標題: 有冇人有用 SLAX? [打印本頁]
作者: chue 時間: 2019-4-30 18:26 標題: 有冇人有用 SLAX?
我有支 256G手指仲未用,想直接裝入去,裝之前應會 FORMAT 為 NTFS,呢樣唔係問既重點因為用既軟件係 WINDOWS 野,但就想問問有冇人有相關經驗可分享,因為假如成功就多左一個影子 OS 部本身用 WIN10 既 PC 只需要 REBOOT 改手指 BOOT 機就可以直接轉換 OS,無須分割 SSD/HD 咁麻煩
作者: Kin_2012 時間: 2019-5-1 09:37
本帖最後由 Kin_2012 於 2019-5-1 09:40 編輯
回覆 1# chue
買多隻 SSD 簡單好多又平, 而且平過 SSD 的手指慢 SSD 唔少。
如果一定要安落手指又要放 data , 可以間兩個 partition, 不過手指咁平, 真係無需要咁煩。
作者: chue 時間: 2019-5-1 23:10
明白,即係好似咁玩
https://www.youtube.com/watch?v=BGCeLct5SUg
