作者: 東尼仔 時間: 2015-11-25 13:58 標題: Ubuntu 版本問題
想將部舊電腦裝個Ubuntu玩下,
官網有以下2個版本, 2者有咩分別, 邊個最適合?
請指教, THANKS.
Ubuntu 14.04.3 LTS
Ubuntu 15.10
作者: VADER 時間: 2015-11-25 18:54
介面同使用上唔大分別......套件14.04會齊0的.......
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-25 19:11
用Lubuntu輕盈好多
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-25 20:03
Thanks
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-25 20:04
我會用來上網, 睇片, 文書, EMAIL(POP Mail)
邊個最好用..
作者: VADER 時間: 2015-11-25 20:21
太輕盈.......反而有0的簡陋感....
作者: wongty 時間: 2015-11-25 20:53
我如果自用會用最新版本。一般黎講會user friendly 啲。公司用就前一個版本,穩定啲。
作者: cal22cal 時間: 2015-11-25 20:54
睇要求, 純 openbox 連 desktop icon 都冇,
都用咗十幾年了
作者: onwest 時間: 2015-11-25 21:00
回覆 1# 東尼仔
14.04 LTS 是長期support,你可以解讀為穩定版本
15.10 有最新既功能,但有機會唔穩定。
如果會用幾年,可以選擇14.04LTS
有d人會用windows 版本黎做比喻,例如你用開WinXP,但唔會升去Vista,下一次upgrade 就用Win7。咁WinXP & 7 就是LTS,Vista 就是所謂的15.10
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-25 21:18
明白, THANKS
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-25 22:42
回覆 5# 東尼仔
請問你部電腦舊成點呢?
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-25 23:41
好似係E7200, 唔太記得
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-26 18:39 標題: 標題
回覆 12# 東尼仔
我部電腦系G1840 2.8G , 行ubuntu 沒lubuntu 咁順,不過我系先裝ubuntu, 再系ubuntu 上面裝lubuntu LXDE介面
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-26 18:43 標題: 標題
回覆 6# VADER
其實我比較注重效能,但求一快,基本野滿足到就得,都是上網/聽歌/email/打機(模擬器果類)/文書
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-26 20:11
效能其實相差唔大都可以接受
我比較著重文書方面, 例如可否開到Office 2010以上版本既檔案.
順便問下如果要裝其它軟件係咪同Windows一樣咁裝, 比如winrar, AI等...
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-26 20:42
回覆 15# 東尼仔
要開通常都開到, 如果排版太複雜會走走到樣, 建議除左裝libre office 外, 再裝多個WPS。
另外, 軟件方面, 如果想簡單, 可以去系統內置既軟體中心SEARCH自己想要既軟件, 挑選後就按安裝。 如果搵吾到自己想要既軟件,就網上下載, 但要對號入座, 即寫明符合自己系統既版本, 通常下載左DOUBLE CLICK就得 (有D好複雜, 要手動一步一步安裝, 不過通常有安裝說明搵到)
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-26 23:45
OK...搵日得閒試試.. THANKS
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-27 13:53
本帖最後由 東尼仔 於 2015-11-27 17:26 編輯
師兄, 終於裝完。
發現打字方面唔係咁方便。
果條選項BAR成日彈出來好煩, 有無辦法隱蔵佢?
有咩其它倉頡好介紹, 同埋要點樣安裝? THANKS
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-28 09:43
回覆 18# 東尼仔
輸入法呢樣野, 唔太記得點SETTING, 你試下GOOGLE 下"ubuntu 倉頡", 應該搵到答案
作者: 硬件法師 時間: 2015-11-28 10:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975 時間: 2015-11-28 10:55
ubuntu mate
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-28 11:29
回覆 20# 硬件法師
我懷疑是以下長條型果條
[attach]1844895[/attach]
作者: 硬件法師 時間: 2015-11-28 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-28 12:54
YES,
下面果7個ICON好煩, 耐唔耐彈出來. .又無得將佢放起角落頭..
琴日都用過下EXCEL等文書, 發覺用起上來始終無MS OFFICE咁方便.
作者: bongbong3481 時間: 2015-11-28 17:15
回覆 24# 東尼仔
用慣左MS OFFICE姐, 用熟左應該OK既, 我用緊WPS,暫時都可以, 反以覺得好用過MS OFFICE.
作者: VADER 時間: 2015-11-28 18:36
其實只是cut左好多基本野...同回復初出時介面........
要用的...都幾多要手動裝回.....仲煩....
作者: VADER 時間: 2015-11-28 18:56
ubuntu 咁多版本...
最好用始終覺得係ubuntu 同 linux mate..依兩個版.....
作者: t61 時間: 2015-11-28 20:09
LTS (Long Term Supprot) 係較穩定,但更新頻率冇 單數發布版本高。
有些新的軟件會放在15等單數發布版本。所以較適合家庭用戶。
LTS較穩定,比較適合公司用,例如作為開發環境(寫Program),或做Server等。
回覆 1# 東尼仔
作者: cal22cal 時間: 2015-11-28 20:39
DE (desktop env.) 嚟嚟去去, 大路啲, 都係嗰四五個,
只係有啲 distro, 會包多/少啲 default applications,
影響反應最大嘅, 應該有
display card、kernel & ram & hdd 、apps 、code optimization ...
普通嘅 distro 為咗要响一般機用到 (所有 64-bit 嘅 cpu),
com 啲 pkg, 全部用最 general/min. 啲 instruction set,

相同嘅 DE, 以速度嚟計, 邊個 distro 都唔會爭太遠。
鍾意用邊個就用邊個, 起個 vm, 玩到鍾意為止。
作者: VADER 時間: 2015-11-29 00:16
本帖最後由 VADER 於 2015-11-29 00:18 編輯
點解推ubuntu因多人用...基本上遇到既問題.....網上都有人已經解解....
歐洲東歐是勁多人用的......
作者: 東尼仔 時間: 2015-11-30 12:25
呢個好重要..
起碼有問題都有人幫到手

作者: VADER 時間: 2015-12-1 02:03
要冇條野同似WINDOWS可以裝scim.....只需要幾個設定就可以....(但冇左輸入字體大小設定...不可將選字表字體放大.....
而gcin同fcitx都有小小bug..............
作者: 東尼仔 時間: 2015-12-2 13:53
師兄, 我想將關閉個叉叉改返去右上角。
網上有教學, 但點解我無唔到呢個改動位置?
Ubuntu 14.04 Lts版本。
[attach]1846138[/attach]

