作者: yungjeff 時間: 2008-10-9 12:23 標題: 電脳用5.1 那一個最好??
Altec Lansing FX5051
Yamaha TSS-20?
JVC TH-L1?
PIONEER HTP-330
LOGITECH Z5500
作者: alvin009 時間: 2008-10-9 16:34
HT-IS100

嶄新震撼迷你鋁金屬設計揚聲器,採用突破性技術造出超級迷你震撼揚聲器,帶來清晰5.1聲道環迴立體聲及無與倫比的穩定音效
‧ 32-bit S-Master全數碼放大器,能夠傳遞近乎原音的震撼的聲效
‧ S-AIR (Sony Audio Interactive Radio Frequency) Ready,配合S-AIR無線環繞聲放大器#可以組成無線揚聲器組合。嶄新獨有數碼無線傳送技術,原音無壓縮清晰重現。加上簡易Plug & Play設定,無需傳送器及接收器新設計,令空間更簡約雅潔。 #額外配件需另行選購
‧ Sony研發的「自動音埸調校- 銅級」(Digital Cinema Auto Calibration – Bronze Grade),能依照聆聽環境自動量度及調節揚聲器,自動調校及設立音場
‧ 兼容Sony研發的「x.v.Colour」技術,乎合「x.v.YCC」-國際電工委員會(IEC)認可的新一代色域標準,可顯示的色域範圍約比現時慣用的色域標準sRGB高出迎近兩倍
‧ Sony「24p True Cinema」技術,以國際標準24fps(每秒24幅畫面影像)的影片處理技術
‧ 掛牆式揚聲器設計更節省空間,環迴立體聲從牆上四方八面送出,為不同家居佈置帶來更多的靈活性及仿如置身現場的感覺
‧ 數碼媒體接駁器(Digital Media Port),接駁便攜式音響裝置到家庭影院組合,享受更高質素的音樂效果(三款不同的數碼媒體接駁器#:Sony Walkman、藍芽傳送及iPod) #額外配件需另行選購
‧ 特有BRAVIA Sync"一按式"易控功能,透過HDMI端子的連接便能一按式操控BRAVIA LCD 液晶電視系列*及整套家庭影院組合,提供更方便的家庭視聽娛樂享受 *08年指定BRAVIA LCD 液晶電視系列
‧ HDMI端子輸出,內置HDMI視頻訊號倍線功能,倍增標準的視頻訊號480i及576i至高解像的視頻訊號1080i
‧ 獨有多方向性聲音模式,能在距離最近的揚聲器提供完美的環迴立體聲模擬效果,帶來更富現場感的音效
‧ 30 個電台預設頻道 (FM20 / AM10)
‧ 功率輸出:50瓦x 5 + 100瓦 x 2,共450瓦(RMS 10% THD)
‧ 解碼格式:杜比 PROLOGIC、PROLOGIC II、杜比數碼、DTS
‧ 前置揚聲器:
迷你鋁金屬設計;10歐姆阻抗
內置3.5厘米高音揚聲器單元
尺寸 (闊x高x深)(毫米): 45 x 55 x 40
重量 (千克):0.07
‧ 中置揚聲器:
迷你鋁金屬設計; 10 歐姆阻抗
內置3.5厘米高音揚聲器單元
尺寸 (闊x高x深)(毫米): 45 x 55 x 40
重量 (千克):0.07
‧ 後置揚聲器:
迷你鋁金屬設計;10歐姆阻抗
內置3.5厘米高音揚聲器單元
尺寸 (闊x高x深)(毫米): 45 x 55 x 40
重量 (千克):0.07
‧ 重低音揚聲器:
有源揚聲器設計;系統:低音反射;4歐姆/4歐姆阻抗;
內置12/16厘米揚聲器單元
尺寸 (闊x高x深)(毫米): 238 x 441 x 434
重量 (千克):14.5
‧ 紅外線遙控接收器:
尺寸 (闊x高x深)(毫米): 46 x 19 x 45
重量 (千克):0.15
‧ 輸入端子:
HDMI x 3,色差 x 2,視頻 x 1,音頻 (Line In) x1,光纖數碼 x 3,同軸數碼 x 1,數碼媒體接駁器x 1,自動音場調較麥克風 x 1
‧ 輸出端子:
HDMI x 1,色差 (通過) x 1
作者: KinChungE 時間: 2008-10-9 17:40
原帖由 alvin009 於 2008-10-9 16:34 發表
HT-IS100
嶄新震撼迷你鋁金屬設計揚聲器,採用突破性技術造出超級迷你震撼揚聲器,帶來清晰5.1聲道環迴立體聲及無與倫比的穩定音效
‧ 32-bit S-M ...
Sony並唔係咁好
因為佢D喇叭全部都係衛星喇叭仔
中頻好極有限
作者: michaelhk 時間: 2008-10-9 17:42
我用緊呢 set
HT-SS2300
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/av/ht_ss2300.jsp
作者: yungjeff 時間: 2008-10-9 17:58 標題: 回復 4# 的帖子
五計算SONY在内=_=
Altec Lansing FX5051
Yamaha TSS-20?
JVC TH-L1?
PIONEER HTP-330
LOGITECH Z5500
作者: yungjeff 時間: 2008-10-9 19:42 標題: 回復 5# 的帖子
急問
作者: neneaee 時間: 2008-10-9 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yungjeff 時間: 2008-10-9 20:33 標題: 回復 7# 的帖子
LOGITECH Z5500??
作者: mig33 時間: 2008-10-9 22:22
我揀羅記,雖然佢唔係正宗speaker maker(有錯指正)
我係間舖試左差不多一個鐘,lancing, philip, logit, edifon, ...
都係羅記好D
作者: Oops 時間: 2008-10-10 06:51
Edifier S550
http://www.ramboxs.com.hk/edifier/5.1/5.1.html
作者: yungjeff 時間: 2008-10-10 08:50 標題: 回復 10# 的帖子
作者: zoie8899hk 時間: 2008-10-10 08:51
http://hk.creative.com/products/ ... t=14661&listby=
http://hk.creative.com/products/ ... t=10814&listby=
作者: mvp3 時間: 2008-10-10 09:24
試過以下三隻
PIONEER HTP-330
LOGITECH Z5500
CREATIVE G500
自己覺得Z5500 幾好.不過出左好耐. 價錢最平都要2,4XX.
作者: yungjeff 時間: 2008-10-10 10:24
原帖由 mvp3 於 2008-10-10 09:24 發表
試過以下三隻
PIONEER HTP-330
LOGITECH Z5500
CREATIVE G500
自己覺得Z5500 幾好.不過出左好耐. 價錢最平都要2,4XX.
Where can I buy $24xx?
作者: e2dan 時間: 2008-10-10 14:55
原帖由 mvp3 於 2008-10-10 09:24 發表
試過以下三隻
PIONEER HTP-330
LOGITECH Z5500
CREATIVE G500
自己覺得Z5500 幾好.不過出左好耐. 價錢最平都要2,4XX.
Bought a week ago ... PIONEER HTP-330 $1680
作者: hugo2005 時間: 2008-10-10 15:16
原帖由 alvin009 於 2008-10-9 16:34 發表
HT-IS100
嶄新震撼迷你鋁金屬設計揚聲器,採用突破性技術造出超級迷你震撼揚聲器,帶來清晰5.1聲道環迴立體聲及無與倫比的穩定音效
‧ 32-bit S-M ...
今日睇過,喇叭真係好細
作者: yungjeff 時間: 2008-10-10 17:32
那裏有$2400?我要買・・・
作者: mvp3 時間: 2008-10-10 21:34
PM左
我聽過樓上介紹的CREATIVE G500 都唔太差.
黃金下面有得試聽.
一般睇戲黎講,BASS 人聲,隻隻都有分別ga.
我唔係咩高手, 講都係自己中意.
作者: hoheng 時間: 2008-10-11 00:07
請問係邊到$1680買到? 我有O的興趣........THANKS
作者: 媽叉安 時間: 2008-10-11 08:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yungjeff 時間: 2008-10-11 12:22
請問称買幾多$$?
D SPEAKER係未都係放係地上??
作者: yungjeff 時間: 2008-10-11 18:09 標題: 回復 21# 的帖子
$1790 買鬼左
作者: tony2003 時間: 2008-10-12 12:59 標題: 回復 22# 的帖子
你套5.1 點放法 ?
佢有六隻
中置2隻, 比傳統多一隻, 應該放埋一齊, 還是分開2邊 ?
作者: yungjeff 時間: 2008-10-12 13:08 標題: 回復 23# 的帖子
更係放係中間再開少少La,
Manual都有教Ka
By the way,Enjoy中、
真係好鬼正、放係100FT房中誇張有特、
入門級都ShortShort地、超利害
作者: tony2003 時間: 2008-10-12 20:59 標題: 回復 24# 的帖子
好鬼正咁喎...
有時間去試下先
作者: 媽叉安 時間: 2008-10-12 22:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kame 時間: 2008-10-13 02:24
甘係唔係6隻SPEAKER 放哂係正前方? 甘米唔係真正5.1 @@?
作者: ioriip 時間: 2008-10-18 07:18
HT-SS2300和z5500
那部比較好?特別是重底音
sony果部功能好似比較多
z5500那賣24xx?
作者: jackielch 時間: 2008-10-19 03:26
原帖由 yungjeff 於 2008-10-12 13:08 發表
更係放係中間再開少少La,
Manual都有教Ka![]()
By the way,Enjoy中、
真係好鬼正、放係100FT房中誇張有特、
入門級都ShortShort地、超利害![]()
用左咁多日聽歌睇戲打機質數點呢~? 我都好有興趣喔 >0<

