Board logo

標題: 新手買超平喇叭, 有咩要注意? [打印本頁]

作者: billy~!    時間: 2010-9-7 22:17     標題: 新手買超平喇叭, 有咩要注意?

本帖最後由 billy~! 於 2010-9-7 22:18 編輯

新手買喇叭,只係想用100到買隻超平喇叭,
唔想用mon喇叭,

雖然我都知呢d 100無分好唔好,
但買果陣要注意d 咩?
bass果d又係咩黎?
咩質地係最好?

同埋去邊到買會好d...
喇叭會跟咩架?
點睇佢係咪新, 係咪盒無開過就岩?

sorry,太多問題= =


ps. 我無咩特別sound card, 只係用m/b msi 870g45
作者: bibilubi    時間: 2010-9-7 22:22

$100就樣行先啦....
作者: billy~!    時間: 2010-9-7 22:36

$100就樣行先啦....
bibilubi 發表於 2010-9-7 22:22

thx ching
邊間多d賣
作者: andrew225    時間: 2010-9-8 15:10

黃金地庫最大個間啦
作者: billy~!    時間: 2010-9-8 20:45

先THX CHING

========================================
屋企好多年前有個人地送左個"MUSIC PLAYER!?"黎
係Philips MCM108D,
諗住開黎博電視
想問呢隻野好唔好?
作者: praxis    時間: 2010-9-9 00:07

如果搵到都吾錯…當年DELL 跟机套裝 H/K speakers.


作者: ilovexq    時間: 2010-9-9 00:44

識仔  型 果隻都5錯
作者: deschau    時間: 2010-9-9 07:43

荃灣荃豐地下小喇叭專門店
作者: billy~!    時間: 2010-9-9 16:41

回復 6# praxis
跟機既...有得賣-0-?
幾錢@@
作者: MandyStarz    時間: 2010-9-9 16:53

本帖最後由 MandyStarz 於 2010-9-9 16:55 編輯

幫親戚砌機
買過套Philips 2.1
大約$150元到
估唔到d聲都ok
好過2.0啦
作者: billy~!    時間: 2010-9-9 21:10

幫親戚砌機
買過套Philips 2.1
大約$150元到
估唔到d聲都ok
好過2.0啦
MandyStarz 發表於 2010-9-9 16:53

唔知仲有無得買呢a_a
有無型號
作者: T5~    時間: 2010-9-10 09:08

去交易區行下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2