Board logo

標題: 2選1: zorin os / linux mint update: mint 學習日記 [打印本頁]

作者: kwhkwh    時間: 2024-8-8 21:55     標題: 2選1: zorin os / linux mint update: mint 學習日記

本帖最後由 kwhkwh 於 2024-8-21 16:15 編輯

各位linux 大神,
我有部老爺notebook,
intel celeron N4000, 1G
4GB RAM
平時會用adobe flash player projector 玩下web game

正在考慮轉會,
zorin OS 預載wine, 好似好吸引
linux mint 社區多人, 有個XFCE 輕量版,

不知道那個比較適合部notenook 呢? 先謝謝各大神。

最後用了linux mint, 中文輸入法OK, 用緊darktable 同gwenview
作者: chue    時間: 2024-8-8 22:18

ARMBIAN 可能更好
作者: super_hkg    時間: 2024-8-13 15:58

Wine 不是想像中易用,如果因為Notebook 而學Linux,不如買條ram 加入去,8GB DDR3L 都係幾十(淘)
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-13 17:22

些些大神, 我最後用了linux mint mate, 仍在適應, 但感覺NB復活了,資源用少了很多。
作者: 1597532468000    時間: 2024-8-14 00:19

本帖最後由 1597532468000 於 2024-8-14 00:46 編輯
zorin OS 預載wine, 好似好吸引
linux mint 社區多人, 有個XFCE 輕量版,

不知道那個比較適合部notenook 呢? 先謝謝各大神。
kwhkwh 發表於 2024-8-8 21:55


我估mint會用少d resource比較適合
但我會兩個都試 就算會lag都試 一開始玩linux係預左會唔知炒乜 砍掉重練
順便學埋點整dual boot
有興趣玩落去既話 最後一定會係裝落desktop度用

些些大神, 我最後用了linux mint mate, 仍在適應, 但感覺NB復活了,資源用少了很多。 ...
kwhkwh 發表於 2024-8-13 17:22


同好喎
xfce 貪佢夠爽快 簡潔 唔太肉酸 今日都仲用緊
我係由 eeepc開始接觸linux 裝mint
但win7太好用 eeepc死左就冇再玩落去

之後要用開外掛刷野 想慳resource 裝左部ubuntu 18.04動物機

幾年前win7 EOL 唔想用bug10
索性ubuntu做desktop
linux正式成為主力OS

最近用vm試玩endeavouros 發現yay要乜有乜 gpu driver都包埋
amd轉nvidia nvidia轉amd都唔太難
個popular app list 幾岩使
[attach]2437230[/attach]
不過有時yay完會有 package行唔到要downgrade番某d library

因為ubuntu太臃腫 apt連常用software都冇 去晒snap度 gpu driver要自己裝餐死 成日prompt error問你send唔send report古古怪怪
所以ubuntu 剷得vm clone去ssd 轉會
作者: fakeman    時間: 2024-8-14 09:34

我 d 舊 laptop(講緊 Core 2 Duo + 2GB DDR2 果 D),用緊 Peppermint OS,都係 Debian based,感覺都仲 OK,行 Debian backport 仲用到 6.9.7 kernel,但老爺機唔建議 WINE 啦
作者: daemongmong    時間: 2024-8-14 12:32

試一試asmi linux,可不用snap。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-17 20:29

本帖最後由 kwhkwh 於 2024-8-17 20:32 編輯
我估mint會用少d resource比較適合
但我會兩個都試 就算會lag都試 一開始玩linux係預左會唔知炒乜 砍掉重 ...
1597532468000 發表於 2024-8-14 00:19

我先裝哂zorin os 同mint 3個version 的live usb, 行一行睇下邊個舒服些.
mint XFCE 係好輕盈,  但我覺得個介面不好看, Cinnamon 介面好好看, 但live 行上來嫌慢, 不夠輕盈。
mate 介於2者, 我好滿意。
ubuntu 我太約1X 年用過, 當時體驗麻麻, 所以今次想再入坑就從來冇考慮ubuntu
wine 我尚未開始研究, VM 也是。我在想找尋有咩photo software 代替photoscape, ubuntu snap 有, 可是我mint 裝不了。打算索性放棄photoscape, 重新搵另一個software
作者: 1597532468000    時間: 2024-8-17 21:50

我先裝哂zorin os 同mint 3個version 的live usb, 行一行睇下邊個舒服些.
mint XFCE 係好輕盈,  但我覺得 ...
kwhkwh 發表於 2024-8-17 20:29



    用乜唔係太緊要 覺得伏就轉 岩自己就好
作者: notcool    時間: 2024-8-18 17:08

回覆 8# kwhkwh

我用緊gimp.功能好強但係可能就舊式interface方法.
Rawtherapee 都好似簡單啲如果淨係用幾個功能
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-19 13:41

回覆 6# fakeman
我睇左wine 好多教學, 可能資質, 到現在尚未明白。
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-19 13:43

回覆  kwhkwh

我用緊gimp.功能好強但係可能就舊式interface方法.
Rawtherapee 都好似簡單啲如果淨係用幾 ...
notcool 發表於 2024-8-18 17:08

謝謝大神tips , 而家即去睇下教學。
我其實想搵下有冇得現成相框的軟件, 執相我真係好BB 班。
作者: chue    時間: 2024-8-20 04:16

GWENVIEW
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-21 16:17

GWENVIEW
chue 發表於 2024-8-20 04:16

掂, OK 喎。 如果有相框就完美了。
另剛下了 darktable, 現成相框有得用就好了
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-21 16:18

除左game 之外,基本上已經可以5用win 了。
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-21 16:26

Wine 不是想像中易用,如果因為Notebook 而學Linux,不如買條ram 加入去,8GB DDR3L 都係幾十(淘) ...
super_hkg 發表於 2024-8-13 15:58

師兄, ram 我5係買5起。我覺得, 明明舊電腦好地地, 如果因為要個windows 要我掉左部老爺而去support windows的 「可持 續」發展,咁不如勉強自己學下新野。

5好講windows , 我日常算是word 重度使用者, 由 office 20XX 至 office 265, 每次更新,平時用開介面button 5同哂位, 同重學冇乜分別。我office 同事俾我煩了很多次。。。。
作者: 1597532468000    時間: 2024-8-21 20:26

本帖最後由 1597532468000 於 2024-8-21 20:46 編輯
除左game 之外,基本上已經可以5用win 了。
kwhkwh 發表於 2024-8-21 16:18



舊game可能係
windows先行到既野我會assign粒gpu入vm行windows當真windows咁玩
新steam game最簡單用ProtonUp-Qt裝proton 好多都直接用linux玩到
挑戰60日唔用windows 可以去拍youtube
作者: kwhkwh    時間: 2024-8-21 22:55

舊game可能係
windows先行到既野我會assign粒gpu入vm行windows當真windows咁玩
新steam game最簡單用Pro ...
1597532468000 發表於 2024-8-21 20:26

windows先行到既野我會assign粒gpu入vm行windows當真windows咁玩-->師兄每次回應總是俾大埋功課我玩...
你呢句野隻隻字我明, 但合埋一句超過我想像了
作者: chue    時間: 2024-8-21 23:02

簡單黎講,就係樓主裝 LINUX 部腦要有獨顯,不過照我理解樓主唔係用最勁果部,只係想延長老舊 PC 生命

"師兄, ram 我5係買5起。我覺得, 明明舊電腦好地地, 如果因為要個windows 要我掉左部老爺而去support windows的 「可持 續」發展,咁不如勉強自己學下新野。"
作者: Okt04175    時間: 2024-8-21 23:09

其實而家係2019之後出喺Steam度發售嘅Game都已經可以喺Linux度透過Proton直接Run。
其實Proton早喺Steam Deck出現之前已經發展緊,Steam OS喺正Proton發展到夠成熟嘅時候直接預裝埋畀人戒Windows照打機,我以前就係用Ubuntu同elementary OS透過Proton照玩Windows版Game。
當時夾DX11同OpenGL以及Vulkan嘅Game已經夾得好好,反而DX9同DX12嘅Game係之後再改善相容度,而家DX12嘅Game都可以用Proton照Run。
作者: 1597532468000    時間: 2024-8-22 00:17

學識埋gpu passthrough已經冇野驚 可以盡試linux
因為一定用得番windows既software 畫面順 性能打少少折 始終係隻VM
機夠快其實feel唔到太大分別 除非隻software/game好食resource

以前ssd裝win7 裝齊update就得 爽用 邊個得閒同你慢慢學linux 除非工作需要/機廢
而家bug10/11連update都唔敢 d鑊爆完一隻又黎一隻
只要windows繼續差落去 多左人用linux自然更多support
linux行到大多數windows既新game/software似乎係個趨勢
以後windows比麻瓜用 hacker頭號目標 愈黎愈唔安全
但linux開始多人用風險都自然會高左
作者: Okt04175    時間: 2024-8-22 16:01

本帖最後由 Okt04175 於 2024-8-22 16:06 編輯

Linux核心係開源野(公開程式碼),全世界都可以合作搵漏洞同埋提出修補漏洞方案,咁樣修補漏洞都快過M$閉門造車,其他開源野亦如是,從街外網入侵Linux系統嘅難度點都高過入侵Windows嘅難度。
M$開發Windows係成日改UI野係咁雕花,嗰啲後門畀人掘出嚟仲要有埋受影響嘅人出聲至捨得加快修補。

支汽水係公開晒配方同材料以及生產過程,咁樣支汽水有冇毒大眾可以核證。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2