Board logo

標題: 點樣可以減低 subwoofer 既低音? [打印本頁]

作者: fatdog    時間: 2011-6-12 18:23     標題: 點樣可以減低 subwoofer 既低音?

最近買左 sony dz810
Power Output - Subwoofer (RMS)         165W

一睇戲, 就算好細聲都好震
已經 tune 到 subwoofer 最細聲, 而其他大聲
但係 master 較細左, subwoofer 依然 係好勁

依家睇戲已經墊左野係 subwoofer 底 ...
但係都係驚嘈到樓下 ...

有冇咩辦法減低 subwoofer 既低音?
作者: rockerlam    時間: 2011-6-12 18:25

乜sony既10仔有咁勁o羊?
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 18:26

乜sony既10仔有咁勁o羊?
rockerlam 發表於 2011-6-12 18:25


Power Output - Front (RMS)         167W x 2
Power Output - Center (RMS)         167W
Power Output - Surround (RMS)         167W x 2
Power Output - Subwoofer (RMS)         165W
Power Output - Total (RMS at 10% THD)         1000W
作者: rockerlam    時間: 2011-6-12 18:33

個subwoofer本身有冇voulme制呢?有咪單獨較細佢。

如果要墊野,聽講係加釘腳墊黑麻石,不過乜真係有咁重低音?
作者: KinChungE    時間: 2011-6-12 18:34

個subwoofer本身有冇voulme制呢?有咪單獨較細佢。

如果要墊野,聽講係加釘腳墊黑麻石,不過乜真係有咁重 ...
rockerlam 發表於 2011-6-12 18:33


樓主就係話較到佢最細仍然好大
我認為唔係個woofer咁重低音, 只係佢果幾隻喇叭仔冇力, 搞到bass量太多, 遮哂其他聲
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 18:41

個subwoofer本身有冇voulme制呢?有咪單獨較細佢。

如果要墊野,聽講係加釘腳墊黑麻石,不過乜真係有咁重 ...
rockerlam 發表於 2011-6-12 18:33


冇 ...

嘩 ... 好似好貴 ...
分分鐘費過套野 ...

我依家睇片係全密封 ...
就覺得 subwoofer 一到低音位, 就太勁
驚震到樓下比人投訴
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 18:42

樓主就係話較到佢最細仍然好大
我認為唔係個woofer咁重低音, 只係佢果幾隻喇叭仔冇力, 搞到bass量 ...
KinChungE 發表於 2011-6-12 18:34


你意思係
因為其實 5隻太弱
導致個 amp 分晒比 subwoofer
所以低音會咁過份?
作者: KinChungE    時間: 2011-6-12 18:44

你意思係
因為其實 5隻太弱
導致個 amp 分晒比 subwoofer
所以低音會咁過份? ...
fatdog 發表於 2011-6-12 18:42


唔係分既問題, 係5條獨立channel
其實好多5.1套裝都係得個bass掂, 其他喇叭都係麻麻, 尤其D喇叭要細既就更加 (因為D喇叭仔冇bass, 所以將5個channel既bass cut走, 放埋落woofer出)
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 18:47

唔係分既問題, 係5條獨立channel
其實好多5.1套裝都係得個bass掂, 其他喇叭都係麻麻, 尤其D喇叭要細既就 ...
KinChungE 發表於 2011-6-12 18:44


咁有冇計可以減低D BASS?
作者: KinChungE    時間: 2011-6-12 18:48

咁有冇計可以減低D BASS?
fatdog 發表於 2011-6-12 18:47


應該冇法
其實呢D套裝, 目的就係想bass勁
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 19:01

應該冇法
其實呢D套裝, 目的就係想bass勁
KinChungE 發表於 2011-6-12 18:48


都想盡下辦法

腳釘費唔貴?

係痴到 定 真係釘落去?
作者: KinChungE    時間: 2011-6-12 19:04

都想盡下辦法

腳釘費唔貴?

係痴到 定 真係釘落去?
fatdog 發表於 2011-6-12 19:01


就咁痴響喇叭底
但係加釘腳唔係減弱bass, 只係減弱諧震
令D bass實D
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 19:06

就咁痴響喇叭底
但係加釘腳唔係減弱bass, 只係減弱諧震
令D bass實D
KinChungE 發表於 2011-6-12 19:04


XD 攪錯晒 ...

咁海綿 OK 了吧?
作者: KinChungE    時間: 2011-6-12 19:13

XD 攪錯晒 ...

咁海綿 OK 了吧?
fatdog 發表於 2011-6-12 19:06


海綿包住哂全個woofer就可能得既
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 19:16

海綿包住哂全個woofer就可能得既
KinChungE 發表於 2011-6-12 19:13


"勁過頭" 悲劇 ...
作者: hk-temp    時間: 2011-6-12 21:08

其實係個 source 減 bass 會易 d~
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 21:11

其實係個 source 減 bass 會易 d~
hk-temp 發表於 2011-6-12 21:08


可以點做?

dvd 冇得校細d bass
dvd 機校到盡 ...
作者: mike1981    時間: 2011-6-12 21:19

可以點做?

dvd 冇得校細d bass
dvd 機校到盡 ...
fatdog 發表於 2011-6-12 21:11


搵布塞一塞subwoofer個排氣孔試試
作者: fatdog    時間: 2011-6-12 21:34

搵布塞一塞subwoofer個排氣孔試試
mike1981 發表於 2011-6-12 21:19


怕唔怕佢會谷向地下?
作者: starlethk    時間: 2011-6-12 21:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mike1981    時間: 2011-6-12 22:07

怕唔怕佢會谷向地下?
fatdog 發表於 2011-6-12 21:34


點會谷地下
作者: rockerlam    時間: 2011-6-12 22:24

我用緊sunfire hrs-12大大聲都冇怕過樓下投訴,有投訴即係隻10仔掂啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2