作者: billy~! 時間: 2010-9-7 22:17 標題: 新手買超平喇叭, 有咩要注意?
本帖最後由 billy~! 於 2010-9-7 22:18 編輯
新手買喇叭,只係想用100到買隻超平喇叭,
唔想用mon喇叭,
雖然我都知呢d 100無分好唔好,
但買果陣要注意d 咩?
bass果d又係咩黎?
咩質地係最好?
同埋去邊到買會好d...
喇叭會跟咩架?
點睇佢係咪新, 係咪盒無開過就岩?
sorry,太多問題= =
ps. 我無咩特別sound card, 只係用m/b msi 870g45
作者: bibilubi 時間: 2010-9-7 22:22
$100就樣行先啦....
作者: billy~! 時間: 2010-9-7 22:36
thx ching
邊間多d賣
作者: andrew225 時間: 2010-9-8 15:10
黃金地庫最大個間啦
作者: billy~! 時間: 2010-9-8 20:45
先THX CHING
========================================
屋企好多年前有個人地送左個"MUSIC PLAYER!?"黎
係Philips MCM108D,
諗住開黎博電視
想問呢隻野好唔好?
作者: praxis 時間: 2010-9-9 00:07
如果搵到都吾錯…當年DELL 跟机套裝 H/K speakers.

作者: ilovexq 時間: 2010-9-9 00:44
識仔 型 果隻都5錯
作者: deschau 時間: 2010-9-9 07:43
荃灣荃豐地下小喇叭專門店
作者: billy~! 時間: 2010-9-9 16:41
回復 6# praxis
跟機既...有得賣-0-?
幾錢@@
作者: MandyStarz 時間: 2010-9-9 16:53
本帖最後由 MandyStarz 於 2010-9-9 16:55 編輯
幫親戚砌機
買過套Philips 2.1
大約$150元到
估唔到d聲都ok
好過2.0啦
作者: billy~! 時間: 2010-9-9 21:10
唔知仲有無得買呢a_a
有無型號
作者: T5~ 時間: 2010-9-10 09:08
去交易區行下


