作者: gdh 時間: 2020-2-18 19:47 標題: android studio 推出咗內置ARM to x86 translate嘅system image
喺 x86 linux 行嘅android模擬器已可裝到多數native android app屎
Canary build試用過x86嘅API 28 image(包google play), 試行咗成個疫症假期, 非常穩定
https://developer.android.com/st ... urce=android-studio


作者: chue 時間: 2020-2-18 21:24
有冇教學?
作者: gdh 時間: 2020-2-19 10:28
回覆 2# chue
裝android studio好易, 將下載文件解壓, 移咗入邊嘅"android-studio"文件夾去/opt, 咁就用得喇, 執行文件係 /opt/android-studio/bin/studio.sh
第一次執行會set up成個android studio
set up完成後有個message話行android x86 system image嘅模擬器可自動使用KVM加速以提高性能, 所以未裝KVM應該補返裝
想簡單啟動可在/usr/share/applications/寫個android-studio.desktop文件, 方便係program menu執行, 唔使打指令
玩emulator基本上同win機乜機一樣, 可參考下呢個youtube, 由00:40開始睇
https://www.youtube.com/watch?v=fhMgG2wcgVM
作者: daddylok 時間: 2020-2-19 13:29
回覆 3# gdh
manjaro 有冇?
作者: KinChungE 時間: 2020-2-19 14:01
有, 參巧翻Arch Linux, 裝"android-studio" package
https://wiki.archlinux.org/index.php/Android#Android_Studio
作者: gdh 時間: 2020-2-19 19:15
下載同一個文件就得
作者: chue 時間: 2020-2-19 21:05
即係唔可以商店裝?
作者: gdh 時間: 2020-2-20 12:53
乜嘢係 "商店裝"
作者: DMelon 時間: 2020-2-20 16:45
可以,Arch Linux就有呢度好......大路/冷門/特別野都有。

一鍵無痛安裝/解除安裝,仲自動生成start menu icon,不過裝哂及開埋模擬器差不多要20GB。
作者: chue 時間: 2020-2-20 19:29
係呢個版本嗎?我稍後試下,有得學習
作者: DMelon 時間: 2020-2-20 20:03
是的!就係樓主個post既版本(分支) Canary build , 跟足樓主 API 28 image(係Android 9 Pie黎)
作者: DMelon 時間: 2020-2-20 20:14
不過無論係 Genymotion/Anbox/Android SDK 都無windows emu既 onScreen touch key remap 返去手制/keyboard........都係玩唔到只支援 touch 既動作 game.
作者: gdh 時間: 2020-2-21 15:13
不過無論係 Genymotion/Anbox/Android SDK 都無windows emu既 onScreen touch key remap 返去手制/keyboa ...
DMelon 發表於 2020-2-20 20:14
可以用, 較繁啫, 要pass in個USB game pad
https://www.gamedev.net/blogs/en ... d-android-emulator/
呢個WWII係android X86玩唔到, 因為冇touch event輸入
android studio 就用mouse就玩到

作者: chue 時間: 2020-2-21 22:40
請問裝完之後 TERMINAL 要打乜 COMMAND 先可以召佢出黎?
作者: DMelon 時間: 2020-2-21 22:54
可以用, 較繁啫, 要pass in個USB game pad
https://www.gamedev.net/blogs/en ... d-android-emulator/
...
gdh 發表於 2020-2-21 15:13
睇過,有用既。
但主要難題係上面提到既...只支援 touch 既動作 game(即除touch外無其他input)。
諗住試下以前真機用過既 Sixaxis Controller(Google Play)但好似變左版同好耐無更新...
https://ahui3c.com/488/%e6%89%8b%e6%a9%9f-ps-%e6%89%8b%e6%8a%8a%e7%84%a1%e7%b7%9a%e7%8e%a9%ef%bc%81sixaxis-controller-%e8%a8%ad%e5%ae%9a%e6%95%99%e5%ad%b8
或
八爪鱼 - 手柄,键盘,鼠标,外设玩手游!(不過簡體...)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chaozhuo.gameassistant
作者: DMelon 時間: 2020-2-21 23:04
start menu 唔係已經有android studio 既shortcut icon啦咩?
開左之後你跟返樓主post果段youtube...右下角選 configure > AVD Manager > 再加虛擬機 API 28 image(downloading...) > 完成配置...咪玩得囉"
作者: chue 時間: 2020-2-22 14:19
睇黎要睇多D 先可以舞得掂呢個軟件,同埋 MANJARO 裝既,裝完都搵唔到呢隻軟件,原因未明
作者: chue 時間: 2020-2-22 14:47
OK,基本成功.總算初步入門,不過 MANJARO 18.1.5 版本似乎對 JAVA 寫既軟件唔兼容,有唔少問題要解決,不過已經同呢套軟件冇任何關係,純粹 OS 層面,因為已經成功載入左 PIXEL 3A 個 IMAGE,行得走得,不過可能下次開機又要先 ,/STUDIO.SH 由頭開始先攪一輪先得,係覺得個 IMAGE 未必需要再做,或可直接 LOAD
作者: chue 時間: 2020-2-22 14:58
本帖最後由 chue 於 2020-2-22 21:24 編輯
我諗要先裝個 DESKTOP UI 先可以 FIT 住用,因為 MON 細,軟件個放大鏡又唔太靈,ROTATE又似乎唔順手,怕睇壞眼,響未做 SETTING 前裝個好D,例如 LEENA,SENTIO 呢D
作者: chue 時間: 2020-2-22 19:00
最新係用 SNAP 裝個舊版本,運行冇咁快,但唔會一 REBOOT 就唔見晒要再 BUILD 過咁麻煩
作者: chue 時間: 2020-2-22 19:33
有新問題,請問各位 CHING 個模擬器有冇聲出?如果有即係邊度 SET?
作者: gdh 時間: 2020-2-23 10:27
回覆 21# chue
模擬器右邊有條menu bar
作者: chue 時間: 2020-2-23 11:42
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 11:43 編輯
不過 SET 過 SOUND 果邊得 VOLUME +-,或者等下我再睇下

作者: chue 時間: 2020-2-23 12:18
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 19:41 編輯
不過無聲打機還是可以的,反正用手機玩都大部份時間冇開聲
可能因為經 SNAP 裝留下既問題都唔定
作者: chue 時間: 2020-2-23 18:14
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 18:20 編輯
唔肯定有冇用,另外有網站講 UBUNTU 解決方法,不過暫時唔駛去果個 FORUM 住
https://forum.manjaro.org/t/best ... in-general/95682/17
BUNTU 系 CHING 就去呢邊 IF 你都遇到冇聲出疑難
https://askubuntu.com/questions/ ... emulator-is-running
作者: chue 時間: 2020-2-23 18:39
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 19:43 編輯
此外,見 WINE 5.0 對 MANJARO 結合唔錯,就嘗試下載夜神睇睇,如不理想先轉逍遙,看會發生什麼事
結果無論夜神同逍遙以至 KO PLAYER 都唔得,應該係 V 上 V 復雜左所引起
作者: chue 時間: 2020-2-23 18:54
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 19:37 編輯
見到呢個 REPLY,CAP 圖上黎先,但問題好似 GENYMOTION 要錢先用得,有冇人用過 LINUX 版?

作者: chue 時間: 2020-2-23 19:10
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 19:50 編輯
又有得學習,希望出到聲啦
https://www.videomap.it/forum/viewtopic.php?f=25&t=1861
可惜去到 CLICK 個 MEGA 係死點,未能下載使用
作者: DMelon 時間: 2020-2-23 22:03
有free既,要register 先用得。
作者: DMelon 時間: 2020-2-23 22:18
你有咁多問題,其實...
應該還原基本步,係咪系統已經被...獨特既使用習慣而崩潰呢?
或者你用緊 Xorg 定 Wayland ?
terminal 打下面 check 下
echo $XDG_SESSION_TYPE
如果係Wayland可能你之前錯誤有機會由此而來...
可以登出,選擇返 Xorg 登入
Good Luck~
作者: DMelon 時間: 2020-2-23 22:22
雖然未能成功運行,但可以成功安裝的,還自動生成 Desktop icon。
作者: chue 時間: 2020-2-23 23:10
本帖最後由 chue 於 2020-2-23 23:56 編輯
BINGO 所以要 DEL 埋D ICON
另時隔幾粒鐘可以下載果個 EMULATOR FILE 了,已放入手指,下次開機試裝
作者: chue 時間: 2020-2-27 00:22
請問 LVM 同 KVM 有冇分別?因為安裝 UBUNTU 果時有選項,係咪應該裝之前點選埋佢定唔要之後再裝 KVM?
作者: gdh 時間: 2020-2-27 11:21
LVM係管理disk space, 同emulator無關
KVM係hypervisor, 功能相當於vmware esxi核心部份, 為emulator提供硬件虛擬化服務, 使emulator能有幾乎等同直接使用硬件嘅性能嚟運作
作者: chue 時間: 2020-2-27 13:15
LVM係管理disk space, 同emulator無關
KVM係hypervisor, 功能相當於vmware esxi核心部份, 為emulator提 ...
gdh 發表於 2020-2-27 11:21
如何安裝?我已改 XUBUNTU 18.04.4,如以呢套 LINUX 黎講打咩 COMMAND 裝?
作者: gdh 時間: 2020-2-27 14:20
回覆 35# chue
https://help.ubuntu.com/community/KVM/Installation
抽咗其中18.0.4 + command出嚟, 加埋uefi嘅firmware
$ sudo apt-get install qemu-kvm libvirt-daemon-system libvirt-clients bridge-utils virt-manager ovmf
$ sudo adduser `id -un` libvirt
$ sudo systemctl enable libvirtd
$ sudo reboot
作者: chue 時間: 2020-2-29 00:38
https://distrowatch.com/table.php?distribution=androidx86
值唔值得 vm 一個?
作者: gdh 時間: 2020-3-1 13:21
我之前一直用緊android_x86 vm, 因為以前android studio冇arm to x86 translate, 好多用native android lib寫嘅app例如candy crush都裝唔到, android x86 vm 如果set到用主機GPU嘅3D accelerate, 效果都唔錯, 但係我部機會偶然死app
android studio最大好處係用到google中文手寫, 同埋好穩定
作者: chue 時間: 2020-3-8 11:11
發現 ANBOX 已收歸 SNAPCRAFT,應該可以 UBUNTU 以外 DISTRO 都裝到黎用,不過未知D 加成 GOOGLE 十唔十卜到果D 例如 MANJARO 既 DISTRO,本人已暫別 MANJARO 未能試住,想知有試過既 CHING 能否分享下 WORK 唔 WORK?
作者: chue 時間: 2020-3-8 12:49
已按照此教學成功載入 GOOGLE SERVICE.但在此之前發現 SNAP 個 ANBOX 係虛標,之後尚需照佢講上官方打一大堆 DEBIAN COMMAND,即係話現階段仍不支援非 DEBIAN 指令組 DISTRO,有點可惜係因為 SNAP 原意未能發揮
https://kknews.cc/zh-hk/code/a4qkoqg.html
作者: chue 時間: 2020-3-8 12:58
本帖最後由 chue 於 2020-3-8 13:04 編輯
響 LINUX MINT 19.1 運行,SETTING 不支援繁中文,揀左閃退去唔返,但應不影響使用,只係中文 APP 可能有麻煩,需再了解
裝 APP 好似唔太得,停轉左冇下載
作者: gdh 時間: 2020-3-8 14:35
已停咗跟進anbox, anbox好多功能同apps都用唔到, 現時僅有一個MX183虛擬機內有anbox, 行靜態app仲可以
用熟咗android studio發現咗唔小十分好用嘅features, 例如港人話嘅畫中畫, multi-displays, 個mon夠大就好好用, 而且安裝更為容易, 手動用vim/nano改每個虛擬機配置...

作者: chue 時間: 2020-3-8 15:36
發覺 LINUX MINT 19.1 開唔到 AVD,有冇人有計攪下佢?
作者: chue 時間: 2020-3-8 15:38
本帖最後由 chue 於 2020-3-8 15:39 編輯
我就係唔熟而家未能開 AVD.但之前 MANJARO 又開到不過又冇聲出
樓主係咪用 UBUNTU?
作者: chue 時間: 2020-3-8 15:48
呢度點解決?

作者: gdh 時間: 2020-3-8 17:25
回覆 45# chue
要返上上一頁搵個有play store嘅device先

重溫三樓條片, 從0:58開始
https://www.youtube.com/watch?v=fhMgG2wcgVM&t=58s
作者: gdh 時間: 2020-3-8 17:37
已經下載過嘅images冇downlowd, 存係 ~/Android/Sdk/system-images/ , 唔用嘅可以入去rm咗佢

作者: chue 時間: 2020-3-8 20:23
本帖最後由 chue 於 2020-3-8 20:43 編輯
已裝回 MANJARO,如裝 KVM 又要打咩 COMMAND?
同埋要點先有聲出?
作者: chue 時間: 2020-3-8 22:16
好似冇得攪至少暫時
https://github.com/snapcrafters/android-studio/issues/62
作者: gdh 時間: 2020-3-9 15:09
MANJARO裝 KVM:
https://wiki.manjaro.org/index.php?title=Virt-manager
加多句口令入會
sudo usermod -aG libvirt $USER
另外建議盡量唔好用snapd裝, 多一層包皮搵嚟煩, 自己download個原裝package, 解壓再搬去/opt, 就咁易, 今日蛇王搵部成十年laptop試下manjaro, 一樣得, 但舊AMD CPU因為冇SSSE3就會開唔到avd
用下邊呢個command開avd就可以睇到error message
~/Android/Sdk/emulator/emulator -avd <avd個名>

作者: chue 時間: 2020-3-9 21:42
本帖最後由 chue 於 2020-3-9 21:51 編輯
謝,我搵左新版由 AUR 裝既 BLEACHBIT 清理殘留中,新版好多方面都同舊版有唔同

作者: chue 時間: 2020-3-17 19:37
本帖最後由 chue 於 2020-3-17 20:04 編輯
zorin os 個 opt 有 root 權限。應如何解除?
就咁 STUDIO.SH 安裝後都係有問題,試 SNAP 睇可否 MATCH
作者: chue 時間: 2020-3-17 20:20
本帖最後由 chue 於 2020-3-17 20:23 編輯
已 SNAP 裝如果都係冇聲出,見仲有半個月就出 UBUNTU 20.04,我會到時一併試,如果 WPRK 就唔需要,一直用 ZORIN OS 就可以
直頭 BOOT 唔到,咁地庄一個月 ZORIN 都 OK,等 20.04 出就改灌
作者: gdh 時間: 2020-3-18 12:46
sudo mv ./android-studio /opt/
sudo nano /usr/share/applications/android-studio.desktop
# copy the following to android-studio.desktop file
[Desktop Entry]
Name=Android Studio
Comment=Android Studio IDE
Icon=/opt/android-studio/bin/studio.png
Exec=sh /opt/android-studio/bin/studio.sh
Type=Application
Terminal=false
Categories=System;
就可以係menu打開
作者: ambrose.forum 時間: 2020-3-18 13:37
想問係VM入面開Android emulator係唔係無可能?
最近想試下寫Android App, 係QNAP 開左個Linux VM 裝左Android Studio, 但裝完提示話system唔support VT-X/SVM,用唔到X86 image.
咁我試下ARM image, 但一開emulator, keyboard 同 mouse就無左反應,VNC入去個VM見到佢仲行緊, 不過個emulator就卡左係Android logo無反應。
有無辦法解決度?
作者: gdh 時間: 2020-3-18 15:24
回覆 55# ambrose.forum
android emulator 基本上要用 hardware acceleration,
我覺得一般x86 PC, 若要在vm內運行android studio, 需要host OS 個 hypervisor 支援 nested virtualization, 做到CPU-passthrough 同 GPU-passthrough
作者: chue 時間: 2020-3-24 18:10
本帖最後由 chue 於 2020-3-24 18:15 編輯
UBUNTU STUDIO 20.04 表示,照晒放入 OPT 安裝都係冇聲出
下回試試用 WINE 裝下 D 模擬不限 ANDROID STUDIO,個OS 本身 REPO 係5.0.3,支援應已好完善
作者: chue 時間: 2020-3-24 18:33
BOOT 機後再開有聲出啦.ICHIBAN,又完成一個 PROJECT
之後會照樓主教路裝 QEMU KVM
作者: chue 時間: 2020-3-24 18:51
本帖最後由 chue 於 2020-3-24 19:04 編輯
sudo systemctl enable libvirtd
呢句衰左
Failed to enable unit: Unit file libvirtd.service does not exist.
可能 20.04 又有唔同,亦可能就係未能成功起動 KVM 要多D 時間 RUN,但唔影響實際操作,已經算係咁,唔貪心就易知足常樂
又攪掂一樣,心諗 20.04 正式版出都未必會成隻裝,最多睇 COMMAND 升既可能性,用到就算,冇完美反而先有樂趣
作者: daemongmong 時間: 2020-3-24 19:09
公司機 (i7+8GB記憶體) 行AS的Android很慢。
via HKEPC Reader for Android
作者: chue 時間: 2020-3-24 19:20
請問有冇辦法令模擬器 FULL SCREEN?
作者: gdh 時間: 2020-3-25 12:02
回覆 61# chue
呢個係window manager嘅full scrreen切換功能, 可搵Keyboard Hotkeys設置

KDE介面功能較為豐富

作者: chue 時間: 2020-3-25 12:17
本帖最後由 chue 於 2020-3-25 12:40 編輯
回覆 62# gdh
第二張圖模擬器上便有條 BAR,好野,不過我唔識整
我冇白色果條,最多只能拖到咁大

作者: gdh 時間: 2020-3-25 12:23
回覆 63# chue
是KDE介面一部份, 無需設置的
作者: chue 時間: 2020-3-25 12:54
等我 INSTALL 先
UBUNTU 打咩 COMMAND 安裝 KDE?我之前係裝 XFCE 多
作者: gdh 時間: 2020-3-25 13:46
原來係用緊手機個框, 可以去返config嗰度uncheck個Enable Device Frame

作者: gdh 時間: 2020-3-25 13:57
google下就有方法安裝
http://ubuntuhandbook.org/index. ... stall-ubuntu-19-10/
其實full screen切換可以在任何介面使用hotkey設置, 上面第一張圖係gnome setting, xfce介面應該都可以, 無需因此安裝KDE, KDE好處是介面功能多, 但硬件要求同樣大咗
作者: chue 時間: 2020-3-25 14:03
係得喎,雖然測試仍未能全屏,但只少能調大好多,收貨,個介面唔啱 MOUSE 用,會裝個第個黎用
作者: chue 時間: 2020-3-25 14:35
介面都係用 DISTRO HOPPER,勝在易管理得多

舉例點一下 ICON 較長時間就去左"工作列",DEL 就拖落下便垃圾桶

作者: chue 時間: 2020-3-25 14:53
請問對於 ROOT 呢D有冇研究?ROOT 左就可以裝返個實用 REBOOT APP 唔駛關完再開
作者: gdh 時間: 2020-3-29 12:38
https://developer.android.com/st ... g-avds#system-image
作者: chue 時間: 2020-3-29 13:14
SO SAD,但都冇計
作者: chue 時間: 2020-8-4 14:27
本帖最後由 chue 於 2020-8-4 14:59 編輯
請教樓主兄台有冇辦法調大D個尺寸?
同埋好似系統 UPDATE 左後運行冇之前好,係咪應該裝返原本綠色 ICON 果件?樓主介紹呢件黃色 ICON
作者: gdh 時間: 2020-8-5 18:15
回覆 73# chue
唔知chue兄講嘅係尺寸係frame定係圖示大細
拉4個角

android setting

系統 UPDATE 左後運行冇之前好可能係舊嘅system image唔夾新系統, 呢個問題係較煩, 都update得幾密,
我係用舊緊黃色嗰個最新版配android-30, 好順下, 綠色嗰個穩定版, 不妨試下
作者: chue 時間: 2020-8-5 19:29
本帖最後由 chue 於 2020-8-5 19:31 編輯
咁試下緣色啦,係咪都有 ARM TO X86?
咁D IMAGE 存去邊?可以過繼定如果要 DEL,去邊個 FOLDER 搵?
作者: chue 時間: 2020-8-5 19:35
樓主仲有冇其他新野好介紹?ANDROID STUDIO 話晒原意係編程用,ANBOX 又難用
VM 兼容又好似冇咁好
作者: chue 時間: 2020-8-5 20:07
本帖最後由 chue 於 2020-8-5 20:18 編輯
同埋你張圖個框點 SET?我覺得電話外表好嘥位又食 RAM ,想整好似樓主咁樣
OK,已攪好,唔駛理
作者: gdh 時間: 2020-8-5 20:34
回覆 75# chue
android studio唔係預咗長用, 一直唔停更新, 所以幾個月又要再create過一個新"機", 過程中有得揀system image,
曾經下載過嘅system image位置係 ~/Android/Sdk/system-images/ , 唔使用嗰啲可以delete
最新方法係另一個貼分享過, 若有一部android 5以上嘅android機, 打開usb debug功能, 就可以用scrcpy將佢mirror去linux desktop, 咁就最穩定暢順,
新版ubuntu debian mint都直接apt裝到, 係software center仲有gui版, manjaro亦已放入AUR
作者: chue 時間: 2020-8-5 20:39
不過測試未成功安裝,我係 UBUNTU 20.04
作者: gdh 時間: 2020-8-5 20:58
sudo apt install scrcpy
or

- 手機 enable USB debug, 用usb線連接電腦
- 係linux terminal打開scrcpy連接
- 第一次連接要在手機永久允許該電腦
作者: chue 時間: 2022-11-15 03:55
本帖最後由 chue 於 2022-11-15 09:21 編輯
好消息,新版本源代碼檔案你只需下載後放去外置碟解壓縮後去個 BIN FOLDER OPEN TERMINAL HERE 後打 ./studio.sh 已可運行,唔駛再搵一大堆 command 安裝,我就放左去 USB 碟度行啦,仲可以輕鬆備份無限份你做好左既影像檔,甚至 ZIP 埋佢都應該冇問題
https://developer.android.com/studio/preview
本人揀左 CANARY BUILD,此為預覽版,能支援 ANDROID DESKTOP,但有 BUG,已回報,期待正式版完善,不過可惜冇硬體加速,期待有大神能基於此 APP 再二次開發出更完善模擬

