作者: ryan903881 時間: 2011-9-11 00:10 標題: [ubuntu] [12/9 16:00 update ] 新手 問 更新唔到 ubuntu update
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 景太郎 時間: 2011-9-11 00:14
sudo passwd root ?
作者: toylet 時間: 2011-9-11 00:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lazyfai 時間: 2011-9-11 09:39
咩係 Ubuntu 7 ??
作者: icarus-c 時間: 2011-9-11 11:34
回復 1# ryan903881
1. sudo-i
3. squid/polipo + privoxy
作者: ryan903881 時間: 2011-9-12 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bomber 時間: 2011-9-12 21:39
Gutsy Gibbon 7.10. 唔係LTS..仲有更新 ?
作者: 天宮葉月 時間: 2011-9-12 23:08
7.10 冇再更新,唔使update。
作者: ryan903881 時間: 2011-9-13 11:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icarus-c 時間: 2011-9-13 12:45
本帖最後由 icarus-c 於 2011-9-13 12:50 編輯
回復 9# ryan903881
因為你個ubuntu 7.10 已經收左皮好多年 一般一個release玩一兩年唔upgrade就bye bye, Long term support版就耐d
所以7.10既software repository已經不存在, webmin自然唔可以從apt-get去裝 但你都可以自己compile/打包黎用
不過還是建議你upgrade.
block level cloning : dd, clonezilla
file backup: cp, tar
incremental backup: rsync
PS. 成個root / copy起黎就可以backup起成個OS之效, 還原只需copy番出黎
作者: liangsuilong 時間: 2011-9-13 12:57
我想睇下 Ubuntu 真係將 Release Cycle 改成一個月一次佢地點搞。
作者: icarus-c 時間: 2011-9-13 19:14
回復 11# liangsuilong
就咁rolling release好過啦...
作者: Bomber 時間: 2011-9-13 20:00
最近轉左用archlinux..真係好好多..
一來佢係seamless upgrade...唔會好似ubuntu咁樣好快outdate無support
二來一開波得個base system...少左好多垃圾
三來比左個機會我剷Ubuntu ORZ
作者: lazyfai 時間: 2011-9-13 20:14
個人就鐘意用 gentoo 多少少。用咗成6年了。
最近轉左用archlinux..真係好好多..
一來佢係seamless upgrade...唔會好似ubuntu咁樣好快outdate無support
二來一開波得個base system...少左好多垃圾
三來比左個機會我剷Ubuntu ORZ
Bomber 發表於 2011-9-13 20:00
作者: 天宮葉月 時間: 2011-9-13 22:43
http://netsplit.com/2011/09/08/new-ubuntu-release-process/
係全新concept,我反而認為咁樣仲好,因為可以令server保證用到最stable而由唔係太outdate version。
作者: liangsuilong 時間: 2011-9-13 23:17
本帖最後由 liangsuilong 於 2011-9-13 23:19 編輯
我唔知佢點樣一個月一次法啵。
直接 Rolling 就好好多,邊個 Package 過到 QA 流程就直接可以 Push 入 Repository。但係一個月一次嘅話,11.10 仲未 QA 就要出,Bug 又未搞掂。跟着 11.11 就要開始 QA,D Bug 越積越多最尾搞死自己。
其實我做 Fedora Packager 覺得半年一次都已經好急喇,次次都好似吹命鬼咁追住曬。
睇 Phoronix 嘅 User Comments 就话佢一個月一次咁米乾脆學 Sid 咁 Rolling 咯,既然學 Sid 咁點解要整多隻車碌出來姐,直接用 Sid 仲 OK 好喇。我又覺得 Debian Sid 穩陣過非 LTS 嘅 Ubuntu 啵。
作者: liangsuilong 時間: 2011-9-13 23:33
Server 反而唔使用咁新嘅嘢,要嘅係 Stable 唔好出事,Debian Stable 同 RHEL 發佈週期都系兩年出一個版本(RHEL 5->RHEL 6 Delay 左好耐,Debian 有好多 Delay 嘅前科,通常係 Debian 班核心成員覺得 Stable 先會出。) 。而 Debian Stable 支持週期係三年,或者係新版本發佈後一年。RHEL 支持週期係 7 年,宜家延長到 10 年。係整個支持週期入面,大部分軟件嘅版本都會鎖死,只會有 Bugfix 嘅 Upgrade。小部分 Desktop Apps 會隔三五年 Upgrade 到新版本。
我林冇咩人會係 Productive Server 到用 Debian Sid 又日日 Upgrade 掛。
作者: 天宮葉月 時間: 2011-9-14 00:01
Server 反而唔使用咁新嘅嘢,要嘅係 Stable 唔好出事,Debian Stable 同 RHEL 發佈週期都系兩年出一個版 ...
liangsuilong 發表於 2011-9-13 23:33
丫,Home server啲server咪會
公司production用RHEL/Debian都唔會用Ubuntu啦,倒不如殺出條血路創造新市場(比一般bleeding edge較Stable,又有version update)都唔錯我唸。作者: liangsuilong 時間: 2011-9-14 00:26
Home Server 個 Market 有幾大先。
就算買,好多人都買預裝好 OS 嘅 NAS 來買,個 OS 係用 FreeNAS 改嘅,FreeBSD Kernel,穩陣過 Linux Kernel 多多聲添啵。而且 Home Server 得個 Web UI 同買 Open 左某D底層 Service 而已,睇落又唔使下下 Upgrade D嘢。成日 Upgrade,QA 又唔過關,一個唔該整個 Bug 出來刪曬宅男D甜片,搞到連個名都臭埋添啵。
作者: icarus-c 時間: 2011-9-14 15:11
回復 14# lazyfai
Gentoo好玩
但係有時急住用一個software要等佢compile就..
作者: toylet 時間: 2011-9-14 17:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryan903881 時間: 2011-9-14 18:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryan903881 時間: 2011-9-14 18:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icarus-c 時間: 2011-9-14 18:50
回復 16# liangsuilong
我唔知ubuntu點運作 不過其實如你所說就咁 Debian SID咁roll 根住定時定候出個"stable"黎做LTS咪得
我成日都覺得Debian SID仲stable過Debian Testing.
Testing係咁上下係SID抽出黎停幾個月, 有bug就係SID fix完等幾個月先去到Testing.
作者: 天宮葉月 時間: 2011-9-14 22:27
回復 23# ryan903881
我就建議你只copy /etc 同 /usr 就算,或者成個 / copy (當然 唔copy mount 同 link 入面啲嘢
如果insist 要完整留低嘅話咁可能裝喺新HDD好過。我同你一樣,未試過成功用clone software build過一個image而冇error
如果有人成功過backup 成 image我都好想知,宜家我部腦都冇image backup,炒粉只有re-install 一條路
作者: howdy 時間: 2011-9-14 23:59
你買部快D嘅機就無問題la
Gentoo is the best
作者: icarus-c 時間: 2011-9-15 00:39
回復 26# howdy
係要有座cluster做compile farm
作者: icarus-c 時間: 2011-9-15 00:43
回復 25# 天宮葉月
就咁copy起個root backup
recover只要boot livecd format跟住係backup copy番出黎就是.
如果無分/boot就可能要grub install 一下
PS. 要知道Gentoo安裝都係一個tarball包住個base install比你extract出黎就叫安裝
作者: lazyfai 時間: 2011-9-15 07:24
其實都冇乜幾多次會突然急用一個要compile好耐嘅軟件嘅~
我 libreoffice 都係 compile, 3個鐘左右...

