標題: 大陸買喇叭問題 [打印本頁]
作者: lnc11 時間: 2011-4-20 22:34 標題: 大陸買喇叭問題
假期會上大陸玩...其中有一日會係深圳..
本來想係香港買hivi d1010 但香港代理暫時未搞掂 買左一樣都係冇保養...如果番大陸制唔制得過...
如果買應該會去 佢既陳列室買...定係大陸會有其他類似既喇叭賣?
唔該c兄們比啲意見....唔該晒...
作者: mike1981 時間: 2011-4-20 23:39
搵到陳列室就去都ok
其實佢d喇叭都唔會有假野架啦
深圳d實體店都ok

