作者: reset2 時間: 2012-12-22 23:01 標題: ubuntu12.10
ubuntu12.10
如何用倉頡三代輸入法?
如何安qq?
如何安flash player?
有冇影音播放器可掛中文字幕?
多謝大家幇手

作者: chue 時間: 2012-12-23 09:15
舊式方法打command
但我十月裝左後記得好似係利用 firefox 即可攪掂
唔知有冇記錯,因為我可能混亂左 ubuntustudio 同 android
作者: mdws2002 時間: 2012-12-23 13:01
內置嘅iBus好似已經有倉頡三代同五代。
不過,個人都係鐘意用gcin多。
http://hyperrate.com/files/67/67-OtyYdca5ST/README.html
QQ本身都有Linux版本,不過功能方面,當然唔及Windows版。
http://im.qq.com/qq/linux/
Ubuntu自帶嘅Firefox,唔記得本身已經安裝咗Flash,定係一去到有Flash嘅網頁就會自動安裝。
Ubuntu上播片,推薦用Mplayer。
http://www.mplayerhq.hu/design7/news.html
如果本身對於Ubuntu認識唔係太深,可以先參看Ubuntu中文論壇,睇下搵唔搵到你想要嘅答案。
http://wiki.ubuntu-tw.org/index.php?title=%E9%A6%96%E9%A0%81 (繁體)
http://forum.ubuntu.org.cn/ (簡體)
https://answers.launchpad.net/ubuntu (英文)
作者: reset2 時間: 2012-12-23 18:20
本帖最後由 reset2 於 2012-12-23 18:21 編輯
回復 3# mdws2002
thx...但昨夜試了一晚..冇論用deb或wine..都安唔到QQ...deb是和你給我的官網連本一樣..wine用2012都係冇計
flashplayer就搞好咗.
倉頡都搞好.
但QQ都係死症
作者: samiux 時間: 2012-12-23 19:00
回復 mdws2002
thx...但昨夜試了一晚..冇論用deb或wine..都安唔到QQ...deb是和你給我的官網連本一樣..win ...
reset2 發表於 2012-12-23 18:20
You may consider this piece of software namely gtk-qq.
Samiux
作者: computer1975 時間: 2012-12-23 20:30
回復 mdws2002
thx...但昨夜試了一晚..冇論用deb或wine..都安唔到QQ...deb是和你給我的官網連本一樣..win ...
reset2 發表於 2012-12-23 18:20
Linux QQ好耐沒更新過,tencent應該停止開發新版
作者: mdws2002 時間: 2012-12-23 21:11
回復 mdws2002
thx...但昨夜試了一晚..冇論用deb或wine..都安唔到QQ...deb是和你給我的官網連本一樣..win ...
reset2 發表於 2012-12-23 18:20
一時無意到,個QQ版本已經唔可以用。
可以參考下面所列出嘅方案。
http://www.ubuntusoft.com/ubuntu-qq.html
作者: lazyfai 時間: 2012-12-24 09:11
QQ 我建議用 pidgin-lwqq plugin

