Board logo

標題: [期貨]CAS(02US) [打印本頁]

作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:19     標題: [期貨]CAS(02US)

本帖最後由 tomtomtompk 於 2011-6-8 21:57 編輯

遲下變現貨


借一借師兄張圖一用:

作者: starlethk    時間: 2011-6-8 19:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adrianmak    時間: 2011-6-8 19:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nickychan    時間: 2011-6-8 19:25

你要搞清楚D概念先..
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:28

speakers 看你選有源還是無源
無源一定要買amp, 相反,有源就不需要。

至於DAC, 純粹看個人對聽感的要求, ...
adrianmak 發表於 2011-6-8 19:23
HD50呢AMP係唔係配D無源喇叭!!!



其實我想問CAS同DAC有咩分別???

兩個一齊用行嗎?
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:28

你要搞清楚D概念先..
nickychan 發表於 2011-6-8 19:25

搞緊!!!
作者: jeremymak    時間: 2011-6-8 19:29

CAS咪即係用電腦聽歌JA MA

咪俾D TERMS玩你

DAC係EXTERNAL sound card咁
作者: darkfrank    時間: 2011-6-8 19:31

點解樓主唔鐘意爬下文/ google下先?

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1552477
作者: AMD5200+    時間: 2011-6-8 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:34

點解樓主唔鐘意爬下文/ google下先?
darkfrank 發表於 2011-6-8 19:31

DAC=係訊號轉換既工具,有何作用@@
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 19:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:44

$5000 好難玩呀 TOM
starlethk 發表於 2011-6-8 19:41
DAC最平要$5000???
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 19:45

用我果部Onix DAC25A
$3580
starlethk 發表於 2011-6-8 19:44
又CAS(02US)又DAC(Onix DAC25A)有無人禁玩???

不過要3千幾蚊就真係@@,禁樣不如換喇叭了
作者: asuka271    時間: 2011-6-8 20:16

本帖最後由 asuka271 於 2011-6-9 11:24 編輯

回復 1# tomtomtompk

原本見到你呢d問題真係莫名起火,

而家我都係勸你慳d la,讀完書,揾野做,
等個人成長下,先好黎學人玩音響,
搞清楚,音響係奢侈品,唔係必須品
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 20:18

回復  tomtomtompk

原本見到你呢d問題真係莫名起火,

而家我都係勸你慳d la,讀完書,揾野做,
等個人成 ...
asuka271 發表於 2011-6-8 20:16

我好慳嫁啦


個人成長好似係通識都課題
作者: samele    時間: 2011-6-8 20:51

CAS 你係未唔識點解???
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:13

CAS 你係未唔識點解???
samele 發表於 2011-6-8 20:51

CAS呢D呀麻:
http://www.vocativeaudio.com/CAS.html
作者: kkchau    時間: 2011-6-8 21:14

算吧啦!師兄你還時用對hd50磨多排先講啦!
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:14

算吧啦!師兄你還時用對hd50磨多排先講啦!
kkchau 發表於 2011-6-8 21:14
是的師父
作者: OSIRIS_ETERNAL    時間: 2011-6-8 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:19

真係連cas 3個字都唔識解就學人上埋問。
做下功課先啦,無謂浪費大家時間
OSIRIS_ETERNAL 發表於 2011-6-8 21:17


CAS - Computer As Source,就是以電腦作爲播放音樂的方式。比起傳統用CD機播音樂,以電腦作爲音源就較爲有彈性,更方便。音質也不會比CD差,如下載一些高品質的音樂檔比CD會更靚聲。用playlist將自己喜歡的音樂集合一起播放,CD機是絕對辦不到的。
作者: superman9394    時間: 2011-6-8 21:30

本帖最後由 superman9394 於 2011-6-8 21:37 編輯

回復 10# tomtomtompk

DAC = Digital to Analog Converter 將數碼訊號轉模擬訊號

網上大把資料
http://en.wikipedia.org/wiki/Digital-to-analog_converter

Audio 方面:
Most modern audio signals are stored in digital form (for example MP3s and CDs) and in order to be heard through speakers they must be converted into an analog signal. DACs are therefore found in CD players, digital music players, and PC sound cards.
作者: kkchau    時間: 2011-6-8 21:30

你自己唔識聽人人雲亦雲,今次你聽人講買左對hd50,返來講兩句覺得唔得要換,到時買左對kef又比人講兩句覺得唔得又要換,換對JL又比人講兩句覺得唔得又要換
作者: genwch    時間: 2011-6-8 21:39

話說
樓主
考晒試未O者
未考晒就快O的溫書喇
直覺樓主每次O既"問題"
都會令到O的師兄無名火起
無一不覺得樓主應該爬O下文, 搵搵G姓朋友問清楚先再搵大家
查實樓主明唔明大家係咩意思O既呢?!
難明...
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:41

話說
樓主
考晒試未O者
未考晒就快O的溫書喇
直覺樓主每次O既"問題"
都會令到O的師兄無名火起
無一不覺得樓 ...
genwch 發表於 2011-6-8 21:39

55~~~就係考緊試唔得閒爬文呀麻


如果我D問題令各位師兄發火,我係到講聲對唔住
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 21:41

唉.....冇眼睇, 去瘋澤俾sales 點下啦~
作者: cryks    時間: 2011-6-8 21:42

你自己唔識聽人人雲亦雲,今次你聽人講買左對hd50,返來講兩句覺得唔得要換,到時買左對kef又比人講兩句覺 ...
kkchau 發表於 2011-6-8 21:30

賣音響個D人見到佢肯定飛擒大咬
大大條水魚
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:45

賣音響個D人見到佢肯定飛擒大咬
大大條水魚
C.Repairer 發表於 2011-6-8 21:42

有你地磅住
作者: genwch    時間: 2011-6-8 21:47

賣音響個D人見到佢肯定飛擒大咬
大大條水魚
C.Repairer 發表於 2011-6-8 21:42



    又未必
一次買套金O既
都唔夠個個星期陰佢..三幾千過引
長搵長有
咁O既客去邊搵
日日有蛋生, 邊駛殺雞
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:49

又未必
一次買套金O既
都唔夠個個星期陰佢..三幾千過引
長搵長有
咁O既客去邊搵
日日有蛋生, 邊駛殺 ...
genwch 發表於 2011-6-8 21:47

我都無錢,如何比人昆呢

命就有一條
作者: genwch    時間: 2011-6-8 21:49

KRF iQ10       $3,000
Onix DAC25a  $3,580
Creek EVO 2 Int AMP $4,500
線材 $1,000
starlethk 發表於 2011-6-8 21:49



    IQ10..
我之前搵O左成個下晝都冇
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:50

KRF iQ10       $3,000
Onix DAC25a  $3,580
Creek EVO 2 Int AMP $4,500
線材 $1,000
starlethk 發表於 2011-6-8 21:49
總計:12,080


這是你的組合嗎???
作者: genwch    時間: 2011-6-8 21:51

我都無錢,如何比人昆呢

命就有一條
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:49



    見笑喇
咁多個CHING之前都有同你講過
你都仲可以係咁問O野
好明顯
你覺得你唔只一條命喇
作者: cryks    時間: 2011-6-8 21:54

話說
樓主
考晒試未O者
未考晒就快O的溫書喇
直覺樓主每次O既"問題"
都會令到O的師兄無名火起
無一不覺得樓 ...
genwch 發表於 2011-6-8 21:39

佢既興趣並唔係玩音響
而係洗錢
手上拎著一堆錢覺得自己洗完就會心靜會滿足
但就係愈諗愈心癢
係早期購物狂既病徵
D 問題唔係問產品既特性, 而係問人地應唔應該買 (佢問"買呢個item有冇用", 而唔係"呢個item靚唔靚聲")
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:55

佢既興趣並唔係玩音響
而係洗錢
手上拎著一堆錢覺得自己洗完就會心靜會滿足
但就係愈諗愈心癢
係早期購物 ...
C.Repairer 發表於 2011-6-8 21:54
我中毒了
作者: genwch    時間: 2011-6-8 21:56

佢既興趣並唔係玩音響
而係洗錢
手上拎著一堆錢覺得自己洗完就會心靜會滿足
但就係愈諗愈心癢
係早期購物 ...
C.Repairer 發表於 2011-6-8 21:54



    我幾時都咁支持人地買O野O架喇
問得我O既一定撐O架
哈哈
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 21:57

我幾時都咁支持人地買O野O架喇
問得我O既一定撐O架
哈哈
genwch 發表於 2011-6-8 21:56
毒販
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 21:58

買i7 990x 啦, 好過玩CAS
作者: siusiu321    時間: 2011-6-8 21:59

All of your's are wrong. His favour is asking question!!!

tomtomtompk. You finish your exam already??? If not, go back to study.
作者: cryks    時間: 2011-6-8 22:01

All of your's are wrong. His favour is asking question!!!

tomtomtompk. You finish your exam alread ...
siusiu321 發表於 2011-6-8 21:59

佢冇錢既話連諗既動力都冇埋啦
仲點會問問題?
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:02

買i7 990x 啦, 好過玩CAS
Evangeline 發表於 2011-6-8 21:58

宜家用i5都夠曬@@打算搞機箱散熱
作者: kkchau    時間: 2011-6-8 22:02

我中毒了
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55



    基本上你邊個階段afford得起咩級數咪買咩級,你買完一對級數實有再高級D架啦,所以今日你食力買得對hd50咪用住對hd50先架啦!師兄
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:04

基本上你邊個階段afford得起咩級數咪買咩級,你買完一對級數實有再高級D架啦,所以今日你食力買得 ...
kkchau 發表於 2011-6-8 22:02

加個02US!!!
作者: cryks    時間: 2011-6-8 22:05

我中毒了
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55

人地中毒
中響某部DAC, AMP, headphone etc...
問題你中毒係諗著買咩野來洗曬D錢佢
中毒寫shopping list :O)
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 22:05

MD10 好過02US, 係就換MD10啦
都係粗粗地用住對HD50 啦
作者: genwch    時間: 2011-6-8 22:05

佢冇錢既話連諗既動力都冇埋啦
仲點會問問題?
C.Repairer 發表於 2011-6-8 22:01



    有錢身痕哩家O野
我真係有好深O既體會
知道"將會"有六千時
未拎到, 早就買Q晒買O野
仲洗凸O忝...
凸(- -)凸
作者: cryks    時間: 2011-6-8 22:06

有錢身痕哩家O野
我真係有好深O既體會
知道"將會"有六千時
未拎到, 早就買Q晒O野
仲洗凸O忝...
凸(- ...
genwch 發表於 2011-6-8 22:05

中毒寫shopping list
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:07

MD10 好過02US, 係就換MD10啦
都係粗粗地用住對HD50 啦
Evangeline 發表於 2011-6-8 22:05

MD10:
http://www.vocativeaudio.com/MD10.html


好過02US咩?
作者: genwch    時間: 2011-6-8 22:08

MD10 好過02US, 係就換MD10啦
都係粗粗地用住對HD50 啦
Evangeline 發表於 2011-6-8 22:05



    我都幾想知
當HD50 遇上MD10會有咩化學反應
會唔會聽弦樂好過我KEF C1...
會O既..我諗我會係..香港第一個因為買錯喇叭去自殺O既人...
作者: cryks    時間: 2011-6-8 22:11

我諗其實樓主個情況好多人都試過
問題係幾時一把掌打得醒自己姐
我諗大家唔好reply 樓主著
應該話只reply "有聊"既questions
將討論節奏放慢
應該會幫到佢
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 22:12

我都幾想知
當HD50 遇上MD10會有咩化學反應
會唔會聽弦樂好過我KEF C1...
會O既..我諗我會係..香港 ...
genwch 發表於 2011-6-8 22:08


暴殄天物
就同用580GTX 用15" 大mon 一樣
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:14

暴殄天物
就同用580GTX 用15" 大mon 一樣
Evangeline 發表於 2011-6-8 22:12
2部15"mon咪得囉
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:15

我都幾想知
當HD50 遇上MD10會有咩化學反應
會唔會聽弦樂好過我KEF C1...
會O既..我諗我會係..香港 ...
genwch 發表於 2011-6-8 22:08

禁樣就考慮一下啦

MD10 vs 02US
作者: genwch    時間: 2011-6-8 22:15

2部15"mon咪得囉
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 22:14



    出9個都死喇...
你估O的MON飛邊O既咩
作者: 粉果人    時間: 2011-6-8 22:18

我中毒了
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55

咁中毒解毒劑要好貴喎
mbl 書架/座地
mbl cd player
mbl 前,後級
簡稱mbl一套西裝啦
  
不過而家你都係讀好d書先啦
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:20

咁中毒解毒劑要好貴喎
mbl 書架/座地
mbl cd player
mbl 前,後級
簡稱mbl一套西裝啦
  
不過而家你都係讀 ...
粉果人 發表於 2011-6-8 22:18

呢D睇落D好似好貴下,好似相機腳架咁樣- -
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 22:36

分分鐘連擺的地方都冇諗過~
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 粉果人    時間: 2011-6-8 22:37

呢D睇落D好似好貴下,好似相機腳架咁樣- -
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 22:20



    好野就梗係貴架啦~
老實講幾千一萬你真係淨係夠買amp定夠買喇叭?
就算比你勉強買d好入門級組合肯定好快又唔滿足~
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 22:37

分分鐘買左番去唔識駁
starlethk 發表於 2011-6-8 22:36

好有可能嫁
作者: Evangeline    時間: 2011-6-8 22:46

分分鐘買左番去唔識駁
starlethk 發表於 2011-6-8 22:36


咁一定啦, 連邊一個in 邊一個out 都仲未搞清楚, 點玩ar~
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mike1981    時間: 2011-6-8 22:58

我地係咁依毒兩下, 佢就身痕架啦
starlethk 發表於 2011-6-8 22:57


佢呢個post既title 直情抄你啦
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:05

雖然我都係一架機一架機, 慢慢咁收番啦
點都好, 起碼真係有買~

佢  ...
starlethk 發表於 2011-6-8 23:00
都話期貨,都未到期= ="
作者: lnc11    時間: 2011-6-8 23:07

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+google)
作者: mike1981    時間: 2011-6-8 23:08

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+g ...
lnc11 發表於 2011-6-8 23:07


我已經無re佢問既野啦
只有唔理先有用架
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:08

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+g ...
lnc11 發表於 2011-6-8 23:07
禁搞法. . .好自私姐
作者: cryks    時間: 2011-6-8 23:10

雖然我都係一架機一架機, 慢慢咁收番啦
點都好, 起碼真係有買~

佢  ...
starlethk 發表於 2011-6-8 23:00

可能樓主係曲線幫大家解毒
抵制音響商既暴利銷售
真係有良心
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:11

可能樓主係曲線幫大家解毒
抵制音響商既暴利銷售
真係有良心
C.Repairer 發表於 2011-6-8 23:10
咁偉大
作者: ustoysoldier    時間: 2011-6-8 23:11

我地係咁依毒兩下, 佢就身痕架啦
starlethk 發表於 2011-6-8 22:57

又毒發寫shopping list
作者: lnc11    時間: 2011-6-8 23:12

禁搞法. . .好自私姐<===我認...不過亦都可能係好多c兄既心聲...

不過我亦都覺得呢度既c兄...好好人就真...(因為我都好多野問哈哈)
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:13

禁搞法. . .好自私姐
lnc11 發表於 2011-6-8 23:12

大家都係問題少年. . . . . .



每事問,好學問


孔子:子入太廟 每事問!!!(這是禮的表現哦)
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:18

Shopping list 我一早幫佢整好, 就等佢買
starlethk 發表於 2011-6-8 23:15
你那個成皮2波,邊有禁多@@
作者: cryks    時間: 2011-6-8 23:18

大家都係問題少年. . . . . .



每事問,好學問


孔子:子入太廟 每事問!!!(這是禮的表現哦):adore ...
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 23:13

你問既野根本唔係knowledge
只係同阿媽問"今晚食咩送"一樣級數既問題
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 23:20

你問既野根本唔係knowledge
只係同阿媽問"今晚食咩送"一樣級數既問題  ...
C.Repairer 發表於 2011-6-8 23:18

都係問題,這是一種禮貌

點解咁鍾意加D英文落去嫁= ="
作者: 粉果人    時間: 2011-6-8 23:23

我地係咁依毒兩下, 佢就身痕架啦
starlethk 發表於 2011-6-8 22:57



實在太冇主見....
音響呢家野更加唔可以冇主見~意見只可以參考~唔好自己咩都未識咩都未試就依樣果樣
有能力當然係貴野好.....不過就算係平價野只要自己岩聽就得啦~
作者: kkchau    時間: 2011-6-8 23:23

我已經無re佢問既野啦
只有唔理先有用架
mike1981 發表於 2011-6-8 23:08



   ( Show Blocked User - tomtomtompk
作者: mike1981    時間: 2011-6-8 23:27

( Show Blocked User - tomtomtompk
kkchau 發表於 2011-6-8 23:23


高登絕招???
作者: kkchau    時間: 2011-6-8 23:34

高登絕招???
mike1981 發表於 2011-6-8 23:27



   
作者: starlethk    時間: 2011-6-8 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttthhhkkk    時間: 2011-6-8 23:51

本帖最後由 ttthhhkkk 於 2011-6-8 23:55 編輯

吾知自己要mud聲會跌落無限深淵, 施主回頭是岸

玩到最尾通常有幾個結果:
退燒, 賣哂所有野
不斷買賣, 無心情聽歌
到目標, 安心聽歌
找不到目標聲音, 用平野聽已滿足

器材其次, 最重要是懂得欣賞音樂, 我完全吾會輕視平價貨
隻百多元的耳塞都吾知ko左幾多數以倍至十倍計的耳筒及speaker(ko是指整體感覺)
作者: adrianmak    時間: 2011-6-9 07:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ttthhhkkk    時間: 2011-6-9 07:54

還有就是......天下間應該沒有一種組合,器材可以通殺不同類型的音樂,歌,
因此版大要知道 自己多 ...
adrianmak 發表於 2011-6-9 07:18

係可以通殺不同類型的音樂,歌, 問題係你懂不懂如何配撘, 如何選擇speaker/headphone





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2