
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-17 15:56

回復 2# mike1981


咁我可以帶我既同軸線同喇叭線
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 16:22

我有部 gg ,試吾試?
hohomok 發表於 2011-7-17 14:53


好呀
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 16:22

如果多一部 '公板' 早期作品 TDA7294 後級又如何?
MCLL 發表於 2011-7-17 15:09


好呀
改post 先
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 16:22

小弟上來可以帶Madison Audio Lab e3 Extreme1 SC,HIFACE,及DAC嗎
rxooo 發表於 2011-7-17 15:17


可以呀
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 16:24

我想問D電點帶上黎
tomtomtompk 發表於 2011-7-17 14:58


白痴問題唔答
唔該
作者: kakui    時間: 2011-7-17 16:25

回復 8# tomtomtompk

你要帶電........
唔駛多1部ups +多幾舊外接電池.
最慷慨係你.

作者: keiya345    時間: 2011-7-17 16:25

我可以帶秋葉原條AB5408同埋8471 double run
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 16:29

回復  tomtomtompk

你要帶電........
唔駛多1部ups +多幾舊外接電池.
最慷慨係你.
...
kakui 發表於 2011-7-17 16:25


重到hihi?
作者: tomtomtompk    時間: 2011-7-17 16:45

白痴問題唔答
唔該
mike1981 發表於 2011-7-17 16:24

唔係問題. . .無聊吹下水姐




你可以當透明
作者: ken93816505    時間: 2011-7-17 20:50

小\弟都想參加,試聽會,不過所用的器材都係一般貨色未敢帯上去
作者: gxabin    時間: 2011-7-17 21:19

我来了,安排得很好。呵呵。
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 21:49

小\弟都想參加,試聽會,不過所用的器材都係一般貨色未敢帯上去
ken93816505 發表於 2011-7-17 20:50


照報名
等版主cut人
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-17 21:50

回復 22# mike1981


我算唔算報咗名?
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 22:01

回復  mike1981


我算唔算報咗名?
kelvin2517 發表於 2011-7-17 21:50


你係第一個問
係第一啦
作者: Evangeline    時間: 2011-7-17 22:01

我唔洗OT都會出席, 我會帶已改DAC 的SE200
作者: MCLL    時間: 2011-7-17 22:10

回覆各方好友, 剛剛再試部 TDA7249 後級機, 因為驚住有問題, 所以先試試, 聽落又幾好聽. 再睇睇內部, 原來係 Mod 過, 好似加左個  DC Servo...
作者: mike1981    時間: 2011-7-17 22:22

回覆各方好友, 剛剛再試部 TDA7249 後級機, 因為驚住有問題, 所以先試試, 聽落又幾好聽. 再睇睇內部, 原來 ...
MCLL 發表於 2011-7-17 22:10


太強了
加埋servo!
咁我可以唔洗拎gainclone啦
作者: MCLL    時間: 2011-7-17 22:34

本帖最後由 MCLL 於 2011-7-17 22:35 編輯
太強了
加埋servo!
咁我可以唔洗拎gainclone啦
mike1981 發表於 2011-7-17 22:22


沒所謂啦. 還有喇叭保護
作者: kakui    時間: 2011-7-18 00:36

我最遲14:00到,
如情況許可就準時.

作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 00:41

放心。我考完QP 吾洗陪女的話,可以開多幾場的。
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 00:44

我可能會玩一台 12V 5V 供電 or HIFIDIY DAC

暫時可能是咁先 @___@

都幾多 project 追殺我 >_<
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 01:58

我可能會玩一台 12V 5V 供電 or HIFIDIY DAC

暫時可能是咁先 @___@

都幾多 project 追殺我 >_ ...
NOPSS 發表於 2011-7-18 00:44


夠架啦
而家連後級都有啦
我反而係擔心線材同歌唔夠
作者: kakui    時間: 2011-7-18 02:41

本帖最後由 kakui 於 2011-7-18 02:43 編輯

回復 32# mike1981
歌.....如果有ching帶set林瘋點算,

夏生 ,鄧小姐, marlboro十面,.....

作者: bend430    時間: 2011-7-18 02:59

我無器材受唔受我玩
我可以用HD帶歌黎,有不少wav同FLAC
作者: sirionzone    時間: 2011-7-18 09:08

回覆各方好友, 剛剛再試部 TDA7249 後級機, 因為驚住有問題, 所以先試試, 聽落又幾好聽. 再睇睇內部, 原來 ...
MCLL 發表於 2011-7-17 22:10


DC SVO.粒IC對聲音取向變化好大
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 09:11

我無器材受唔受我玩
我可以用HD帶歌黎,有不少wav同FLAC
bend430 發表於 2011-7-18 02:59



    最好帶CD
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 09:12

夠架啦
而家連後級都有啦
我反而係擔心線材同歌唔夠
mike1981 發表於 2011-7-18 01:58



    老實說:炸機時間得2-6pm

4小時only

慢慢先改tv櫃同隔音囉。
作者: adrianmak    時間: 2011-7-18 10:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 11:37

mike兄,依家有咩線材提供呀?我睇睇帶咩黎好
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 11:54

mike兄,依家有咩線材提供呀?我睇睇帶咩黎好
kelvin2517 發表於 2011-7-18 11:37


要問版主先
作者: cmlee    時間: 2011-7-18 12:01

放心。我考完QP 吾洗陪女的話,可以開多幾場的。
NOPSS 發表於 2011-7-18 00:41



    如果NOPSS兄,可以攪星期日就好,小弟星期六要返工冇得去
作者: hohomok    時間: 2011-7-18 12:10

好呀
mike1981 發表於 2011-7-17 16:22

那部前級太耐冇開, 我這幾日試番先

作者: mike1981    時間: 2011-7-18 12:13

本帖最後由 mike1981 於 2011-7-18 12:31 編輯
那部前級太耐冇開, 我這幾日試番先
hohomok 發表於 2011-7-18 12:10


改左#1
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 12:32

回復 43# mike1981

已加了新相
有大家的器材
請支持一下
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 12:35

回復  mike1981

已加了新相
有大家的器材
請支持一下
mike1981 發表於 2011-7-18 12:32

對hifidiy-1有無LINK睇下
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 12:36

對hifidiy-1有無LINK睇下
keiya345 發表於 2011-7-18 12:35


已經唔出了, 你可以GOOGLE下
除左2手無架啦
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 12:38

已經唔出了, 你可以GOOGLE下
除左2手無架啦
mike1981 發表於 2011-7-18 12:36

睇到鳥~
吾知D聲點既呢
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 12:41

睇到鳥~
吾知D聲點既呢
keiya345 發表於 2011-7-18 12:38


唔改會無E5, E6咁平衡
高音暗一點
改左比E5, E6更好
單元上HIFIDIY-1更好
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 12:42

唔改會無E5, E6咁平衡
高音暗一點
改左比E5, E6更好
單元上HIFIDIY-1更好
mike1981 發表於 2011-7-18 12:41

不過個價真系一流
可惜宜家無左啦
作者: wingwingkc    時間: 2011-7-18 14:18

試聽會主要係咪用cdp聽?會唔會用cas呢?
作者: MCLL    時間: 2011-7-18 14:31

DC SVO.粒IC對聲音取向變化好大
sirionzone 發表於 2011-7-18 09:08


兩粒 OP Amp 應該係 OP27
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 14:32

主要是CAS吧。

無理由電腦forum 去玩CD P

xDD
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 14:32

星期日,可能下個星期?

要看下 mike 有幾多時間啦
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 14:33

要問版主先
mike1981 發表於 2011-7-18 11:54



    無線材架。

無拖版。

以前太理智無買D看住個門口。唉
作者: lvcck    時間: 2011-7-18 14:40

ching 有興趣,報名2位唔該.
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 14:46

ching 有興趣,報名2位唔該.
lvcck 發表於 2011-7-18 14:40


無代朋友留位
有器材同線材提供者優先
咁你還報吾報名?
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 14:50

無線材架。

無拖版。

以前太理智無買D看住個門口。唉
NOPSS 發表於 2011-7-18 14:33


power cord我有2條呀
不過我拎唔到咁多野上來
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 15:15

我個日好有機會要車EVA過來?

speaker + 4780 amp

你帶吾帶老虎卡,帶就要起多台機行PCI-E
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 15:22

回復 57# mike1981


古河FI-UK 1363難唔難插
我個兩條單晶銅電源線未裝入個頭插,唔係可以帶埋黎

RCA線需要嗎?
我可以帶同軸同喇叭線
作者: chabo99    時間: 2011-7-18 15:23

ching 我有興趣,報名1位^^
作者: bend430    時間: 2011-7-18 15:38

最好帶CD
NOPSS 發表於 2011-7-18 09:11


咁我盡量搵啦
---------------------------------
咁我係咪報左名
作者: TOMMY6041    時間: 2011-7-18 16:04

回復  mike1981
歌.....如果有ching帶set林瘋點算,

夏生 ,鄧小姐, marlboro十面,.....
...
kakui 發表於 2011-7-18 02:41


林瘋就真係全場都瘋喇
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 16:40

回復 10# rxooo


rxooo你真係要帶你部東電,我發現無DAC喎,得sound card
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 16:56

我個日好有機會要車EVA過來?

speaker + 4780 amp

你帶吾帶老虎卡,帶就要起多台機行PCI-E ...
NOPSS 發表於 2011-7-18 15:15

如果可以我可吾可以帶埋張SQ210A+黎
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 16:57

我個日好有機會要車EVA過來?

speaker + 4780 amp

你帶吾帶老虎卡,帶就要起多台機行PCI-E ...
NOPSS 發表於 2011-7-18 15:15


老虎卡可以
比較輕
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 16:57

回復  mike1981


古河FI-UK 1363難唔難插
我個兩條單晶銅電源線未裝入個頭插,唔係可以帶埋黎

RCA線需 ...
kelvin2517 發表於 2011-7-18 15:22


RCA一定要 XD
同軸有都可以
作者: gxabin    時間: 2011-7-18 17:13

RCA一定要 XD
同軸有都可以
mike1981 發表於 2011-7-18 16:57



    1981兄,你好!
前级今天已经从广西发出,快递单号是: 775001211317
快递公司是:顺丰
估计明天会收到,请注意查收,也请在座的各位见证一下。
谢谢了!
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 17:22

1981兄,你好!
前级今天已经从广西发出,快递单号是: 775001211317
快递公司是:顺丰
估计明天会 ...
gxabin 發表於 2011-7-18 17:13

最快應該明天
保守估計要後天才能收到
作者: gxabin    時間: 2011-7-18 17:24

最快應該明天
保守估計要後天才能收到
keiya345 發表於 2011-7-18 17:22



    通常是次日到位的,我常发。这两天留意一下吧。
作者: keiya345    時間: 2011-7-18 17:33

通常是次日到位的,我常发。这两天留意一下吧。
gxabin 發表於 2011-7-18 17:24

恩..
我比較少收
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 17:45

回復 66# mike1981


同軸同喇叭線都OK

RCA,你帶你對PA-02,定我帶
傾得掂個價,我帶埋個拖版黎,知大家用英式
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 17:46

回復  mike1981


同軸同喇叭線都OK

RCA,你帶你對PA-02,定我帶
傾得掂個價,我帶埋個拖版黎,知大家用 ...
kelvin2517 發表於 2011-7-18 17:45


呵呵, 你帶到就你啦
我帶部gainclone都幾重
懶唔想拎
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 17:49

總之就當party 就 OK

4年前以前一次在舊A shop開。

一直想找地方再玩玩。
作者: rxooo    時間: 2011-7-18 18:53

本帖最後由 rxooo 於 2011-7-18 19:12 編輯
回復  rxooo


rxooo你真係要帶你部東電,我發現無DAC喎,得sound card
kelvin2517 發表於 2011-7-18 16:40


OK 我會帶東電DAC, HiFace ,NEOTECH NEVD-2001純銀同軸數碼,  NEOTECH NEI-3001訊號線 (1.5M RCA) 原廠線 AND Madison Audio Lab e3Extreme 1 SC, 希望有用啦
作者: kakui    時間: 2011-7-18 19:08

十分期待

作者: mike1981    時間: 2011-7-18 19:12

OK 我會帶東電DAC, HiFace ,NEOTECH NEVD-2001純銀同軸數碼,  NEOTECH NEI-3001訊號線 (1.5M RCA) 原廠線 ...
rxooo 發表於 2011-7-18 18:53


已更新左你去#1啦
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 19:13

總之就當party 就 OK

4年前以前一次在舊A shop開。

一直想找地方再玩玩。
NOPSS 發表於 2011-7-18 17:49


版主 器才提供者已有9人了 (見#1)
waiting list個度 (#2)
你發板啦
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 19:34

我現在可提供器材如下︰
Sine SA-5 Silver Cryo 英式拖板
Musical Fidelity M1 Dac
Oyaide FTVS-510同軸線
Oyaide PA-02
Tara labs RSC Prime 500 喇叭線
仲有兩條未完成既電源線

不過拖版同DAC只可以二選一呀,重呀
rxooo兄D線材咁勁,我似乎唔駛帶咁多啦

另外,我要1點15分至1點半先到達
作者: rxooo    時間: 2011-7-18 19:37

本帖最後由 rxooo 於 2011-7-18 19:39 編輯

唔好啦KELVIN兄,帶埋D線仔啦...我都想知道有什麼分別...我還是新手玩HIFI不耐想在今次PARTY學多點野..但電源線是不是一定是英式,因為我沒有英式全都是美式,如果有得插美式我想帶埋條AET HIN PC來插返部DAC
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 19:40

我現在可提供器材如下︰
Sine SA-5 Silver Cryo 英式拖板
Musical Fidelity M1 Dac
Oyaide FTVS-510同軸線
...
kelvin2517 發表於 2011-7-18 19:34


sine拖板好貴哦
已更新了#1
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 19:43

回復 79# rxooo


你美式用牆插定拖版,如拖版帶埋黎咪得
作者: rxooo    時間: 2011-7-18 19:43

回復  rxooo


你美式用牆插定拖版,如拖版帶埋黎咪得
kelvin2517 發表於 2011-7-18 19:43

我全是插WALL沒有用拖板
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 19:45

回復 80# mike1981

我三個月前仲話好貴,唔會買,今個月發咗瘟,係咁買野。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=4
  
mike兄,Sine SA-5 Silver Cryo 同Musical Fidelity M1 Dac 我只可以帶一樣,因為上午要返工,帶唔到咁多呀,仲有線材呢
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 19:47

回復 82# rxooo


真幸福,如有三四個牆插,我用美式,老婆都唔會反對
而家要用英式呀,唯有買靚少少
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 19:52

回復  mike1981

我三個月前仲話好貴,唔會買,今個月發咗瘟,係咁買野。

  
mike兄,Sine SA-5 Silver C ...
kelvin2517 發表於 2011-7-18 19:45


唔, 不如帶拖板?
因為太多前後級都未必夠時間試哂
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 20:00

回復 85# mike1981


咁我叫monza兄攞埋佢條鎮店之寶Oyaide2.6拖版電源線先
因為我仲未買拖版電源線

不過我好想知Musical Fidelity M1 Dac 同東電DAC差幾遠
等我諗諗有無計兩樣都帶黎
作者: mike1981    時間: 2011-7-18 20:03

回復  mike1981


咁我叫monza兄攞埋佢條鎮店之寶Oyaide2.6拖版電源線先
因為我仲未買拖版電源線:lovelin ...
kelvin2517 發表於 2011-7-18 20:00


monza要拎mbl前未必夠手拎wor
作者: Evangeline    時間: 2011-7-18 20:03

不如我帶埋我部LM4780
作者: rxooo    時間: 2011-7-18 20:04

本帖最後由 rxooo 於 2011-7-18 20:10 編輯

KELVIN兄諗諗計帶埋部M1來啦...可能M1會大WIN哈哈..比個借口我換DAC E.E
點解alviswck兄未出現過
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 20:10

不如我帶埋我部LM4780
Evangeline 發表於 2011-7-18 20:03


想車台speaker 來 XDD
作者: NOPSS    時間: 2011-7-18 20:12

Mike 發板啦。

我又出去跑步了。

workshop 全英式。音響個位是電箱直接拿電
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 20:18

回復 87# mike1981


  佢唔帶條電源線,我個拖版廢了武功呀
不過monza兄話會帶埋部usb converter
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 20:20

回復 89# rxooo


  咁我又覺得你個台DAC應該好過我,不過如果真係好唔少,我就好有衝動買Z版本
作者: Evangeline    時間: 2011-7-18 20:47

想車台speaker 來 XDD
NOPSS 發表於 2011-7-18 20:10



    但上七樓就真係重到hihi~
作者: Evangeline    時間: 2011-7-18 20:49

monza要拎mbl前未必夠手拎wor
mike1981 發表於 2011-7-18 20:03



我會帶LM 4780,同SE200, 而Proac 1 SC clone 就應該唔啦, 太重啦~
作者: monza165    時間: 2011-7-18 20:49

得四個鐘試唔到咁多機喎,不如今次主力試前級,下次先試DAC啦
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 20:50

回復 96# monza165

咁我唯有唔帶DAC^^
另外原來唔駛帶拖版,方便晒,一身輕
作者: monza165    時間: 2011-7-18 21:04

回復 97# kelvin2517

你想我帶條oyaide 2.6.?
作者: kelvin2517    時間: 2011-7-18 21:08

回復 98# monza165


本來係
但原來版主音響個位是電箱直接拿電
即係唔駛啦,不過關於電源線有D野要請教,等陣影相開post問你
作者: lvcck    時間: 2011-7-18 21:15

無代朋友留位
有器材同線材提供者優先
咁你還報吾報名?
mike1981 發表於 2011-7-18 14:46


Ching 報呀 2位.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2