Board logo

標題: ThinkPad E2-1800 $3280 [打印本頁]

作者: PapeRay    時間: 2012-8-15 19:57     標題: ThinkPad E2-1800 $3280

話說City U program,HP E2-1800 4GB 11.6做緊$3380,雖然做工好流,但已經諗住拍板

今日去高登走轉搵下有無其他APU新機,睇極都係得Samsung、Fujitsu有E2,$3500 up,一係就E-450
行到尾聲發現有ThinkPad E-450 4 GB 11.6 $3390 等我仲以為ThinkPad E-450只有大陸有

多口問句有無E2的,sales真係話有 一樣spec
部機無show出黎,sales後尾先寫返落E-450個部個價錢牌話有E2
問清楚晒就去馬,睇label部機應該係今個月5號入貨,十分新鮮

spec
Lenovo ThinkPad E135
E2-1800 1.7GHz (Radeon HD 7340)
4GB
11.6
500GB
USB3.0

最吊詭係,E-450賣$3390,我個部只係$3280 真係諗唔明新d既E2-1800 set價要低過E-450

購於高登中央的中央

C360_2012-08-15-19-22-58.jpg

圖片附件: C360_2012-08-15-19-22-58.jpg (2012-8-15 19:57, 54.19 KB) / 下載次數 134
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1415980&k=fa013306ef8b4a911abef7404c6a4634&t=1782196359&sid=2NzpTaehLv


作者: RRSKZ    時間: 2012-8-15 20:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2012-8-15 20:13

話說City U program,HP E2-1800 4GB 11.6做緊$3380,雖然做工好流,但已經諗住拍板

今日去高登走轉搵下有 ...
PapeRay 發表於 15-8-2012 07:57 PM


Welcome to AMD Notebook User group
多謝支持 AMD Notebook
作者: dom    時間: 2012-8-15 20:14

回復  PapeRay


    e隻牌子買唔過
RRSKZ 發表於 15-8-2012 08:09 PM


你個 account 打手尋日先開真係信唔過
作者: EricWYC    時間: 2012-8-15 20:20

E2-1800' or intel celeron faster?
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-15 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kongisp    時間: 2012-8-15 21:42

回復  PapeRay


    e隻牌子買唔過
RRSKZ 發表於 2012-8-15 08:09 PM


請問邊隻牌子先買得過?謝
作者: dcviewjack    時間: 2012-8-15 22:12

回復 5# EricWYC


http://www.cpubenchmark.net/midlow_range_cpus.html
排名剛剛好高過 Intel Pentium D 3.00GHz
作者: imax    時間: 2012-8-15 22:19

請問樓主有冇得即時爆機, Check 死光點.......

呢個價錢仲有冇贈品 ???  
作者: PapeRay    時間: 2012-8-15 22:47

請問樓主有冇得即時爆機, Check 死光點.......

呢個價錢仲有冇贈品 ???
imax 發表於 2012-8-15 22:19


即爆check spec,無dead,送就有送,mouse、清潔工具個d濕星野
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-15 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dg4602    時間: 2012-8-16 08:52

thinkpad 都信唔過...我笑鳥
作者: Mtube    時間: 2012-8-16 14:10

維修間間都係咁, 壞得E5400一係過左保, 一係人為先會要你1290
作者: usei    時間: 2012-8-16 14:28

Welcome to AMD Notebook User group
多謝支持 AMD Notebook
dom 發表於 2012-8-15 20:13


11" 機正是 intel 的弱點 (貴)
樓主無買錯
作者: michaelyiu10    時間: 2012-8-16 14:38

講真,thinkpad真係好耐用,呢排好多打手
作者: tangsunhk    時間: 2012-8-16 14:53

回復  PapeRay


    e隻牌子買唔過
RRSKZ 發表於 2012-8-15 08:09 PM


thinkpad 係原先IBM過邊 Lenovo收購返來WO 點買唔過
thinkpad以外就係買唔過
作者: dom    時間: 2012-8-16 14:58

11" 機正是 intel 的弱點 (貴)
樓主無買錯
usei 發表於 16-8-2012 02:28 PM


Thinkpad Edge 11" 有 Intel Pentium B / Core i3  版的....
不過賣 $4K 或以上
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 15:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2012-8-16 15:17

回復  Mtube


    未過保,intel佢話 唔係佢產品,版mb 比cpu 燒到Socket唔見左佢又話人為 ...
RRSKZ 發表於 2012-8-16 03:13 PM

間間代理「燒」係話人為
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 15:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yufleung    時間: 2012-8-16 15:51

一部電腦,正常咁用,RAM 同 CPU 最少壞
作者: slver    時間: 2012-8-16 16:26

回復  PapeRay


    e隻牌子買唔過

邊隻牌子買得過
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 16:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feiterry    時間: 2012-8-16 16:47

咩牌子先買得過??
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-16 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feiterry    時間: 2012-8-16 16:50

想買部入門級既都頂唔順....
作者: leung1610    時間: 2012-8-17 00:40

回復  yufleung


事件三(上星期)
部機又突然開唔着,打電話問:話牛壞 星期二整 (E排我D屋企人成日冇得用)
...
RRSKZ 發表於 2012-8-16 16:45

我已經好俾心機睇你篇文章
但真係睇唔明你講緊咩, 你可唔可以唔好用白字??

BTW, 14/08新會員......
作者: aabba    時間: 2012-8-17 00:42

什麼E2-1800,什麼E450, 我真係唔覺得有咩分別,都係當NETBOOK用
作者: hkacav    時間: 2012-8-17 00:43

其實呢部機都唔錯,我都想買多部返黎用.
作者: cchhll    時間: 2012-8-17 02:54

最近係LENOVO特約店買THINKPAD,第一部係有問題,開機超耐,個內置診斷程式話個HARDDISK好多問題,換左部新既,以為冇事,原來個散熱有問題,一打機就自己OFF POWER,最慘第二部已過7天,去鰂魚涌來回2次都咪話唔甘...........上到去人山人海等整機(上班時間.........),反而同日買的LENOVO自家系列就冇事.....
作者: cchhll    時間: 2012-8-17 03:00

補充多一點,換機間店店員係好唔願意同你換,要你來回去3次先換到比你,我預左佢玩野,至緊要換番部機,第一次去話落單的人不在唔清楚包幾多RAM(單冇列明只有價錢同機型),佢唔會同你CHECK,淨係話唔知要等個SALE番工先可確定換番部咩機比你,第二次話運輸問題運唔到,第三次我親自去,全程睇住佢面黑黑咁SHOW比我睇(當然我估唔到佢散熱有問題.....又中招.....)
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-17 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Stevenchun    時間: 2012-8-17 12:52

呢部同百記賣緊4788既e130除i3同e2-1800外有無其他分別?
作者: kmb3av188    時間: 2012-8-17 13:32

又係我


呢款機真係好衰,全機冇LED,只有3粒,2粒係Thinkpad個i(冇意思!!)
仲有1粒係火牛位

連基本開機/hdd/wifi/藍牙燈全部都冇
作者: phillung    時間: 2012-8-17 15:03

A記用既notebook 有點兒信唔過喎!!
作者: Cwyeung    時間: 2012-8-18 00:27

什麼E2-1800,什麼E450, 我真係唔覺得有咩分別,都係當NETBOOK用
aabba 發表於 2012-8-17 12:42 AM

有新買新呀嘛,仲平過舊版喎
作者: 掃馬想機    時間: 2012-8-18 09:35

amd notebook最用得過既版子一定係Lenovo~~
作者: 掃馬想機    時間: 2012-8-18 09:36

thinkpad 都信唔過...我笑鳥
dg4602 發表於 2012-8-16 08:52

thinkpad用唔過用你既HP機啦~!!
作者: Mtube    時間: 2012-8-18 11:08

雖然Edge質感差純Thinkpad少少
不過比起鬆散的hp/samsung機仲係好好多
作者: 二世祖    時間: 2012-8-19 04:56

回復  PapeRay


    e隻牌子買唔過
RRSKZ 發表於 2012-8-15 20:09


    e個人講野信唔過
作者: 二世祖    時間: 2012-8-19 04:58

回復  tangsunhk


    IBM好,比大6野收購已經唔係ibm la
RRSKZ 發表於 2012-8-16 15:05


香港好,俾大陸收番已唔係香港人啦.
作者: 二世祖    時間: 2012-8-19 05:03

回復  tangsunhk


    部on* 機已經壞左10次有多 電器公司系日本,只要硬件壞可以cam
d師虎刀話冇得cam 唔 ...
RRSKZ 發表於 2012-8-16 15:26


部on*機既十張維修單在那?
你用咩牌子那個系列?
電器公司系日本?<--邊間
作者: takata    時間: 2012-8-19 05:22

呢部機除左腦場有之外,其他地方會唔會有?THX@@
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-19 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amdhorus    時間: 2012-8-19 20:05

回復  二世祖


    BEST
香港最好電器公司
RRSKZ 發表於 2012-8-19 12:06

其實, ThinkPad 維修中心係係鯽魚涌, 無記錯係Lenovo 自己做返既, 唔係代理做.

你講果間best 係零售商, 會唔會同你做硬件維修就真係唔知
(定有人堅持走去叫best維修, 比best 屈錢, 再由best send 返去Lenovo做保養就不得而知了)
作者: amdhorus    時間: 2012-8-19 20:10

回復  yufleung


事件三(上星期)
部機又突然開唔着,打電話問:話牛壞 星期二整 (E排我D屋企人成日冇得用)
...
RRSKZ 發表於 2012-8-16 16:45

話時話, BEST係香港係無業務架啦wor, 你點樣"昨日打比BEST"?
定你講緊打比接手既蘇寧鐳射?
作者: wwk2304    時間: 2012-8-19 20:58

話時話, BEST係香港係無業務架啦wor, 你點樣"昨日打比BEST"?
定你講緊打比接手既蘇寧鐳射? ...
amdhorus 發表於 2012-8-19 20:10



    2012-08-01香港最好電器分店地址及資料
香港最好電器分店地址及資料

http://easss1.blogspot.hk/2009/07/blog-post.html

利申:我路過咋
作者: 初心者    時間: 2012-8-19 21:23

本帖最後由 初心者 於 2012-8-19 21:25 編輯

Thinkpad "Edge" 系全部都係...............垃X

只係拎住 Thinkpad 呢個牌子出既 山寨機
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-19 22:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris230725    時間: 2012-8-19 23:22

2012-08-01香港最好電器分店地址及資料
香港最好電器分店地址及資料



利申:我路過咋 ...
wwk2304 發表於 2012-8-19 20:58


iMOM
FROM WIKI

香港分店

BEST電器早於1980年代後期進駐香港,當時百貨公司八佰伴的電器部由BEST電器經營。到了1997年八佰伴清盤時,由於八佰伴售賣的電器是由BEST電器擁有,因此清貨貨品並不包括電器在內。此外,BEST電器於屯門市廣場及新城市廣場之分店可在原來位置繼續經營,而屯門市廣場分店更一直經營至2011年6月1日被蘇寧鐳射接管, 換言之, 目前屯門市廣場的蘇寧鐳射位置, 正是當年八佰伴電器部.
到了2011年6月1日起,所有業務被蘇寧鐳射接管[1]。獲接管的分店如下:
九龍灣旗艦店(位於MegaBox)
大角咀店(位於奧海城二期)
屯門店(位於屯門市廣場)
香港BEST電器於全盛時期共有7間分店,於被蘇寧鐳射接管之前已結業的分店如下:
將軍澳店(位於新都城二期)
馬鞍山店(位於新港城)
鑽石山店(位於好萊塢廣場)
荃灣店(位於愉景新城)
另外, BEST電器曾於1994-1996年間於何文田愛民商場開設分店, 為香港第一間獨立於八佰伴電器部的BEST電器分店, 當時租用了愛民商場的G38舖, 但經營年多就結業, 原址租予惠康超級市場直至2012年5月商場大翻新.
作者: amdhorus    時間: 2012-8-20 00:42

2012-08-01香港最好電器分店地址及資料
香港最好電器分店地址及資料



利申:我路過咋 ...
wwk2304 發表於 2012-8-19 20:58

你呢個係唔係官方既網站?

btw http://the-sun.on.cc/cnt/news/20110530/00407_014.html
【本報訊】進駐香港約二十年的日資家電專門店「BEST」全面撤出香港家電零售市場,「BEST」現存三間分店由於業務轉移,六月一日起將由「蘇寧鐳射」接管,購買了「BEST」現金代用券的市民可兌換回現金,送貨及保養安排則可致電熱線查詢。據了解,「BEST」約有一百名員工,最終有多少員工能過渡至「蘇寧鐳射」,昨未能取得兩間公司回應。

作者: KinChungE    時間: 2012-8-20 01:38

Thinkpad "Edge" 系全部都係...............垃X

只係拎住 Thinkpad 呢個牌子出既 山寨機  ...
初心者 發表於 2012-8-19 21:23


呢部唔係Edge黎
雖然用料上同Edge冇分別

但係咁平, 算係咁啦
作者: leungchikat    時間: 2012-8-20 16:30

Lenovo ThinkPad Edge E125-303535B$3,460.
處理器:       
AMD Fusion DualCore E450
作業系統:       
Windows 7 Home Premium 64bit (Eng/Chs/Chi)
顯示屏:       
11.6吋
記憶體:       
4GB
硬碟:       
500GB
顯示卡:       
ATI Radeon HD6320M Graphics

Lenovo ThinkPad Edge E135-33594HB$3,360.
處理器:       
AMD E2-1800 Processor
作業系統:       
Microsoft Windows7 HomePremium64bit (Eng/Chi/Chs)
顯示屏:       
11.6吋
記憶體:       
4GB
硬碟:       
500GB
顯示卡:       
AMD ATI Radeon Shared Graphics Display
光碟機:       
NIL
作者: rhythm    時間: 2012-8-20 17:26

thinkpad 都買唔過, 2樓果位無野吖
作者: ki_cat    時間: 2012-8-21 10:37

thinkpad 都買唔過, 2樓果位無野吖
rhythm 發表於 2012-8-20 17:26


一係唔識野,一係打手。
作者: ki_cat    時間: 2012-8-21 10:39

回復  feiterry


    SONY,ACER,ASUS
唉...最好既HP
RRSKZ 發表於 2012-8-16 16:49


除左asus,其他出名易壞,特別hp。
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-21 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc    時間: 2012-8-21 15:35

再平d我就買
作者: ki_cat    時間: 2012-8-22 11:07

回復  ki_cat

你講??

    Lenovo 我買NB 一買來冇幾耐掛左
HP 個部NB,用左6年衣家仲好好地 ...
RRSKZ 發表於 2012-8-21 15:28


1)http://www.squaretrade.com/htm/p ... eliability_1109.pdf
自己睇,hp壞機率最高。
作者: patrickteng    時間: 2012-8-24 03:11

回復  ki_cat

你講??

    Lenovo 我買NB 一買來冇幾耐掛左
HP 個部NB,用左6年衣家仲好好地 ...
RRSKZ 發表於 2012-8-21 15:28


其實你今年幾多歲?點解你講野口吻成個中一生禁,anway我部Thinkpad SL400 買左就黎5年都未壞,你係唔係長期放係又濕又曬既地方用?有無買散熱底座比部機?我估你部機9成受環境影鄉打柴。
作者: BigCrook    時間: 2012-8-24 08:17

Laptop真係out out地, 想引到人買除非佢肯用ssd。
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-24 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pvchan    時間: 2012-8-24 10:57

什麼E2-1800,什麼E450, 我真係唔覺得有咩分別,都係當NETBOOK用
aabba 發表於 2012-8-17 00:42


呢d 根本係 netbook cpu 只比 ATOM N570 少少
作者: pvchan    時間: 2012-8-24 10:59

1)
自己睇,hp壞機率最高。
ki_cat 發表於 2012-8-22 11:07


hp 平價機易壞, 貴機少壞
作者: 寧靜風    時間: 2012-8-24 21:04

想問你買個部幾重?
我買左ACER INTEL B987, $3400都係11.6吋. 我換左個SSD落去依家用落超快.
作者: p805061010    時間: 2012-8-25 12:07

我果間學校買左2部toshiba netbook,APU,run D野都ok
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-8-26 17:03

回復 11# RRSKZ


    $600 E5400 咁姐係$700人工好賺吓
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-26 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-8-26 18:41

回復 70# RRSKZ


    唔係掛,人工都要另計,咁佢仲有運費電話費,電費,焊接費,焊接料費,包裝費.........,都可以屈到貴過$10000 ga wo
作者: au1990    時間: 2012-8-26 18:42

回復 15# michaelyiu10


    THINKPAD EDGE係LENOVO用IBM""部份""既野黎整,唔係之前好耐用既THINKPAD黎
作者: au1990    時間: 2012-8-26 18:46

回復 54# KinChungE


    呢部係EDGE黎,佢右下角THINKPAD LOGO下面有EDGE 4個凹字
作者: dom    時間: 2012-8-26 21:23

又係我


呢款機真係好衰,全機冇LED,只有3粒,2粒係Thinkpad個i(冇意思!!)
仲有1粒係火牛位

連基本開機/ ...
kmb3av188 發表於 17-8-2012 01:32 PM


Thinkpad EDGE 係 Low cost 版
無計啦
你想要你有既野 新一代 Thinkpad X230  都唔確定有無被 Lenovo Cut 左啦
連個 Classic Thinkpad KB 都 cut
作者: dom    時間: 2012-8-26 21:24

想問你買個部幾重?
我買左ACER INTEL B987, $3400都係11.6吋. 我換左個SSD落去依家用落超快. ...
寧靜風 發表於 24-8-2012 09:04 PM


呢部呢?
應該類似config 但係配 Ivy Bridge Core i3

圖片附件: sm_SAM_0114.JPG (2012-8-26 21:24, 106.95 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1421398&k=e3af0e302fbd49ad5a4f310e69c43ad8&t=1782196359&sid=2NzpTaehLv


作者: fila    時間: 2012-8-26 21:35

想問呢部換 Ram/HDD 會唔會好麻煩?
我都想知道點解E2-1800會平過E-450
仲有冇送Keyboard Cover果啲?
作者: 寧靜風    時間: 2012-8-26 21:56

呢部呢?
應該類似config 但係配 Ivy Bridge Core i3
dom 發表於 2012-8-26 09:24 PM



    我部$3400, 呢部$4700. 唔同價位.
作者: RRSKZ    時間: 2012-8-28 22:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: max.chow    時間: 2012-9-5 16:28

E135同S206邊部好D?好似S206平少少.
作者: turth    時間: 2012-9-8 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: turth    時間: 2012-9-8 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nopp    時間: 2012-9-9 17:05

1)
自己睇,hp壞機率最高。
ki_cat 發表於 2012-8-22 11:07



2009 年collect 2006-2009 年既 data , out 哂啦
以前HP 散熱差, 以家好好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2