Board logo

標題: SmartQ7 / Ubuntu Linux [打印本頁]

作者: TuTu    時間: 2009-5-16 19:45     標題: SmartQ7 / Ubuntu Linux

約價為 RMB 1199
7寸800X480高分辨率的超大LCD屏
全觸摸屏操作,可以使用手指直接點擊
面板左側有三枚輔助按鍵,右上側還有另外三枚按鍵
內置 4500 mAh 鋰電池
提供一大一小兩個 USB OTG 高速接口
可以直接插上U盤、USB Edge卡、USB鍵盤
處理器: Sansumg ARM S3C6410 Processor 667MHz
屏幕尺寸: 7-inch 觸摸屏,800X480像素
閃存: 128MB DDR RAM
容量: 1GB Flash Memory
操作系統: Ubuntu Linux

http://www.umpcfever.com/news/?postid=2397

[ 本帖最後由 TuTu 於 2009-5-16 19:46 編輯 ]
作者: god_md5    時間: 2009-5-16 20:05

最大問題係Flash真係無ARM 版.
不過LINUX上的Flash慢到無乜用..
作者: TuTu    時間: 2009-5-16 20:49

我 Linux 上用既 flashplayer 係 adobe 的 (預設 block 哂 )
  1. x2 # emerge -pv adobe-flash
  2. These are the packages that would be merged, in order:
  3. Calculating dependencies... done!
  4. [ebuild   R   ] www-plugins/adobe-flash-10.0.22.87  USE="(-32bit) (-multilib)" 0 kB

  5. x2 # qlist adobe-flash
  6. /etc/adobe/mms.cfg
  7. /opt/netscape/plugins/libflashplayer.so
  8. /usr/lib64/nsbrowser/plugins/libflashplayer.so

  9. x2 # file /opt/netscape/plugins/libflashplayer.so
  10. /opt/netscape/plugins/libflashplayer.so: ELF 64-bit LSB shared object, x86-64, version 1 (SYSV), dynamically linked, stripped
複製代碼
swfdec 亦有用過

adobe 話會 bring flash player 10 to ARM
http://episteme.arstechnica.com/eve/forums?a=tpc&s=50009562&f=174096756&m=325001565931&r=325001565931
作者: ken_ng_001    時間: 2009-5-16 23:09

出了嗎 ?  太正了  , 明天去 旺角 睇睇先
作者: fatlam    時間: 2009-5-17 00:06

Q5 就出左啦.Q7好似未出... Q5 運作時速度麻麻地. Q5機價rmb$8xx

[ 本帖最後由 fatlam 於 2009-5-17 00:07 編輯 ]
作者: ken_ng_001    時間: 2009-5-17 00:37

還以為出咗 , 又要等一等了 !
真的想試吓 LINUX PDA
作者: 符碌    時間: 2009-5-17 00:51

原帖由 fatlam 於 2009-5-17 00:06 發表
Q5 就出左啦.Q7好似未出... Q5 運作時速度麻麻地. Q5機價rmb$8xx


Q7好似同Q5冇乜分別,只係大細唔同
作者: mryung2000    時間: 2009-5-17 15:20

內地Q7是出左的,有商店還通知我到貨了。
作者: 思覺人    時間: 2009-5-17 20:35

當字典機用都得
作者: TuTu    時間: 2009-5-18 03:29

stardict 查日文好用
作者: caihk    時間: 2009-5-20 11:59

如果有 Q7 既用家報告睇下先就好啦. 我只係係網上見過有得買, 但係係香港有冇舖頭擺出黎呀 ? 如果睇過實機覺得正既話我都唔怕做白老鼠架....
作者: TuTu    時間: 2009-5-30 00:20

唔知幅圖真唔真  
作者: tukasa    時間: 2009-5-30 01:04

原帖由 TuTu 於 2009-5-30 00:20 發表
唔知幅圖真唔真  


真~
q7 vs acer
可惜q7 冇內置bt...
最近國內d高手整左唔少正野~
wince, 同android 都已經用到~

[ 本帖最後由 tukasa 於 2009-5-30 01:07 編輯 ]
作者: TuTu    時間: 2009-5-30 01:39

原帖由 tukasa 於 2009-5-30 01:04 發表


真~
q7 vs acer
可惜q7 冇內置bt...
最近國內d高手整左唔少正野~
wince, 同android 都已經用到~

話 release 左個 usb port

毒... 真係   長流不息的  
作者: adrianmak    時間: 2009-5-30 08:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: god_md5    時間: 2009-5-30 18:29

咁大架,加個平keyboard都ok喎
作者: zenchiu    時間: 2009-5-31 21:55

any one hv a look at hk?
i go to the mk and no find
作者: cokelight    時間: 2009-6-3 17:03

其實有無買左的用家試過在smartq 5/7 上安裝過 java,因為想買一個來上網查股票價格,但個site 要裝的java jre 先可以正常睇到
作者: zenchiu    時間: 2009-6-4 15:35

如果你用 firefox睇到咁就應該冇問題.唔得就應該可以收工
netbook人地都係用wine/virtualbox咁起個winxp來用ie睇.不喜勿插.謝!
作者: cokelight    時間: 2009-6-4 18:35

如果佢安裝到的正常internet browser 咁就唔錯喎,的手機同pad 只可以裝的pocket 版browser 無乜用
作者: god_md5    時間: 2009-6-5 19:15

應該可以用firefox,不過慢到無人試到.
大家等等新的arm cpu,nv都會出,
作者: ken_ng_001    時間: 2009-6-6 02:00

買了 SMARTQ7

亦都試了 , 把 Q7 放在 SD CARD 上行 , 空間多了 , 可以裝多 D 軟件
分享自己的心得

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1242358&extra=page%3D1
作者: ken_ng_001    時間: 2009-6-6 02:32

我的 Q7
http://www.badongo.com/cn/pic/6171915

我把 Q7 放在 SD 上運行 , 所以空間還有很多
http://www.badongo.com/pic/6171920

我加入了 倉頡 輸入法
http://www.badongo.com/pic/6171921
http://www.badongo.com/pic/6171923

加了 REMOTE DESKTOP
http://www.badongo.com/cn/pic/6171925

改成 英文 界面
http://www.badongo.com/cn/pic/6171926

字典
http://www.badongo.com/cn/pic/6171929

[ 本帖最後由 ken_ng_001 於 2009-6-6 02:35 編輯 ]
作者: hk_traveller    時間: 2009-6-6 09:00

原帖由 ken_ng_001 於 2009-6-6 02:00 發表
買了 SMARTQ7

亦都試了 , 把 Q7 放在 SD CARD 上行 , 空間多了 , 可以裝多 D 軟件
分享自己的心得

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1


SD 是否支持 32GB?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2